#1
Iemand enig idee of de GBL nog weer beschikbaar word? Of is dit het einde van mijn favoriete drankje ( ghb )
Deze moet je even herformuleren want ik snap er geen drol van. Kan ook aan mij liggen uiteraard.Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..
Proef je puur of mix je het in frisdrank?![]()
Nee ik ben niet opzoek . Die source wist ik al . Niet op dit moment iig .Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
De verhoudingen zijn prima terug te vinden als je even rondspeurt op reddit of een google search doet. Enige wat ik je nog wil meegeven is dat het belangrijk is om de PH te checken voordat je gatenkaas maakt van je ingewanden.Hoeveel water en gootsteenontstopper doe je erbij ? Je kunt gewoon antwoorden dit ligt nog op de grens .
Nog steeds hopeloos op zoek Pleuny, bij de goeie GHB suppliers is het terug in stock hoor..
Ja oke man .De verhoudingen zijn prima terug te vinden als je even rondspeurt op reddit of een google search doet. Enige wat ik je nog wil meegeven is dat het belangrijk is om de PH te checken voordat je gatenkaas maakt van je ingewanden.
Waar vraag is zal altijd aanbod blijven .Wat mij betreft komt het nooit terug.
Wij hebben dan ook niks met Reddit te makenNou @Mezelf dit is a bereiding op Reddit is toch echt een lachwekkend forum.
YOLO a mattieSterf
Huh is dit niet reddit!?!?!?!Wij hebben dan ook niks met Reddit te maken![]()
Waar blijft de ban dan ? Dan blijft er niks meer over zonder mij .hier krijg je een ban voor
vandaar de bijbel tekst
je mag het hier niet over extractie hebben ,zal maar net verkeerd verteld uitgelegd worden en je wordt niet meer wakker.
Voldoende fora waar je dat soort dingen beter kunt doen.
maar goed dat heeft @Mezelf hier al geplaatst
misschien krijg je wat tijd om je tog eens in de bijbel te verdieppen.
Ik heb een ip ban op reddit .Huh is dit niet reddit!?!?!?!
welke ban? die eraan komt bedoel je?Waar blijft de ban dan ? Dan blijft er niks meer over zonder mij .
Waar blijft de ban dan ? Dan blijft er niks meer over zonder mij .
Ah vandaar dat er niks meer over is van Reddit...Ik heb een ip ban op reddit .
Stop ik ,begin je zelf pfffBespaar me je bijbel tekst .
water en noah
Als je het verschil niet weet tussen een serie nummer en een Cas nummerEr staat indirect wel gbl op maar via een serie nummer half , als je die op zoekt op google zie je gelijk gbl .
Rico, wie is die meid met dat ei? Zou ze mij willen ontmoeten?Ah vandaar dat er niks meer over is van Reddit...
Stop ik ,begin je zelf pfff
Noah​
Noah – in alle rust voor het goede kiezen
De naam Noah​
Noah is de Hebreeuwse en Engelse naam voor de man die wij kennen als Noach. De naam wordt in Nederland het meest aan jongens gegeven, maar komt ook bij meisjes voor. Voor meisjes kennen we daarnaast de variant Noa.
Wat betekent Noah?​
De naam Noah betekent: rust. In de Bijbel wordt de naam ook in verband gebracht met ‘troosten’. Noachs vader Lamech zegt in Genesis 5:29: ‘Deze zoon zal ons troosten in ons harde leven.’
Wie was Noach?​
Noach is de man die met zijn gezin en een groot aantal dieren de grote vloed overleeft. Die vloed vindt plaats omdat God spijt heeft dat Hij de mensen en dieren gemaakt heeft, omdat ze alleen maar slechte dingen doen. God wil daarom alle mensen van de aarde wegvagen, behalve Noach, omdat die goed leeft. Daarom geeft God aan Noach de opdracht om een ark te bouwen, waarin hij veertig dagen rondvaart samen met zijn gezin en een paartje van elk dier. Na de vloed belooft God dat Hij de aarde nooit meer op deze manier zal vernietigen, en als teken van die belofte plaatst Hij een regenboog in de lucht. Hij zegent Noach en zijn zonen, en geeft ze de opdracht om kinderen te krijgen, zodat er overal op aarde weer mensen komen. Zo wordt hij de stamvader van de verschillende volken op aarde.
In welk bijbelgedeelte komt Noach voor?​
Het verhaal over Noach kun je lezen in Genesis 6-9.
In Hebreeën 11:7 wordt Noach geroemd om zijn grote geloof.
Als je het verschil niet weet tussen een serie nummer en een Cas nummer
Zou ik tog even wachten met je kook kunsten
Begin hier eens mee
Pakken we deel 2 begin volgend jaar.
