Re: levensverhaal...
sow,., kippenvel vriend, ,dat je zoo ver hebt kunnen komen met alleen pillen,, ik denk dat je nog een lange weg voor de boeg hebt, wat jij hier hebt gepost is wel een heel erg ziek geval wat je niet heel vaak meer tegenkomt,, (niet met mdma zegmaar) het had tot je moeten doordringen dat toen je geen love effect meer kreeg je allang gestopt(geminderd/sporadisch gebruik) had moeten zijn, je geeft de love drugs een hele slechte naam zo,, en een permanente hersenbeschadiging kan er ook dik in zitten, of een serotoninesyndroom, ga snel naar proffesionele hulp om die genoemde dingen mischien nog deels te verhelpen,, als ik het goed heb ben je nu 16?? aangezien je zomer 2006 14 was?? je bent nog dik aant ontwikkelen en dit kan zeker de rest van je leven permanente beschadiging hebben gegeven, als ik jou was zou ik nooit meer slikken want je hebt al genoeg pillen op voor de rest van je leven, series gast, dat je het zo ver hebt laten komen vind ik eigenlijk zelfs een lullige actie van jou! want jij bent zelf zo dom geweest om het zo ver te laten komen, ga heel snel hulp zoeken, en ook bij verslavingszorg.. hier op t forum zit ook iemand die daar werkt en daar kan je mischien wel wat meer informatie van krijgen, zn forum naam is flameon dus ik zou m ff aanspreken en anders gewoon rechtsstreeks naar kliniek ofzo,, zoizo naar de dokter
heeel veel succes!! je kunt hier opt forum altijd je verhaal kwijt en wij zullen je altijd helpen( let niet op de onzin reacties van sommige mensen)
peace!
