Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
Vaak is dat toch niet zo en krijgen mensen die dat soort dingen doen vaak straffen als 4 jaar en TBS.
En dan reageert iedereen
'4 jaar zo weinig echt weer Nederland'
Op facebook.
Alleen begrijpt niemand er niks van.
TER BESCHIKKING VAN DE STAAT (TBS) is de ergste straf die je kan krijgen.
Dat betekend dat je al je mensenrechten kwijt raakt en letterlijk ter beschikking van de staat staat.
Dat betekend dat ze alles met je mogen doen en dat doen ze ook.
Wat ik ook zie is dat mensen MET DWANGVERPLEGING helemaal niet meewegen in hun reactie en het niet begrijpen.
Om even uit te leggen die mensen worden dus plat gespoten. Zo zwaar dat er niks meer van hun persoonlijkheid overblijft zodat ze hun delicten niet nog een keer plegen. Wat het ook is, dat ze elke keer weer andere medicijnen inspuiten bij deze mensen die nog ongetest zijn en dat kunnen ze dus doen omdat ze ter beschikking staan van de staat.
Je ziet dat 80% van de mensen er zo overheen leest en dan hun reactie op de 4 jaar gaat geven.
Maar geen idee dus hebben hoe heftig dit is.
Nederland is een van de weinge landen ter wereld die dit onmenselijke systeem toepast.
Nederland is juist een land die dus echt ziekelijke straffen uitdeeld aan mensen.
Dat echt bijna geen land ter wereld doet.
Daarnaast is Nederland ook het land die de zwaarste straffen uitdeeld in Europa.
Andere landen geven veel lagere straffen.
Waar het vandaan komt dat mensen zo reageren en denken dat Nederland zo soft is dat is een raadsel.
Wat je er ook van vind en het recht wilt praten dat mensen dus dingen hebben gedaan en dat het goed is dat er niks meer van hun persoonlijkheid overblijft.
Als je jezelf gaat inlezen en daadwerklijk weet wat er gebeurd met mensen die TBS hebben met dwangverpleging en je een beetje verstand hebt van van mensenrechten dan kom je er snel achter dat het heel erg is wat Nederland doet.
Het is nog erger dan de doodstraf wat ze hier met mensen doen. Je in leven houden en ter beschikking stellen van de staat en maar alles met je doen. Het is gevaarlijk dat de staat zoveel macht kan krijgen over een bepaalde bevolkingsgroep en dat zou nooit mogen gebeuren.
Een perfect voorbeeld was het instellen van een avondklok pas geleden.
Die totaal onterecht was en niks met besmettingen te maken had.
Het gevaar was overdag in het openbaarvervoer in de spits en plekken zoals de supermarkt waar mensen elkaar kunnen besmetten toen.
In de nacht rijd er geen openbaar vervoer en alle winkels zijn dicht. En alle scholen etc. Ook dus in de nacht was besmetting het kleinst, dat was een feit.
Dus de grond waarop de avondklok was gebaseerd was onterecht en ongegrond.
En toch kwamen ze er mee weg.
Zelf een onafhankelijke rechter had het ongegrond verklaard.
Wat de zelfde avond nog van tafel werd geveegd in een hoger beroep nog net voor 10 uur.
Een hoger beroep kan helemaal niet op de zelfde dag dienen dat is helemaal niet mogelijk in ons rechtsysteem door verschillende factoren.
Vervolgens was het hoger beroep van die uitspaak van de staat, dat de avondklok moest doorgaan, wel volgens de regels en moesten we gewoon wachten een tijd voor dat werd behandeld dat konden niet anders doen om nog hun dictatuur door te drukken en zichzelf daardoor bloot te geven.
En ze deden het gewoon.
Dat was een zwarte dag in de geschiedenis van Nederland waarbij duidelijk werd dat we niet in een rechtsstaat leven maar in een dictatuur.
Het was een dag dat iedereen er achter kwam dat Nederland acher de schermen bestuurd werd.
En het verhaal van de Bildeberggroep en de rol van het koningshuis kwam voor het eerst een keer overduidelijk naar de voorgrond dat het volk het eindelijk een keertje oppikte en begreep wat er gaande was.
Iets wat al heel lang zo is maar op een of andere manier kwamen ze er gewoon mee weg en lukt het ze om het grooste overdeel van het volk ontwetend te houden.
Gelukkig is iedereen zich toen wel gaan informeren wat er nou eigenlijk speelt en hoe het systeem in Nederland in elkaar zit.
Dat Rutte de laatste 2 verkiezingen won was ook een duidelijk teken dat de democratie in Nederland ook maar een schijn is en word beïnvloed achter de schermen.
Ik haat Rutte ook niet.
En je kan die man wel haten zoals vele doen maar hij heeft niks te zeggen. Hij voert gewoon taken uit die hem zijn voorgeschreven.
Als je goed luisterd naar zijn persconferenties merk je dat hij er vaak helemaal niet achter staat wat hij oplegt en zich probeert te verschuldigen aan het volk en het moeilijk heeft.
Hij is gewoon naar voren geschoven om de klappen op te vangen daarom zit hij er nog omdat hij het goed doet en zijn image al lang beschadigd is en ze hem nu niet zomaar kunnen vervangen en iemand zomaar kunnen vinden die dat gaat doen.
Als hij er niet zat dan zat er wel iemand anders die de zelfde regels doordrikte en dat maakt niks uit van welke partij dat is.
Uiteindelijk hebben ze wel iemand anders ze konden hem natuurlijk daar niet laten zitten tot 2030 wanneer de great reset klaar moet zijn dus gaat kaag zijn rol wel overnemen.
Ook overduidelijk naar voren geschoven D66 ineens een van de grootste partijen uit het niets? Wat een grap allemaal! Echt ze doen geeneens meer moeite om de poppenkast te verbergen.
Wat ik uiteindelijk wil zeggen met dit verhaal is dat het super gevaarlijk is dat de staat zoveel macht heeft en je zag we konden niks doen.
Onze vrijheid werd nu sinds 1945 echt aangetast net zo erg als wat de Duitsers toen met ons deden. Een ongegronde avondklok en dit was nog maar het begin en een voorproefje van wat ons nog te wachten staat.
Ze houden Corona nog steeds in leven met nieuwe varianten om dit nog zo lang mogelijk te rekken.
Maar als het moet dan duikt er wel een nieuwe virus de kop op om 'the great reset' the new world order door te voeren.