Hoe kook je een perfect hard of zachtgekookt ei?​
https://www.leukerecepten.nl/#
![]()
Hoe krijg je je eitje nou perfect hard of zacht gekookt? En hoe kun je een ei makkelijk pellen? Op deze vragen geef ik in deze blog antwoord.
Een gekookt eitje is heerlijk bij het ontbijt, maar ook in een salade of op een cracker of maak eens gevulde eieren. Zelf eet ik bijna elke zondag een gekookt eitje bij het ontbijt. Ik houd van een medium gekookt ei, niet te hard en niet te zacht. Gelukkig weet Eric dat inmiddels![]()
Hoe lang moet je een ei koken?​
De kooktijd van een middelgroot ei, direct in kokend water is:
Doe je de eieren in koud water en verwarm je deze vervolgens. Tel dan vanaf het moment dat het water kookt 1 minuut minder als de tijd hierboven. Het ei is dan namelijk tijdens het verwarmen al iets gestold.
- Zachtgekookt ei: 3 a 4 minuten
- Half zachtgekookt ei: 4 a 5 minuten
- Hardgekookt ei: 7 a 8 minuten
Waar moet je bij het koken van een ei rekening houden?​
Je hebt grote en kleine eieren, in de maat S t/m L. Een klein ei heeft natuurlijk minder tijd nodig om te stollen dan een groot ei. In dit artikel ga ik uit van een gemiddeld ei, dus maat M.
Bewaar je een ei in de koelkast of er buiten?​
Het beste is om een ei te bewaren in de koelkast, door de kou wordt de bacteriegroei geremd en blijft een ei langer goed. In de winkel ligt een ei buiten de koeling, dit komt omdat de temperatuur van tot de kip het ei legt tot in de winkel zo lang mogelijk gelijk wordt gehouden ivm condensvorming. (bron: Voedingscentrum)
Hoe weet je of een ei vers is?​
Er staat natuurlijk een datum op het doosje van de eieren. Maar dit wil ook niet alles zeggen, dus eet ik ook wel eens ei dat iets over de datum is. Je kunt dan makkelijk testen of hij toch nog goed is door het ei in een hoge beker of kom met water te doen.
- Blijft het ei plat op de bodem liggen: dan is hij vers
- Ligt hij rechtop met de punt naar beneden: 2 a 3 weken oud (bruikbaar maar ruik altijd of je niks raars ruikt)
- Drijft het ei: dan is hij bedorven en kun je hem beter weggooien
![]()
![]()
Wanneer doe je het ei in het water?​
Je kunt het ei in koud water doen en vervolgens verwarmen of meteen in kokend water doen. Zelf doe ik het laatste. Wat dan wel eens gebeurt is dat het ei breekt als je het in kokend water doet, hiervoor heeft Eric iets gevonden. Hij houd het ei even onder de warme kraan voordat hij het ei in het kokende water doet. En een snufje zout kan ook helpen, hierdoor stolt het eiwit sneller en loop het minder vlug uit het ei mocht er een barstje in komen.
Als je het ei in koud water doet en dan verwarmd brengt dit minder risico’s met zich mee maar het is ook iets lastiger inschatten wanneer een ei perfect gaar is.
Kan ik ook een ei koken in de oven, magnetron of Airfryer?​
Ja, je kunt eieren koken in de magnetron. Je moet hierbij wel voorzichtig zijn want eieren kunnen als je het niet goed aanpakt ontploffen. Doe de eieren in een magnetronbestendige kom, giet er kokend water over tot de eieren onder staan en schep een theelepel zout er bij. Dek de schaal af en verwarm de magnetron ca. 3 tot 6 minuten op middelhoge stand.
Wat vaak beter gaat is de eieren te koken in de oven, dit duurt wel wat langer. Verwarm de oven op 160 graden. Leg de eieren in een muffinbakblik (zonder water) en zet ze 25 tot 30 minuten in de oven. Leg ze daarna 10 minuten in koud water. Deze manier ook handig als je meerdere eieren wil koken die allemaal dezelfde hardheid hebben.
Wat ook kan is een ei koken in de Airfryer, dit heb ik zelf nog niet geprobeerd maar ik las dat je een ei 10 tot 12 minuten op 120 graden in de Airfryer doet zonder voor te verwarmen. Dit ga ik binnenkort eens testen!
![]()
Hoe pel ik makkelijk een ei?​
Een vers ei is moeilijker te pellen dan een ei wat al 1 of 2 weken oud is. Dus als je een ei moeilijk kan pellen dan komt dit waarschijnlijk om deze dus heel vers is. Ook helpt het als je het ei na het koken afspoelt onder de koude kraan, hierdoor ‘schrikt’ het ei en laat de schaal makkelijker los.
