Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcuut hulp gezocht zware slaap deprivatie !!

Acuut hulp gezocht zware slaap deprivatie !!

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Heb je nog steeds 0 slaap gehad?
Klik om te vergroten...
Ik ben doodsbang dat ze me zelfs in die detox niet kunnen gaan afbouwen . Me bloeddruk bij de huisartsen post was 150 bovendruk en onderdruk 85 op fucking 20mg valium /30mg baclofen /GHB er bij ????
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer is je detox?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coffeecup zei:
Wanneer is je detox?
Klik om te vergroten...
Dit hoor ik de 15e met intake , dadelijk ken ik nog is lang gaan wachten dat weet ik het dus echt niet meer .
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Bij mij werkt de GHB permanent niet meer sinds ik een keer speed er bij had genomen .
Ik slaap niet meer , er is wat vreemds aan de hand iets wat niet hoort te kunnen .ik heb ook constant strak gevoel op me borstkast ook met de g . Ook ontwenning uit zich bij mij druk op me borst alleen dit heel heel vreemd .
Klik om te vergroten...
Nee je moet alleen nemen ala je ontwenning begint te voelen nu tussemdoor snoepe
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe gaat het nu met je?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coffeecup zei:
Hoe gaat het nu met je?
Klik om te vergroten...
Slecht , zware slaap deprivatie . Ik slaap misschien 1 uur per 24 uur . Normaal kon ik 2 uur slapen , dan wakker bij nemen weer 2 uur slapen enzovoort. Dit effect is permanent weg . Heb nu wel baclofen en lyrica maar ben bang dat ik immuun ben geworden voor alles . Ik voel me constant vreemd . Ik hoop dat dit allemaal door de GHB komt en ik binnekort er vanaf ben met detox . Ik haat dit middel met al me hart op dit moment en raak het hierna nooit meer aan om eerlijk te zijn . Wat een waardeloze kut troep , geen effect meer al neem ik fking 20ml in een keer kan ik me zelf nog niet eens in coma brengen wat een grap . Er is niks mis met mijn GHB , iemand anders laten testen en die had prima effect van 4ml . Wat een vreemd fenomeen is dit . Paradoxaal effect denk ik of hoe ze dit ook noemen . Fuck deze shit . Ik leef wel lekker nuchter met depressie hierna en lekker 10 uur slapen per dag als dit ooit nog goed komt .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Over het algemeen is het zo, dat jouw lichaam, net Zoals ieder ander, zal gaan herstellen.
Het is verbazingwekkend hoe groot het zelf herstellend vermogen is van ons lijf.
Ikzelf heb mijn lijf met drank behoorlijk mishandeld Kan je wel zeggen, en toch heeft het zich goed hersteld.
Nu ik wat ouder ben, gaat het herstellen veel langzamer dan vroeger, en enkele onderdelen zijn dermateversleten, dat deze uit zichzelf oftewel door het lichaam niet meer beter zullen worden.
Dat hoort bij het leven, helaas.

Maar jouw lijf, het zal herstellen!
Maar Dan wel stoppen met de G...
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Over het algemeen is het zo, dat jouw lichaam, net Zoals ieder ander, zal gaan herstellen.
Het is verbazingwekkend hoe groot het zelf herstellend vermogen is van ons lijf.
Ikzelf heb mijn lijf met drank behoorlijk mishandeld Kan je wel zeggen, en toch heeft het zich goed hersteld.
Nu ik wat ouder ben, gaat het herstellen veel langzamer dan vroeger, en enkele onderdelen zijn dermateversleten, dat deze uit zichzelf oftewel door het lichaam niet meer beter zullen worden.
Dat hoort bij het leven, helaas.

Maar jouw lijf, het zal herstellen!
Maar Dan wel stoppen met de G...
Klik om te vergroten...

