Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[2C-B] Gewoon Insane

[2C-B] Gewoon Insane

48 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
Indrukwekkend verhaal, maar herkenbaar.

Ik heb mijn eerste 2cb trip ook achter de rug, deze was ook best heftig, ik had 33mg ingenomen in een capsule, de visuals waren mooi, maar het gevoel in mijn hoofd was echt váág, echt helemaal van de wereld, ik wist niet meer waar ik was, wie ik was en wat ik op die plek deed.

maar kon het goedje zeker waarderen, volgende keer 33mg en dan later bijpakken :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dit is echt heel herkenbaar, heb nu ondertussen rond de 15 keer 2CB gedaan, en die visuals van dat plaatje! Zo voelde ik me inderdaad echt is ook het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam, in photoshop een moment opname maken, zo speciaal vond/vind ik 2cb. Die open eye visuals zijn echt machtig, veel erger dan met paddo's of lsd, that's more in the mind. Dacht de eerste keer ook echt dat mijn kop uit elkaar ging ploffen, had nog nooit tripdrugs op buiten paddo's :mrgreen:

Leuk geschreven report ook, duidelijk spanned en herkenbaar :grin:! Denk dat ik binnenkort een soort van LSD after 10 times report ga maken. Heb zoveel te melden maar weet niet goed hoe, gaat zo diep allemaal, hoe leg je in een report uit dat realiteit niet meer bestaat :confused:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#2
pfff heftig :openmouth:
ik denk dat ik dit niet zou durven te gebruiken :flushed:
stel het werkt en je wilt dat het stopt :cry:
mooi verhaal goed beschreven :) maar ik hou me in de toekomst liever nuchter...
2c-b lijkt me maar eng :flushed:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
kiekert zei:
En nu? Zware koppijn?

Mooi geschreven report! :)
Klik om te vergroten...

Van de onzin die jij hier regelmatig verkondigt krijgt iedereen zware hoofdpijn.

:kots:



Trouwens, zeer mooi report, ik kon me er echt in vinden!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
omfg zei:
Alles speelde zich 50 keer opnieuw af wat ik net had meegemaakt. Alles klopte ook precies zoals het zou moeten zijn, ik kon er niets meer aan veranderen. Alles ging door en klopte, het leven klopte, al mijn gedachten klopten en niets maakte meer uit. Het hele leven bleek hieruit te bestaan, alles wat bestond leek ook niet meer te bestaan, alleen ik.. niet eens bewust van mezelf, maar gewoon alleen het beeld wat ik had leek te bestaan, meer niet. .
Klik om te vergroten...


Damn zoiets heb ik ook een keer meegemaakt in mn laatste paddotrip. Zomaar opeens in 1sec. Iemand zei iets en ik had een gevoel van DIT is HET ofzo. Dit plaatje is altijd al geweest. Heel raar niet echt uit te leggen. Toen kreeg ik wel ff een flink schrik gevoel maar kon me gelukkig weer goed afleiden..

Intressant reportje verder. Ga me binnenkort ook aan een rustige dosis 2cb wagen..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vage shit man! Ik heb zelf eens ooit op een feestje 30 mg 2cb op en ik merkte helemaal niets. Dus dit report bewijst maar hoe voorzichtig je moet zijn met doseringen...

Verder mooi geschreven!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Vage shit man! Ik heb zelf eens ooit op een feestje 30 mg 2cb op en ik merkte helemaal niets. Dus dit report bewijst maar hoe voorzichtig je moet zijn met doseringen...

Verder mooi geschreven!
Klik om te vergroten...

had je kort tevoren nog lsd gedaan? of speed? zelf heb ik namelijk tollerantie gemerkt na speed gebruik en ook bij lsd was dit zo.

of je had gewoon fijngecrushte paracetamol in een capsule, kan ook nog :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou het waren pilletjes, van de jongen die me ook lsd bezorgt, en ze waren 15 mg per stuk. Eerst had ik er een op en drie uur later de andere, en merkte helemaal niets, in ieder geval geen visuals, wel een beetje een mellow xtc achtig gevoel, maar dat was zo vaag dat ik dat niet mee reken. Dat was in de tijd dat ik nog geen lsd deed, ongeveer meer als een jaar geleden.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ooh oke, 2c's bijnemen hebben inderdaad niet echt veel effect na 3 duur en 15mg is treshold dosis. als je die 2 pilletjes in 1 keer had genomen had je er zeker wat van gemerkt denk ik.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei

// ontopic

Zeer mooi report
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
Klik om te vergroten...


