#1
Iemand enig idee of de GBL nog weer beschikbaar word? Of is dit het einde van mijn favoriete drankje ( ghb )
SterfWat ben jij een ongelooflijke dropLul.
Sterf
Bespaar me je bijbel tekst .Door de liefde wilt ontwekken,
spoed u herders op de baan,
om naar Bethlehem te trekken,
en om naar de stal te gaan.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
Wie komt hier ons ruste storen,
in het midden van de nacht,
door zo blijde jubelkoren,
samenspelend onverwacht.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
Vreest niet herders, 't zijn goê maren,
van een onverwachte vreugd,
die 'k u lieden kom verklaren,
weest nu, herders, al verheugd.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
't Is de Messias die op heden,
uit een maagdelijn gebaard,
ons de rust brengt en de vrede,
uit de hemel, op de aard.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
Bron: https://muzikum.eu/nl/vlaamse-kerstliederen/vrede-op-aarde-songtekst
Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?Jaa vanzelfsprekend het zelfde als al het andere GHB. De werkzame GHB molecuul zal niet zomaar veranderen in iets anders mits je de conversie goed doet. altijd met PH strips werken. Het enige waar je evne mee moet spelen is de dose, want ik had mijne veelte dun doordat ik iets meer water had gebruikt en had geen zin meer om het nog verder uit te koken dus was die iets wateriger, no biggie, speel je even met de dose tot je het gvonden heb.
hier krijg je een ban voorHoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, wat is water?Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?
Je bent nuchter zeker 😂 Rico Abraham RieksDoor de liefde wilt ontwekken,
spoed u herders op de baan,
om naar Bethlehem te trekken,
en om naar de stal te gaan.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
Wie komt hier ons ruste storen,
in het midden van de nacht,
door zo blijde jubelkoren,
samenspelend onverwacht.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
Vreest niet herders, 't zijn goê maren,
van een onverwachte vreugd,
die 'k u lieden kom verklaren,
weest nu, herders, al verheugd.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
't Is de Messias die op heden,
uit een maagdelijn gebaard,
ons de rust brengt en de vrede,
uit de hemel, op de aard.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.
Bron: https://muzikum.eu/nl/vlaamse-kerstliederen/vrede-op-aarde-songtekst
ja kloptJe bent nuchter zeker 😂 Rico Abraham Rieks
Jij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien. Als ik op jouw teen ga staan, gaat je mond open zeker? Net als een Brabantia prullenbak 😂 enne, vragen naar drugs mag niet dus... Ik gun je geen ban bij nader inzien 😎ja klopt
heb wel paar mg xanax op maar geen alcohol of drug
dat was gister.
en niet elke dag de weg kwijt.
Laatste maand sowieso al bijna niks
Wil alleen nog wel steeds lsd gebruiken haha.
hoorde dat je nog wat over had lol.
mischien kan je me trip sitten 😘![]()
ik vraag nergens na hoorde alleen dat je nog wat over had! in je vriezer....in een zwart grip zakjeJij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien. Als ik op jouw teen ga staan, gaat je mond open zeker? Net als een Brabantia prullenbak 😂 enne, vragen naar drugs mag niet dus... Ik gun je geen ban bij nader inzien 😎
Zeg ff als ik dit citaat voor je aan moet passen, oki?
ook nietij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien
Oke, vooruit dan maar. En als je goed hebt gelezen hoort het niet in de vriezer maar tussen een boek 😂 Heb toevallig de verslaving voorbij gekocht van Jan Geurtz omdat ik er denk ik nog wat van kan leren. Hoe het in m'n hoofd werkt, cravings etc. Mooie plek voor 1P-LSD hahaik vraag nergens na hoorde alleen dat je nog wat over had! in je vriezer....in een zwart grip zakje
vraag niet of ik dat mag hebben ...
Neem zoowiezo altijd me eigen spullen mee.
weet nooit waar of van wie andere mensen hun spullen hebben ...
of ik moet het spul kennen dan weet ik ongeveer waar ik mee bezig ben...
ook niet
meer wat lucy zei
het kost niks dus als je er aan twijveld
zoveel kost het ook niet
koop je gewoon nieuwe for je peace of mind...
gelijk ook bij de inleiding neer leggenOke, vooruit dan maar. En als je goed hebt gelezen hoort het niet in de vriezer maar tussen een boek 😂 Heb toevallig de verslaving voorbij gekocht van Jan Geurtz omdat ik er denk ik nog wat van kan leren. Hoe het in m'n hoofd werkt, cravings etc. Mooie plek voor 1P-LSD haha
Je kent het boek? Ik ben er wel nieuwsgierig naargelijk ook bij de inleiding neer leggen
dan op blz 10 zal het boek een hele andere wending nemen,
nee ken het boek niet maar als het bij de inleiding ligt en je neemt een zegelJe kent het boek? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
Een regel is om het boek nuchter te lezen 😂 een boek lezen met drugs op lijkt me ook eerder ee kwelling haha, veel te saainee ken het boek niet maar als het bij de inleiding ligt en je neemt een zegel
dan zal het rond blz 10 een heel ander boek worden hehe
Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Proef je puur of mix je het in frisdrank?Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
zag het topic niet meer waar we in zaten.@ricorieks waarom hebben wij in vredesnaam in dit topic zitten spammen? Oh oh
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."