Beter man , ja het lichaam kan aardig wat hebben en er goed uit komen . Drank is zwaar schadelijk voor je organen , goed dat je eruit bent gekomen ! Hou vol man
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coffeecup zei:
Hou vol!
Klik om te vergroten...
Doe ik , had weer 6 uur totaal geslapen sinds vandaag gelukkig iets . Morgen intake , wel raar dat crisis niet mogelijk is ze zeggen toch echt dat crisis altijd voor gaan . Hoe moet je er dan aan toe zijn om zo een crisis te krijgen , misschien had ik moeten zeggen ik snij nu me keel door of neem een mega giga overdosis . Blijkbaar word je alleen dan geholpen . Misschien had ik cold turkey moeten gaan en bloeddruk laten oplopen tot 200 en dan 112 bellen .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier wordt een goed punt genoemd.
Namelijk: hoe zorg ik ervoor, dat ik een spoedgeval word.
Allereerst : wil je dat echt?
Want als het dan uiteindelijk zover is, realiseer je dan wél, dat je een heleboel vrijheid wordt ontnomen, en. Veel belangrijker nog, het kan later tegen je gebruikt worden!
En het aller belangrijkste is dit:
Ga je er beter van worden?
Toen ik met trauma behandeling begon, en ooit een boom moest tekenen, vervolgens in een groepsgesprek moest beargumenteren waarom de muur niet zwart, niet wit, maar gebroken wit was, toen heb ik de handdoek in de ring geworpen en ben opgestapt.
En dat...was dat.
Zoiets doe ik dus écht noooooit meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qua drank kan ik zeggen, dat het toch wel enige tijd geduurd heeft, vóórdat ik pas echt kon zeggen: ik ben er nu echt vanaf.
En zelfs nu nog, als het zeer warm zonnig weer is, en ik word dorstig, dat zelfs na alle ellende van wat ik met die drank heb doorgemaakt, ik op deze momenten vette cravings krijg naar een glas koud bier.
Jazeker.
Maar ook cola is op deze momenten goed, maar als je zowat uitgedroogd bent en er wordt een glas bier van precies de goede temperatuur, nou, dat is echt heel, heel moeilijk. Ja.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#12
Succes met de intake! Laat je even weten hoe het was?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coffeecup zei:
Succes met de intake! Laat je even weten hoe het was?
Klik om te vergroten...
Jo ja binnen enkele weken opname , moet nu stabiel doseren en registreren etc . Ik weet nu ook wat het dus was dat ik niet kon slapen meer . Ik was bijna een week vergeten me mirtazapine in te nemen, ik gebruik al jaren 30mg . Had dus ontwenning hiervan , totaal niet bij stil gestaan door verwardheid. Nu werkt de g weer normaal opzich . Heb wel de meest gekke dromen niet normaal . Ook werd ik dus wakker gister middag en stikte ik leek wel in kots , maar ik moest helemaal niet kotsen . Direct huisarts gebeld want dacht dat ik epileptische aanval had of iets , maar was waarschijnlijk maagzuur reflux . Kon bijna geen adem halen voor paar seconden :(
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Helemaal mee eens. Op 1 ervaring kun je niet het hele onderwerp therapie wegzetten @Legio Patria Nostra.
F.E.A.R. zei:
Goed om te horen man! Wees sterk en blijf positief. Iedereen maakt fouten, wat je ervan leert en hoe je eruit komt bepaalt hoe sterk je als persoon bent.

Ik ben niet bekend met het beleid van Brijder. Is het geen optie om daar de baclofen en Lyrica af te bouwen? Het zou zonde zijn als deze medicijnen goed werken, maar dat je weer GHB moet gaan nemen om aan de regels van Brijder te voldoen. Ben je nog van plan om het uit te proberen?

En ja, iedere oud GHB verslaafde kan bevestigen dat op een gegeven moment het leuke eraf is. Ik heb in totaal 5-6 jaar GHB gebruikt waarvan de laatste 2 jaar problematisch. Telkens binges van 1-2 weken. Dan stopte ik een week of iets langer en begon ik weer. Mijn gebruik ontspoorde in korte tijd totaal. Na 5 dagen moest ik al 15ml nemen om 1-2 uur te kunnen slapen. Ik was altijd helemaal kapot na een week en de GHB werkte nog maar amper.

