Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan ontwenning van GHB is nog nooit iemand dood gegaan....

Aan ontwenning van GHB is nog nooit iemand dood gegaan....

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Maarja, als je zwaar onder invloed van GHB iemand dood maakt of berooft, verdien je toch ook wel enige martelgang,?
Klik om te vergroten...
Ach ja dat weet ik niet, daar ga ik niet over elke situatie is anders..
Misschien heb je wel iemand dood gemaakt die je 7 jarige dochter heeft verkracht.
Dingen zijn vaak niet zo simpel...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore_frk zei:
verdien je toch ook wel enige martelgang,?
Klik om te vergroten...
denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂

Wel duur, dat wel…
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
Ach ja dat weet ik niet, daar ga ik niet over elke situatie is anders..
Misschien heb je wel iemand dood gemaakt die je 7 jarige dochter heeft verkracht.
Dingen zijn vaak niet zo simpel...
Klik om te vergroten...
Dan krijgt diegene wel meer van mij te verduren dan een GHB ontwenning, hoor!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂

Wel duur, dat wel…
Klik om te vergroten...
Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
Klik om te vergroten...
Hoo hold up verkrachting? Ik dacht niet dat we het daar over hadden 😰 Ik had het over moord (foutje alsnog, want er werd niet over noord gesproken maar slechts doodslag)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
Hoo hold up verkrachting? Ik dacht niet dat we het daar over hadden 😰 Ik had het over moord (foutje alsnog, want er werd niet over noord gesproken maar slechts doodslag)
Klik om te vergroten...
Ja, okee. Er is weer (V). Dader verkrachting dochter 12 jaar. Papa die dader verkrachting dochter wreekt is doodslag of moord, maar wel met verminderde toerekeningsvatbaarheid. Ik schat ook een jaar of 12.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
Klik om te vergroten...
Vaak is dat toch niet zo en krijgen mensen die dat soort dingen doen vaak straffen als 4 jaar en TBS.
En dan reageert iedereen

'4 jaar zo weinig echt weer Nederland'

Op facebook.
Alleen begrijpt niemand er niks van.
TER BESCHIKKING VAN DE STAAT (TBS) is de ergste straf die je kan krijgen.
Dat betekend dat je al je mensenrechten kwijt raakt en letterlijk ter beschikking van de staat staat.
Dat betekend dat ze alles met je mogen doen en dat doen ze ook.
Wat ik ook zie is dat mensen MET DWANGVERPLEGING helemaal niet meewegen in hun reactie en het niet begrijpen.
Om even uit te leggen die mensen worden dus plat gespoten. Zo zwaar dat er niks meer van hun persoonlijkheid overblijft zodat ze hun delicten niet nog een keer plegen. Wat het ook is, dat ze elke keer weer andere medicijnen inspuiten bij deze mensen die nog ongetest zijn en dat kunnen ze dus doen omdat ze ter beschikking staan van de staat.

Je ziet dat 80% van de mensen er zo overheen leest en dan hun reactie op de 4 jaar gaat geven.
Maar geen idee dus hebben hoe heftig dit is.
Nederland is een van de weinge landen ter wereld die dit onmenselijke systeem toepast.
Nederland is juist een land die dus echt ziekelijke straffen uitdeeld aan mensen.
Dat echt bijna geen land ter wereld doet.
Daarnaast is Nederland ook het land die de zwaarste straffen uitdeeld in Europa.
Andere landen geven veel lagere straffen.
Waar het vandaan komt dat mensen zo reageren en denken dat Nederland zo soft is dat is een raadsel.

Wat je er ook van vind en het recht wilt praten dat mensen dus dingen hebben gedaan en dat het goed is dat er niks meer van hun persoonlijkheid overblijft.
Als je jezelf gaat inlezen en daadwerklijk weet wat er gebeurd met mensen die TBS hebben met dwangverpleging en je een beetje verstand hebt van van mensenrechten dan kom je er snel achter dat het heel erg is wat Nederland doet.

