Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca – Mijn derde oog

Ayahuasca – Mijn derde oog

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een mooi report weer Yvet :grin: Heb je toch gekregen wat je graag wilde! Ik kijk echt uit naar onze gezamelijke sessie! Zie je vanmiddag :)
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tnx!!!
Op naar de 26e, ik ben benieuwd wat er dan uit zal komen!
Spannend! :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wederom een mooi tripreport over ayahuasca!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geweldig spul he, ook brilliant in haar manier van geven wat je nodig hebt! :grin: Geweldig reportje Yvet! :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nice report, ik ben benieuwd naar die Sjamaan.. :wave:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan moet je ook gewoon komen!!! haha

Kom je de 26e ook naar de ceremonie???
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het kriebelt nu toch ook wel weer bij mij, zal ik ook maar komen de 26e? Wat een fijn resultaat meis! Zo zie je maar weer ayahuasca works in strange ways!

Edit, heb net een mail gestuurd, wie weet zie ik jullie de 26e weer! Eerder mag natuurlijk ook, keertje wat drinken ergens in Utrecht....

X
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#8
ALs er nog plek is gewoon doen!!!

Kwaad kan het toch niet!! :hearteyes:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind dit zulke mooie tripreports!!

Alleen het feit dat je er van gaat kotsen (tenminste de meesten) en dat je met mensen zit die je niet kent vind ik een minpuntje. Vooral die laatste is voor mij een rede om dit niet zo snel te doen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
PurpleFlower zei:
Ik vind dit zulke mooie tripreports!!

Alleen het feit dat je er van gaat kotsen (tenminste de meesten) en dat je met mensen zit die je niet kent vind ik een minpuntje. Vooral die laatste is voor mij een rede om dit niet zo snel te doen.
Klik om te vergroten...
Zodra je de ceremonie begonnen bent zijn het geen vreemden meer, zoals je in mijn report kunt lezen voelt het aan als familie, je bent verbonden op een hoger niveau, en dat voelt heel fijn...

X
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
PurpleFlower zei:
Ik vind dit zulke mooie tripreports!!

Alleen het feit dat je er van gaat kotsen (tenminste de meesten) en dat je met mensen zit die je niet kent vind ik een minpuntje. Vooral die laatste is voor mij een rede om dit niet zo snel te doen.
Klik om te vergroten...
Zodra je de ceremonie begonnen bent zijn het geen vreemden meer, zoals je in mijn report kunt lezen voelt het aan als familie, je bent verbonden op een hoger niveau, en dat voelt heel fijn...

X
Klik om te vergroten...

Dat las ik drientje idd (ja ik vind ook jou report helemaal geweldig! maar goed om nou bij ieder report hetzelfde neer te zetten :wink:), het is ook niet zo dat ik dat niet geloof, ik moet mezelf ervan overtuigen dat het ook echt zo is. Ik word van geen enkele drug socialer tegen vreemden of voel me meer verbonden met vreemden (vrienden daarintegen!) vandaar dat dat een beetje mijn angst is. Dat ik nou juist diegene ben die daardoor bad ga. Hmm is dat logisch?
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat las ik drientje idd (ja ik vind ook jou report helemaal geweldig! maar goed om nou bij ieder report hetzelfde neer te zetten :wink:), het is ook niet zo dat ik dat niet geloof, ik moet mezelf ervan overtuigen dat het ook echt zo is. Ik word van geen enkele drug socialer tegen vreemden of voel me meer verbonden met vreemden (vrienden daarintegen!) vandaar dat dat een beetje mijn angst is. Dat ik nou juist diegene ben die daardoor bad ga. Hmm is dat logisch?
Klik om te vergroten...

Hoi Purple Flower

Ik snap best dat je het eng vind om te gaan kotsen of wat dan ook. Dat vond ik de eerste keer dat ik ernaartoe ging ook heel eng en maakte me er echt gigantisch druk om! Maar weet je wat nou het stomme is, als je er bent is dat kotsen iets wat erbij hoort en niet echt iets waar je je zorgen om maakt. Maargoed dat is echt heel lastig in te beelden als je er niet bent geweest.

Er gaat trouwens niemand bad, het kan wel heel heftig zijn. En deze ervaring kan zeker eng zijn, maar als je zo'n ervaring krijg, kun je deze wel aan. Ayahuasca geeft je alleen wat je aan kan, iets wat je kunt overwinnen. En als het in je eentje niet lukt, dan helpt de sjamaan je erbij, en de helpers.

Iedereen denkt altijd aan het kotsen en dat je een heftige ervaring kan krijgen. Klopt, maar denk ook eens aan wat je ervoor terug krijg. De mooie ervaring het gelukkige gevoel achteraf. De fijne sfeer, je bewustwoording van jezelf.... Daar heb je toch vast wel 1 keertje kotsen voor over? Soms moet je iets minder leuks doen om er iets heel moois voor terug te krijgen!
Denk maar aan tentamens.. je moet er veel voor leren en je moet daardoor leuke dingen missen, maar als je een voldoende krijg, denk je toch ook: fijn dat ik zo goed heb geleerd?

