#1
ha
hahaha
ha ha
ha
ahahahhahahahah
haha
ha
hahaha
ha ha
ha
ahahahhahahahah
haha
ha

raging_bull zei:Hmm, ja dat bijnemen ben ik t dan niet echt mee eens want dan zal het altijd nog 8 uur doorwerken na de laatste inname.. En te weinig in het begin is weer snel uitgewerkt..
Volgend weekend ga ik hem zuiveren alvorens ik ga gebruiken en sowieso was het al niet slim om de hele zaterdag niks te eten.. Had geen honger al heel de dag niet wat gesnoept meer niet.. En sinds vanochtend kreeg ik met moeite een broodje weg en voelde me gelijk een stuk beter.
raging_bull zei:Speed door de neus is niet zo'n goed plan vind ik nu eigenlijk.. ik drop voortaan alleen bommetjes want er blijven restjes achter die je de volgende dag niet in je system wil hebben..
Goed he, na de eerste keer een dikke statement voor mezelf !Sta nu nog te spacen eigenlijk.. kan wel slapen opzich maar er zat deze dag toch stiekem nog wat vast wat mijn pupillen deed groeien. das nie goed op een maandag dat je moet werken en mensen je zien spacen..
Weet jij uberhaupt wel hoe drugs werken in je lichaam?Wordt toch gewoon opgenomen in je maag? Mijn punt is dat er restjes achter blijven in je neus.. Als je dus eindelijk in slaap komt en je haalt in je slaap of smorgens je neus op er dus weer een klein beetje nieuwe amfetaminen binnen komen. en die houden je wakker, verknallen de eetlust en bovendien je hebt weer grote pupillen..Marla Singer zei:Yeah right...Weet jij uberhaupt wel hoe drugs werken in je lichaam?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."