Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Almost Free Party op een THC cocktail

The Almost Free Party op een THC cocktail

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen :grin:
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spacemiddelen:
Cannabis: White Widow, Super Polm, Blueberry Isolater hasj, spacecake en THC kristallen
Ongeveer vier glazen alcohol: bier en sake
Drie Redbulls
Twee ephedra capsules
Nadat we weg waren gegaan van het verjaardagfeest van de chick van een vriend van me gingen JM en ik naar “The Almost Free Party” van Namasté. Uiteraard hadden we al voorgetankt met heerlijke sake, bier, verdampte wiet, (isolator) hasj, THC kristallen en een redbull. Ik voelde de high al heel aardig.

Voordat we naar het feest gingen, wilden we nog even wat spacecake halen. We haalden ieder een plak sterke spacecake bij een coffeeshop bij de Dam. Om naar het feest in Amsterdam Noord te gaan moesten we het IJ oversteken met een veerpont. Toevallig vertrok de laatste die direct naar het feest ging net voor onze neus. We moesten daardoor een andere pont nemen en omfietsen. In die tijd aten we alvast de eerste helft van onze spacecake en twee ephedra caps.

Eenmaal in Noord, moesten we per se de weg kwijtraken, omdat veel wegen daar krom zijn en veel belangrijke wegen en bruggen afgesloten wegens werkzaamheden. We kwamen onderweg nog een gozer uit Californië tegen waar we een gezellig gesprek mee hadden.
Toen we om ongeveer 1.00 uur aankwamen bij het feestschip “MS Stubnitz”, dronken we nog snel wat bier zodat we onze andere blikjes bier en redbull beter konden verstoppen. Eenmaal binnen – met drankjes – gingen door naar het naar het psytrance gedeelte.



Toen we daar aankwamen klonk de muziek meteen goed. De beat was krachtig en energiek, maar niet te snel, de melodie was space op een chille manier, de geluidskwaliteit van de speakers was ook erg goed met een diepe bas. Doordat ik oorpluggen had meegenomen, klonk de muziek niet te hard, zodat ik mijn oren niet hoefde op te blazen. Ik danste vanaf het eerste moment al op automatische piloot. Dit kwam naast de muziek ook door onze drugmix: hierdoor voelden wij ons energiek en ontspannen tegelijk en ook heel psychedelisch. Het was gezellig druk, maar er was nog genoeg ruimte om te dansen. Er stonden weinig oude mensen tussen en veel mensen zagen er relaxed uit. Het high dansen voelde meteen lekker.

Op een gegeven moment voelde ik me alsof ik in een computerspel zat: een dansspel uit de toekomst, met héél mooie graphics. Als ik mijn ogen dicht deed kreeg ik closed eye visuals. Op andere momenten voelde het dansen heel spiritueel aan. Ik kon mijn ki/chi/chakra goed aanvoelen en sturen. Later voelde ik de energie van de mensen direct om mij heen en van de hele zaal ook heel goed aan. Ik botste weinig tegen andere mensen. En als ik tegen iemand botste, stoorde het mij niet en die ander ook niet. Er hing een sterke positieve atmosfeer.

JM en ik verplaatsten ons regelmatig door de zaal. Uiteindelijk vonden we vooraan bij de DJ waar een grote speaker hing, een plek met veel ruimte om te dansen. De muziek was veel harder hier, maar dankzij onze oorpluggen werd dat gelukkig heel wat decibellen minder. Er was ook ruimte om onze vesten redelijk veilig te plaatsen. Vanaf dat moment had ik dat warme ding niet meer om mijn heup, maar droeg ik op mijn bovenlijf alleen mijn trippy T-shirt. Op deze plek kwamen wij ook een dude tegen die ons uitnodigde voor een kraakfeest in Leiden en daar hadden wij wel zin in.

Later die avond gingen wij nog even naar de D&B en het Electro Punk House gedeeltes. Hoewel ik D&B ook altijd heel vet vind en de Electro Punk House ook verrassend goed klonk, kon het zich niet vergelijken met de stampende psytrance. We waren ook weer gauw terug.

Om 4.30 stopte de muziek (helaas) bij het goa gedeelte. We waren al een beetje moe, omdat we non-stop aan het dansen waren. Zonder onze drugmix (en conditie) zouden we nog veel vermoeider moeten zijn. We gingen onze spullen maar pakken en vertrekken, anders zou het te druk worden. Op dit moment merkte JM dat hij zijn sjaal was kwijtgeraakt. We konden het nergens vinden. Toen we een paar werknemers vroegen of zij een sjaal hadden gevonden, zeiden ze dat als ze het zouden vinden, ze een e-mail zouden sturen naar JM. Na nog even gezocht te hebben gingen we maar naar huis. Doordat we hem nog spaceden was de terugtocht op de fiets ook nog leuk.

Als ik dit goa feest een cijfer zou moeten geven, zou ik een 9,5 geven. Dit was het vetste goa feest tot nu toe voor mij. De mix de we hadden genomen was ook heel goed, want terwijl ik dit (de volgende dag) om 14.00 uur nog aan het schrijven ben, space ik nog steeds.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#3
epic fail

beetje gehad met wiet ''tripreports''
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Plimu zei:
epic fail

beetje gehad met wiet ''tripreports''
Klik om te vergroten...


Trippen op wiet je weet de shit nigga!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Plimu zei:
epic fail

beetje gehad met wiet ''tripreports''
Klik om te vergroten...

