Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafgang...

afgang...

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#1
(let alsjeblieft niet op al mijn typ fouten)


het begon allemaal met een kut tijd...
ik was pas 12 jaar en had al een aantal kleine probleempjes..
veel stress met mensen, school en mn ouwe..
ik ging met die leeftijd met de verkeerde mensen om die deden snuiven enz.
met mijn 12e gebruikte ik de eerste x iets wat met drugs te maken heeft namelijk speed.
ik voelde me toen beetje ziek en had pijn aan mn neus :P
het ging speeds slechter met me en kreeg steeds meer problemen.
toen ik eenmaal 13 bijna 14 (d8 ik) was pakte ik nog s speed maar voelde me er nog steeds niet goed door..het is 2006.. k ga niemeer met die mensen om die me die speed gaven omdat ik er maar 2 van chille vond en 1 ging verhuizen en de andere was overleden. in de zomervakantie van 2006 ging ik wiet en hasj roken om van de stress af te komen tot aan het eind van de zomervakantie toen begon ik te kotsen van de wiet speeds maar weer en toen d8 ik van wtf flikker ma op met deze neppe shit.
ik rookte geen wiet meer en alle stress begon weer terug te komen..
in die tijd zag ik altijd een andere jongen lopen op de xtc en k vond t helemaal geweldig hoeveel hij er altijd van pakte.. ze zijden hem dat hij moest stoppen maar hij deed het niet.
ik ging na een hardcore feest en zag dat ze daar ook allemaal gebruikt hadden dusja dan denk je maar 1 ding...''ik wil ook!'' ik me ook 1 pilletje gehaald (een pentogrammetje) en maar afw8ten wat er gebeurde... er kwam maar niks... de heele avond staan w8ten en k had alleen ene raar aanvoelende kaak meer niet!
ik na zon gast gegaan de dag erna en gevraagd waarom ik niks voelde hij zij ''je moet er niet op w8ten maar op je af laten komen''.. ik naar meer feesten gegaan en weer pilletjes gepakt.. ik voelde ze altijd heel licht maar precies genoeg om mee te feesten...de dag na die feesten bleven we er de heele dag over praten en zag ik die andere gast lopen die altijd zoveel pakte en deed alsof t niks was praate er niet over niks terwijl wij het o-zo geweldig vonden..
toen n dag had ik hem een x aangesproken en zij ik hem ik heb met nieuwjaar een fles lachgas als je een balonnetje wilt zeg je t ma..
ik met nieuwjaar maar balonnetjes aand uitdelen en aand inaleren waardoor ik steeds meer bij die gast in de buurt kwam die altijd zoveel gebruikte..
1 dag vroegen ze me mee na een feest van een of andere raare mensen (hun zijden boeie pik gratis zuipen..) dus ik mee gegaan..
die gast zij tegen mij van ik heb 2 goeiie pillen alle2 1tje dan maar? ik pakte die pil (de blauwe driehoeken :rock: ) van 1 zon pil stond ik helemaal op mn kop en had me nog nooit zo gevoeld van een pil.. en die gast voelde er geen fuck van... ik met hem die die mensen blijven pitten omdat hij zij zo kun je niet na huis...
wij de volgende dag erover gepraat op de terugweg en ik had me tog een verschrikkelijke afdraaier. ik vond t geweldig en wou alleen ng ma die soort..
ik vaker met hem naar buiten gegaan en hij vertelde me over zijn record.. en ik d8 ik haal zn record in..(GEEN GOEIIE GEDACHTEN) ik extra aand werken lachgas shit verpatsen om an een hoop schijven te komen.. ikke een berg gehaald en maar blijven gooie die dingen...
het love effect was helemaal geweldig maja je weet hoe t gaat.. je gebruikt dan om de 2 weken steeds 1.. maar dan word t 2..3....4.....5 ik begon t elk weekend n x te doen en dan wel 7 of 8 toen werd t elke dag van t weekend.
toen de eerste x doordeweeks 10driehoeken in 1 minuut inslikken.
ik ging hard---heel hard--- veels te hard!
ik hallucineerde een boom waar ik tegenop fietste terwijl er geen boom was. ik was blijkbaar uit t niks op mn plaat gegaan en was overal aand bloeden!
mensen hielpen me rechtop en uit t niks kwam een vriend van me aangelopen.
ik weet nog dat die vriend van me me rechtop zete en dat die mensen vroegen hoe ben je gevallen ik zij ik heb te veel gedronken en reed tegen die boom.. die vriend van me keek me aan vn wtf (k kwam de dag erna 8ter dat die vriend van me er de heele tijd al was en die mensen waren er blijkbaar niet want t was midden in de nacht) ik fietste verder..(waar die vriend van me was gebleven weet ik niet ik heb m nooit meer gezien mischien denk k wazig en bestaat die niet want k zal ook niemeer weten wie t geweest had kunnen zijn) na eenmaal als een gek gefietst te hebben alsof k n steekje los had kwam ik aan op een weg waAr ik SERIEUS elke dag kom..nou ik wist niet waar ik was dus i belde die gast die altijd zoveel gebruikte :wink:
het was in examentijd en hij moest dag erna gwoon na school maar kwam tog midden in de nacht na buiten.. vanaf toen wist ik dat het een vriend van me was en dat ik m kon vertrouwen.. hij belde die jonge op waarmee k mn eerste pil slikte en ze hebben me met zn 2e naar huis gebracht (lopend duurde uren was alweer bijna morgen maargoed) ik wist toen dat ik ze kon vertrouwen en dat ook altijd zou kunnen doen..
vanaf die dag ging ik altijd met die gast na buiten..