Het is nog erger dan de doodstraf wat ze hier met mensen doen. Je in leven houden en ter beschikking stellen van de staat en maar alles met je doen. Het is gevaarlijk dat de staat zoveel macht kan krijgen over een bepaalde bevolkingsgroep en dat zou nooit mogen gebeuren.

Een perfect voorbeeld was het instellen van een avondklok pas geleden.
Die totaal onterecht was en niks met besmettingen te maken had.
Het gevaar was overdag in het openbaarvervoer in de spits en plekken zoals de supermarkt waar mensen elkaar kunnen besmetten toen.
In de nacht rijd er geen openbaar vervoer en alle winkels zijn dicht. En alle scholen etc. Ook dus in de nacht was besmetting het kleinst, dat was een feit.
Dus de grond waarop de avondklok was gebaseerd was onterecht en ongegrond.
En toch kwamen ze er mee weg.

Zelf een onafhankelijke rechter had het ongegrond verklaard.
Wat de zelfde avond nog van tafel werd geveegd in een hoger beroep nog net voor 10 uur.
Een hoger beroep kan helemaal niet op de zelfde dag dienen dat is helemaal niet mogelijk in ons rechtsysteem door verschillende factoren.
Vervolgens was het hoger beroep van die uitspaak van de staat, dat de avondklok moest doorgaan, wel volgens de regels en moesten we gewoon wachten een tijd voor dat werd behandeld dat konden niet anders doen om nog hun dictatuur door te drukken en zichzelf daardoor bloot te geven.
En ze deden het gewoon.

Dat was een zwarte dag in de geschiedenis van Nederland waarbij duidelijk werd dat we niet in een rechtsstaat leven maar in een dictatuur.

Het was een dag dat iedereen er achter kwam dat Nederland acher de schermen bestuurd werd.
En het verhaal van de Bildeberggroep en de rol van het koningshuis kwam voor het eerst een keer overduidelijk naar de voorgrond dat het volk het eindelijk een keertje oppikte en begreep wat er gaande was.
Iets wat al heel lang zo is maar op een of andere manier kwamen ze er gewoon mee weg en lukt het ze om het grooste overdeel van het volk ontwetend te houden.
Gelukkig is iedereen zich toen wel gaan informeren wat er nou eigenlijk speelt en hoe het systeem in Nederland in elkaar zit.

Dat Rutte de laatste 2 verkiezingen won was ook een duidelijk teken dat de democratie in Nederland ook maar een schijn is en word beïnvloed achter de schermen.
Ik haat Rutte ook niet.
En je kan die man wel haten zoals vele doen maar hij heeft niks te zeggen. Hij voert gewoon taken uit die hem zijn voorgeschreven.
Als je goed luisterd naar zijn persconferenties merk je dat hij er vaak helemaal niet achter staat wat hij oplegt en zich probeert te verschuldigen aan het volk en het moeilijk heeft.
Hij is gewoon naar voren geschoven om de klappen op te vangen daarom zit hij er nog omdat hij het goed doet en zijn image al lang beschadigd is en ze hem nu niet zomaar kunnen vervangen en iemand zomaar kunnen vinden die dat gaat doen.
Als hij er niet zat dan zat er wel iemand anders die de zelfde regels doordrikte en dat maakt niks uit van welke partij dat is.

