#1
Solo trippen is dieper gaan dan je ooit bent geweest .......
En het duurde ook nogal lang (dankzij onze eigen tripverwarring) voordat we wisten waar we nou met hem heen moesten. Eerst een hoop lopen bellen met allerlei medische instanties enzo. Taxi bestellen ging ook stuk minder soepel dan in nuchtere toestand Twilight zei:Wow zeg. Dat is wel heel ernstig!
Het lukte hem op geen enkel moment om te relativeren ofzo?
Ziet hij een nieuwe LSD trip eigenlijk wel zitten in de toekomst?
Dit moet wel een behoorlijke impact op hem gehad hebben, maar op jullie ook wel.
Ook niet bepaald een leuke avond voor jullie.
Maar wel fijn dat er dus geen rampen gebeurd zijn. 3000 Euro is een hoop geld en een winkelruit kapot slaan is ook niet niks, maar dan denk ik liever dát dan dat hij misschien op het spoor was beland ofzo.
Provenzano zei:Ai, pittige story! Kan me voorstellen dat je op zulk soort momenten een nuchtere tripsitter best zou kunnen gebruiken. Heb weleens meegemaakt dat tijdens een paddotrip bij een vriend van me zijn kaak op de een of andere onverklaarbare wijze uit de kom raakte. Uiteindelijk moesten we daar mee naar de eerstehulp per taxi, en heeft de kaakchirurg 'm met flink wat kracht weer teruggezetEn het duurde ook nogal lang (dankzij onze eigen tripverwarring) voordat we wisten waar we nou met hem heen moesten. Eerst een hoop lopen bellen met allerlei medische instanties enzo. Taxi bestellen ging ook stuk minder soepel dan in nuchtere toestand
Anyway, gelukkig dat het afgezien van de geldschade allemaal redelijk goed lijkt afgelopen te zijn. Zelf probeer ik in mijn lsd-trips redelijk rustig te doseren, nog nooit boven de 100 mcgs gedoseerd, wil het altijd enigzins controleerbaar houden. Maar goed, dat soort dingen zijn natuurlijk persoonlijk. Hopelijk durft je vriend ooit nog wel te trippen, want een mooie lsdtrip is natuurlijk super![]()

ErnstJünger zei:Wow!![]()
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.
Eigenlijk zouden dergelijke negatieve ervaringen ook op het forum gebundeld kunnen worden, bij wijze van waarschuwing aan diegenen die een LSD-trip al te licht opvatten.
Ik denk dat weinig E. had kunnen helpen, behalve een oude, vertrouwde, nuchtere vriend. Misschien had hij toch beter iemand gebeld.
Maar ja, dat is allemaal makkelijk gezegd achteraf.
Lijkt het jou dat E. echt met emotionele of persoonlijke kwesties zit, of schrijf je het negatieve effect helemaal toe aan de omstandigheden en de substantie?
Dat lijkt me waardevol om even bij stil te staan.
Dumpy zei:als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.
Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.
Dumpy zei:ja precies, anders word het zo druk trippen. Hoe is het nu met 'm eigenlijk? Is er iets in z'n trip naar boven gekomen? weet ie mischien waar het vandaan komt, wat het heeft getriggerd?
Voor gebruik word je niet vervolgd, voor bezit wel. E moest op het politiebureau zeggen van wie hij het had gekregen en hij heeft mij genoemd, niet echt slim maar goed. Ik werd opgebeld door de politie, met de vraag of ik nog meer had liggen. E had gezegd dat er nog 2 trips over waren, en ik zei dat we dit inderdaad voor 1 keertje hadden gekocht...RosettA_StoneD zei:Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
RosettA_StoneD zei:Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
Drientje zei:Tjee zeg, dat lijkt me inderdaad gruwelijk! Gelukkig is het zo afgelopen en niet idd van het dak af of zo... Het lijkt me ook erg naar om continu te denken dat je niet meer wilt trippen terwijl je net twee uur geleden je trip ophebt, je hebt nog een lange weg te gaan dan...
Wens hem sterkte en misschien is het wel verstandig om hem nog een keer te laten trippen in een andere omstandigheid. Wie van het paard valt moet er ook meteen weer op klimmen, anders blijf je angst voor het paard houden!
X
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."