Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEphemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

Ephemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

97 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen :) Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen :) Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
Klik om te vergroten...

Ja, eigenlijk wel, dat idee kwamen we volgens mij toen ook mee (weet niet meer wie ermee kwam). Oh en, ik heb met iemand gepraat in een taal die ik totaal niet kende en persoon x verstond me O.o.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
A belt, en vraagt waar DE FUCK ZIJN TELEFOON IS. Ik schrik me lazarus, en besluit snel de telefoon terug te gaan brengen. Gelukkig was hij niet echt boos; Wel even opgefokt, maar niet van, "ik trap je in mekaar boos".
Klik om te vergroten...


Ja je was al ruim een UUR pleite met mn foon :openmouth: :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aking zei:
Angramar Temenos zei:
A belt, en vraagt waar DE FUCK ZIJN TELEFOON IS. Ik schrik me lazarus, en besluit snel de telefoon terug te gaan brengen. Gelukkig was hij niet echt boos; Wel even opgefokt, maar niet van, "ik trap je in mekaar boos".
Klik om te vergroten...


Ja je was al ruim een UUR pleite met mn foon :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

Was ook echt een kutstreek eigenlijk, maar ik was werkelijk volledig vergeten dat ik je mobiel bij je had :(. Sorrieee!
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#5
omfg, 4 zegels, mdma, paddo's, 2c-b en DMT?

Sick shit.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja NP dude... Zoals k toen ook al zei... t was alleen ff irri :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is niet dat ik geen drang heb om black/death metal te luisteren. Ik vind het nog steeds mooie muziek, alleen qua denken ben ik meer een hippie dan een metalhead geworden :P
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik herken dat wel, ik was voorheen toch redelijk fanatiek blackmetal liefhebber, maar sinds ik begonnen met af en toe trippen lijkt het wel of ik veel milder ben geworden en dat uit zich dus ook in mijn muziekvoorkeur. Tegenwoordig luister ik eigenlijk alles behalve metal (alleen zeer incidenteel nog).
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Het is niet dat ik geen drang heb om black/death metal te luisteren. Ik vind het nog steeds mooie muziek, alleen qua denken ben ik meer een hippie dan een metalhead geworden :P
Klik om te vergroten...
dat kan ik me perfect inbeelden :)
ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
maar door de invloed van andere muziek en ook wat drugs ben ik meer open-minded geworden
en ga ik me ook veel gelukkiger voelen

trouwens ,
beste report dat ik al gelezen heb op df , congratz !
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
MCHZK zei:
Angramar Temenos zei:
Het is niet dat ik geen drang heb om black/death metal te luisteren. Ik vind het nog steeds mooie muziek, alleen qua denken ben ik meer een hippie dan een metalhead geworden :P
Klik om te vergroten...
dat kan ik me perfect inbeelden :)
ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
maar door de invloed van andere muziek en ook wat drugs ben ik meer open-minded geworden
en ga ik me ook veel gelukkiger voelen

trouwens ,
beste report dat ik al gelezen heb op df , congratz !
Klik om te vergroten...

Dankje!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MCHZK zei:
ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
Klik om te vergroten...
Ik heb ook zo'n jasje maar ik weet niets van combat boots hoor! Ik vind het gewoon een cool jasje met pads van de gamma enzo. :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
MCHZK zei:
ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
Klik om te vergroten...
Ik heb ook zo'n jasje maar ik weet niets van combat boots hoor! Ik vind het gewoon een cool jasje met pads van de gamma enzo. :P
Klik om te vergroten...

Ik zoek nog zo'n licht, blauw gestreept (licht blauw met donker blauw in vierhoeken) jasje met patches erop, maar ik kan dat nergens vinden T.T.
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar metal hoeft toch niet altijd alleen negatief te zijn?

ik luister veel naar hardcore/deathcore etc. en sommige bands zijn heel duister, maar sommige geven me ook vol nieuwe energie. Daarnaast luister ik dan ook wel weer drum and bass, dubstep en af en toe psytrance, om het af te wisselen.

vroeger liep ik ook met combat boots, een zwarte legerjas etc. etc. ik weet zeker dat dat gedeeltelijk ook gewoon bij de leeftijd hoort, puberen in het kwadraat, afzetten tegen de gangbare norm (en dat deed ik zelf dan ook, met een godsgruwelijke hekel aan alles wat normaal en populair moest zijn). Ik kijk er nu anders tegenaan, en ik zie er ook anders uit, maar ik zal nooit in de massa opgaan.

Trouwens, great report!!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bescheiden noemt ie dat..

Nou ja, je kan duidelijk wat meer hebben dan vele anderen. Veel plezier. :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je op LSD hoog instapt zul je zien dat je steeds hoger gaat nemen. Ik vind het een soort geestelijke tollerantie... Mijn eerste lsd trip was op 400ug, Bijna nooit meer lager gegaan dan 400. Het was onder de 400 bijna saai... vanaf toen werd het alleen maar hoger. Zelfs als ik met tussenpozen nam van maanden bemerkte ik nog een grote geestelijke tollerantie die ervoor zorgde dat het pas interessant werd vanaf 400 - 600. dus kijk uit hoe hoog je doseert, voor je het weet vreet je zo 5 zegels weg.... best zonde!
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#16
tripreport van de maand, prachtig verslag! :hearteyes: Echt heel interessant om te lezen en nergens wordt het saai. Kan best goed met je verhaal meeleven.

Die zelfde negatieve gedachten had ik ook, bij mijn ergste paddo trips. Echt vervelend, dan lig je daar maar wat te wachten tot het voorbij is, wensend dat je weer normaal wordt. De laatste keer dat ik dat had nam ik wat wiet erbij en toen konden de chaotische gedachten me geen fuck meer schelen :tearsofjoy:

Hoop dat ik ooit nog eens acid kan krijgen, maar 't is wel moeilijk :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nyah, ik vermaak me op elke dosering wel redelijk, alleen ik moet 200-300 hebben wil ik echt goed visueel gaan, en om heel oppervlakkig te zijn, ik vind het leuk om kleurtjes te kijken :tearsofjoy: .


Ik kan me ook prima vermaken op bijv 130 ug. Beetje trippy denken, lichte vervormingen en patroontjes zijn heel leuk, alleen echt sterke visuals heb ik dan niet, geen visuals in kleur zegmaar.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD (520 uq)
2c-b (15 mg, nasaal)
paddo's (??? gekregen, gratis)
MDMA(XTC-pillen, geen pure kristallen :() (candyflip)
DMT (DMTjoint)

Goede morgen :openmouth:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik snap niet dat mensen 500 ug ofzo wegvreten. Van 100 ug heb ik al heftige visuals, super heftig golvende letters en veel fractals.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
J0rrit zei:
Ik snap niet dat mensen 500 ug ofzo wegvreten. Van 100 ug heb ik al heftige visuals, super heftig golvende letters en veel fractals.
Klik om te vergroten...
Ligt aan jou en je gevoeligheid. Ik ben ook hard aan het trippen op een halve zegel soms. Ook ligt het aan je bouw, AT is een hele grote jongen dus zal hij meer kunnen hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."