Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"ghb" gekocht, bleek 1,4 butaandiol

"ghb" gekocht, bleek 1,4 butaandiol

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
G
GhbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond forumgenoten,

Ondertussen ongeveer zo'n twee maanden geleden heb ik bij een adres waar ik in het verleden gewoon goede g heb gekocht, opnieuw g besteld. De buit was binnen en in het daaropvolgende weekend zou ik het gaan gebruiken. Het viel me voor gebruik al op dat de vloeistof wel héél viskeus was (aanzienlijk veel dikker dan g nog) en ik het lastig opgetrokken kreeg in mijn doseerspuitje. Mijn eerste gedachte was "oei, misschien wel sterker dan normaal, even oppassen met dosering." Toen ik eraan rook en even later een voorzichtige dosering innam en daarmee proefde, begon ik echter sterk te twijfelen over de (kwaliteit van de) g, aangezien de geur en smaak enorm afweken van wat ik gewend was. Het gewenste effect bleef uit en ook met een hogere dosering geen resultaat, wat mij in eerste instantie deed vermoeden dat de g niet goed was gemaakt en ik misschien een bestandsdeel/grondstof proefde. Het leek me in ieder geval niet geschikt voor gebruik en het ging terug in de kast.

Ik deed navraag bij mijn adresje en hij vertelde me dat de smaak inderdaad anders was, maar dat hij verder nog geen klachten had van anderen. Wel had ik gelijk en hoorde het niet zo dik te zijn, dat was bij anderen volgens hem niet. Als ik wilde kon ik het omruilen, maar dat kon dan pas als hij weer voorraad had (en dat heeft ie uiteraard nog steeds niet). In de tussentijd won mijn nieuwsgierigheid en wilde ik toch weten wat er aan de hand was met de g, ondanks dat ik toch niet van plan was het nog te gaan gebruiken. Zodoende dus een buisje ingeleverd bij het testcentrum en een week later belde ik voor de uitslag. De man aan de andere kant van de lijn vertelde me dat het nogal een bijzondere uitslag was: in eerste instantie was er geen ghb aangetroffen in het monster, maar uiteindelijk toch wel (?). Het ging om 25 mg ghb per ml, dus misschien dat het in eerste instantie niet aangetroffen was omdat het zo'n lage concentratie was? In ieder geval: het bevatte dus véél minder ghb dan zou moeten (daar het gemiddelde rond de 400 mg per ml ligt), maar het bijzondere van de uitslag was volgens de man het aantreffen van 1,4 butaandiol. Hij vroeg of ik daar bekend mee was en ik antwoordde naar waarheid dat ik geen flauw idee had. Hij zei vervolgens enkel dat het een grondstof was, dus ik vroeg uiteraard waarvoor. Was het een grondstof voor ghb? ik had er nog nooit van gehoord. Zijn antwoord was dat het voor veel dingen een grondstof was, wederom zonder verdere toelichting, dus ik nam me voor om het later maar gewoon te googlen. De man zei dat het lab geen opmerkingen had geplaatst over het afraden van gebruik of iets dergelijks, maar dat hij dat toch graag zelf wel wilde doen. Ik zei dat ik het niet van plan was, aangezien het me weinig nuttig leek om iets te consumeren waar nauwelijks de gewenste stof in zit, maar wel een onbekende "grondstof". Ik bedankte hem en hing op.

Als eerste heb ik mijn "adresje" geappt dat zijn ghb nauwelijks ghb bevat, maar wel "grondstoffen", met nogmaals de vraag of hij al een idee heeft wanneer hij weer voorraad heeft, want ik wil het inruilen. "Wsl binnenkort man", zonder in te gaan op de kwaliteit van zijn product. Vervolgens deed ik wat ik eigenlijk eerst had moeten doen: het goedje googlen. Ik kwam er achter dat het niet zomaar een grondstof is, maar in het lichaam wordt omgezet in ghb en zodoende een vergelijkbare uitwerking zou moeten hebben. Ik vind het bijzonder dat de man aan de telefoon van het testcentrum dit niet heeft benoemd, maar goed. Ten eerste weet die dealer dus vast hartstikke goed dat hij geen g heeft verkocht, maar 1,4 butaandiol, vast ivm schaarste en in de hoop dat niemand zou klagen.. Ten tweede vraag ik me af waarom er dan wel een kleine hoeveelheid ghb is aangetroffen in mijn monster.. waarom zo'n kleine hoeveelheid toevoegen als je toch uitgaat van de werking van de 1,4 butaandiol? Als laatste vraag ik me af of het wel "pure" 1,4 butaandiol is, of dat het misschien nog gemengd is met andere "goedjes". Waarom zou ik anders niet tot nauwelijks iets merken van de 1,4 butaandiol, als het inderdaad omgezet wordt naar ghb in het lichaam?