ik wou stoppen maar iets in me maakte dat onmogenlijk.. ik MOEST en ZAL zn record inhalen.. ik begon elke dag te gebruiken... minimaal 10stk nrmaal 15 stk (ook ng s driehoeken) ik merkte dat ik steeds minder love effect kreeg en na ene tijdje was het 100% weg nog niet eens een klein beetje ik voelde me alleen ng ma spacend van binnen ma ik praate ng normaal als altijd.. jammer dus.. vrienden van me zagen dat t steeds slechter met me ging dus gingen met me praten dat ik moest stoppen en hadden zelfs verslavingshulp en al geregeld.. ik ging door omdat k niet kon stoppen..
ik begon me na ene tijd slecht te voelen van die pillen inplaats van goed met de dag werd t erger..
ik een week gestopt en had die heele week een flinke afdraaier dus ging na die week weer vrolijk door..ik zij tegen die gast ik ga je record verbreken maar het mocht niet van hem hij zij t is te gevaarlijk blabla je kent t wel.. wer na een tijdje ging hij met werk 3 dagen na spanje.. ik d8 dit is mnn kans om zn record in te halen.. ik pakte 23 schijven en een verschrikkelijk dikke lijn speeds... het begon te komen.. maar heel raar.. ik zag alles suppersnel gaan en begon helemaal te trillen met alles en voelde me zoooo kut !!! k had me nog noooit zo kut gevoeld en kon bijna niks zien omdat alles in speed tempo voorbij me ging..serieus.. ik was er verzekerd van ik voelde dat ik t niet zal halen... na een tijd was t uitgewerkt en voelde ik me nog kut...
die gast kwam terug uit spanje en was een beetje aand trippen van waarom deed je t nu tog enz..
ik ging slapen maar kreeg een schokje in mn hooft waardoor k wakker schrok en dat wel 7x ofzo...
dag erna had k t weer..en de dag dana en dana..
ik stopte niet met slikken.. ik voelde me steeds kutter maar tog stopte ik niet..
elke dag 15 schijven en die stroom schok werd steeds harder als k bijna in slaap viel..
mn hard ging toen op een dag hendig raar en hard kloppen waar andere mensen zelfs bang van werden als ze t voelde en t deed(doet) pijn naar elke 4 hardslagen ofzo..
ik ging ene dag weer slapen en was me aand bedenken van door dat record heb ik de xtc flink verneukt en is dit gewoon een schande voor de xtc...
en opeens zag ik een zwarte schaduw en geluiden van een knappend elastiekje..dat een paar x en toen hoorde ik een fluisterrende stem niet zacht fluisterend maar heel hard ik schrok me kapot en scheet bijna in mn broek :tearsofjoy: en dat een paar dagen lang allemaal stemmen enz.. ik weet niet waarom maar ik bleef doorslikken..
ik begon ineens (terwijl ik niks had gebruikt) te hallucineren... ik zag bloed en schaduws die er niet waren... ik zij t tegen vrienden van me mar ja die geloofde er natuurlijk weer s niks van..
toen we n x ergens in zon huis waren was k flauw gevallen door die shit. toen k bij kwam deed k alsof t niks was (omdat ze me tog niet geloven) ik zij da k verder wou gaan met da huis opruimen en shit zodat t leek dat t wel meeviel maar eigenlijk draaide alles rond en voelde k me hendig klote en voelde k me ram zwak en leek t wel beetje op n heeele heele heele heftige afdraaier.. die gast zij van je kan beter ef gaan liggen.. ik zelf denk da hij t eindelijk ging geloven maar dat weet k niet zeker..ik begon me vanaf dat moment steeds kutter te voelen maar k kon mn vrienden geen hulp vragen omdat ze me niet geloofde (ze zeggen dan van wel ma je ziet t an ze dat ze je niet geloven) ik werd steeds zieker en zieker en mn hard gaat me tog tekeer ik werd laatst weer wakker helemaal aand zweten enz het druppelde gwoon van mn kop af ik loop na de badkamer en kijk in spiegel.
ik keek dana in de wasbak(vrag me niet waarom) en zag veel bloed druppelen ik schrok en keek meteen in de spiegel waar k was aand bloeden.. ik bloedde nergens dus keke weer in de wasbak.
het bloed was weg.. vanaf die dag kreeg ik nog 5x ofzo een hallucinatie met bloed.
ik voelde in die week nog een enorme steek in mn hard en zakte door mn knieèn.. na 5 sec ofzo was t weg..
ik heb daar niemand wat over verteld omdat ze me dan denk ik weer niet geloven..
er zijn dingen wa k eerst om gaf zeg maar wat me niks meer boeit nu ik denk nu totaal anders over mensen en word erg opgereegd nu..
iemand op op dit forum iets gevonden over slaapverlamming ofzoiets en een vriendin van me had dat gevonden waardoor iedereen zijden dat ze me geloofde (waar ik nog over twijfel)
ik ben nu aand stoppen SAMEN MET DIE GAST DIE ALTIJD ZOVEEL GEBRUIKTE xD..
niet gedacht dat dat ooit zou gebeuren maar die gast is nu zon beetje mn beste vriend...
ik hoop dat ik me snel beter voel en mn hart weer normaal gaat doen...
ik weet het dit hoort eigenlijk niet onder t onderwerp tripreport maar k vond mijn verhaal hier t beste bij passen en wou het posten zodat mensne niet diezelfde fout maken want met drugs kun je idd je leven verneuken als je het verkeerd aanpakt... ben veel vrienden erdoor verloren en heb een slechte naam in buurten gekregen...
bedankt voor het lezen
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: levensverhaal...