Heb de laatste zowiezo steeds meer het idee dat jij toch echt meer onzin lult. Dan heb je wel lsd gedaan, dan weer niet, dan wel maar het werkte niet etc etc. Of topics waarin je dingen aankondigt waar je vervolgens niks meer van hoort. Snap opeens ook hoe je in een korte tijd aan zoveel posts komt :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
gNuxx zei:
1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei

// ontopic

Zeer mooi report
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
Klik om te vergroten...


Heb de laatste zowiezo steeds meer het idee dat jij toch echt meer onzin lult. Dan heb je wel lsd gedaan, dan weer niet, dan wel maar het werkte niet etc etc. Of topics waarin je dingen aankondigt waar je vervolgens niks meer van hoort. Snap opeens ook hoe je in een korte tijd aan zoveel posts komt :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#11
is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken?? :confused: geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#12
br1ins1 zei:
is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken?? :confused: geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
omfg zei:
br1ins1 zei:
is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken?? :confused: geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.
Klik om te vergroten...

I concur het is mijn favoriete drugs :rock: ! Al blijf ik een pilletje en LSD ook wel relax vinden. Rest boeit me laatste tijd niet zo veel meer, denk dat ik binnenkort maar is een break in ga lassen tot de lente, krijg drukke tijd qua werk en cursussen :kots:
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi verslag :)

wij hadden gister ook 2cb tot ons genomen (witte rolls roys) maar heb er echt zo goed als niks van vernomen, (eerste en haflje, toen nog een halfje en toen nog een halfje)
iemand een idee hoe dit komt ? ik denk zelf dat het slechte XTC pillen waren, ook totaal geen visueelen oid. erg jammer
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisian User zei:
Mooi verslag :)

wij hadden gister ook 2cb tot ons genomen (witte rolls roys) maar heb er echt zo goed als niks van vernomen, (eerste en haflje, toen nog een halfje en toen nog een halfje)
iemand een idee hoe dit komt ? ik denk zelf dat het slechte XTC pillen waren, ook totaal geen visueelen oid. erg jammer
Klik om te vergroten...

Het kan zeker xtc zijn, maar wat ik gelezen heb is dat 2cb pilletjes vaker rond de 15 mg zijn. Dus dat betekent 7,5 ( voel je niks van ), erna nog eens 7,5 ( voel je nagenoeg ook niks van aangezien de 1e dan al afgebroken is ) en erna 7,5 idem dito.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb tijdje terug ook eens 2C-B geprobeerd, was mn eerste keer en heb toen 15mg in een capsule genomen en met mijn 100kg heerlijk hard gegaan, visuals had ik niet heel erg, een klein beetje van die gezicht vervagingen wat je met truffels ook hebt, heerlijk.

vind 2C-B tot nu toe samen met MDxx de lekkerste stimulanten die er zijn.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat jij meemaakte tijdens die trip noemt men depersonalisatie of uittreding. Net alsof je uit je eigen lichaam treedt om alles van bovenaf te bekijken zonder nog enige actie te kunnen ondernemen. Ik heb ook al mensen gehoord die dit bij paddo"s en lsd ook ervaren hebben en waarschijnlijk onafhankelijk van het soort halucinogeen is. Zelf heb ik het gelijkaardig meegemaakt in een paddotrip. Er zijn zelfs mensen die dit meemaken zonder dat ze drugs nemen, dan valt het onder de term psychose en kan het wel eens langer aanslepen dan de duur van een trip.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-G-5 zei:
Heb tijdje terug ook eens 2C-B geprobeerd, was mn eerste keer en heb toen 15mg in een capsule genomen en met mijn 100kg heerlijk hard gegaan, visuals had ik niet heel erg, een klein beetje van die gezicht vervagingen wat je met truffels ook hebt, heerlijk.

vind 2C-B tot nu toe samen met MDxx de lekkerste stimulanten die er zijn.
Klik om te vergroten...

je moet ook zeker 30 mg nemen dan, vooral met 100 kg.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
pff wat een verhaal :grin:

Zelf heb ik niet zo'n heftige trips, heb eens 170mg b genomen versprijd over 12 uur :grin: en toen moest ik met 2 pizza's over een 3 meter hoog hek klimmen en dat kreeg ik nog geregeld... Van de ene kant wel jammer, maar op zo'n moment dat het nodig is wel handig :grin:
2
20080101Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ola, thanks voor je report, eindelijk iemand die daar is geweest en het (deels?) kan omschrijven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."