Ten eerste is mijn vraag of iemand antwoorden op deze vragen, of ervaringen omtrent 1,4 butaandiol heeft. Is bijvoorbeeld bekend of dit schadelijk(er dan ghb) is? is de dosering gewoon hoger voor hetzelfde effect? duurt het langer voor het opkomt? ik betwijfel of mijn adresje nog van plan is het inderdaad in te ruilen en ik heb ook niks gelezen over een niet tevreden, geld terug policy helaas, maar ik sta ook niet echt te springen om dit goedje verder te proberen.

Daarnaast zou je dit misschien als waarschuwing kunnen zien, want het zal vast nog vaker voor (gaan) komen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghbeertje zei:
Is bijvoorbeeld bekend of dit schadelijk(er dan ghb) is? is de dosering gewoon hoger voor hetzelfde effect? duurt het langer voor het opkomt?
Klik om te vergroten...
Onder het kopje 'Harm and toxicity potential' op de Psychonautwikipagina van 1,4-butaandiol wordt er meteen gesproken over/verwezen naar GHB, aangezien 1,4-butaandiol dus op zichzelf niet psychoactief is en het gewoon een chemische reactie kickstart om de stof om te zetten in GHB, dus ik heb het idee dat 1,4-butaandiol niet schadelijker is dan GHB (of dat de schadelijkheid niet significant groter is dan wanneer je direct GHB in je systeem krijgt).

Verder staat er ook dat 1,4-butaandiol minder potent is dan GBL en GHB, dus je hebt inderdaad meer nodig voor hetzelfde effect en er staat ook dat het langer doorwerkt.

https://m.psychonautwiki.org/wiki/1,4-Butanediol
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ghbeertje zei:
Goedenavond forumgenoten,

Ondertussen ongeveer zo'n twee maanden geleden heb ik bij een adres waar ik in het verleden gewoon goede g heb gekocht, opnieuw g besteld. De buit was binnen en in het daaropvolgende weekend zou ik het gaan gebruiken. Het viel me voor gebruik al op dat de vloeistof wel héél viskeus was (aanzienlijk veel dikker dan g nog) en ik het lastig opgetrokken kreeg in mijn doseerspuitje. Mijn eerste gedachte was "oei, misschien wel sterker dan normaal, even oppassen met dosering." Toen ik eraan rook en even later een voorzichtige dosering innam en daarmee proefde, begon ik echter sterk te twijfelen over de (kwaliteit van de) g, aangezien de geur en smaak enorm afweken van wat ik gewend was. Het gewenste effect bleef uit en ook met een hogere dosering geen resultaat, wat mij in eerste instantie deed vermoeden dat de g niet goed was gemaakt en ik misschien een bestandsdeel/grondstof proefde. Het leek me in ieder geval niet geschikt voor gebruik en het ging terug in de kast.

