#1
Wat een mooi report weer Yvet
Heb je toch gekregen wat je graag wilde! Ik kijk echt uit naar onze gezamelijke sessie! Zie je vanmiddag ![:)]()

Zodra je de ceremonie begonnen bent zijn het geen vreemden meer, zoals je in mijn report kunt lezen voelt het aan als familie, je bent verbonden op een hoger niveau, en dat voelt heel fijn...PurpleFlower zei:Ik vind dit zulke mooie tripreports!!
Alleen het feit dat je er van gaat kotsen (tenminste de meesten) en dat je met mensen zit die je niet kent vind ik een minpuntje. Vooral die laatste is voor mij een rede om dit niet zo snel te doen.
Drientje zei:Zodra je de ceremonie begonnen bent zijn het geen vreemden meer, zoals je in mijn report kunt lezen voelt het aan als familie, je bent verbonden op een hoger niveau, en dat voelt heel fijn...PurpleFlower zei:Ik vind dit zulke mooie tripreports!!
Alleen het feit dat je er van gaat kotsen (tenminste de meesten) en dat je met mensen zit die je niet kent vind ik een minpuntje. Vooral die laatste is voor mij een rede om dit niet zo snel te doen.
X
Dat las ik drientje idd (ja ik vind ook jou report helemaal geweldig! maar goed om nou bij ieder report hetzelfde neer te zetten), het is ook niet zo dat ik dat niet geloof, ik moet mezelf ervan overtuigen dat het ook echt zo is. Ik word van geen enkele drug socialer tegen vreemden of voel me meer verbonden met vreemden (vrienden daarintegen!) vandaar dat dat een beetje mijn angst is. Dat ik nou juist diegene ben die daardoor bad ga. Hmm is dat logisch?
Pikachu zei:Hey, ik heb nog een vraagje over de ceremonie: hoe meten ze eigenlijk hoeveel ayahuasca iedereen krijgt? Zit daar een 'logisch' systeem in zoals het afmeten op gewicht of geestelijke status? Of is er een meer spirituele aanpak? Ik zou het leuk vinden om dit te weten =)
PurpleFlower zei:Dank je wel voor de uitleg Beyond! Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor! Ik vorm natuurlijk ook alleen maar de beelden van jou trip vanuit mijn ervaringen en inbeeldingsvermogen. En als ik er dan voor mezelf bijneem dat ik al niet zo makkelijk met vreemden in het algemeen omga en dat ik bijna angstig ben voor het kotsen, dan kan het zijn dat ik het compleet verkeerd interpeteer.
Vind ik ook niet zo erg, anders had ik gewoon mijn mond moeten houden. Maar ik ben er dan toch nieuwschierig naar![]()
Argulas zei:Mooi report! Toch wel apart dat dezelfde ayahuasca zo verschillende werkingen bij mensen hebben. Toch goed om te horen dat je er toch met een goed gevoel bent weggegaan. Hoe sta je tegenover een volgende sessie egenlijk?
Peace&Love!![]()
Beyond Illusion zei:Hoi Purple Flower![]()
Ik vind het vaak ook moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben vrij stil en weet vaak niet wat ik moet zeggen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat de sfeer daar zo goed is dat ik ook al snel met iemand aan het praten ben. We kunnen ook samen naar Ayahuasca toe gaan als je dat fijner vind.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."