Spacemiddelen:
Cannabis: White Widow, Super Polm, Blueberry Isolater hasj, spacecake en THC kristallen
Ongeveer vier glazen alcohol: bier en sake
Drie Redbulls
Twee ephedra capsules
Nadat we weg waren gegaan van het verjaardagfeest van de chick van een vriend van me gingen JM en ik naar “The Almost Free Party” van Namasté. Uiteraard hadden we al voorgetankt met heerlijke sake, bier, verdampte wiet, (isolator) hasj, THC kristallen en een redbull. Ik voelde de high al heel aardig.
Voordat we naar het feest gingen, wilden we nog even wat spacecake halen. We haalden ieder een plak sterke spacecake bij een coffeeshop bij de Dam. Om naar het feest in Amsterdam Noord te gaan moesten we het IJ oversteken met een veerpont. Toevallig vertrok de laatste die direct naar het feest ging net voor onze neus. We moesten daardoor een andere pont nemen en omfietsen. In die tijd aten we alvast de eerste helft van onze spacecake en twee ephedra caps.
Eenmaal in Noord, moesten we per se de weg kwijtraken, omdat veel wegen daar krom zijn en veel belangrijke wegen en bruggen afgesloten wegens werkzaamheden. We kwamen onderweg nog een gozer uit Californië tegen waar we een gezellig gesprek mee hadden.
Toen we om ongeveer 1.00 uur aankwamen bij het feestschip “MS Stubnitz”, dronken we nog snel wat bier zodat we onze andere blikjes bier en redbull beter konden verstoppen. Eenmaal binnen – met drankjes – gingen door naar het naar het psytrance gedeelte.
Toen we daar aankwamen klonk de muziek meteen goed. De beat was krachtig en energiek, maar niet te snel, de melodie was space op een chille manier, de geluidskwaliteit van de speakers was ook erg goed met een diepe bas. Doordat ik oorpluggen had meegenomen, klonk de muziek niet te hard, zodat ik mijn oren niet hoefde op te blazen. Ik danste vanaf het eerste moment al op automatische piloot. Dit kwam naast de muziek ook door onze drugmix: hierdoor voelden wij ons energiek en ontspannen tegelijk en ook heel psychedelisch. Het was gezellig druk, maar er was nog genoeg ruimte om te dansen. Er stonden weinig oude mensen tussen en veel mensen zagen er relaxed uit. Het high dansen voelde meteen lekker.
Op een gegeven moment voelde ik me alsof ik in een computerspel zat: een dansspel uit de toekomst, met héél mooie graphics. Als ik mijn ogen dicht deed kreeg ik closed eye visuals. Op andere momenten voelde het dansen heel spiritueel aan. Ik kon mijn ki/chi/chakra goed aanvoelen en sturen. Later voelde ik de energie van de mensen direct om mij heen en van de hele zaal ook heel goed aan. Ik botste weinig tegen andere mensen. En als ik tegen iemand botste, stoorde het mij niet en die ander ook niet. Er hing een sterke positieve atmosfeer.
JM en ik verplaatsten ons regelmatig door de zaal. Uiteindelijk vonden we vooraan bij de DJ waar een grote speaker hing, een plek met veel ruimte om te dansen. De muziek was veel harder hier, maar dankzij onze oorpluggen werd dat gelukkig heel wat decibellen minder. Er was ook ruimte om onze vesten redelijk veilig te plaatsen. Vanaf dat moment had ik dat warme ding niet meer om mijn heup, maar droeg ik op mijn bovenlijf alleen mijn trippy T-shirt. Op deze plek kwamen wij ook een dude tegen die ons uitnodigde voor een kraakfeest in Leiden en daar hadden wij wel zin in.
Later die avond gingen wij nog even naar de D&B en het Electro Punk House gedeeltes. Hoewel ik D&B ook altijd heel vet vind en de Electro Punk House ook verrassend goed klonk, kon het zich niet vergelijken met de stampende psytrance. We waren ook weer gauw terug.
Om 4.30 stopte de muziek (helaas) bij het goa gedeelte. We waren al een beetje moe, omdat we non-stop aan het dansen waren. Zonder onze drugmix (en conditie) zouden we nog veel vermoeider moeten zijn. We gingen onze spullen maar pakken en vertrekken, anders zou het te druk worden. Op dit moment merkte JM dat hij zijn sjaal was kwijtgeraakt. We konden het nergens vinden. Toen we een paar werknemers vroegen of zij een sjaal hadden gevonden, zeiden ze dat als ze het zouden vinden, ze een e-mail zouden sturen naar JM. Na nog even gezocht te hebben gingen we maar naar huis. Doordat we hem nog spaceden was de terugtocht op de fiets ook nog leuk.
Als ik dit goa feest een cijfer zou moeten geven, zou ik een 9,5 geven. Dit was het vetste goa feest tot nu toe voor mij. De mix de we hadden genomen was ook heel goed, want terwijl ik dit (de volgende dag) om 14.00 uur nog aan het schrijven ben, space ik nog steeds.