Ik deed navraag bij mijn adresje en hij vertelde me dat de smaak inderdaad anders was, maar dat hij verder nog geen klachten had van anderen. Wel had ik gelijk en hoorde het niet zo dik te zijn, dat was bij anderen volgens hem niet. Als ik wilde kon ik het omruilen, maar dat kon dan pas als hij weer voorraad had (en dat heeft ie uiteraard nog steeds niet). In de tussentijd won mijn nieuwsgierigheid en wilde ik toch weten wat er aan de hand was met de g, ondanks dat ik toch niet van plan was het nog te gaan gebruiken. Zodoende dus een buisje ingeleverd bij het testcentrum en een week later belde ik voor de uitslag. De man aan de andere kant van de lijn vertelde me dat het nogal een bijzondere uitslag was: in eerste instantie was er geen ghb aangetroffen in het monster, maar uiteindelijk toch wel (?). Het ging om 25 mg ghb per ml, dus misschien dat het in eerste instantie niet aangetroffen was omdat het zo'n lage concentratie was? In ieder geval: het bevatte dus véél minder ghb dan zou moeten (daar het gemiddelde rond de 400 mg per ml ligt), maar het bijzondere van de uitslag was volgens de man het aantreffen van 1,4 butaandiol. Hij vroeg of ik daar bekend mee was en ik antwoordde naar waarheid dat ik geen flauw idee had. Hij zei vervolgens enkel dat het een grondstof was, dus ik vroeg uiteraard waarvoor. Was het een grondstof voor ghb? ik had er nog nooit van gehoord. Zijn antwoord was dat het voor veel dingen een grondstof was, wederom zonder verdere toelichting, dus ik nam me voor om het later maar gewoon te googlen. De man zei dat het lab geen opmerkingen had geplaatst over het afraden van gebruik of iets dergelijks, maar dat hij dat toch graag zelf wel wilde doen. Ik zei dat ik het niet van plan was, aangezien het me weinig nuttig leek om iets te consumeren waar nauwelijks de gewenste stof in zit, maar wel een onbekende "grondstof". Ik bedankte hem en hing op.

Als eerste heb ik mijn "adresje" geappt dat zijn ghb nauwelijks ghb bevat, maar wel "grondstoffen", met nogmaals de vraag of hij al een idee heeft wanneer hij weer voorraad heeft, want ik wil het inruilen. "Wsl binnenkort man", zonder in te gaan op de kwaliteit van zijn product. Vervolgens deed ik wat ik eigenlijk eerst had moeten doen: het goedje googlen. Ik kwam er achter dat het niet zomaar een grondstof is, maar in het lichaam wordt omgezet in ghb en zodoende een vergelijkbare uitwerking zou moeten hebben. Ik vind het bijzonder dat de man aan de telefoon van het testcentrum dit niet heeft benoemd, maar goed. Ten eerste weet die dealer dus vast hartstikke goed dat hij geen g heeft verkocht, maar 1,4 butaandiol, vast ivm schaarste en in de hoop dat niemand zou klagen.. Ten tweede vraag ik me af waarom er dan wel een kleine hoeveelheid ghb is aangetroffen in mijn monster.. waarom zo'n kleine hoeveelheid toevoegen als je toch uitgaat van de werking van de 1,4 butaandiol? Als laatste vraag ik me af of het wel "pure" 1,4 butaandiol is, of dat het misschien nog gemengd is met andere "goedjes". Waarom zou ik anders niet tot nauwelijks iets merken van de 1,4 butaandiol, als het inderdaad omgezet wordt naar ghb in het lichaam?

Ten eerste is mijn vraag of iemand antwoorden op deze vragen, of ervaringen omtrent 1,4 butaandiol heeft. Is bijvoorbeeld bekend of dit schadelijk(er dan ghb) is? is de dosering gewoon hoger voor hetzelfde effect? duurt het langer voor het opkomt? ik betwijfel of mijn adresje nog van plan is het inderdaad in te ruilen en ik heb ook niks gelezen over een niet tevreden, geld terug policy helaas, maar ik sta ook niet echt te springen om dit goedje verder te proberen.

Daarnaast zou je dit misschien als waarschuwing kunnen zien, want het zal vast nog vaker voor (gaan) komen.
Klik om te vergroten...
Ik zou daar niks meer halen als ik jou was. Die lui weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mee eens. Dit is imo geen goed adres! Je krijgt immers niet de stof die je hebben wilt, en dat omruilen moet ik ook met achterdocht bezien, de verkoper is er kennelijk niet zo happig op.
G
GhbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweevteev zei:
Onder het kopje 'Harm and toxicity potential' op de Psychonautwikipagina van 1,4-butaandiol wordt er meteen gesproken over/verwezen naar GHB, aangezien 1,4-butaandiol dus op zichzelf niet psychoactief is en het gewoon een chemische reactie kickstart om de stof om te zetten in GHB, dus ik heb het idee dat 1,4-butaandiol niet schadelijker is dan GHB (of dat de schadelijkheid niet significant groter is dan wanneer je direct GHB in je systeem krijgt).