Uiteindelijk hebben ze wel iemand anders ze konden hem natuurlijk daar niet laten zitten tot 2030 wanneer de great reset klaar moet zijn dus gaat kaag zijn rol wel overnemen.
Ook overduidelijk naar voren geschoven D66 ineens een van de grootste partijen uit het niets? Wat een grap allemaal! Echt ze doen geeneens meer moeite om de poppenkast te verbergen.
Wat ik uiteindelijk wil zeggen met dit verhaal is dat het super gevaarlijk is dat de staat zoveel macht heeft en je zag we konden niks doen.
Onze vrijheid werd nu sinds 1945 echt aangetast net zo erg als wat de Duitsers toen met ons deden. Een ongegronde avondklok en dit was nog maar het begin en een voorproefje van wat ons nog te wachten staat.
Ze houden Corona nog steeds in leven met nieuwe varianten om dit nog zo lang mogelijk te rekken.
Maar als het moet dan duikt er wel een nieuwe virus de kop op om 'the great reset' the new world order door te voeren.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jumping Jack zei:
Onze vrijheid werd nu sinds 1945 echt aangetast net zo erg als wat de Duitsers toen met ons deden.
Klik om te vergroten...
Ik ben het met best veel dingen niet met je eens.

Sommige zorgen heb je wel een punt.

Vergelijkingen met Nazi-Duitsland zijn alleen écht niet tof.
Dat regime heeft grundlich en fabrieksmatig genocide gepleegd op Joden, (mentaal) gehandicapten, Roma / zigeuners en andere groepen.
Ook homoseksuelen in Duitsland en uit met name andere bezette landen dan Nederland (Hollandse homo's die werden opgepakt waren meestal hetzij Joods, hetzij deel van het verzet) werden naar de vernietigingskampen gestuurd.

En het is altijd goed om te realiseren dat van de bezette landen, in Nederland het percentage Joden dat daadwerkelijk is gedood in vergelijking met elders extreem hoog was door de medewerking van de autoriteiten hier.
Dus blijf alsjeblieft kritisch op onze overheid.

Maar ga 's op zoek naar deze film "Un amour à taire": https://en.wikipedia.org/wiki/A_Love_to_Hide.

Da wilde ik effe kwijt.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#9
D
QueerMan zei:
Sommige zorgen heb je wel een punt.
Klik om te vergroten...
Dat gaat over de avondklok alleen.
Nergens anders over de Duitsers waren de laatste die zo hard onze vreiheden hadden ingeperkt met zo een zware regel wat we nu hadden gehad en dat vergeleek ik alleen vrijheid om naar buiten gaan.
Omdat die tijd zo abnormaal heftig was en alleen toen werd gebruikt en ze op dit moment dus dat echt niet konden maken.
Maar toen was de laatste keer dat vergeleek ik.

Want wat er met de joden is gebeurt dat ga ik echt niet vergelijken sorry dat het niet duidelijk was want dat was niet de bedoeling.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jumping Jack zei:
D

Dat gaat over de avondklok alleen.
Nergens anders over de Duitsers waren de laatste die zo hard onze vreiheden hadden ingeperkt met zo een zware regel wat we nu hadden gehad en dat vergeleek ik alleen vrijheid om naar buiten gaan.
Omdat die tijd zo abnormaal heftig was en alleen toen werd gebruikt en ze op dit moment dus dat echt niet konden maken.
Maar toen was de laatste keer dat vergeleek ik.

