Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXyrem recept .

Xyrem recept .

121 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
En is het gelukt?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
En is het gelukt?
Klik om te vergroten...
Toevallig wel ja uitzonderlijk absurd .
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Potverdomme kan ik mijn huisarts jouw huisarts laten bellen🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Was het maar zo een feest , maar wie weet gaat het me lukken .
Klik om te vergroten...
Ik hoor een petitie.nl aankomen
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
Potverdomme kan ik mijn huisarts jouw huisarts laten bellen🤣
Klik om te vergroten...
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .
Heb recept voor 225ml per week .
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar OT: Ik heb hier ook lang mee geworsteld maar inmiddels als zes maanden van de G af en moet zeggen dat het steeds beter gaat en ik al tijden niet depressief ben. Het was voor mij lang ook heel functioneel maar op een geven moment bereikte ik een punt dat ik dacht dit wil ik ook niet mijn hele leven. Dus ben ik andere dingen gaan proberen en slaap, of het niet kunnen slapen door PtSS was toch wel het fundament van mijn depressie. Ik ben vooral met vitamines de balans in mijn eigen serotonine aanmaak gaan herstellen en dat werkt tot noch toe aardig goed.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .
Heb recept voor 225ml per week .
Klik om te vergroten...
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Maar OT: Ik heb hier ook lang mee geworsteld maar inmiddels als zes maanden van de G af en moet zeggen dat het steeds beter gaat en ik al tijden niet depressief ben. Het was voor mij lang ook heel functioneel maar op een geven moment bereikte ik een punt dat ik dacht dit wil ik ook niet mijn hele leven. Dus ben ik andere dingen gaan proberen en slaap, of het niet kunnen slapen door PtSS was toch wel het fundament van mijn depressie. Ik ben vooral met vitamines de balans in mijn eigen serotonine aanmaak gaan herstellen en dat werkt tot noch toe aardig goed.
Klik om te vergroten...
Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣
Maar ik kan je wel verklappen dat ik me vaak aardig kut voel en veel dingen de praktische dingen als hulp bla bla "ga naar dokter" bla bla wordt je aardig beu van. Want het doet niks werkelijk .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣
Klik om te vergroten...
Was het maar zo een feest , maar wie weet gaat het me lukken .
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣
Maar ik kan je wel verklappen dat ik me vaak aardig kut voel en veel dingen de praktische dingen als hulp bla bla "ga naar dokter" bla bla wordt je aardig beu van. Want het doet niks werkelijk .
Klik om te vergroten...
Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen
Klik om te vergroten...

Brakka Mang zei:
Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣
Klik om te vergroten...
Slaap problemen zijn bij mij snel weg na veel gebruik .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brakka Mang zei:
Ik hoor een petitie.nl aankomen
Klik om te vergroten...
Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Ik hoor een petitie.nl aankomen
Klik om te vergroten...
Kun jik nog aan ghb komen ?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind dat ik een miljoen nodig heb om niet suïcidaal te zijn😈
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Kun jik nog aan ghb komen ?
Klik om te vergroten...
Ja, via me huisarts op recept✅
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pleuny zei:
Kut man maar meen je dit echt ?
Klik om te vergroten...
Als ik hem zou krijgen zou ik een scène neerzetten die Oscar-waardig is 🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brakka Mang zei:
Ik vind dat ik een miljoen nodig heb om niet suïcidaal te zijn😈
Klik om te vergroten...
Kut man maar meen je dit echt ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pleuny zei:
Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb
Klik om te vergroten...
Meen je dit?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Meen je dit?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Hmm ja blijkbaar wel. Wat wel een vraagstuk blijft is wat er gebeurt als je de rekening niet betaald. Ik zie wel wat zaken voorbijkomen dat men het er niet mee eens is als ze gezinnen afsluiten. Omdat de kinderen er niets aan kunnen doen dat hun ouders niet betalen, maar dan geen toegang meer hebben tot schoon drinkwater.

Interessant haha
Wel een beetje of topic geraakt 😅
Klik om te vergroten...
Als je het doortrekt, een stukje van Jasper van Kuijk, dat ie een flesje water haalt bij het tankstation. 1,99, 500ml. Terwijl water uit de kraan 1,69 kost. Per kuub. Dat is een kubieke meter, ofwel 1000 liter. En dan denk je, neem je toch gewoon een flesje van thuis mee? Nee hoor, gewoon elke keer weer bij het tankstation een spa halen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."