Verder staat er ook dat 1,4-butaandiol minder potent is dan GBL en GHB, dus je hebt inderdaad meer nodig voor hetzelfde effect en er staat ook dat het langer doorwerkt.

https://m.psychonautwiki.org/wiki/1,4-Butanediol
Klik om te vergroten...
Ah, dat stukje over hoe potent het is heb ik overheen gelezen.. Had verder niet echt een heel prettig gevoel na gebruik, voelde erg "chemisch". Hogere hartslag, terwijl het kalme juist uitbleef (vooral half uur/drie kwartier na inname, wat misschien te maken heeft met omzetten?). Anders in ieder geval dan bij ghb en ook daarom geneigd het niet meer te gebruiken. En inderdaad mee eens over de verkoper, ben bang dat ik in deze maar gewoon mijn verlies moet nemen dan. Bedankt voor jullie antwoorden!
D
DrugsAgainstWarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat ging vorig jaar wel ontzettend hard moet ik zeggen met GBL. Ik ben nog nooit zo hard gegaan, en uiteindelijk ging het enorm mis. Wist niks meer, geheugen was weg, en de hele woonkamer was kapot overal glas, bloed, telefoons kapot, hardware kapot muren beschadigd. Eigen schuld maar ik had geen controle meer. Dat effect van extreem geheugenverlies begon overigens pas na dagen/weken van bijna aaneenschakeling van gebruik van pure GBL.

Nu vraag ik me wel af kan ik gewoon gootsteenontstopper bestellen? Haha. 8 maanden droog staan is wel heel erg lang, ik moet 1 rush hebben
D
DrugsAgainstWarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snap er echt geen bal van, moet je hiervoor scheikundig onderlegd zijn? Als ik dit bestel NATRIUM HYDROXIDE, Waar bij staat vermeld dat het poedervorm is. "
Precursor voor drugs of explosieven.
Verdachte transacties zijn wij verplicht te melden". Hoe maak ik dat vloeibaar en kan ik het doseren, ik heb ervaring met GBL maar niet van de bouwmarkt haha. Op de kanalen/adressen waar ik voorheen GHB en GBL bestelde is het ontzettend duur en zeldzaam geworden. Praktisch bijna niet waard als je ziet wat dit kost in verhouding tot een jaar geleden. Bizar toch? Vooral in EU regio.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrugsAgainstWar zei:
Snap er echt geen bal van, moet je hiervoor scheikundig onderlegd zijn? Als ik dit bestel NATRIUM HYDROXIDE, Waar bij staat vermeld dat het poedervorm is. "
Precursor voor drugs of explosieven.
Verdachte transacties zijn wij verplicht te melden". Hoe maak ik dat vloeibaar en kan ik het doseren, ik heb ervaring met GBL maar niet van de bouwmarkt haha. Op de kanalen/adressen waar ik voorheen GHB en GBL bestelde is het ontzettend duur en zeldzaam geworden. Praktisch bijna niet waard als je ziet wat dit kost in verhouding tot een jaar geleden. Bizar toch? Vooral in EU regio.
Klik om te vergroten...
Vragen naar of tips geven over productieprocessen is niet toegestaan. Zie forumregel 1. Screenshot_2022-11-22-11-51-15-874-edit_com.android.chrome.jpg
Je krijgt nu een heel stevige waarschuwing, een volgende keer met ook maar één teen over de grens ben je de sjaak.


