Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas, mijn verhaal en ervaringen

Lachgas, mijn verhaal en ervaringen

22 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
oke bedankt voor je hulp man! Ga ze deze week nog bestellen.

To easy :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leek me altijd al leuk om keer te proberen. Alleen geen zin om die slagroomspuit te kopen voor 1of2x lachgas :P
J
JaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als compleet onervaren en slecht geïnformeerde scholier, hoorde ik wat rondgaan over lachgas. Een vriend van mij (die al veel meer had geprobeerd) vertelde dat hij het “wou gaan doen”. Dus ik google aanzetten, zoeken als een gek. Na een uurtje of 3 écht informatie vergaren vond ik dat ik er genoeg over wist om het te proberen.

Dit zijn de conclusies die ik trok:

Lachgas is tot op zekere hoogte onschadelijk. Zuurstoftekort is gevaarlijk, hoewel het je trip sterker kan maken. Pas hiermee op! Uit de bus ademen kan gevaarlijk zijn, als de N2O koud is. Je longen kunnen in theorie bevriezen.
Gevaarlijker dan dit alles is wat je tijdens het trippen zelf doet. Je valt waarschijnlijk om, zakt in elkaar, en kan je bewegingen niet meer beheersen.
Vergis je niet in de verslavingsgevaren, er zijn vooral mensen in ziekenhuizen die er toegang tot hadden verslaafd geraakt aan lachgas.

Een weekje later kwam ik bij een vriendin thuis, die me al bij binnenkomst een goed gevulde ballon aangaf. Zonder twijfel hees ik alles naar binnen, hield het lang in en na ongeveer 15 seconden verscheen het bekende “echo” effect. “ZIEK HE ZIEK HE ZIEK HE ziek he ziek he….”, samengaand met een soort machinegeweer geluid. Ik zak in elkaar, lach me helemaal dood en zie voor het eerst van mijn leven pas in wat drugs met je doen. Wauw. Een uurtje en 9 patroontjes verder had ik nog wat vergelijkbare trips meegemaakt. Ik werd er heel euforisch van, echt gelukkig. Het tintelen is ook heerlijk!

Een weekje later had ik mijn eigen spuit, en vond ik een leuke site waar je voor een vriendelijke prijs slagroompatronen kunt bestellen. De doos met 200 patronen ging sneller op dan ik dacht, iedere dag had ik wel weer een feestje. Steeds meer mensen probeerden het, ik heb uiteindelijk echt meer dan 60 mensen lachgas gevoerd voor het eerst. Steeds uitleggen wat de gevaren zijn, hoe je het in moet nemen en wat je gaat voelen. Wat een gigantisch succes! Vooral door de onschuldige look en de korte duur is dit echt een instap-drug. Aan een slagroomspuit hijsen ziet er echter veel onschuldiger uit dan aan een crackpijpje lurken gevuld met sterke hasj.

Mijn ouders wisten ervan, hadden het zelf ook een keertje meegemaakt. Vonden het natuurlijk niet leuk om te horen, maar qua gezondheid etc. geen ramp. Wat wel minder was dat ik een soort distributeur van drugs werd. Om die reden ben ik dan ook gestopt met bestellen. Echt behoefte aan een nieuwe hijs heb ik niet, maar een avondje weer es wat lachgas doen sla ik zeker niet af. Leuk spul!

Mijn ziekste trip
In een stonede bui lachgas doen is WAUW. Je bent echt een kwartier van de aarde, kan gaan hallucineren en verliest besef van de wereld. De voor mij meest effectieve manier van gebruiken is uit de fles direct in je longen (gas is uit mijn bus niet te koud, misschien wel uit die van jou dus pas op!) en een tijdje inhouden. Vervolgens in een ballon uitblazen, wat gewone zuurstof inademen en verder aan de ballon hijsen. Als het effe kan een tweede patroontje doen, en deze inhouden tot je “out” gaat. Dit schijnt bijzonder ongezond te zijn, dus doe dit zo weinig mogelijk! Trippen ga je wel. En hard ook! Als je zo lang inhoudt tot je ogen dichtvallen ga je dingen zien, mijn hele wereld veranderde van kleur en ik zag overal patronen in. Een soort matrix-achtig effect met groene contouren! Vergeet niet dat ik al stoned was, dus de ervaring was extra ziek. Vaak genoeg kan je van lachgas in een andere wereld komen, alles ervan vergeten en met een voldaan gevoel langzaam maar zeker terug komen op aarde. Een andere zieke ervaring (niet zelf geprobeerd) is vlak voor een orgasme met je vriendin effe een lurk lachgas nemen.