Vertel het maar aan je ouders dan, hé?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: levensverhaal...

Ik wilde de moeite nemen je verhaal te lezen, maar ik geraakte er niet doorheen door de typfouten en vage taal, het spijt me. :) :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: levensverhaal...

Tja, stel je voor dat je niet zijn record zou halen he? Dat zou pas een ramp zijn... En je hebt de xtc niet verneukt, xtc verneukt jou. Je gebruikt niet meer, drugs gebruikt jou, je bent een slaafje van stofjes...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: levensverhaal...

De tering... hoelang ben je nu al gestopt dan? Veel succes toegewenst, hoe stom je ook mag wezen door zon actie als dit te doen. Ik kan je wel een tip geven, ga naar je huisarts! Want de symptonen die je vertelt klinkt echt ernstig, lijkt me slim als er even naar gekeken word door iemand die er verstand van heeft.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: levensverhaal...

De huisarts heeft idd zwijgplicht. En als ik jou was zou ik echt serieus professionele hulp zoeken en dat spul nooit meer aanraken, wat je omschrijft klinkt namelijk als een behoorlijke drugs getriggerde psychose.
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: levensverhaal...

Als je aan het hallucineren bent terwijl je niks hebt genomen, dan betekent dat dit heel goed psychotische verschijnsellen kunnen zijn. Dus ga eens langs de docter, want die kan je de juiste richting op helpen. Want met de dingen die jij hier beschrijft, word het echt tijd voor jou, om de boel is goed op een rijtje te zetten.

Groetjes,
Mystic.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: levensverhaal...

Zieke shit vriend, lijkt wel een beetje op dat verhaal van die kerel die 25pillen per dag slikte..
Echt veel sterkte toe gewenst met het afkicken en ja bezoek even een huisarts want dit klinkt niet echt als een "normale" xtc kater.

Groeten :stoned:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: levensverhaal...

Doe mij een enkele reis schizofrenie pls?
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: levensverhaal...

shokora zei:
Doe mij een enkele reis schizofrenie pls?
Klik om te vergroten...

haha grappig.
niet dus -_-'
ik hoop echt dat het je lukt om te stoppen
ik zal altijd klaar voor je staan
je weet pb haha ly
(L)
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: levensverhaal...

shokora zei:
Doe mij een enkele reis schizofrenie pls?
Klik om te vergroten...
leukste thuis? da grapje heb k vak genoeg gehoord totdat ze zagen dat ik t meenden..
ben nu week en paar dagen gestopt maar de huisarts heeft die zwijgpligt??

(typ fouten komen door dislectie hahahaha :P)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: levensverhaal...

[SF] Safiertje zei:
De huisarts heeft idd zwijgplicht. En als ik jou was zou ik echt serieus professionele hulp zoeken en dat spul nooit meer aanraken, wat je omschrijft klinkt namelijk als een behoorlijke drugs getriggerde psychose.
Klik om te vergroten...
HAHAHAHA ZWIJGPLICHT! hoi ik slik weleens 25 pillen per dag AHAHAHAHAH ZWIJGPLICHT!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: levensverhaal...