Hoezo zou je 8 maanden clean van ghb ook willen weggooien? Je weet zelf dat het niet bij 1x blijft. Beter ga je met de drang en overige verslavingen (ik las iets over elke dag grote hoeveelheden wijn bijvoorbeeld) aan de slag.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrugsAgainstWar zei:
Snap er echt geen bal van, moet je hiervoor scheikundig onderlegd zijn? Als ik dit bestel NATRIUM HYDROXIDE, Waar bij staat vermeld dat het poedervorm is. "
Precursor voor drugs of explosieven.
Verdachte transacties zijn wij verplicht te melden". Hoe maak ik dat vloeibaar en kan ik het doseren, ik heb ervaring met GBL maar niet van de bouwmarkt haha. Op de kanalen/adressen waar ik voorheen GHB en GBL bestelde is het ontzettend duur en zeldzaam geworden. Praktisch bijna niet waard als je ziet wat dit kost in verhouding tot een jaar geleden. Bizar toch? Vooral in EU regio.
Klik om te vergroten...
Wat denk je nou zelf amigo? Beter blijf je er vanaf, je kan er duidelijk niet mee omgaan. En dat is geen schande.
D
DrugsAgainstWarLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Wat denk je nou zelf amigo? Beter blijf je er vanaf, je kan er duidelijk niet mee omgaan. En dat is geen schande.
Klik om te vergroten...
Bedankt, maar ik kan het wel aan, het enige probleem als ik teveel in huis heb. Nouja dat is dan ook meteen de uitdaging. De keren dat ik maar een 100 ML of iets dergelijks had was het meestal na 2 nachten ook klaar omdat ik simpelweg niets meer had.
Mevrouw Pløp zei:
Vragen naar of tips geven over productieprocessen is niet toegestaan. Zie forumregel 1. Bekijk bijlage 47443
Je krijgt nu een heel stevige waarschuwing, een volgende keer met ook maar één teen over de grens ben je de sjaak.


Hoezo zou je 8 maanden clean van ghb ook willen weggooien? Je weet zelf dat het niet bij 1x blijft. Beter ga je met de drang en overige verslavingen (ik las iets over elke dag grote hoeveelheden wijn bijvoorbeeld) aan de slag.
Klik om te vergroten...
Sorry wist ik niet. 8 maanden clean nouja, voor mij is de kater van een ghb/gbl rush niet heel veel extremer dan die van speed of coke. Even 2 daagjes trillen en misselijk, daarna is het weer redelijk ok. De zin erin blijft echter wel (ik denk dat dat er nooit helemaal uitgaat als je het gevoel gekend hebt). Grote hoeveelheden wijn dat is wel als vervanging van harddrugs erin gekomen klopt. Ik ondervind er tot nog toe niet veel fysieke of mentale problemen mee. Het is het een vervanging, maar wel leefbaarder dan cocaine, speed of ghb, op het moment althans.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrugsAgainstWar zei:
Bedankt, maar ik kan het wel aan, het enige probleem als ik teveel in huis heb. Nouja dat is dan ook meteen de uitdaging. De keren dat ik maar een 100 ML of iets dergelijks had was het meestal na 2 nachten ook klaar omdat ik simpelweg niets meer had.

Sorry wist ik niet. 8 maanden clean nouja, voor mij is de kater van een ghb/gbl rush niet heel veel extremer dan die van speed of coke. Even 2 daagjes trillen en misselijk, daarna is het weer redelijk ok. De zin erin blijft echter wel (ik denk dat dat er nooit helemaal uitgaat als je het gevoel gekend hebt). Grote hoeveelheden wijn dat is wel als vervanging van harddrugs erin gekomen klopt. Ik ondervind er tot nog toe niet veel fysieke of mentale problemen mee. Het is het een vervanging, maar wel leefbaarder dan cocaine, speed of ghb, op het moment althans.
Klik om te vergroten...
Dus het is pas klaar als het op is. Pas er nou mee op man, je bent al 8 maand van die zooi af. En je weet hoe het met verslaving en terugvallen gaat, elke terugval gaat het weer ietsje gekker en wordt de grens verlegd.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Theundertaker zei:
blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan.
Klik om te vergroten...
En jij kunt niet met mensen omgaan zo te zien.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals al gezegd is; blijf eraf!
8 maanden clean van die zooi is al een verdomd goede zaak, daar ga je toch geen risico voor lopen om dat resultaat alsnog via een onnodige terugval teniet te doen?
Je bent hardstikke goed bezig!
Nogmaals, niet meer aan beginnen!
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorig jaar ook een keer ghb gekregen "gemaakt van andere grondstof"
Ik vermoed zelf dat het via butaandiol>gbl>ghb is gegaan.

