maar dat hij verder nog geen klachten had van anderen
Die ken ik! Dat zeggen die gasten die troep verkopen allemaal.
Als eerste heb ik mijn "adresje" geappt dat zijn ghb nauwelijks ghb bevat, maar wel "grondstoffen", met nogmaals de vraag of hij al een idee heeft wanneer hij weer voorraad heeft, want ik wil het inruilen. "Wsl binnenkort man", zonder in te gaan op de kwaliteit van zijn product. Vervolgens deed ik wat ik eigenlijk eerst had moeten doen: het goedje googlen. Ik kwam er achter dat het niet zomaar een grondstof is, maar in het lichaam wordt omgezet in ghb en zodoende een vergelijkbare uitwerking zou moeten hebben. Ik vind het bijzonder dat de man aan de telefoon van het testcentrum dit niet heeft benoemd, maar goed. Ten eerste weet die dealer dus vast hartstikke goed dat hij geen g heeft verkocht, maar 1,4 butaandiol, vast ivm schaarste en in de hoop dat niemand zou klagen.. Ten tweede vraag ik me af waarom er dan wel een kleine hoeveelheid ghb is aangetroffen in mijn monster.. waarom zo'n kleine hoeveelheid toevoegen als je toch uitgaat van de werking van de 1,4 butaandiol? Als laatste vraag ik me af of het wel "pure" 1,4 butaandiol is, of dat het misschien nog gemengd is met andere "goedjes". Waarom zou ik anders niet tot nauwelijks iets merken van de 1,4 butaandiol, als het inderdaad omgezet wordt naar ghb in het lichaam?
Het is troep. Het duurt dus heel lang soms voor je lichaam het kan omzetten tot ghb.
Dus dat maakt doseren onmogelijk
Ik zie dat dit gepost is een paar maanden geleden.
Er was in 2022 weinig goede ghb te krijgen en ik heb ook te maken gehad met BDO en het voelde echt niet het zelfde als het effect van GHB, ook niet als het eenmaal is omgezet in je lichaam, maar een naar en vervelend gevoel.
Ik wil daarbij wel zeggen de mensen die altijd goede ghb hadden er ook niet aan konden komen en dus ook deze gemengde troep hadden vaak.
De prijs was ook verdubbeld en nu zijn de prijzen weer normaal dus er is weer goede te krijgen.
Nu heeft mijn vaste dealer, na een jaar geen ghb te hebben gehad, omdat hij geen troep wilt verkopen, weer de beste ghb die je kan krijgen.
Daar zijn we erg blij mee en heb weer mijn leuke ghb bings.
Het blijft de lekkerste drugs die er is.
Hier ruim 4 jaar van de g af. Troep is t van de bovenste plank.
Sorry hoor gap maar als je er niet mee kan omgaan dan is het zeker troep. Maar als je dat wel kan is het de lekkerste drugs die er is.
Ik zit net te lezen dat je idoot veel benzo's slikt en blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan.
Dan zit het probleem echt bij jou!
Elke drugs is troep van de bovenste plank als je er niet mee kan omgaan...
Ik gebruik al 10 jaar ghb met plezier, omdat ik wel weet hoe ik met drugs om moet gaan gebruik ik al 25 jaar lang drugs met plezier.