Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand enig idee of de GBL nog weer beschikbaar word? Of is dit het einde van mijn favoriete drankje ( ghb )"
"Trinity zei: Hey Sergio (and Eve’s Drop), goede vraag en hier mijn (hier al vaker gegeven) antwoord; ik wordt altijd wat prikkeling van al die verhalen over ‘ bijpakken’ (sorry en niets persoonlijks naar jullie toe; het is juist goed dat je de vraag stelt om zo weer eens een goede discussie erover te hebben). Waarom raakt me dit? - ik ben zelf een heel ervaren gebruiker (meestal van MDMA) en heb door de jaren al heel wat combinaties en ‘formules’ geprobeerd/getest. Ook maak ik er altijd een gewoonte van om veel te lezen over de substanties die ik gebruik, voor en na gebruik. Anyway; als je weet hoe MDMA werkt, blijkt dat ‘bijpakken’ tamelijk onzinnig is. Een normale dosis, wat voor velen tegenwoordig overigens al een te hoge dosis is, draint je hersenen in gemiddeld 3-4 uur van bijna al je serotonine sowieso en dan is het effect over… Meer MDMA doet dan niets meer, behalve je meer nadelige bijwerkingen geven! Maw, het slimste wat je altijd kunt doen (harm reduction protocol!) is weten hoeveel jij weegt en dan 1-1,5x dat gewicht in mg in te nemen. Voorbeeld: ik weeg zelf 80kg, 1,5 x 80 = 120mg MDMA. Dit is voor mij dan echt de max dosis om een goede ‘roll’ te hebben en niet al te veel last vd bijwerkingen. Houdt er overigens rekening mee dat wat wij aan MDMA poeder bemachtigen (in pil of poeder) chemisch maar tot max 82% zuiver kan zijn en van goede dealers vaak tot zo’n 80%. Ik vermoei je niet met de chemie hierachter waarom dat is en dit houdt in dat als je dus 120mg MDMA wilt innemen, je tot 150mg mag inslikken (bij 80% zuiverheid). Een beter advies, zou ik willen verdedigen, is om niet bij te pakken, maar het moment van innemen beter te timen. Als je een 6-8u durende party hebt, neem dan niet in aan het begin voor je naar binnengaat, maar wacht ff, geniet eerst een paar uurtjes zonder als je toch nog fit bent en neem dan rond de laatste 6-5u voor het einde je hele dosis. Het duurt ongeveer een uurtje voor het inslaat en dan heb je nog lekker het hoogtepunt vd avond een heerlijke ‘roll’. Hopelijk heb je hier iets aan. Veel plezier! Trinity Klik om te vergroten... Helemaal mee eens dit. Pak zelf altijd wat meer in 1 dosis ( 2 x mijn gewicht )."
"Heeft iemand een idee wat er gebeurt kan zijn wanneer ghb ineens compleet waterig is? Het lijkt ook wat minder zijn werk te doen. Het heeft zo'n 6 uur buiten de koelkast gestaan en niks mis mee. Toen na 6 uur koelkast weer gepakt en het is als water??"
"Snuffelaar zei: Extreem verdunt waarschijnlijk door de momentele droogte op de markt maar misschien wilt je dealer er gewoon voor zorgen dat je gehydrateerd blijft. Klik om te vergroten... Gister viel ik nog in slaap van 5 ml. Heel appart dit. Heb idd al een bericht eruit gegooid om wat in te slaan. Wat jammer zeg."
"1 kuur heeft totaal geen nut. Daarnaast moet je voeding en training perfect zijn. Orals zijn niet om op zichzelf te nemen en gaan je niks brengen. Orals zijn meer een toevoeging aan je stack. De enige manier om flink resultaat te boeken met aas is het te blijven gebruiken. Dit betekent bijvoorbeeld 12 weken hoge dosissen en daarna "cruisen" voor 8 weken op een dosis van bijvoorbeeld 150 mg test. Dit is een levensbeslissing aangezien de kams groot is dat je niet meer volledig hersteld. Ik zou eerst eens je natuurlijke max aan spiergroei proberen te halen. Wat ook nog belangrijk is te melden is dat te anabolen markt in Nederland zeer teleurstellend is te noemen. Er zit vaak wat anders in dan dat het potje vermeld. Het blijft nooit bij 1 kuur dus denk goed na of je hier zin in hebt en of het de moeite waard is. Aas is absoluut geen wondermiddel en zou alleen genomen moeten worden als je 100% weet waar je mee bezig bent."