Het was wel ghb en dosering was het zelfde maar ook heel stroef dat spuitje optrekken en het rook naar terpentine. pH was 7
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die ene rush is de aanzet tot meerdere rushes met lichamelijke verslaving tot gevolg. Ik zou wel beter weten met 8 maanden cleantijd. Hier ruim 4 jaar van de g af. Troep is t van de bovenste plank.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ghbeertje zei:
maar dat hij verder nog geen klachten had van anderen
Klik om te vergroten...
Die ken ik! Dat zeggen die gasten die troep verkopen allemaal.

Ghbeertje zei:
Als eerste heb ik mijn "adresje" geappt dat zijn ghb nauwelijks ghb bevat, maar wel "grondstoffen", met nogmaals de vraag of hij al een idee heeft wanneer hij weer voorraad heeft, want ik wil het inruilen. "Wsl binnenkort man", zonder in te gaan op de kwaliteit van zijn product. Vervolgens deed ik wat ik eigenlijk eerst had moeten doen: het goedje googlen. Ik kwam er achter dat het niet zomaar een grondstof is, maar in het lichaam wordt omgezet in ghb en zodoende een vergelijkbare uitwerking zou moeten hebben. Ik vind het bijzonder dat de man aan de telefoon van het testcentrum dit niet heeft benoemd, maar goed. Ten eerste weet die dealer dus vast hartstikke goed dat hij geen g heeft verkocht, maar 1,4 butaandiol, vast ivm schaarste en in de hoop dat niemand zou klagen.. Ten tweede vraag ik me af waarom er dan wel een kleine hoeveelheid ghb is aangetroffen in mijn monster.. waarom zo'n kleine hoeveelheid toevoegen als je toch uitgaat van de werking van de 1,4 butaandiol? Als laatste vraag ik me af of het wel "pure" 1,4 butaandiol is, of dat het misschien nog gemengd is met andere "goedjes". Waarom zou ik anders niet tot nauwelijks iets merken van de 1,4 butaandiol, als het inderdaad omgezet wordt naar ghb in het lichaam?
Klik om te vergroten...
Het is troep. Het duurt dus heel lang soms voor je lichaam het kan omzetten tot ghb.
Dus dat maakt doseren onmogelijk
Ik zie dat dit gepost is een paar maanden geleden.
Er was in 2022 weinig goede ghb te krijgen en ik heb ook te maken gehad met BDO en het voelde echt niet het zelfde als het effect van GHB, ook niet als het eenmaal is omgezet in je lichaam, maar een naar en vervelend gevoel.
Ik wil daarbij wel zeggen de mensen die altijd goede ghb hadden er ook niet aan konden komen en dus ook deze gemengde troep hadden vaak.
De prijs was ook verdubbeld en nu zijn de prijzen weer normaal dus er is weer goede te krijgen.

Nu heeft mijn vaste dealer, na een jaar geen ghb te hebben gehad, omdat hij geen troep wilt verkopen, weer de beste ghb die je kan krijgen.
Daar zijn we erg blij mee en heb weer mijn leuke ghb bings.
Het blijft de lekkerste drugs die er is.

Raver zei:
Hier ruim 4 jaar van de g af. Troep is t van de bovenste plank.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor gap maar als je er niet mee kan omgaan dan is het zeker troep. Maar als je dat wel kan is het de lekkerste drugs die er is.
Ik zit net te lezen dat je idoot veel benzo's slikt en blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan.
Dan zit het probleem echt bij jou!
Elke drugs is troep van de bovenste plank als je er niet mee kan omgaan...
Ik gebruik al 10 jaar ghb met plezier, omdat ik wel weet hoe ik met drugs om moet gaan gebruik ik al 25 jaar lang drugs met plezier.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Theundertaker zei:
Die ken ik! Dat zeggen die gasten die troep verkopen allemaal.


