#1
Waar blijft de ban dan ? Dan blijft er niks meer over zonder mij .hier krijg je een ban voor
vandaar de bijbel tekst
je mag het hier niet over extractie hebben ,zal maar net verkeerd verteld uitgelegd worden en je wordt niet meer wakker.
Voldoende fora waar je dat soort dingen beter kunt doen.
maar goed dat heeft @Mezelf hier al geplaatst
misschien krijg je wat tijd om je tog eens in de bijbel te verdieppen.