Je kunt ook het ei een glas of afgesloten bakje met water doen en schudden. Bekijk hiervoor dit filmpje.
Welke hulpmiddelen kan ik gebruiken voor het koken van een ei?​
Ik had voor het typen dan deze blog niet gedacht dat dat er zo veel te vertellen viel over het koken van een ei haha. Misschien kende je al sommige tips maar ik weet zeker dat het met deze tips en antwoorden lukt om het perfect gekookt eitje te koken. En wil je liever een roerei? Check dan dit recept voor het maken van een roerei. Fijne paasdagen!
- Eierprikker: hiermee prik je een heel klein gaatje in de bolle kant van het ei waar de luchtkamer zit. Hierdoor kan het ei makkelijker uitzetten en barst het minder snel.
- Eggtimer, dit ei van plastic kook je mee in het water en geeft d.m.v. kleur aan of de eieren hard of zacht gekookt zijn.
- Eierkoker, met dit apparaat kook je eieren perfect met een druk op de knop.
Mvg Ricorieks
Hoeveel tijd heb je hier in gestoken?😅Ah vandaar dat er niks meer over is van Reddit...
Stop ik ,begin je zelf pfff
Noah​
Noah – in alle rust voor het goede kiezen
De naam Noah​
Noah is de Hebreeuwse en Engelse naam voor de man die wij kennen als Noach. De naam wordt in Nederland het meest aan jongens gegeven, maar komt ook bij meisjes voor. Voor meisjes kennen we daarnaast de variant Noa.
Wat betekent Noah?​
De naam Noah betekent: rust. In de Bijbel wordt de naam ook in verband gebracht met ‘troosten’. Noachs vader Lamech zegt in Genesis 5:29: ‘Deze zoon zal ons troosten in ons harde leven.’
Wie was Noach?​
Noach is de man die met zijn gezin en een groot aantal dieren de grote vloed overleeft. Die vloed vindt plaats omdat God spijt heeft dat Hij de mensen en dieren gemaakt heeft, omdat ze alleen maar slechte dingen doen. God wil daarom alle mensen van de aarde wegvagen, behalve Noach, omdat die goed leeft. Daarom geeft God aan Noach de opdracht om een ark te bouwen, waarin hij veertig dagen rondvaart samen met zijn gezin en een paartje van elk dier. Na de vloed belooft God dat Hij de aarde nooit meer op deze manier zal vernietigen, en als teken van die belofte plaatst Hij een regenboog in de lucht. Hij zegent Noach en zijn zonen, en geeft ze de opdracht om kinderen te krijgen, zodat er overal op aarde weer mensen komen. Zo wordt hij de stamvader van de verschillende volken op aarde.
In welk bijbelgedeelte komt Noach voor?​
Het verhaal over Noach kun je lezen in Genesis 6-9.
In Hebreeën 11:7 wordt Noach geroemd om zijn grote geloof.
Als je het verschil niet weet tussen een serie nummer en een Cas nummer
Zou ik tog even wachten met je kook kunsten
Begin hier eens mee
Pakken we deel 2 begin volgend jaar.
Hoe kook je een perfect hard of zachtgekookt ei?​
https://www.leukerecepten.nl/#
![]()
Hoe krijg je je eitje nou perfect hard of zacht gekookt? En hoe kun je een ei makkelijk pellen? Op deze vragen geef ik in deze blog antwoord.
Een gekookt eitje is heerlijk bij het ontbijt, maar ook in een salade of op een cracker of maak eens gevulde eieren. Zelf eet ik bijna elke zondag een gekookt eitje bij het ontbijt. Ik houd van een medium gekookt ei, niet te hard en niet te zacht. Gelukkig weet Eric dat inmiddels![]()
Hoe lang moet je een ei koken?​
De kooktijd van een middelgroot ei, direct in kokend water is:
Doe je de eieren in koud water en verwarm je deze vervolgens. Tel dan vanaf het moment dat het water kookt 1 minuut minder als de tijd hierboven. Het ei is dan namelijk tijdens het verwarmen al iets gestold.
- Zachtgekookt ei: 3 a 4 minuten
- Half zachtgekookt ei: 4 a 5 minuten
- Hardgekookt ei: 7 a 8 minuten
Waar moet je bij het koken van een ei rekening houden?​
Je hebt grote en kleine eieren, in de maat S t/m L. Een klein ei heeft natuurlijk minder tijd nodig om te stollen dan een groot ei. In dit artikel ga ik uit van een gemiddeld ei, dus maat M.
