Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKomt het nog weer terug?

Komt het nog weer terug?

62 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chr0nic zei:
jawel
Klik om te vergroten...
Top goed om opnieuw daar een goede ervaring over te lezen. Leuke prijs heeft dat ook.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chr0nic zei:
Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Klik om te vergroten...
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .
Klik om te vergroten...
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chr0nic zei:
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
Klik om te vergroten...
Is het oke of wat denk jij?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
Is het oke of wat denk jij?
Klik om te vergroten...
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geelzuchter zei:
Zie zat langs komen op telegram
Klik om te vergroten...
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chr0nic zei:
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
Klik om te vergroten...
En dat houd in voor gebruik slechter etc?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
Klik om te vergroten...
Veel scammers .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chr0nic zei:
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Klik om te vergroten...
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
Klik om te vergroten...
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chr0nic zei:
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Klik om te vergroten...
Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..

Chr0nic zei:
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
Klik om te vergroten...
Proef je puur of mix je het in frisdrank? :nerd:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ricorieks waarom hebben wij in vredesnaam in dit topic zitten spammen? Oh oh. Sorry!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
@ricorieks waarom hebben wij in vredesnaam in dit topic zitten spammen? Oh oh
Klik om te vergroten...
zag het topic niet meer waar we in zaten.
liefde maakt blind zeggen ze weleens lol
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Dit begint een beetje op het randje te liggen van wat is toegestaan omtrent de regels over extractie en bereiding van drugs. Laten we het hier dan ook bij houden. Anders moet ik het topic helaas sluiten.
Klik om te vergroten...
Nou @Mezelf dit is a bereiding op Reddit is toch echt een lachwekkend forum.

En die extractie is gewoon om het allemaal heel interessant en met show voor te stellen.

Zoals je kan zien drijft cellulose gewoon op water: , kan je gewoon met een lepeltje afschrapen :tongueclosed:


1653181221345.png
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
welke ban? die eraan komt bedoel je?
Klik om te vergroten...
Waar dan ?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pleuny zei:
Hoeveel water en gootsteenontstopper doe je erbij ? Je kunt gewoon antwoorden dit ligt nog op de grens .
Klik om te vergroten...
Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#17
GABA-B Bonanza zei:
Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..
Klik om te vergroten...
Deze moet je even herformuleren want ik snap er geen drol van. Kan ook aan mij liggen uiteraard.

GABA-B Bonanza zei:
Proef je puur of mix je het in frisdrank? :nerd:
Klik om te vergroten...

Nee nooit puur, Chocolademelk is vaak mijn go-to.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
GABA-B Bonanza zei:
Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
Klik om te vergroten...
Nee ik ben niet opzoek . Die source wist ik al . Niet op dit moment iig .
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pleuny zei:
Hoeveel water en gootsteenontstopper doe je erbij ? Je kunt gewoon antwoorden dit ligt nog op de grens .
Klik om te vergroten...
De verhoudingen zijn prima terug te vinden als je even rondspeurt op reddit of een google search doet. Enige wat ik je nog wil meegeven is dat het belangrijk is om de PH te checken voordat je gatenkaas maakt van je ingewanden.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
GABA-B Bonanza zei:
Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
Klik om te vergroten...

Chr0nic zei:
De verhoudingen zijn prima terug te vinden als je even rondspeurt op reddit of een google search doet. Enige wat ik je nog wil meegeven is dat het belangrijk is om de PH te checken voordat je gatenkaas maakt van je ingewanden.
Klik om te vergroten...
Ja oke man .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."