Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafgang...

afgang...

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: levensverhaal...

[SF] Safiertje zei:
De huisarts heeft idd zwijgplicht. En als ik jou was zou ik echt serieus professionele hulp zoeken en dat spul nooit meer aanraken, wat je omschrijft klinkt namelijk als een behoorlijke drugs getriggerde psychose.
Klik om te vergroten...
HAHAHAHA ZWIJGPLICHT! hoi ik slik weleens 25 pillen per dag AHAHAHAHAH ZWIJGPLICHT!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: levensverhaal...

Wat is daar grappig aan? Een huisarts is een vertrouwens persoon. Dat betekent dat hij alles wat je hem verteld niet mag vertellen aan derden.. Ik denk, ik verklaar het maar even voor je, aangezien je niet bijster snugger over komt. En daarbij.. Huisartsen krijgen wel raardere problemen. Een arts is er om je te helpen, juist bij zoiets heftigs als een verslaving.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: levensverhaal...

oke danke :) dan maak ik zo snel mogenlijk een afspraak daar!
ik begin me sins gister nacht wel wzig te voelen egt SUPPER opgereegd dit heb k tg ng nooit gehad zo lang :openmouth: t liefste blijf k maar tegen de muur slaan maja laat k dat maar niet doen...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: levensverhaal...

sow,., kippenvel vriend, ,dat je zoo ver hebt kunnen komen met alleen pillen,, ik denk dat je nog een lange weg voor de boeg hebt, wat jij hier hebt gepost is wel een heel erg ziek geval wat je niet heel vaak meer tegenkomt,, (niet met mdma zegmaar) het had tot je moeten doordringen dat toen je geen love effect meer kreeg je allang gestopt(geminderd/sporadisch gebruik) had moeten zijn, je geeft de love drugs een hele slechte naam zo,, en een permanente hersenbeschadiging kan er ook dik in zitten, of een serotoninesyndroom, ga snel naar proffesionele hulp om die genoemde dingen mischien nog deels te verhelpen,, als ik het goed heb ben je nu 16?? aangezien je zomer 2006 14 was?? je bent nog dik aant ontwikkelen en dit kan zeker de rest van je leven permanente beschadiging hebben gegeven, als ik jou was zou ik nooit meer slikken want je hebt al genoeg pillen op voor de rest van je leven, series gast, dat je het zo ver hebt laten komen vind ik eigenlijk zelfs een lullige actie van jou! want jij bent zelf zo dom geweest om het zo ver te laten komen, ga heel snel hulp zoeken, en ook bij verslavingszorg.. hier op t forum zit ook iemand die daar werkt en daar kan je mischien wel wat meer informatie van krijgen, zn forum naam is flameon dus ik zou m ff aanspreken en anders gewoon rechtsstreeks naar kliniek ofzo,, zoizo naar de dokter
heeel veel succes!! je kunt hier opt forum altijd je verhaal kwijt en wij zullen je altijd helpen( let niet op de onzin reacties van sommige mensen)
peace! :stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: levensverhaal...

Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: levensverhaal...

Goeie tip gast, echt waar..

Vertel gewoon de waarheid tegen de dokter. Als je tegen hem liegt kan je even goed niet gaan..
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: levensverhaal...

Ik wil jou niet teleurstellen, maar als jij daadwerkelijk last hebt van psychose achtige verschijnsellen dan is psychedelica niet aan te raden. Omdat vooral andere psychedelica als mdma, een volledige psychose bij je kunnen triggeren. En ik neem aan dat je daar niet op zit te wachten, of wel?

Groetjes,
Mystic.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: levensverhaal...

bedankt psychopsychedelic zal ik zeker doen maar bij verslavingshulp zit k al n tijdje ma ben niemeer komen opdagen en ben zn nummer kwijt dus ik ga weer gwoon langs ^^ ik weet idd wel zeker dat ik noooit meer in mn leven er ook nog maar naar kijk....ps:ik ben pas 17 geworden :rockband:


Welhallodaar zei:
Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed
Klik om te vergroten...

