#1
denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂verdien je toch ook wel enige martelgang,?
Wel duur, dat wel…
denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂verdien je toch ook wel enige martelgang,?
Dan krijgt diegene wel meer van mij te verduren dan een GHB ontwenning, hoor!Ach ja dat weet ik niet, daar ga ik niet over elke situatie is anders..
Misschien heb je wel iemand dood gemaakt die je 7 jarige dochter heeft verkracht.
Dingen zijn vaak niet zo simpel...
Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂
Wel duur, dat wel…
Hoo hold up verkrachting? Ik dacht niet dat we het daar over hadden 😰 Ik had het over moord (foutje alsnog, want er werd niet over noord gesproken maar slechts doodslag)Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
Ja, okee. Er is weer (V). Dader verkrachting dochter 12 jaar. Papa die dader verkrachting dochter wreekt is doodslag of moord, maar wel met verminderde toerekeningsvatbaarheid. Ik schat ook een jaar of 12.Hoo hold up verkrachting? Ik dacht niet dat we het daar over hadden 😰 Ik had het over moord (foutje alsnog, want er werd niet over noord gesproken maar slechts doodslag)
Vaak is dat toch niet zo en krijgen mensen die dat soort dingen doen vaak straffen als 4 jaar en TBS.Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
Ik ben het met best veel dingen niet met je eens.Onze vrijheid werd nu sinds 1945 echt aangetast net zo erg als wat de Duitsers toen met ons deden.
Dat gaat over de avondklok alleen.Sommige zorgen heb je wel een punt.
Dank je.D
Dat gaat over de avondklok alleen.
Nergens anders over de Duitsers waren de laatste die zo hard onze vreiheden hadden ingeperkt met zo een zware regel wat we nu hadden gehad en dat vergeleek ik alleen vrijheid om naar buiten gaan.
Omdat die tijd zo abnormaal heftig was en alleen toen werd gebruikt en ze op dit moment dus dat echt niet konden maken.
Maar toen was de laatste keer dat vergeleek ik.
Want wat er met de joden is gebeurt dat ga ik echt niet vergelijken sorry dat het niet duidelijk was want dat was niet de bedoeling.
Is dit echt zo? ik ben namelijk lichamelijk afhankelijk van GHB en ik word altijd wakker vanuit mezelf om een nieuwe dosis te nemen, maar als dit echt zo is ga ik mijn wekker zetten hahaIk ken wel zeker iemand die er door is overleden.
Die niet optijd wakker werd voor de volgende dosis ghb.
Heb ook foto gezien en dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Deze persoon had er ook speed bij gebruikt.Is dit echt zo? ik ben namelijk lichamelijk afhankelijk van GHB en ik word altijd wakker vanuit mezelf om een nieuwe dosis te nemen, maar als dit echt zo is ga ik mijn wekker zetten haha
Wow.. ik schrik hier best van! Weet je toevallig hoe lang diegene sliep? Ik word soms wel eens na 3,5 uur wakker en dan ben ik alsnog ook alleen trillerig maart wel ok als ik gewoon mn dosis neemDeze persoon had er ook speed bij gebruikt.
En inderdaad niet uit zichzelf optijd wakker geworden.
30 ml ghb ga je niet dood aan, ontwenning kan je zeker dood aan gaan. De eerste keer dat ik ghb nam nam ik een slok uit een aa flesje en was zeker meer als 30 ml/ Werd 5 uur later wakker![]()
Wow.. ik schrik hier best van! Weet je toevallig hoe lang diegene sliep? Ik word soms wel eens na 3,5 uur wakker en dan ben ik alsnog ook alleen trillerig maart wel ok als ik gewoon mn dosis neem
Ik ben helemaal niet verslaafd, ben je verslaafd als je een liter per dag gebruikt ? Denk het niet .. 😎Tuurlijk schuilt er gevaar.
Maar de manier hoe ghb altijd word weggezet is het altijd net of het 1000 keer gevaarlijker is als andere drugs.
Uiteindelijk heb ik in deze post gewoon alleen gezegd dat als je iets teveel ghb neemt dat daar niet zoveel gevaar in zit zoals veel mensen denken.
Je moet echt 30ml weg drinken in een keer voor dat je in gevaar bent.
Maar dat iss met alles zo als je een overdosis paracetamol neemt zit je ook in de gevaren zone.
zoals ik een beetje heb gelezen is Pleuny zwaar verslaafd ja dan is er ook niks meer positief aan een drug die je gebruikt.
Maar na 25 jaar drugs gebruik merk ik dat als ik een beetje normaal met ghb omga dat het wel een van de betere drugs is die ik heb gebruikt in mijn leven, geestelijke en lichamelijk.
Nee dit is 100% lul verhaal net zoals velen lul verhalen . Net als dat programma tygro in de ghb nog zo een lul verhaal programma .Is dit echt zo? ik ben namelijk lichamelijk afhankelijk van GHB en ik word altijd wakker vanuit mezelf om een nieuwe dosis te nemen, maar als dit echt zo is ga ik mijn wekker zetten haha
Over die combinaties kan kloppen. Om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, weet ik er niet voldoende vanaf.
Maar je kunt echt overlijden aan GHB ontwenning. De politie is zelfs verplicht om verdachten vrij te laten uit de cel, indien er sprake is van zware GHB ontwenning. Dit zodat er geen doden vallen..
Lijkt me ook, en desnoods iemand op laten nemen om in ziekenhuis af te bouwen met bewaking - als ze de verdachte graag op 1 plekkie willen houden.Verdachten vrij laten is al jaren niet meer aan de orde daar hebben ze speciale ghb cellen voor waar je ze je laten afbouwen en om de 3 uur een dosis geven en elke keer je bloeddruk meten enzo.
Hoevaak ben je al gecrepeerd dan...?En als ze je niet mogen omdat je altijd lastig bent laten ze je gewoon creperen ook vaak zat meegemaakt!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."