#1
En is het gelukt?
Toevallig wel ja uitzonderlijk absurd .En is het gelukt?
Ik hoor een petitie.nl aankomenWas het maar zo een feest , maar wie weet gaat het me lukken .
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .Potverdomme kan ik mijn huisarts jouw huisarts laten bellen🤣
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .
Heb recept voor 225ml per week .
Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣Maar OT: Ik heb hier ook lang mee geworsteld maar inmiddels als zes maanden van de G af en moet zeggen dat het steeds beter gaat en ik al tijden niet depressief ben. Het was voor mij lang ook heel functioneel maar op een geven moment bereikte ik een punt dat ik dacht dit wil ik ook niet mijn hele leven. Dus ben ik andere dingen gaan proberen en slaap, of het niet kunnen slapen door PtSS was toch wel het fundament van mijn depressie. Ik ben vooral met vitamines de balans in mijn eigen serotonine aanmaak gaan herstellen en dat werkt tot noch toe aardig goed.
Was het maar zo een feest , maar wie weet gaat het me lukken .Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣
Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣
Maar ik kan je wel verklappen dat ik me vaak aardig kut voel en veel dingen de praktische dingen als hulp bla bla "ga naar dokter" bla bla wordt je aardig beu van. Want het doet niks werkelijk .
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen
Slaap problemen zijn bij mij snel weg na veel gebruik .Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣
Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb .Ik hoor een petitie.nl aankomen
Kun jik nog aan ghb komen ?Ik hoor een petitie.nl aankomen
Ja, via me huisarts op recept✅Kun jik nog aan ghb komen ?
Als ik hem zou krijgen zou ik een scène neerzetten die Oscar-waardig is 🤣Kut man maar meen je dit echt ?
Kut man maar meen je dit echt ?Ik vind dat ik een miljoen nodig heb om niet suïcidaal te zijn😈
Meen je dit?Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.Meen je dit?
Als je het doortrekt, een stukje van Jasper van Kuijk, dat ie een flesje water haalt bij het tankstation. 1,99, 500ml. Terwijl water uit de kraan 1,69 kost. Per kuub. Dat is een kubieke meter, ofwel 1000 liter. En dan denk je, neem je toch gewoon een flesje van thuis mee? Nee hoor, gewoon elke keer weer bij het tankstation een spa halen.Hmm ja blijkbaar wel. Wat wel een vraagstuk blijft is wat er gebeurt als je de rekening niet betaald. Ik zie wel wat zaken voorbijkomen dat men het er niet mee eens is als ze gezinnen afsluiten. Omdat de kinderen er niets aan kunnen doen dat hun ouders niet betalen, maar dan geen toegang meer hebben tot schoon drinkwater.
Interessant haha
Wel een beetje of topic geraakt 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."