#1
Top goed om opnieuw daar een goede ervaring over te lezen. Leuke prijs heeft dat ook.jawel
Top goed om opnieuw daar een goede ervaring over te lezen. Leuke prijs heeft dat ook.jawel
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .
Is het oke of wat denk jij?klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..Is het oke of wat denk jij?
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.Zie zat langs komen op telegram
En dat houd in voor gebruik slechter etc?klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
Veel scammers .Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Proef je puur of mix je het in frisdrank?Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
zag het topic niet meer waar we in zaten.@ricorieks waarom hebben wij in vredesnaam in dit topic zitten spammen? Oh oh
Nou @Mezelf dit is a bereiding op Reddit is toch echt een lachwekkend forum.Dit begint een beetje op het randje te liggen van wat is toegestaan omtrent de regels over extractie en bereiding van drugs. Laten we het hier dan ook bij houden. Anders moet ik het topic helaas sluiten.

Waar dan ?welke ban? die eraan komt bedoel je?
Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..Hoeveel water en gootsteenontstopper doe je erbij ? Je kunt gewoon antwoorden dit ligt nog op de grens .
Deze moet je even herformuleren want ik snap er geen drol van. Kan ook aan mij liggen uiteraard.Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..
Proef je puur of mix je het in frisdrank?![]()
Nee ik ben niet opzoek . Die source wist ik al . Niet op dit moment iig .Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
De verhoudingen zijn prima terug te vinden als je even rondspeurt op reddit of een google search doet. Enige wat ik je nog wil meegeven is dat het belangrijk is om de PH te checken voordat je gatenkaas maakt van je ingewanden.Hoeveel water en gootsteenontstopper doe je erbij ? Je kunt gewoon antwoorden dit ligt nog op de grens .
Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
Ja oke man .De verhoudingen zijn prima terug te vinden als je even rondspeurt op reddit of een google search doet. Enige wat ik je nog wil meegeven is dat het belangrijk is om de PH te checken voordat je gatenkaas maakt van je ingewanden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."