Conclusie:
Lachgas is echt iets wat je een keer moet proberen. ’t Is een aparte en leuke ervaring, de kans op bad gaan is miniem (ken één iemand die het niet als plezant ervoer). Een andere leuke bijwerking is dat het pijn stilt. M’n blessure was tijdelijk niets dan een lichte tinteling. Ga echter niet te gul worden met lachgas, het kost je een fortuin als je net zo slecht als ik tegen geld vragen kunt (25 cent per patroon, op een avond kunnen er zo 100 patronen uitgedeeld worden..)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk, volgens mij gaan er nog veel interessante dingen op jou pad komen en ga je nog veel uit deze middelen halen als je er nu al zo mee omgaat! :grin: Vet reportje en keep doing what your doing and how you are doing it! :grin:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ziekste trip
In een stonede bui lachgas doen is WAUW. Je bent echt een kwartier van de aarde, kan gaan hallucineren en verliest besef van de wereld. De voor mij meest effectieve manier van gebruiken is uit de fles direct in je longen (gas is uit mijn bus niet te koud, misschien wel uit die van jou dus pas op!) en een tijdje inhouden. Vervolgens in een ballon uitblazen, wat gewone zuurstof inademen en verder aan de ballon hijsen. Als het effe kan een tweede patroontje doen, en deze inhouden tot je “out” gaat. Dit schijnt bijzonder ongezond te zijn, dus doe dit zo weinig mogelijk! Trippen ga je wel. En hard ook! Als je zo lang inhoudt tot je ogen dichtvallen ga je dingen zien, mijn hele wereld veranderde van kleur en ik zag overal patronen in. Een soort matrix-achtig effect met groene contouren! Vergeet niet dat ik al stoned was, dus de ervaring was extra ziek.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik zelf ook meerdere keren meegemaakt, inderdaad als ik stoned was, dan gebeurd dat al bij 1 a 2 patronen goed inhaleren (dus eerst uit fles, dan in ballonnetje doorgaan). Maar als je nuchter tot dit 'niveau' wilt komen is het ook te doen door meerdere patronen te nemen, 4 a 5. Op een gegeven moment ben je zo de weg kwijt dat je niet meer instaat bent nieuwe patronen in te laden en dan ga je out....Flying into space!
J
JaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
Kijk, volgens mij gaan er nog veel interessante dingen op jou pad komen en ga je nog veel uit deze middelen halen als je er nu al zo mee omgaat! :grin: Vet reportje en keep doing what your doing and how you are doing it! :grin:
Klik om te vergroten...
Dankje :)
Ik ga morgen ofzo mijn eerste zieke hasj trip beschrijven en er staat ook al een ongelofelijke salvia trip op.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ga het snel is probeeren :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik deel altijd lachgas uit op feestjes. Het beste kun je in een 2e hands winkel een spuit scoren, vaak kosten ze dan een euro of 5-10.
Patronen kun je het beste bij www.slagroonpatronen.nl halen! Veel plezier1
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Patronen kun je het beste bij http://www.slagroonpatronen.nl halen! Veel plezier1
Klik om te vergroten...
Beter scoor je een pas van de Hanos/SligroVen/Makro, daar kost een doosje van 50 patronen de helft! Kan je meteen inkopen doen voor je feestje :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
marskramer kan.

groothandel is beter. (makro, sligro etc)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan ff uitproberen met een eenvoudige bus kant en klaar spuitroom van de supermarkt.

in het ergste geval krijg je slagroom in je mond.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar koop je het lachgas zelf dan?
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me echt een relaxte ervaring! Ik heb het zelf wel eens toegediend gekregen achter in een ziekenwagen toen mijn voet gebroken was, is dat hetzelfde spul als wat jullie gebruiken of niet? Want ik was ook aardig van de wereld af :grin:
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke. Ik vind het best interessant spul. Even rondkijken hoe het allemaal werkt en wat ik allemaal nodig heb :sunglasses:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Leek me altijd al leuk om keer te proberen. Alleen geen zin om die slagroomspuit te kopen voor 1of2x lachgas :P
Klik om te vergroten...

Daarom moet je ook een breker hebben, lekker klein in zakformaat en werkt even goed. Kost ook 2x minder. :)
o
opiiLid
01-01-2024, 00:00
#16
eej wat zijn brekers hoe werkt waar kan je kopen?
en hoeduur zou zo'n spuit op het goedkoops zijn en kan het neit met zo'n campina spuit of is dat een dommen vraag?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe het wel gewoon bij iemand die ik ken, het is mij allemaal teveel gedoe met die patronen enzo..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
opii zei:
eej wat zijn brekers hoe werkt waar kan je kopen?
en hoeduur zou zo'n spuit op het goedkoops zijn en kan het neit met zo'n campina spuit of is dat een dommen vraag?
Klik om te vergroten...
Misschien begrijp ik je beter als je leestekens en Nederlands gebruikt?
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:
je kan ff uitproberen met een eenvoudige bus kant en klaar spuitroom van de supermarkt.

in het ergste geval krijg je slagroom in je mond.
Klik om te vergroten...
Voor een lichte buzz, duizeligheid en misselijkheid wel ja.

Voor the real deal moet je gewoon slagroom-patronen scoren. Kleine zilverkleurige druk-cilindertjes die in een professionele slagroomspuit passen.

Te koop bij (van goedkoop naar duur):
- Horeca groothandels (hanos, sligro/ven, makro etc)
- Blokker (bij de service balie, staan niet meer in de schappen, worden verkocht per tien)
- Bijenkorf (wel gewoon in de schappen)
- Kookwinkel
T
The TripmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#20
je moet is lachgas doen + lsd en mdma :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."