Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKomt het nog weer terug?

Komt het nog weer terug?

62 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
0
010010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand enig idee of de GBL nog weer beschikbaar word? Of is dit het einde van mijn favoriete drankje ( ghb )
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
Klik om te vergroten...
Sterf
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geelzuchter zei:
Sterf
Klik om te vergroten...

Zeg wat is dat hier allemaal, doe eens lief.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Door de liefde wilt ontwekken,
spoed u herders op de baan,
om naar Bethlehem te trekken,
en om naar de stal te gaan.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Wie komt hier ons ruste storen,
in het midden van de nacht,
door zo blijde jubelkoren,
samenspelend onverwacht.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Vreest niet herders, 't zijn goê maren,
van een onverwachte vreugd,
die 'k u lieden kom verklaren,
weest nu, herders, al verheugd.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

't Is de Messias die op heden,
uit een maagdelijn gebaard,
ons de rust brengt en de vrede,
uit de hemel, op de aard.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Bron: https://muzikum.eu/nl/vlaamse-kerstliederen/vrede-op-aarde-songtekst
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
Door de liefde wilt ontwekken,
spoed u herders op de baan,
om naar Bethlehem te trekken,
en om naar de stal te gaan.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Wie komt hier ons ruste storen,
in het midden van de nacht,
door zo blijde jubelkoren,
samenspelend onverwacht.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Vreest niet herders, 't zijn goê maren,
van een onverwachte vreugd,
die 'k u lieden kom verklaren,
weest nu, herders, al verheugd.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

't Is de Messias die op heden,
uit een maagdelijn gebaard,
ons de rust brengt en de vrede,
uit de hemel, op de aard.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Bron: https://muzikum.eu/nl/vlaamse-kerstliederen/vrede-op-aarde-songtekst
Klik om te vergroten...
Bespaar me je bijbel tekst .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chr0nic zei:
Jaa vanzelfsprekend het zelfde als al het andere GHB. De werkzame GHB molecuul zal niet zomaar veranderen in iets anders mits je de conversie goed doet. altijd met PH strips werken. Het enige waar je evne mee moet spelen is de dose, want ik had mijne veelte dun doordat ik iets meer water had gebruikt en had geen zin meer om het nog verder uit te koken dus was die iets wateriger, no biggie, speel je even met de dose tot je het gvonden heb.
Klik om te vergroten...
Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?
Klik om te vergroten...
hier krijg je een ban voor
vandaar de bijbel tekst
je mag het hier niet over extractie hebben ,zal maar net verkeerd verteld uitgelegd worden en je wordt niet meer wakker.
Voldoende fora waar je dat soort dingen beter kunt doen.
maar goed dat heeft @Mezelf hier al geplaatst
misschien krijg je wat tijd om je tog eens in de bijbel te verdieppen.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pleuny zei:
Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee waar je het over hebt, wat is water?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
Door de liefde wilt ontwekken,
spoed u herders op de baan,
om naar Bethlehem te trekken,
en om naar de stal te gaan.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Wie komt hier ons ruste storen,
in het midden van de nacht,
door zo blijde jubelkoren,
samenspelend onverwacht.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Vreest niet herders, 't zijn goê maren,
van een onverwachte vreugd,
die 'k u lieden kom verklaren,
weest nu, herders, al verheugd.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