Bewaar je een ei in de koelkast of er buiten?​
Het beste is om een ei te bewaren in de koelkast, door de kou wordt de bacteriegroei geremd en blijft een ei langer goed. In de winkel ligt een ei buiten de koeling, dit komt omdat de temperatuur van tot de kip het ei legt tot in de winkel zo lang mogelijk gelijk wordt gehouden ivm condensvorming. (bron: Voedingscentrum)
Hoe weet je of een ei vers is?​
Er staat natuurlijk een datum op het doosje van de eieren. Maar dit wil ook niet alles zeggen, dus eet ik ook wel eens ei dat iets over de datum is. Je kunt dan makkelijk testen of hij toch nog goed is door het ei in een hoge beker of kom met water te doen.
- Blijft het ei plat op de bodem liggen: dan is hij vers
- Ligt hij rechtop met de punt naar beneden: 2 a 3 weken oud (bruikbaar maar ruik altijd of je niks raars ruikt)
- Drijft het ei: dan is hij bedorven en kun je hem beter weggooien
![]()
![]()
Wanneer doe je het ei in het water?​
Je kunt het ei in koud water doen en vervolgens verwarmen of meteen in kokend water doen. Zelf doe ik het laatste. Wat dan wel eens gebeurt is dat het ei breekt als je het in kokend water doet, hiervoor heeft Eric iets gevonden. Hij houd het ei even onder de warme kraan voordat hij het ei in het kokende water doet. En een snufje zout kan ook helpen, hierdoor stolt het eiwit sneller en loop het minder vlug uit het ei mocht er een barstje in komen.
Als je het ei in koud water doet en dan verwarmd brengt dit minder risico’s met zich mee maar het is ook iets lastiger inschatten wanneer een ei perfect gaar is.
Kan ik ook een ei koken in de oven, magnetron of Airfryer?​
Ja, je kunt eieren koken in de magnetron. Je moet hierbij wel voorzichtig zijn want eieren kunnen als je het niet goed aanpakt ontploffen. Doe de eieren in een magnetronbestendige kom, giet er kokend water over tot de eieren onder staan en schep een theelepel zout er bij. Dek de schaal af en verwarm de magnetron ca. 3 tot 6 minuten op middelhoge stand.
Wat vaak beter gaat is de eieren te koken in de oven, dit duurt wel wat langer. Verwarm de oven op 160 graden. Leg de eieren in een muffinbakblik (zonder water) en zet ze 25 tot 30 minuten in de oven. Leg ze daarna 10 minuten in koud water. Deze manier ook handig als je meerdere eieren wil koken die allemaal dezelfde hardheid hebben.
Wat ook kan is een ei koken in de Airfryer, dit heb ik zelf nog niet geprobeerd maar ik las dat je een ei 10 tot 12 minuten op 120 graden in de Airfryer doet zonder voor te verwarmen. Dit ga ik binnenkort eens testen!
![]()
Hoe pel ik makkelijk een ei?​
Een vers ei is moeilijker te pellen dan een ei wat al 1 of 2 weken oud is. Dus als je een ei moeilijk kan pellen dan komt dit waarschijnlijk om deze dus heel vers is. Ook helpt het als je het ei na het koken afspoelt onder de koude kraan, hierdoor ‘schrikt’ het ei en laat de schaal makkelijker los.
Je kunt ook het ei een glas of afgesloten bakje met water doen en schudden. Bekijk hiervoor dit filmpje.
Welke hulpmiddelen kan ik gebruiken voor het koken van een ei?​
Ik had voor het typen dan deze blog niet gedacht dat dat er zo veel te vertellen viel over het koken van een ei haha. Misschien kende je al sommige tips maar ik weet zeker dat het met deze tips en antwoorden lukt om het perfect gekookt eitje te koken. En wil je liever een roerei? Check dan dit recept voor het maken van een roerei. Fijne paasdagen!
- Eierprikker: hiermee prik je een heel klein gaatje in de bolle kant van het ei waar de luchtkamer zit. Hierdoor kan het ei makkelijker uitzetten en barst het minder snel.
- Eggtimer, dit ei van plastic kook je mee in het water en geeft d.m.v. kleur aan of de eieren hard of zacht gekookt zijn.
- Eierkoker, met dit apparaat kook je eieren perfect met een druk op de knop.
Mvg Ricorieks
straks ik mensen die hier mod zijn hebben wel een leven naast dropveters als jij bannen dus komt vanzelf.Waar dan ?
AlRico, wie is die meid met dat ei? Zou ze mij willen ontmoeten?
1 sjekkie en een blikje fanta.Hoeveel tijd heb je hier in gestoken?😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."