Vaak cold turkey gestopt, maar de laatste paar keer met hulp van baclofen en Lyrica. Ik had dus constant terugvallen, ondanks dat ik mezelf elke keer beloofde te gaan stoppen. Je hersenen vergeten snel hoe slecht het is, maar vergeten moeilijk hoe lekker het ooit was. Naast GHB heb ik zware afkickverschijnselen gehad van phenibut, benzodiazepines en zelfs baclofen omdat ik niet afbouwde. Deze middelen gebruikte ik maanden 24/7. Ik heb veel fouten moeten maken, voor ik wist hoe ik op een veilige manier clean kon worden en vooral clean kan blijven.

Je moet doelen in het leven hebben. Die kunnen heel concreet zijn, maar ook heel abstract. Bijvoorbeeld trainen voor een marathon. Of een goede familieman worden. En inderdaad, een drug/medicijn zonder nadelen bestaat niet. Je moet moedig genoeg worden zodat het niet nodig is.

Makkelijk is het niet! Maar daarom is het extra heerlijk als het lukt.
Klik om te vergroten...


Je hebt destijds gewoon niet de juiste therapie gekregen. En daarom sta je er nu niet meer voor open, wat logisch is. Maar ik vind het jammer dat je dit altijd opbrengt hier zodra het over therapie gaat. Want de therapie is ondertussen zo hard gegroeid en er hebben zo veel mensen baat bij. Je moet alleen therapie vinden wat bij jou past, en dat kan soms wel even duren.
Klik om te vergroten...

Maar wel pittig man benzo's /phenibut /GHB . Heb vaker gehoord dat benzo's veer langer en pijnlijker is dan GHB ontwenning .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hou vol!
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Qua drank kan ik zeggen, dat het toch wel enige tijd geduurd heeft, vóórdat ik pas echt kon zeggen: ik ben er nu echt vanaf.
En zelfs nu nog, als het zeer warm zonnig weer is, en ik word dorstig, dat zelfs na alle ellende van wat ik met die drank heb doorgemaakt, ik op deze momenten vette cravings krijg naar een glas koud bier.
Jazeker.
Maar ook cola is op deze momenten goed, maar als je zowat uitgedroogd bent en er wordt een glas bier van precies de goede temperatuur, nou, dat is echt heel, heel moeilijk. Ja.
Klik om te vergroten...
Ja moeilijk zeker als het mooi weer begint te worden . Drink je dan echt helemaal 0 meer ? Ik moet zeggen dat ik nooit van alcohol hield maar sinds ik nu lange tijd GHB gebruik begint me trek in alcohol op een vage manier te versterken .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, ik drink helemaal 0,000 meer waar ook maar een klein beetje alcohol in zit.
Ook van die toetjes, waarin alcohol verwerkt is, neem ik niets.
Alleen zó kan ik het volhouden.

Mocht ik toch een biertje nemen, dan is er géén houden meer aan, en is het eerste glas er een teveel en een kratje te weinig.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Je bent heel erg in paniek. En paniek leidt tot een lichamelijke reactie zoals hoge bloeddruk, versnelde hartslag en slapeloosheid.

Ik ben ooit eens midden in mijn afkickperiode met zware hartkloppingen bij de huisarts beland. De arts was heel ontspannen en begripvol waardoor ik me veilig voelde. Toen ze mijn bloeddruk ging opnemen zakte deze spontaan en was ik weer oke. De dagen erna kreeg ik wederom af en toe paniekaanvallen, maar ik kon mezelf er telkens uit krijgen. Diep ademen, over mijn armen en benen wrijven, mezelf moed inpraten.

Je zit in een kut situatie. Maar probeer desondanks positief te blijven en te ontspannen. Vertel jezelf dat je dom bent geweest maar dat alles goed gaat komen. En ga zeker niet het hele internet afstruinen om uit te zoeken wat je mankeert.

Er is nu niks belangrijker dan weer gezond worden. Je baan, school, wat dan ook moet wachten. Zeg al je verplichtingen af ook al heeft dit nare gevolgen. Zorg ervoor dat je in een veilige omgeving bent en vertel je geliefden wat er aan de hand is.