't Is de Messias die op heden,
uit een maagdelijn gebaard,
ons de rust brengt en de vrede,
uit de hemel, op de aard.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Bron: https://muzikum.eu/nl/vlaamse-kerstliederen/vrede-op-aarde-songtekst
Klik om te vergroten...
Je bent nuchter zeker 😂 Rico Abraham Rieks
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Je bent nuchter zeker 😂 Rico Abraham Rieks
Klik om te vergroten...
ja klopt
heb wel paar mg xanax op maar geen alcohol of drug
dat was gister.
en niet elke dag de weg kwijt.
Laatste maand sowieso al bijna niks
Wil alleen nog wel steeds lsd gebruiken haha.
hoorde dat je nog wat over had lol.
mischien kan je me trip sitten 😘 :thinking:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
ja klopt
heb wel paar mg xanax op maar geen alcohol of drug
dat was gister.
en niet elke dag de weg kwijt.
Laatste maand sowieso al bijna niks
Wil alleen nog wel steeds lsd gebruiken haha.
hoorde dat je nog wat over had lol.
mischien kan je me trip sitten 😘 :thinking:
Klik om te vergroten...
Jij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien. Als ik op jouw teen ga staan, gaat je mond open zeker? Net als een Brabantia prullenbak 😂 enne, vragen naar drugs mag niet dus... Ik gun je geen ban bij nader inzien 😎
Zeg ff als ik dit citaat voor je aan moet passen, oki?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Jij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien. Als ik op jouw teen ga staan, gaat je mond open zeker? Net als een Brabantia prullenbak 😂 enne, vragen naar drugs mag niet dus... Ik gun je geen ban bij nader inzien 😎
Zeg ff als ik dit citaat voor je aan moet passen, oki?
Klik om te vergroten...
ik vraag nergens na hoorde alleen dat je nog wat over had! in je vriezer....in een zwart grip zakje :grimacing:
vraag niet of ik dat mag hebben ...:wink:
Neem zoowiezo altijd me eigen spullen mee.
weet nooit waar of van wie andere mensen hun spullen hebben ...
of ik moet het spul kennen dan weet ik ongeveer waar ik mee bezig ben...
HappyMind zei:
ij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien
Klik om te vergroten...
ook niet
meer wat lucy zei
het kost niks dus als je er aan twijveld
zoveel kost het ook niet
koop je gewoon nieuwe for je peace of mind...
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
ik vraag nergens na hoorde alleen dat je nog wat over had! in je vriezer....in een zwart grip zakje :grimacing:
vraag niet of ik dat mag hebben ...:wink:
Neem zoowiezo altijd me eigen spullen mee.
weet nooit waar of van wie andere mensen hun spullen hebben ...
of ik moet het spul kennen dan weet ik ongeveer waar ik mee bezig ben...

ook niet
meer wat lucy zei
het kost niks dus als je er aan twijveld
zoveel kost het ook niet
koop je gewoon nieuwe for je peace of mind...
Klik om te vergroten...
Oke, vooruit dan maar. En als je goed hebt gelezen hoort het niet in de vriezer maar tussen een boek 😂 Heb toevallig de verslaving voorbij gekocht van Jan Geurtz omdat ik er denk ik nog wat van kan leren. Hoe het in m'n hoofd werkt, cravings etc. Mooie plek voor 1P-LSD haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Oke, vooruit dan maar. En als je goed hebt gelezen hoort het niet in de vriezer maar tussen een boek 😂 Heb toevallig de verslaving voorbij gekocht van Jan Geurtz omdat ik er denk ik nog wat van kan leren. Hoe het in m'n hoofd werkt, cravings etc. Mooie plek voor 1P-LSD haha
Klik om te vergroten...
gelijk ook bij de inleiding neer leggen
dan op blz 10 zal het boek een hele andere wending nemen,
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
gelijk ook bij de inleiding neer leggen
dan op blz 10 zal het boek een hele andere wending nemen,
Klik om te vergroten...
Je kent het boek? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Je kent het boek? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
Klik om te vergroten...
nee ken het boek niet maar als het bij de inleiding ligt en je neemt een zegel
dan zal het rond blz 10 een heel ander boek worden hehe
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
nee ken het boek niet maar als het bij de inleiding ligt en je neemt een zegel
dan zal het rond blz 10 een heel ander boek worden hehe
Klik om te vergroten...
Een regel is om het boek nuchter te lezen 😂 een boek lezen met drugs op lijkt me ook eerder ee kwelling haha, veel te saai
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chr0nic zei:
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Klik om te vergroten...
Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..

Chr0nic zei:
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
Klik om te vergroten...
Proef je puur of mix je het in frisdrank? :nerd:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ricorieks waarom hebben wij in vredesnaam in dit topic zitten spammen? Oh oh. Sorry!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
HappyMind zei:
@ricorieks waarom hebben wij in vredesnaam in dit topic zitten spammen? Oh oh
Klik om te vergroten...
zag het topic niet meer waar we in zaten.
liefde maakt blind zeggen ze weleens lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."