:openmouth: je hebt gelijk zal ik zeker doen klein legeuntje voor eigen bestwil ik zeg gewoon dat ik t soms heb gedaan en dat t in de vakantie was buiten school ofzo..

ik hoop dat huisarts kan helpen want t voeld wazig nu lijkt t wel...moeilijk uit te leggen..dat k zeg ma mn bloed door mn lichaam voel gaan ofzo ram wazig

egt bedankt voor jullie tips maar ik las een verhaal over verminderde hersenschade enz dat ze da medicijnen voor hadden enzo ''verminderde hersenschade bij gebruik xtc'' heete dat onderwerp maar dat gaat erover voor tijdens het gebruiken medicijnen maar is het verstandig dat ik me die tog haal voor de zekerheid.. niks te verliezen...tog?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: levensverhaal...

Als je onder de 18 bent, mag de dokter het verhaal wel doorspelen aan je ouders!
Maar wees eerlijk tegen de dokter, geen leugentjes voor eigen bestwil. Dan kan hij niet opmaken hoe ver het al is gekomen met jou.

Verder veel succes jongen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: levensverhaal...

br1ins1 zei:
bedankt psychopsychedelic zal ik zeker doen maar bij verslavingshulp zit k al n tijdje ma ben niemeer komen opdagen en ben zn nummer kwijt dus ik ga weer gwoon langs ^^ ik weet idd wel zeker dat ik noooit meer in mn leven er ook nog maar naar kijk....ps:ik ben pas 17 geworden :rockband:


Welhallodaar zei:
Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed
Klik om te vergroten...

:openmouth: je hebt gelijk zal ik zeker doen klein legeuntje voor eigen bestwil ik zeg gewoon dat ik t soms heb gedaan en dat t in de vakantie was buiten school ofzo..

ik hoop dat huisarts kan helpen want t voeld wazig nu lijkt t wel...moeilijk uit te leggen..dat k zeg ma mn bloed door mn lichaam voel gaan ofzo ram wazig

egt bedankt voor jullie tips maar ik las een verhaal over verminderde hersenschade enz dat ze da medicijnen voor hadden enzo ''verminderde hersenschade bij gebruik xtc'' heete dat onderwerp maar dat gaat erover voor tijdens het gebruiken medicijnen maar is het verstandig dat ik me die tog haal voor de zekerheid.. niks te verliezen...tog?
Klik om te vergroten...

graag gedaan :beer: maar ik zou niet liegen tegen de dokter over de hoeveel heid., het maakt een groot verschil, wees gewoon eerlijk, dan kan hij kijken wat hij voor je kan doen in jou geval,, ik lees hier dat de dokter het wel mag doorlullen alsje onder de 18 bent, maar daar kan ik me eigenlijk weinig bij voorstellen,, ik durf het nie met zekerheid te zeggen maar een dokter moet zn bek gewoon houden als zn pacient daar behoefte aan heeft, doet hij dat niet, kan je hem altijd nog aanklagen. maargoed verder.,,
merkte je ouders het zelf niet dan??? kan ik me namenlijk weinig bij voorstellen, als ik elke dag onder de mdma thuis zou komen dan zien mijn ouders dat egt wel hoor :xtc: :xtc: maargoed.. veel succes verder, en wees eerlijk :rock:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: levensverhaal...

gaat wel moielijk worden feesten zonder drugs....dat word niemeer naar hc feesten gaan want laatste x dat k da was (wou k ook stoppen) heb ik er weer een lading na binnen gegooit en grammetje gesnoven... en toen was mn drinkgeld alweer op.....had k maar altijd weinig gebruikt....
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: levensverhaal...

haha die zien dat niet :P t was n x supper warm en k had klappertanden toen k in bed lag mn moeder zij voel je je wel goed?? ikke zo ja ben een beetje ziek en heb t koud :P ze geloofden t ook nog :mrgreen:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: levensverhaal...

je hebt gelijk dat k er niet mee kon omgaan,,maar ik vind t idd erg stoer dat ik ziek ben booh(h) :hearteyes: beter als op vakantie gaan lkkr in de vakantie ziek zijn wat wil je nog meer :wave: hoie jong :sunglasses:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: levensverhaal...