Wat is daar grappig aan? Een huisarts is een vertrouwens persoon. Dat betekent dat hij alles wat je hem verteld niet mag vertellen aan derden.. Ik denk, ik verklaar het maar even voor je, aangezien je niet bijster snugger over komt. En daarbij.. Huisartsen krijgen wel raardere problemen. Een arts is er om je te helpen, juist bij zoiets heftigs als een verslaving.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: levensverhaal...

oke danke :) dan maak ik zo snel mogenlijk een afspraak daar!
ik begin me sins gister nacht wel wzig te voelen egt SUPPER opgereegd dit heb k tg ng nooit gehad zo lang :openmouth: t liefste blijf k maar tegen de muur slaan maja laat k dat maar niet doen...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: levensverhaal...

sow,., kippenvel vriend, ,dat je zoo ver hebt kunnen komen met alleen pillen,, ik denk dat je nog een lange weg voor de boeg hebt, wat jij hier hebt gepost is wel een heel erg ziek geval wat je niet heel vaak meer tegenkomt,, (niet met mdma zegmaar) het had tot je moeten doordringen dat toen je geen love effect meer kreeg je allang gestopt(geminderd/sporadisch gebruik) had moeten zijn, je geeft de love drugs een hele slechte naam zo,, en een permanente hersenbeschadiging kan er ook dik in zitten, of een serotoninesyndroom, ga snel naar proffesionele hulp om die genoemde dingen mischien nog deels te verhelpen,, als ik het goed heb ben je nu 16?? aangezien je zomer 2006 14 was?? je bent nog dik aant ontwikkelen en dit kan zeker de rest van je leven permanente beschadiging hebben gegeven, als ik jou was zou ik nooit meer slikken want je hebt al genoeg pillen op voor de rest van je leven, series gast, dat je het zo ver hebt laten komen vind ik eigenlijk zelfs een lullige actie van jou! want jij bent zelf zo dom geweest om het zo ver te laten komen, ga heel snel hulp zoeken, en ook bij verslavingszorg.. hier op t forum zit ook iemand die daar werkt en daar kan je mischien wel wat meer informatie van krijgen, zn forum naam is flameon dus ik zou m ff aanspreken en anders gewoon rechtsstreeks naar kliniek ofzo,, zoizo naar de dokter
heeel veel succes!! je kunt hier opt forum altijd je verhaal kwijt en wij zullen je altijd helpen( let niet op de onzin reacties van sommige mensen)
peace! :stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: levensverhaal...

Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: levensverhaal...

Goeie tip gast, echt waar..

Vertel gewoon de waarheid tegen de dokter. Als je tegen hem liegt kan je even goed niet gaan..
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: levensverhaal...

Ik wil jou niet teleurstellen, maar als jij daadwerkelijk last hebt van psychose achtige verschijnsellen dan is psychedelica niet aan te raden. Omdat vooral andere psychedelica als mdma, een volledige psychose bij je kunnen triggeren. En ik neem aan dat je daar niet op zit te wachten, of wel?

Groetjes,
Mystic.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: levensverhaal...

bedankt psychopsychedelic zal ik zeker doen maar bij verslavingshulp zit k al n tijdje ma ben niemeer komen opdagen en ben zn nummer kwijt dus ik ga weer gwoon langs ^^ ik weet idd wel zeker dat ik noooit meer in mn leven er ook nog maar naar kijk....ps:ik ben pas 17 geworden :rockband:


Welhallodaar zei:
Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed
Klik om te vergroten...

:openmouth: je hebt gelijk zal ik zeker doen klein legeuntje voor eigen bestwil ik zeg gewoon dat ik t soms heb gedaan en dat t in de vakantie was buiten school ofzo..

ik hoop dat huisarts kan helpen want t voeld wazig nu lijkt t wel...moeilijk uit te leggen..dat k zeg ma mn bloed door mn lichaam voel gaan ofzo ram wazig

egt bedankt voor jullie tips maar ik las een verhaal over verminderde hersenschade enz dat ze da medicijnen voor hadden enzo ''verminderde hersenschade bij gebruik xtc'' heete dat onderwerp maar dat gaat erover voor tijdens het gebruiken medicijnen maar is het verstandig dat ik me die tog haal voor de zekerheid.. niks te verliezen...tog?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: levensverhaal...

Als je onder de 18 bent, mag de dokter het verhaal wel doorspelen aan je ouders!
Maar wees eerlijk tegen de dokter, geen leugentjes voor eigen bestwil. Dan kan hij niet opmaken hoe ver het al is gekomen met jou.

Verder veel succes jongen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."