Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb recent een periode gehad waarin ik best grote hoeveelheden GHB en later GBL geconsumeerd heb. Daarvoor heb ik ook periodes gehad van gebruik van cocaine en GHB. Tot het op een zeker moment tot een soort hoogtepunt (of dieptepunt) kwam met de GBL. Waarom en hoe dat is begonnen weet ik niet eens meer, ik kwam er echter achter dat je GBL ook gewoon puur kunt nemen, en nog veel harder kunt gaan dan met GHB. Tot mijn verbazing. Achteraf kan ik het niet meer heel goed uit elkaar halen wat wel en niet bij elkaar hoorde. Echter, ik krijg heel veel flashbacks zowel als ik nuchter ben als alcohol genuttigd heb. Wat mij een soort shock geeft alsof ik ineens terug ga naar een situatie en opeens een herinnering alsof het een droom leek. Ik had amfetamine (speed) als upper, of soms coke in dat geval maar dan puur om op de been te blijven. Het doseren van GBL bleek echter zeer moeilijk, ik heb het een tijdje gedaan met klein maatbekertje en ook spuitje (om te doseren). Echter met, en dat denk ik, de combinatie van alcohol en GBL en niet slapen voor meerdere nachten achter elkaar dat resulteerde in een bijna totale puinhoop van mijn hele huis. Ik had meerdere flesjes van 250 ML GBL over een periode van een x aantal weken. Dus het werd een soort van aaneenschakeling dat begon met intens goed voelen, Toch wel een heel wat ander level dan een jointje of een snuifje. Ik denk eerder vergelijkbaar met heroine al heb ik daar geen ervaring mee. Wat ik mij aanvankelijk kan herinneren is "intens goed voelen", alle stress verdwenen, alle spanning weg. Ook een zeer hoge seksuele opwinding, van een ongekend hoog niveau. Het leek wel of er geen einde aan leek te komen. In de tussentijd (met nauwelijks slaap of rust) de ene fles GBL opgevolgd door weer een nieuwe. Het ging een tijd goed, tot ik op een gegeven moment in een soort coma staat begon te komen waarin hele zware hallucinaties en amnesia begon te ontstaan. Ik denk dat ik ook gewoon meerdere keren in een coma heb gelegen waar deze dromen en flashbacks uit voortkwamen. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt, ging ik terug naar plekken (in een soort droom) waar ik vroeger woonde, ik liep daar rond. Ik was ook weer terug op de middelbare school opeens midden op het schoolplein. Ik wist op een gegeven moment de pincode van mijn telefoon en mijn bank niet meer, ik wist niet meer welk jaar het was en hoe ik op mijn PC moest inloggen. Een soort amnesia die ontstaat door combinatie van GBL/alcohol en niet (kunnen) slapen. Tussentijds heb ik wel af en toe een puntje coke of speed bijgenomen, maar ondanks dat toch een ontelbaar aantal keren gevallen en out gegaan. En met mijn hoofd gevallen op de grond en op de badkamer en in de keuken. Ik had meerdere open wonden aan mijn hoofd (wenkbrauw, achterhoofd) waar nog steeds de littekens op staan. Ik kan me nog herinneren dat ik op een bepaald moment niet meer wist waar ik was, en een enorme schade in mijn huis als gevolg van alle gebeurtenissen. Waarvan ik de indruk had dat er in eerste instantie "vrienden" bij mij waren geweest en vertrokken waren. Later bleek het dat er entiteiten, geesten in mijn huis waren. Die ook tegen mij spraken en visueel aanwezig waren. Aanvankelijk na het zien van de enorme ravage, had ik de indruk dat ik dat nooit alleen gedaan kon hebben. Bijvoorbeeld het verplaatsen van hele grote objecten zoals kasten en tafels van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Dat zou ik niet in mijn eentje hebben kunnen doen dus ik vraag me echt af of dat je een soort onmenselijke fysieke kracht krijgt van deze drug of dat er daadwerkelijk entiteiten waren. Maar zijn die entiteiten en zeer echt aanvoelende dromen pure hallucinaties? In de realiteit was de ravage in ieder geval aangericht al kan ik me moeilijk voorstellen dat ik dat zelf en alleen gedaan heb. En daarom ben ik nu een beetje huiverig om het opnieuw te doen. En ik heb het nog 1 of 2 keer gedaan echter kleine hoeveelheden (en kwalitatief minder dan voorheen). Het eindigde in een enorme ravage en een enorm zowel geestelijk als lichamelijk litteken dat soms ineens in flashbacks terugkomt, vanuit