Er zijn mensen die meer uit wiet kunnen halen dan knetterstoned voor je uitkijken :wink:
En dan kan het wel intressant zijn.... vind dit reportje wel leuk in ieder geval.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja inderdaad leuk report. vind de goede thc reports vaak sowieso de beste reports in het algemeen. niet zo overdreven zwevend en quasi filosofisch
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Plimu zei:
epic fail

beetje gehad met wiet ''tripreports''
Klik om te vergroten...
Angramar Temenos zei:
Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen :grin:
Klik om te vergroten...

Ik word echt zo moe van mensen die vinden dat je alleen maar een leuke ervaring kan hebben als je lsd of andere sterkere drugs neemt. Als hij wiet prettiger vind mag hij toch ook gewoon zijn ervaringen delen? daar is dit forum toch voor. Als hij goed schrijft is het toch al genoeg?
Mooi geschreven report, kon me in sommige dingen wel vinden :)! :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dumpy zei:
Plimu zei:
epic fail

beetje gehad met wiet ''tripreports''
Klik om te vergroten...

Er zijn mensen die meer uit wiet kunnen halen dan knetterstoned voor je uitkijken :wink:
En dan kan het wel intressant zijn.... vind dit reportje wel leuk in ieder geval.
Klik om te vergroten...


Inderdaad, op sommige momenten is wiet voor mij veel intenser als een flinke paddotrip.
Dat er een beetje cynisch gedaan word over wiet tripreports vind ik wel erg jammer,
dat dit voor velen een "erbij" drug is betekend niet dat het geen heftig middel kan zijn.

OT:
Gaaf tripreport, en precies op die manier kan ik me ook nog feestjes herinneren magisch gewoon :hearteyes:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
Plimu zei:
epic fail

beetje gehad met wiet ''tripreports''
Klik om te vergroten...

Er zijn mensen die meer uit wiet kunnen halen dan knetterstoned voor je uitkijken :wink:
En dan kan het wel intressant zijn.... vind dit reportje wel leuk in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Dat dus.

Misschien niet in de orde van een LSD trip, maar THC brengt veel mensen verder dan laksheid, passiviteit en simpele stonedheid.
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien ligt het aan mijn gebrek aan LSD ervaring, (2 trips) maar ik vond dit feest een stuk vetter dan het goa feest waar ik hiervoor heen was gegaan. Die keer had ik een hoffmann op had.

Ok, de setting was veel beter op dit feest (betere muziek, mooiere en chillere mensen, lager rookgehalte, minder koud), maar toch. Op puur LSD keek ik steeds om als iemand tegen me botste, waardoor ik uit mijn ritme kwam. Hier botste ik amper tegen mensen, en als ik dat deed maakte het me niet uit.

Serieus, door die THC kristallen te verdampen (niet te roken) krijg je zo'n hoog THC gehalte in je bloed, dat je zweeft van de euforie.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen :grin:
Klik om te vergroten...

maarja jij bent ook lsd addict :grin:

//ontopic

leuk report!!
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hm, beetje off topic dit, maar die feestjes op de MS Stubnitz zijn mij echt zwaar tegen gevallen.

Veel te druk, miniscule dansvloer waardoor je je niet vrij kunt bewegen en waar je ook heel moeilijk op en af kan (die gang vol met mensen). Op het feestje dat ik er was liepen er ook vet veel leipe agressieve gasten rond die blijkbaar voor de minimal gingen ofzo.
Oja, en ze zijn te duur :P.

Dan vind ik de feestjes in bv. Ruigoord veel betere sfeer hebben.

(end rant :P)
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen :grin:
Klik om te vergroten...

dit vind ik echt een beetje een kansloze opmerking
ikzelf gebruik hoe langer hoe minder drugs op feestjes,
blowen doe ik echt niet meer want daar word ik echt veel te moe van en zelf zonder alcohol vermaak ik mij enorm, als ik echt moe begin te worden drink ik een pintje. in totaal een pintje of 4 verspreid over de hele avond, ik voel me dan enorm helder en euforisch.

leuk report verder, mss wel iets te bescrijvend, je kan je afvragen wat hebben aan de informatie over de zoekgeraakte sjaal, maar verder was het wel leuk om te lezen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamerOfDreams zei:
Angramar Temenos zei:
Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen :grin:
Klik om te vergroten...

dit vind ik echt een beetje een kansloze opmerking
ikzelf gebruik hoe langer hoe minder drugs op feestjes,
blowen doe ik echt niet meer want daar word ik echt veel te moe van en zelf zonder alcohol vermaak ik mij enorm, als ik echt moe begin te worden drink ik een pintje. in totaal een pintje of 4 verspreid over de hele avond, ik voel me dan enorm helder en euforisch.

leuk report verder, mss wel iets te bescrijvend, je kan je afvragen wat hebben aan de informatie over de zoekgeraakte sjaal, maar verder was het wel leuk om te lezen.
Klik om te vergroten...

Over die sjaal: ik denk dat het wel iets bijdraagt aan de sfeer die je op dat moment hebt, kan me wel goed inleven. Een soort van paniekerig gevoel om het een beetje overdreven te omschrijven.
Over dat je als je moe word een biertje drinkt, en daardoor weer energie krijgt. Dit is dus echt wel een placebo effect aangezien alchohol gewoon een downer is...

Verder leuk report, netjes geschreven.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aardig report, beetje houterig geschreven (toen deden we dit, en toen dat, en toen dit).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."