Ik bedoel het niet aanvallend, maar meer van hoe je het anders zou kunnen bekijken :wink:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank je wel voor de uitleg Beyond! Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor! Ik vorm natuurlijk ook alleen maar de beelden van jou trip vanuit mijn ervaringen en inbeeldingsvermogen. En als ik er dan voor mezelf bijneem dat ik al niet zo makkelijk met vreemden in het algemeen omga en dat ik bijna angstig ben voor het kotsen, dan kan het zijn dat ik het compleet verkeerd interpeteer.
Vind ik ook niet zo erg, anders had ik gewoon mijn mond moeten houden. Maar ik ben er dan toch nieuwschierig naar :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beyond Illusion was eerst ook niet zo goed met vreemde mensen he? Na haar eerste keer ayahuasca ging dat ineens een stuk beter. Misschien moet je het gewoon maar eens doen, veel slechter kun je er niet van worden!

X
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey, ik heb nog een vraagje over de ceremonie: hoe meten ze eigenlijk hoeveel ayahuasca iedereen krijgt? Zit daar een 'logisch' systeem in zoals het afmeten op gewicht of geestelijke status? Of is er een meer spirituele aanpak? Ik zou het leuk vinden om dit te weten =)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kun je lezen in mijn report....

X
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mooi report! Toch wel apart dat dezelfde ayahuasca zo verschillende werkingen bij mensen hebben. Toch goed om te horen dat je er toch met een goed gevoel bent weggegaan. Hoe sta je tegenover een volgende sessie egenlijk?

Peace&Love! :)
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikachu zei:
Hey, ik heb nog een vraagje over de ceremonie: hoe meten ze eigenlijk hoeveel ayahuasca iedereen krijgt? Zit daar een 'logisch' systeem in zoals het afmeten op gewicht of geestelijke status? Of is er een meer spirituele aanpak? Ik zou het leuk vinden om dit te weten =)
Klik om te vergroten...

Hij vraagt met een ijzeren staafje aan de spirits hoeveel er in het kopje moet. In zijn hoofd vraagtie dat. Moet er meer bij, dat gaat het stokje op en neer, en als het genoeg is gaat die horizontaal heen en weer... Kun je het visualiseren :wink:

PurpleFlower zei:
Dank je wel voor de uitleg Beyond! Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor! Ik vorm natuurlijk ook alleen maar de beelden van jou trip vanuit mijn ervaringen en inbeeldingsvermogen. En als ik er dan voor mezelf bijneem dat ik al niet zo makkelijk met vreemden in het algemeen omga en dat ik bijna angstig ben voor het kotsen, dan kan het zijn dat ik het compleet verkeerd interpeteer.
Vind ik ook niet zo erg, anders had ik gewoon mijn mond moeten houden. Maar ik ben er dan toch nieuwschierig naar :wink:
Klik om te vergroten...

Hoi Purple Flower :)
Ik vind het vaak ook moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben vrij stil en weet vaak niet wat ik moet zeggen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat de sfeer daar zo goed is dat ik ook al snel met iemand aan het praten ben. We kunnen ook samen naar Ayahuasca toe gaan als je dat fijner vind. :)

Argulas zei:
Mooi report! Toch wel apart dat dezelfde ayahuasca zo verschillende werkingen bij mensen hebben. Toch goed om te horen dat je er toch met een goed gevoel bent weggegaan. Hoe sta je tegenover een volgende sessie egenlijk?

Peace&Love! :)
Klik om te vergroten...

Ik hoop de volgende keer dieper in mezelf te gaan. Er zijn een paar dingen waar ik echt heel erg mee zit en daar zou ik graag mee aan de slag gaan. Dus ik kijk eigenlijk alweer uit naar de volgende sessie, want ik wil graag met mezelf aan de slag!

Peace, Love & Happines
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beyond Illusion zei:
Hoi Purple Flower :)
Ik vind het vaak ook moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben vrij stil en weet vaak niet wat ik moet zeggen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat de sfeer daar zo goed is dat ik ook al snel met iemand aan het praten ben. We kunnen ook samen naar Ayahuasca toe gaan als je dat fijner vind. :)
Klik om te vergroten...

Dank je wel :) Ik heb precies hetzelfde, ik zit daar dan maar en voel me echt een beetje overbodig. Als ik er aan toe ben dan ben je de eerste die het hoort! Nogmaals dank :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
^ eww, moet dat nou in zo'n topic?

OT: Mooi report, beschrijft ook goed de situatie van anderen :)
de 26e ben ik er ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."