het niets. En toch kan ik niet ophouden terug te denken aan de fases dat ik me intens goed heb gevoeld. Ik wil het graag snel weer opnieuw doen, maar dan beter rekening houdend met dosering en niet gebruiken van alcohol erbij. Het is een rare conclusie dat ik denk dat GHB mij daadwerkelijk iets heeft opgeleverd. Ik wacht nog steeds op het moment dat het "niet drugs gebruiken" iets positiefs oplevert maar volgens mij is het echt een illusie zoals ze je wijs proberen te maken dat alles beter is zonder drugs. Dat lijkt in mijn leven in ieder geval een belachelijk sprookje. Het positieve effect en "inslaan" van een drugsloos bestaan lijkt compleet uit te blijven. Ik heb het idee dat heel veel mensen mij gewoon een hoop onzin voor houden. Omdat ze er zelf geen verstand van hebben en 0,0 ervaring mee hebben. Ik zal wel als een paranoide junk klinken, maar ik ga het opnieuw doen. Ik wil het opnieuw doen het heeft niks te maken met afhankelijkheid. Het is mogelijk dus waarom zou ik het niet doen"
"FredKroket zei: Als jij je hele leven wil weggooien op naar een rush die je nooit meer gaat krijgen moet het inderdaad nog een keer doen. Je hebt hulp nodig want je bent zwaar verslaafd. Zoek hulp als je iets van je leven wil maken. Klik om te vergroten... Is dat niet per situatie verschillend? Ik wil niet terug naar de situatie die uit de hand gelopen is zoals het een paar weken terug is uit de hand gelopen. Maar met de juiste voorzorgsmaatregelen is het echt wel mogelijk om het te doen. Ik ben niet zwaar verslaafd, ik hunker er gewoon naar. Ik kijk ernaar uit. Maar ik kan weken/maanden wachten. Ik heb gewoon die ene hit nodig. (mijn leven was al voorbij voordat ik dit ooit begon) dus dat staat niet ter discussie. Je leeft maar een keer toch"
"Wat zijn jullie ervaringen dan met 1.4 butanediol? Is het dezelfde werking als GHB/GBL of minder?"
"Echter, een verslaving, betekent dat je het echt niet meer zonder kunt, toch? Wat misschien inderdaad het geval is, op het moment dat (zoals de meesten waarschijnlijk). Alleen ik kan er wel weer vanaf komen het is niet als ik eenmaal begin dat ik het weken en weken achter elkaar ga doen, nu is dat ook al wel weer tegenstrijdig aangezien dit wel al meerdere keren het geval is geweest.. Het is alleen moeilijk om discipline te hebben zoals waarschijnlijk velen met mij dat is 1 van de punten waarom het goedje uiteindelijk zo gevaarlijk is. Ik wil het gewoon graag gauw nog een keer doen maar dan wel onder de juiste voorwaarden zodat de kans dat het uit de hand loopt veel lager wordt. Er zal natuurlijk niemand gaan zeggen goed bezig, ik zou het doen als ik jou was. xD Dit is echter toch uiteindelijk het drugsforum.nl dus wij zijn toch mensen met een interesse voor drugs. xD Ben echt niet aant trollen ik wilde gewoon een klein verslagje doen en kijken of ik nog meer, schrijvende, zou kunnen naar boven halen. Een avondje zou toch kunnen"
"DonkeyGonz zei: Gütemorgen. Heftig wel je berichtje te lezen maar kan je me aub opweghelpen naar wat je nu echt zou willen. Lees aub je bericht even terug en op een nuchter moment. Check het even.. dit is in mijn ogen zorgelijk man, ben geen Duitser maar zie liever dat we elkaar helpen hier. Dus. Even simpel 2 opties onder elkaar gezet. ---> Doorklappen met die zooi ? ------- 1: De gedachtes ongecontroleerd verergeren en de kracht waar je nu last van heb waarin je kasten en banken omduwd , whats next.. ------- 2: Huis arts <---- Vragen om hulp bij een arts/kliniek, 99% zeker met eerlijk verhaal krijg je voorrang/medicijnen van hen om je rustiger te houden. Erna een kliniek in gaan? Of liever zo snel mogelijk? Om de schade te beperken man.. Mocht je ergens niet uitkomen. Vragen kan hier altijd hé! Hou je taai. Klik om te vergroten... Dat betekent dan echter wel natuurlijk een doorverwijzing en ik ben al een aantal keren bij de huisarts geweest. Die verwijst de zaak naar in ieder geval een GGZ of psychiatrische instantie en de kans dat ze me een of andere vorm van anti-depressiva gaan voorschrijven is dan wel heel waarschijnlijk. Ik zie daar een beetje tegen op, misschien wel weer heel eigenwijs maar er zitten nogal wat haken en ogen aan anti-depressiva."
