Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste keer XTC

mijn eerste keer XTC

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb inmiddels al vaker XTC gedaan alleen ik kan me nog herinneren dat de eerste keer de allerleukste was. Ik was in Time Out in gemert en een maat van me had pillen kunnen regelen. het was al half 4 en om 4 uur was het afgelopen maar toch besloot ik 2 pillen te nemen. Het waren blue mitsubishi pillen. Toen ik naar huis fietste voelde ik nog helemaal niets. Toen thuis aangekomen ging ik beneden op de bank zitten en ik voelde nog steeds niets. Even met mijn broer gepraat die ook thuis was gekomen. Toen ik naar boven ging dacht ik er al helemaal niet meer aan dat ik XTC had gehad en ik voelde me wakker maar wel nuchter. Er staat een ventilator naast mijn bed en ik zat de hele tijd naar mijn ventilator te kijken. Als ik een beetje scheel keek dacht ik dat het 2 ventilatoren waren geworden. Dat was natuurlijk niet zo maar ik dacht dat ik dat met bepaalde krachten kon. Ik kon ook een van de 2 ventilatoren laten zweven. hij kwam ook op mij af en ik kon mijn hand er doorheen halen. en het veranderde in een zwarte stof wat koud aanvoelde. Die zwarte stof waar mijn ventilator in veranderd was loste op in de lucht. Zo heb ik dat ook gedaan met mijn oranje WK naxi helmpje die nog op mijn kamer lag en met papier. Tenminste dat dacht ik. Ik had nog steeds het gevoel dat ik gewoon nuchter was en dat dit echt gebeurde. Ik had ook ooit op tv gezien dat buddha's ECHT kunnen zweven met een bepaalde meditatiekracht. Dus ik dacht dat ik dat ook kon maar dan wel met de tv. Dat lukte ik kon zogenaamd door te mediteren de tv laten vliegen. Inmiddels werd het licht en besloot ik te gaan slapen. ik viel niet in slaap alleen ik voelde me wel heel lekker. toen ik 6 uur wakker met mijn ogen dicht in bed had gelegen ben ik weer opgestaan en ik kon de hele dag niets eten. Dat was mijn eerste en allebeste ervaring met XTC.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, al jouw andere keren moeten kut geweest zijn :openmouth:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Wow, al jouw andere keren moeten kut geweest zijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Echt he! XD

Scheel naar een ventilator kijken, dolle pret :')
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#4
:') ... maar voor mij toch een andere keer, toen ik betere shit in handen kreeg :hearteyes:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn 1ste keer vond ik het beste,ging wat gaan wandelen met 2vrienden en een erg goed gevoel.Tijd stond precies stil :P Zag er ook niet zo vaag uit,nu zie ik er altijd zo vaag uit maarja neem meestal rond de 5pilletjes :rolleyes:

Erna heb ik nog schitterende tijden gehad:grin: En er komen er zeker nog :wink: Maar ik ben dat pilletjes eten,nu effe zat :( Op naar MDMA(mijn2de x ooit dan) en Keta(1ste x)...en eens GHB testen? :) :wave:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste keer was zeker niet slecht,
maar 'k heb na de eerste keer tog nog toffere momente ervaren :)

wat gaan wandelen met 2vrienden
Klik om te vergroten...

Dat kennek :) dat hoort er altijd bij :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn eerste keer was het meest speciaal, maar niet de beste...

Hoort dit topic/poll alleen niet op de xtc-afdeling thuis ipv tussen de tripreports?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
eerste keer was xtc, maar toen kreeg ik al snel mdma kristallen :hearteyes: stuk fijner!
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het lijkt mij echt oneindig kut als je pilletje pas thuis in bed gaat werken...
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer was voor mij nog wel de gekste...
Dat gevoel heb ik nooit meer ervaren.
Moet zeggen dat in die tijd (voor mijn doen) meestal goede pillen
werden gekocht. Ik heb nu nog 1 adresje die goede verkoopt, voor 5 euro per stuk. Maar standaard goede kwaliteit.
Al die jonge gassies van tegenwoordig die met een zak van 100 ronlopen en ze verkopen voor 10 euro per 4, meestal rotzooi, is mijn ervaring.
Niet dat ze helemaal niet werken, maar stukken minder en ik krijg er buikpijn van :smilingimp:
Nee, ik ben er klaar mee :wave:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Mijn eerste keer was het meest speciaal, maar niet de beste...

Hoort dit topic/poll alleen niet op de xtc-afdeling thuis ipv tussen de tripreports?
Klik om te vergroten...
het is idd geen echt tripreport maar gwn voor de moeite :wave:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn eerste keer
uren naar een schilderij gekeken
en waterpijpen zien veranderen in koningen.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerste keer was gewoon het leukste.
Een compleet nieuw gevoel, jammer dat ik er 30 euro hasj door heen heb gerookt zonder er bij stil te staan er ook maar iets van te voelen. :openmouth:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
1e keer was speciaal natuurlijk
maar ik heb veel mooiere momenten gehad :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."