Je bent gewoon nog te jong om met drugs om te gaan volgens mij! Niet dat ik zo oud ben, maar je gaat er onvolwassen *lees, niet verstandig* mee om, en lijkt het haast wel stoer te vinden soms.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: levensverhaal...

Het is niet dat ik het jou gun om ziek te zijn, omdat je het er zelf naar maakt.

Maar je zit te praten over 'records' etc, dat je wel mooi zijn record heb gebroken, ook je posts in andere forumsecties.

Ik heb met je te doen dat je ziek bent, maar ook weer niet om de manier hoe je erover praat.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: levensverhaal...

Als jij door het slijk was gehaald met fatale afloop hadden wij de prijs mogen betalen vanwege onze verdere onderdrukking die we krijgen door de media en jou actievoerende nabestaanden.

Paar tips dan maar:

- Laat je onderzoeken door een cardioloog
- Zoek contact met een neureoloog en bespreek dit 'voorval'
- Komende 10 jaar moet je alles aan de kant schuiven, inclusief alcohol, koffie en energydrinks

Bespreek dit met je ouders, als jij over een paar jaar bezwijkt aan een hersenbloeding of hartaanval vergeef je het jezelf nooit dat je je ouders in ontwetendheid hebt gelaten over hoe en wat.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: levensverhaal...

Atropa zei:
Paar tips dan maar:

- Laat je onderzoeken door een cardioloog
- Zoek contact met een neureoloog en bespreek dit 'voorval'
- Komende 10 jaar moet je alles aan de kant schuiven, inclusief alcohol, koffie en energydrinks
Klik om te vergroten...

:openmouth:
gaat dat niet iets te ver ? :cry:
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: levensverhaal...

Dat gaat zeker niet te ver! Dat jij dit niet inziet zal wel alles te maken hebben met je leeftijd, maar het word tijd dat je eerst op een gezonde manier met jezelf gaat werken. En je vooral niet langer bezig houd met enig soort drugs.

Maar ga eerst is gewoon naar de dokter! Ga hier goed met je ouders over praten, want ondanks dat jij hun niks verteld, vermoeden zij misschien wel meer dan jij denkt! En reken er op, dat je ouders zich diep in hart onwijze zorgen kunnen maken. Misschien als je wat ouder word, dat je het dan allemaal beter begrijpt. Maar voor nu, hou het gewoon voorledig gezien met drugs. Stop, want als je zo doorgaat ben je voor dat je ook maar volwassen mag worden, voorledig kansloos.

Mag ik wat aan je vragen, hoe zie jij graag jou toekomst?

Groetjes,
Mystic.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: levensverhaal...

mee eens.. je hebt het nu eenmaal veelste ver laten komen,, nu moet je de consiquensies inzien(hou je dat ook typt) en die vallen inderdaad egt niet mee,,
maar het is jou toekomst!!
doe er wat mee!! :wave:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: levensverhaal...

Mysticwarrior zei:
Mag ik wat aan je vragen, hoe zie jij graag jou toekomst?

Groetjes,
Mystic.
Klik om te vergroten...

ja klink wazig maar nadat het ijgenlijk begon heb ik er niemeer aan gedacht(daarvoor d8 k da heel erg veel aan) en kan k t me niet voorstellen ...:confused: maja ik drink gwoon tot mn 20ste geen alcohol meer en tot mn 25geen energie drink en koffie... ik ben niet vanplan om na mn ouders te gaan maar wel mn verslavingshulp weer op te gaan zoeken en ik ga dan na die dokter van me.... :confused: goed ide?? ben egt blij dat ik dit forum heb gevonden....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."