Het is troep. Het duurt dus heel lang soms voor je lichaam het kan omzetten tot ghb.
Dus dat maakt doseren onmogelijk
Ik zie dat dit gepost is een paar maanden geleden.
Er was in 2022 weinig goede ghb te krijgen en ik heb ook te maken gehad met BDO en het voelde echt niet het zelfde als het effect van GHB, ook niet als het eenmaal is omgezet in je lichaam, maar een naar en vervelend gevoel.
Ik wil daarbij wel zeggen de mensen die altijd goede ghb hadden er ook niet aan konden komen en dus ook deze gemengde troep hadden vaak.
De prijs was ook verdubbeld en nu zijn de prijzen weer normaal dus er is weer goede te krijgen.

Nu heeft mijn vaste dealer, na een jaar geen ghb te hebben gehad, omdat hij geen troep wilt verkopen, weer de beste ghb die je kan krijgen.
Daar zijn we erg blij mee en heb weer mijn leuke ghb bings.
Het blijft de lekkerste drugs die er is.


Sorry hoor gap maar als je er niet mee kan omgaan dan is het zeker troep. Maar als je dat wel kan is het de lekkerste drugs die er is.
Ik zit net te lezen dat je idoot veel benzo's slikt en blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan.
Dan zit het probleem echt bij jou!
Elke drugs is troep van de bovenste plank als je er niet mee kan omgaan...
Ik gebruik al 10 jaar ghb met plezier, omdat ik wel weet hoe ik met drugs om moet gaan gebruik ik al 25 jaar lang drugs met plezier.
Klik om te vergroten...
Hoi Iklulmaarwat/rebell/revolution. Weer lekker aan de g op DF aan het trollen?
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Hoi Iklulmaarwat/rebell/revolution. Weer lekker aan de g op DF aan het trollen?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je gaat het wel goed?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Theundertaker zei:
Sorry hoor gap maar als je er niet mee kan omgaan dan is het zeker troep. Maar als je dat wel kan is het de lekkerste drugs die er is.
Ik zit net te lezen dat je idoot veel benzo's slikt en blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan.
Dan zit het probleem echt bij jou!
Elke drugs is troep van de bovenste plank als je er niet mee kan omgaan...
Ik gebruik al 10 jaar ghb met plezier, omdat ik wel weet hoe ik met drugs om moet gaan gebruik ik al 25 jaar lang drugs met plezier.
Klik om te vergroten...
Dat jij er toevallig goed mee weet om te gaan wil niet zeggen dat je het perse de hemel in moet prijzen want er gaan veel mensen wel aan deze drug ten onder. Dus daarvoor blijven waarschuwen zou je sieren! Wat je ook zou sieren is iets minderen in je toon en niet meteen zo persoonlijk de aanval in gaan.

Daarbij is "de lekkerste drug die er is" natuurlijk geen feit maar jou mening. Want ik vind legio andere middelen vele malen lekkerder die ook nog eens minder risico kennen.

GHB is gewoon toch voor veel mensen lastig mee om te gaan gemiddeld genomen en dat mag je best iets meer benadrukken ondanks jij het wel kan.




Buiten dat, je bent net terug van een ban en zie je alweer in twee topics confrontaties opzoeken:
Theundertaker zei:
blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan.
Klik om te vergroten...
Theundertaker zei:
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.
Klik om te vergroten...
Net als hier:
Theundertaker zei:
Een afkick van de meeste drugs word gedaan met een andere drugs. Dus waar heb je het over?
Of heb je er geen verstand van?
Benzos en phenibut worden beide ingezet bij afkicken van drugs ter informatie speciaal voor jou, wat je zou moeten weten als je sinds 2019 lid bent lol 😂
Klik om te vergroten...
Hoe denk je dat mensen van de benzo's afkomen dan bijvoorbeeeld?



Dus probeer even wat vriendelijker te zijn als je zou willen. Voor je weer vele tegen je krijgt en wij als mods daarop moeten reageeren.

Thanks en een fijne nacht!
B
Beheerder1984Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Pas maar op!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."