Want wat er met de joden is gebeurt dat ga ik echt niet vergelijken sorry dat het niet duidelijk was want dat was niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...
Dank je.
Zeer sportief !
K
K-hole KardashianLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Ik ken wel zeker iemand die er door is overleden.
Die niet optijd wakker werd voor de volgende dosis ghb.
Heb ook foto gezien en dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Klik om te vergroten...
Is dit echt zo? ik ben namelijk lichamelijk afhankelijk van GHB en ik word altijd wakker vanuit mezelf om een nieuwe dosis te nemen, maar als dit echt zo is ga ik mijn wekker zetten haha
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
K-hole Kardashian zei:
Is dit echt zo? ik ben namelijk lichamelijk afhankelijk van GHB en ik word altijd wakker vanuit mezelf om een nieuwe dosis te nemen, maar als dit echt zo is ga ik mijn wekker zetten haha
Klik om te vergroten...
Deze persoon had er ook speed bij gebruikt.
En inderdaad niet uit zichzelf optijd wakker geworden.
K
K-hole KardashianLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Deze persoon had er ook speed bij gebruikt.
En inderdaad niet uit zichzelf optijd wakker geworden.
Klik om te vergroten...
Wow.. ik schrik hier best van! Weet je toevallig hoe lang diegene sliep? Ik word soms wel eens na 3,5 uur wakker en dan ben ik alsnog ook alleen trillerig maart wel ok als ik gewoon mn dosis neem
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
30 ml ghb ga je niet dood aan, ontwenning kan je zeker dood aan gaan. De eerste keer dat ik ghb nam nam ik een slok uit een aa flesje en was zeker meer als 30 ml/ Werd 5 uur later wakker :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Lijkt me erg stug dat je een slok uit een fles neemt .. is bij een vriend een keer overkomen omdat die dacht dat het water was en hij spuugde dit meteen uit . Dit soort lul verhalen geloof ik niet .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
K-hole Kardashian zei:
Wow.. ik schrik hier best van! Weet je toevallig hoe lang diegene sliep? Ik word soms wel eens na 3,5 uur wakker en dan ben ik alsnog ook alleen trillerig maart wel ok als ik gewoon mn dosis neem
Klik om te vergroten...

Dit is sowieso onzin , zogenaamd je wordt te laat wakker vanwege ontwenning , dit kan helemaal niet je wordt altijd wakker zodra ontwenning begint , dan slaap je niet door ofzow ..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Tuurlijk schuilt er gevaar.
Maar de manier hoe ghb altijd word weggezet is het altijd net of het 1000 keer gevaarlijker is als andere drugs.
Uiteindelijk heb ik in deze post gewoon alleen gezegd dat als je iets teveel ghb neemt dat daar niet zoveel gevaar in zit zoals veel mensen denken.
Je moet echt 30ml weg drinken in een keer voor dat je in gevaar bent.
Maar dat iss met alles zo als je een overdosis paracetamol neemt zit je ook in de gevaren zone.

zoals ik een beetje heb gelezen is Pleuny zwaar verslaafd ja dan is er ook niks meer positief aan een drug die je gebruikt.
Maar na 25 jaar drugs gebruik merk ik dat als ik een beetje normaal met ghb omga dat het wel een van de betere drugs is die ik heb gebruikt in mijn leven, geestelijke en lichamelijk.
Klik om te vergroten...
Ik ben helemaal niet verslaafd, ben je verslaafd als je een liter per dag gebruikt ? Denk het niet .. 😎
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
K-hole Kardashian zei:
Is dit echt zo? ik ben namelijk lichamelijk afhankelijk van GHB en ik word altijd wakker vanuit mezelf om een nieuwe dosis te nemen, maar als dit echt zo is ga ik mijn wekker zetten haha
Klik om te vergroten...
Nee dit is 100% lul verhaal net zoals velen lul verhalen . Net als dat programma tygro in de ghb nog zo een lul verhaal programma .
l
lijpveterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Over die combinaties kan kloppen. Om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, weet ik er niet voldoende vanaf.

Maar je kunt echt overlijden aan GHB ontwenning. De politie is zelfs verplicht om verdachten vrij te laten uit de cel, indien er sprake is van zware GHB ontwenning. Dit zodat er geen doden vallen..
Klik om te vergroten...

Verdachten vrij laten is al jaren niet meer aan de orde daar hebben ze speciale ghb cellen voor waar je ze je laten afbouwen en om de 3 uur een dosis geven en elke keer je bloeddruk meten enzo. En als ze je niet mogen omdat je altijd lastig bent laten ze je gewoon creperen ook vaak zat meegemaakt!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
lijpveter zei:
Verdachten vrij laten is al jaren niet meer aan de orde daar hebben ze speciale ghb cellen voor waar je ze je laten afbouwen en om de 3 uur een dosis geven en elke keer je bloeddruk meten enzo.
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook, en desnoods iemand op laten nemen om in ziekenhuis af te bouwen met bewaking - als ze de verdachte graag op 1 plekkie willen houden.

lijpveter zei:
En als ze je niet mogen omdat je altijd lastig bent laten ze je gewoon creperen ook vaak zat meegemaakt!
Klik om te vergroten...
Hoevaak ben je al gecrepeerd dan...?

