#1
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen
Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
azgaza zei:Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemenKlinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
Angramar Temenos zei:A belt, en vraagt waar DE FUCK ZIJN TELEFOON IS. Ik schrik me lazarus, en besluit snel de telefoon terug te gaan brengen. Gelukkig was hij niet echt boos; Wel even opgefokt, maar niet van, "ik trap je in mekaar boos".
Aking zei:Angramar Temenos zei:A belt, en vraagt waar DE FUCK ZIJN TELEFOON IS. Ik schrik me lazarus, en besluit snel de telefoon terug te gaan brengen. Gelukkig was hij niet echt boos; Wel even opgefokt, maar niet van, "ik trap je in mekaar boos".
Ja je was al ruim een UUR pleite met mn foon![]()
![]()
dat kan ik me perfect inbeeldenAngramar Temenos zei:Het is niet dat ik geen drang heb om black/death metal te luisteren. Ik vind het nog steeds mooie muziek, alleen qua denken ben ik meer een hippie dan een metalhead geworden :P
MCHZK zei:dat kan ik me perfect inbeeldenAngramar Temenos zei:Het is niet dat ik geen drang heb om black/death metal te luisteren. Ik vind het nog steeds mooie muziek, alleen qua denken ben ik meer een hippie dan een metalhead geworden :P
ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
maar door de invloed van andere muziek en ook wat drugs ben ik meer open-minded geworden
en ga ik me ook veel gelukkiger voelen
trouwens ,
beste report dat ik al gelezen heb op df , congratz !
Ik heb ook zo'n jasje maar ik weet niets van combat boots hoor! Ik vind het gewoon een cool jasje met pads van de gamma enzo. :PMCHZK zei:ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
Drientje zei:Ik heb ook zo'n jasje maar ik weet niets van combat boots hoor! Ik vind het gewoon een cool jasje met pads van de gamma enzo. :PMCHZK zei:ikzelf was enkele jaren terug een vaste aanhanger van combat boots , een groene legerjas vol patches van bands en dergelijke
Ligt aan jou en je gevoeligheid. Ik ben ook hard aan het trippen op een halve zegel soms. Ook ligt het aan je bouw, AT is een hele grote jongen dus zal hij meer kunnen hebben.J0rrit zei:Ik snap niet dat mensen 500 ug ofzo wegvreten. Van 100 ug heb ik al heftige visuals, super heftig golvende letters en veel fractals.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."