"Dat ging vorig jaar wel ontzettend hard moet ik zeggen met GBL. Ik ben nog nooit zo hard gegaan, en uiteindelijk ging het enorm mis. Wist niks meer, geheugen was weg, en de hele woonkamer was kapot overal glas, bloed, telefoons kapot, hardware kapot muren beschadigd. Eigen schuld maar ik had geen controle meer. Dat effect van extreem geheugenverlies begon overigens pas na dagen/weken van bijna aaneenschakeling van gebruik van pure GBL. Nu vraag ik me wel af kan ik gewoon gootsteenontstopper bestellen? Haha. 8 maanden droog staan is wel heel erg lang, ik moet 1 rush hebben"
"Snap er echt geen bal van, moet je hiervoor scheikundig onderlegd zijn? Als ik dit bestel NATRIUM HYDROXIDE, Waar bij staat vermeld dat het poedervorm is. " Precursor voor drugs of explosieven. Verdachte transacties zijn wij verplicht te melden". Hoe maak ik dat vloeibaar en kan ik het doseren, ik heb ervaring met GBL maar niet van de bouwmarkt haha. Op de kanalen/adressen waar ik voorheen GHB en GBL bestelde is het ontzettend duur en zeldzaam geworden. Praktisch bijna niet waard als je ziet wat dit kost in verhouding tot een jaar geleden. Bizar toch? Vooral in EU regio."
"FredKroket zei: Wat denk je nou zelf amigo? Beter blijf je er vanaf, je kan er duidelijk niet mee omgaan. En dat is geen schande. Klik om te vergroten... Bedankt, maar ik kan het wel aan, het enige probleem als ik teveel in huis heb. Nouja dat is dan ook meteen de uitdaging. De keren dat ik maar een 100 ML of iets dergelijks had was het meestal na 2 nachten ook klaar omdat ik simpelweg niets meer had. Mevrouw Pløp zei: Vragen naar of tips geven over productieprocessen is niet toegestaan. Zie forumregel 1. Bekijk bijlage 47443 Je krijgt nu een heel stevige waarschuwing, een volgende keer met ook maar één teen over de grens ben je de sjaak. Hoezo zou je 8 maanden clean van ghb ook willen weggooien? Je weet zelf dat het niet bij 1x blijft. Beter ga je met de drang en overige verslavingen (ik las iets over elke dag grote hoeveelheden wijn bijvoorbeeld) aan de slag. Klik om te vergroten... Sorry wist ik niet. 8 maanden clean nouja, voor mij is de kater van een ghb/gbl rush niet heel veel extremer dan die van speed of coke. Even 2 daagjes trillen en misselijk, daarna is het weer redelijk ok. De zin erin blijft echter wel (ik denk dat dat er nooit helemaal uitgaat als je het gevoel gekend hebt). Grote hoeveelheden wijn dat is wel als vervanging van harddrugs erin gekomen klopt. Ik ondervind er tot nog toe niet veel fysieke of mentale problemen mee. Het is het een vervanging, maar wel leefbaarder dan cocaine, speed of ghb, op het moment althans."