Effe serieus:
Dit klinkt echt als onzin. Ik ga niet alle details vertellen omdat het niet mezelf betreft maar een goed maatje van me, die we 'B' zullen noemen.
Heb samen met de moeder van B de alarmcentrale gebeld, en dit is niet hoe de politie zich toen opstelde. Waren zoals ik ze mee maakten betere hulp aan 't verlenen dan de verplegers van de ambulance.
En als er nou iemand vaak lastig was, dan is 't B. Het is een maatje van me dus ik hou van hem maar wat een kut-jong. Dus...
J
Johan MengbekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aan ontwenning van GHB is nog nooit iemand dood gegaan....

In 2007 heb ik aan verslavingszorg Nederland AL doorgegeven, dat ze moesten stoppen met mensen wijs te maken dat na lang en veel dagelijks gebruik van GHB ineens stoppen DODELIJK* zou kunnen zijn....

YUP dat is een keihard statement, EN er komt nog 1 bij. In diezelfde mail adviseerde ik diezelfde verslavingszorg ook AL om landelijk eenvoudigere voorschrijving/verstrekking van BACLOVEN te fixen, met als doel om mensen makkelijkere te doen stoppen met GHB gebruik.

Is er ECHT ooit IEMAND dood gegaan aan ALLEEN GHB ontwenning ??! Of zijn die doden te verklaren door combis, zeldzame toedoeningen, en/of allerlei andere kansen op hartfalen, cq de dood....

Ik geloof daar tot en met de dag van vandaag niet in. (ok, ik heb HET 5 sec geleden wel ff gegoogled, misschien was er een half voorbeeld **,)

En u raadt het al GOOGLE kan in haar HELE database (die gaat tot 4 september 1998 NIEMAND vinden die ONWEERLEGBAAR dood is gegaan aan ALLEEN GHB ontwenning;...)

AHHHH, jammer voor iedereen die anders beweert, LEES BETER !! Wat je ook vindt, blijkbaar voelt het net of alsof je dood gaat door de ontwenning, MAAR het voelt alleen zo.

Het wordt gelezen als 'aan ghb ontwenning' kun je dood gaan. Het zou idd kunnen, maar ken jij iemand ? Als google ze niet kent wie dan wel ?? Ik heb Altavista, en YAHOO niet gechecked, oh en startpagina ook niet....

Kun je dan echt niet dood gaan door GHB ? OH ja wel, in od** situaties zeker, niemand kan dan nog rijden of controle over zijn tong dan wel lichaam houden...

* door deze waardeloze informatie raakten mensen op (hun) manier verslaafd...Als dit anders gebracht was, had niemand zich slecht gevoeld bij de laatste buis in zicht...

Wij (+- 150 vrienden) zochten het slechte/kut gevoel ergens anders zonder die informatie....1000% zeker

**ik dacht aan viruswaanzin met een 2.5 G mast als oorzaak van corona

*** overdosis



https://www.google.com/search?q=Aan...AhUR-qQKHd7ACxcQBSgAegQIARA1&biw=1745&bih=814

Edit Moderator: Ik als moderator vind dit zeer gevaarlijke informatie en wil iedereen benadrukken deze onzin niet te gaan proberen. Ik heb zelf een bekende verloren aan de afkick van GHB daar hij te laat was met zijn dosis. Ik ga er verder niet veel over zeggen maar wel aangeven dat deze info met een korrel zout genomen moet worden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."