—

Heb je al geprobeerd helemaal over te gaan op Lyrica en Baclofen?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#19
F.E.A.R. zei:
Je bent heel erg in paniek. En paniek leidt tot een lichamelijke reactie zoals hoge bloeddruk, versnelde hartslag en slapeloosheid.

Ik ben ooit eens midden in mijn afkickperiode met zware hartkloppingen bij de huisarts beland. De arts was heel ontspannen en begripvol waardoor ik me veilig voelde. Toen ze mijn bloeddruk ging opnemen zakte deze spontaan en was ik weer oke. De dagen erna kreeg ik wederom af en toe paniekaanvallen, maar ik kon mezelf er telkens uit krijgen. Diep ademen, over mijn armen en benen wrijven, mezelf moed inpraten.

Je zit in een kut situatie. Maar probeer desondanks positief te blijven en te ontspannen. Vertel jezelf dat je dom bent geweest maar dat alles goed gaat komen. En ga zeker niet het hele internet afstruinen om uit te zoeken wat je mankeert.

Er is nu niks belangrijker dan weer gezond worden. Je baan, school, wat dan ook moet wachten. Zeg al je verplichtingen af ook al heeft dit nare gevolgen. Zorg ervoor dat je in een veilige omgeving bent en vertel je geliefden wat er aan de hand is.

—

Heb je al geprobeerd helemaal over te gaan op Lyrica en Baclofen?
Klik om te vergroten...
Ik heb lyrica en baclofen , maar de brijder wilt dit niet want je moet stabiel doseren . Wel weet ik nu dat het steeds meer moeite met slapen ook komt door aanhoudende patroon van 24/7 gebruik . Had wat Reddit post gelezen ghb . Kijk ik kan wel lyrica doen maar als ik daarna terug val heeft dit ook geen zin . Lyrica moet je ook weer afbouwen etc , in detox doen ze het veilig met GHB wat ik denk dat beter is voor je brein chemistry . Benzo's etc verneuk je weer andere gaba receptoren en misschien raak je daar ook sneller afhankelijk van omdat je al GHB verslaafd bent , ik heb geen idee hoe deze dingen werken . Ik weet wel dat 20mg valium vrij weinig effect had op me en met baclofen moet ik 60mg gebruiken per 4 uur om geen trillingen te ervaren maar kun je alsnog niet slapen omdat alleen baclofen slapeloosheid veroorzaakt boven op je g rebound/afkick . Daarom schijnt lyrica veel belangrijker te zijn dan baclofen , met lyrica kun je 10/20mg baclo nemen als het goed is . Ik wil dit wel proberen om 24 uur of 48 uur van de g af te zijn om tolerantie en effect van de g te verbeteren !
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
F.E.A.R. zei:
Je bent heel erg in paniek. En paniek leidt tot een lichamelijke reactie zoals hoge bloeddruk, versnelde hartslag en slapeloosheid.

Ik ben ooit eens midden in mijn afkickperiode met zware hartkloppingen bij de huisarts beland. De arts was heel ontspannen en begripvol waardoor ik me veilig voelde. Toen ze mijn bloeddruk ging opnemen zakte deze spontaan en was ik weer oke. De dagen erna kreeg ik wederom af en toe paniekaanvallen, maar ik kon mezelf er telkens uit krijgen. Diep ademen, over mijn armen en benen wrijven, mezelf moed inpraten.

Je zit in een kut situatie. Maar probeer desondanks positief te blijven en te ontspannen. Vertel jezelf dat je dom bent geweest maar dat alles goed gaat komen. En ga zeker niet het hele internet afstruinen om uit te zoeken wat je mankeert.

Er is nu niks belangrijker dan weer gezond worden. Je baan, school, wat dan ook moet wachten. Zeg al je verplichtingen af ook al heeft dit nare gevolgen. Zorg ervoor dat je in een veilige omgeving bent en vertel je geliefden wat er aan de hand is.

—

Heb je al geprobeerd helemaal over te gaan op Lyrica en Baclofen?
Klik om te vergroten...
Overigens was mijn bloeddruk te hoog terwijl ik op 20mg valium /30mg baclofen /normale dosis GHB zat , dus niet te hoog in ontwenning wat natuurlijk dan logisch is dat ie te hoog is .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."