Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafgang...

afgang...

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: levensverhaal...

die 5-htp kan ik wel aanbevelen ja,, melatonine maak je zelf nog genoeg aan :wink: en vitamines.. tsja,, das gewoon normaal tg :wink:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: levensverhaal...

maar is het normaal dat ik me nu steeds vaker helemaal opreeg enz en veels te veel zelfvertrouwen heb gekregen??? reeg me steeds meer en meer op... :confused:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: levensverhaal...

reeg?? sorry ben van de kaart en traag van begrip :rolleyes: gaat niet zo relaxed samen :tearsofjoy:

maargoed, houd anders een schema bij waarin alle klachten staan die je int begin had,, en dan werk je daar elke x in alsje merkt dat er iets is verbeterd of veranderd(positief en negatief) gewoon alles bij houden,, en dan ook egt goed bij houden,, dat je er ook zeker iets aan hebt,.. gewoon een soort dagboek(H),, maar dan anders :stoned:

welke klachten ervaar je nu nog?? of soms nog??
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: levensverhaal...

Wat betreft die geheimhoudingsplicht van de huisarts. Een huisarts zal iets alleen doorspelen aan de ouders, als hier noodzaak toe is.
En dan geldt dat alleen voor mensen onder de 16 jaar. Dus als je 16 of ouder bent dan worden je ouders er gewoon buiten gelaten. Dit weet ik bijna zeker, want 16 jaar is een leeftijd waarbij je wettelijk gezien al aardig wat vrijheden hebt. Je mag b.v. vanaf je 16e seks hebben(klinkt een beetje simpel zoals ik het nu stel :P ) en brommer rijden en allerlei gevaarlijke vakantiebaantjes uitoefenen etc... Dus dan is het echt niet zo dat als je als 16 jarige naar de huisarts gaat, dat hij dan je ouders gaat opbellen.
(Dit weet ik dus niet 100% zeker, maar mijn mond valt echt mijlenver open :confused: als een huisarts in een dergelijk geval wel de ouders opbelt. Ik kan me dat echt niet indenken)

Maarre, indrukwekkend verhaal. Veel gezondheid toegewenst!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: levensverhaal...

Je mag b.v. vanaf je 16e seks hebben(klinkt een beetje simpel zoals ik het nu stel )

ja serieus?? nee daar is tog geen leeftijd voor?? je kunt dat mensen egt niet verbieden als ze daar dan behoeftes aan hebben tog..
volgens mij heeft dan 90 % zich daar niet naar geluisterd.. en terecht :stoned:
whahaha maar staat daar dan egt iets over in de wet??
kan ik me niet voorstellen :tearsofjoy: :tearsofjoy:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: levensverhaal...

psychopsychedelic zei:
Je mag b.v. vanaf je 16e seks hebben(klinkt een beetje simpel zoals ik het nu stel )

ja serieus?? nee daar is tog geen leeftijd voor?? je kunt dat mensen egt niet verbieden als ze daar dan behoeftes aan hebben tog..
volgens mij heeft dan 90 % zich daar niet naar geluisterd.. en terecht :stoned:
whahaha maar staat daar dan egt iets over in de wet??
kan ik me niet voorstellen :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Waar ik op doelde is dat het voor een volwassen persoon niet is toegestaan om seksuele omgang te hebben met iemand die jonger is dan 16 jaar. Nu is het uiteraard niet zo dat iemand van 19 strafbaar wordt gesteld als die iets heeft met iemand van b.v. 15. Maar zeker als het om vertrouwens relaties gaat icm met seks (denk aan leraar/leerling) dan is 16 jaar de wettelijke grens.
En wat ik hiermee bedoelde was dat 16 jaar blijkbaar een leeftijd is binnen de wet waar wel degelijk een bepaalde status van zelfstandigheid aan verbonden is. Dus het zou vreemd zijn als een 16 jarige bij de huisarts zou komen, en dat de huisarts dan vervolgens de betreffende ouders gaat opbellen.

en offtopic: over die 90% die je noemt. In werkelijkheid zal het aantal jongeren dat seks heeft voor zijn 16e niet boven de 30 % uitkomen (schat ik.) De gemiddelde leeftijd waarop meisjes vor het eerst seks hebben is 17 jaar, en voor jongens is dit 18. Misschien dat in bepaalde 'tropische landen' deze leeftijd een stuk lager ligt, maar daar zijn weer bepaalde oorzaken voor aan te wijzen.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: levensverhaal...

mmm mschien kan mn verslavingshulp iets van huisards regellen ofzo die wel zn mond houd =p haha en wat k bedoel met opregen ''zelfde als flippen ... dat is tg gwoon nederlands woord ofniet?? ik bedoel dus dat ik me ineens heel erg ga opregen enz omdat ik geen schijve kan gooien :confused:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: levensverhaal...

het werd steeds minder...ik kreeg alleen ng ma lichte schokjes en n raar gevoel alsof k mezelf zag ligge slapen wat s(moeilijk uit te leggen allemaal :confused: ) maar voorige nacht hoorde ik weer die zelfde fluisterende stem en ik heb niks meer gebruikt :confused: maarja na n goed gesprek op msn met psychopsychedelic weet ik nu waar ik 5-hpt kan halen zonder t te bestellen :sunglasses: morgen ga ik t halen en dan maar hopen dat die stemmen ijndelijk weggaan :angry: want ik begin egt te flippen van die klote stem.. :angry: mja psychopsychedelic bedankt :rockband:
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: levensverhaal...

br1ins1 zei:
het werd steeds minder...ik kreeg alleen ng ma lichte schokjes en n raar gevoel alsof k mezelf zag ligge slapen wat s(moeilijk uit te leggen allemaal :confused: ) maar voorige nacht hoorde ik weer die zelfde fluisterende stem en ik heb niks meer gebruikt :confused: maarja na n goed gesprek op msn met psychopsychedelic weet ik nu waar ik 5-hpt kan halen zonder t te bestellen :sunglasses: morgen ga ik t halen en dan maar hopen dat die stemmen ijndelijk weggaan :angry: want ik begin egt te flippen van die klote stem.. :angry: mja psychopsychedelic bedankt :rockband:
Klik om te vergroten...

Is dit alleen het geval als je snacht's in bed ligt? In dit geval kan slaapparalyse wel het geval zijn. Dit hoeft niet perse, met drugs of wat dan ook te maken te hebben, maar het blijft natuurlijk een mogelijkheid.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: levensverhaal...

st had k dat ook smiddags enz ma nu alleen ng ma als k bijna in slaap val...
slaapparalyse :confused: kun je me daar wat info over geven hoe k da weg krijg??? ps: morge 5-htp :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


edit: ooh ik zie t al t zelfde als slaapverlamming?? er staat dat het ook kmt door xtc gebruik en daar is t van dat voel k gwoon... ma k durf bijna niemeer alleen te slapen... is het verstandig om gewoon n8 wakker te blijven tot k in slaap val of maakt dat t erger :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."