#1
Pikachu zei:Hey, ik heb nog een vraagje over de ceremonie: hoe meten ze eigenlijk hoeveel ayahuasca iedereen krijgt? Zit daar een 'logisch' systeem in zoals het afmeten op gewicht of geestelijke status? Of is er een meer spirituele aanpak? Ik zou het leuk vinden om dit te weten =)
Hij vraagt met een ijzeren staafje aan de spirits hoeveel er in het kopje moet. In zijn hoofd vraagtie dat. Moet er meer bij, dat gaat het stokje op en neer, en als het genoeg is gaat die horizontaal heen en weer... Kun je het visualiseren
PurpleFlower zei:Dank je wel voor de uitleg Beyond! Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor! Ik vorm natuurlijk ook alleen maar de beelden van jou trip vanuit mijn ervaringen en inbeeldingsvermogen. En als ik er dan voor mezelf bijneem dat ik al niet zo makkelijk met vreemden in het algemeen omga en dat ik bijna angstig ben voor het kotsen, dan kan het zijn dat ik het compleet verkeerd interpeteer.
Vind ik ook niet zo erg, anders had ik gewoon mijn mond moeten houden. Maar ik ben er dan toch nieuwschierig naar![]()
Hoi Purple Flower
Ik vind het vaak ook moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben vrij stil en weet vaak niet wat ik moet zeggen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat de sfeer daar zo goed is dat ik ook al snel met iemand aan het praten ben. We kunnen ook samen naar Ayahuasca toe gaan als je dat fijner vind.
Argulas zei:Mooi report! Toch wel apart dat dezelfde ayahuasca zo verschillende werkingen bij mensen hebben. Toch goed om te horen dat je er toch met een goed gevoel bent weggegaan. Hoe sta je tegenover een volgende sessie egenlijk?
Peace&Love!![]()
Ik hoop de volgende keer dieper in mezelf te gaan. Er zijn een paar dingen waar ik echt heel erg mee zit en daar zou ik graag mee aan de slag gaan. Dus ik kijk eigenlijk alweer uit naar de volgende sessie, want ik wil graag met mezelf aan de slag!
Peace, Love & Happines