Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmfetamines/Cocaine

Amfetamines/Cocaine

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nielsnielsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ha
hahaha
ha ha
ha
ahahahhahahahah
haha
ha
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
schaduwen zien valt me dan nog mee zeg,.,. ik zag laatst allemaal doorzichtige mensen lopen buiten en in de bosjes zag ik 2 robots die ligt gaven en toen kwamen ze naar voren en werd alles eromheen zwart, maar ik kon dit op de een of andere manier sturen,, als ik bleef staren dan kwam dat gekke met die robots:P,., maarjah,, kvond het welk vet,, trippen op poeder/slaapgebrek!!
,, maar nu niet meer zo ver zien te krijgen
:wave:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#3
das leuk avondje vind ik,zo'n keiharde avond die niet gepland was die vergeet je niet zo snel
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
Hmm, ja dat bijnemen ben ik t dan niet echt mee eens want dan zal het altijd nog 8 uur doorwerken na de laatste inname.. En te weinig in het begin is weer snel uitgewerkt..

Volgend weekend ga ik hem zuiveren alvorens ik ga gebruiken en sowieso was het al niet slim om de hele zaterdag niks te eten.. Had geen honger al heel de dag niet wat gesnoept meer niet.. En sinds vanochtend kreeg ik met moeite een broodje weg en voelde me gelijk een stuk beter.
Klik om te vergroten...

Als blijkt dat je matige pep hebt, zal deze sowieso een stuk korter werken dan acht uur. Als je begint met een klein beetje en je neemt een half uur later nog wat, dan maakt dat ene half uurtje ook niet echt uit, want je zit nog helemaal aan het begin en je hebt op dat moment toch al voor jezelf besloten om iig nog acht uur door te gaan. Je neemt ook alleen bij, als je na dat half uurtje nog niks, of maar heel licht, iets van de eerste dosis voelt. Bij goede pep moet een lage dosis namelijk al voldoende zijn om het goed te voelen, dus dan ga je niet weer bijnemen na een half uur lijkt me.

Van zuiveren krijg je sterker spul, begin dus dan zeker met een klein beetje, je hoeft er in principe ook niet van bij te nemen, want daar kan je wel een tijdje lekker op door hoor!
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed door de neus is niet zo'n goed plan vind ik nu eigenlijk.. ik drop voortaan alleen bommetjes want er blijven restjes achter die je de volgende dag niet in je system wil hebben..

Goed he, na de eerste keer een dikke statement voor mezelf ! :grin: Sta nu nog te spacen eigenlijk.. kan wel slapen opzich maar er zat deze dag toch stiekem nog wat vast wat mijn pupillen deed groeien. das nie goed op een maandag dat je moet werken en mensen je zien spacen..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
raging_bull zei:
Speed door de neus is niet zo'n goed plan vind ik nu eigenlijk.. ik drop voortaan alleen bommetjes want er blijven restjes achter die je de volgende dag niet in je system wil hebben..

Goed he, na de eerste keer een dikke statement voor mezelf ! :grin: Sta nu nog te spacen eigenlijk.. kan wel slapen opzich maar er zat deze dag toch stiekem nog wat vast wat mijn pupillen deed groeien. das nie goed op een maandag dat je moet werken en mensen je zien spacen..
Klik om te vergroten...

Yeah right... :rolleyes: Weet jij uberhaupt wel hoe drugs werken in je lichaam?
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#7
25 gram, das niet niks.
wel een style avond gehad als ik dat zo lees, op het einde na dan natuurlijk.
... enneh, brok coke.. (L) whooo

Ik heb laatst pep afgezworen, maar als ik dan zo buiten ben met wat mensen en er valt niks aan te komen, dan heb ik toch zoiets van "kijk of dat er iemand pep weet" je kent het wel, maar de laatste keer dat ik het had gebruikt had ik van 11 uur savonds gesnoven, en 6 uur smorgens pakte ik me laatste lijn, toen kreeg ik ONTIEGELIJKE maagzuur, ik had nog nooit maagzuur gehad van te voren dus wist niet wat me overkwam ik dacht ik moet kotsten, wat een misselijk gevoel is dat zeg..
Maar daardoor heb ik pep eeen beetje afgezworen dus, iemand hier hetzelfde meegemaakt ooit?
en ook schrok ik me rot van de pepbult, bahhh :P
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Yeah right... :rolleyes: Weet jij uberhaupt wel hoe drugs werken in je lichaam?
Klik om te vergroten...
Wordt toch gewoon opgenomen in je maag? Mijn punt is dat er restjes achter blijven in je neus.. Als je dus eindelijk in slaap komt en je haalt in je slaap of smorgens je neus op er dus weer een klein beetje nieuwe amfetaminen binnen komen. en die houden je wakker, verknallen de eetlust en bovendien je hebt weer grote pupillen..

Ik heb t zaterdag gebruikt, om 5 uur snachts voor de laatste keer en dinsdag kreeg ik pas weer mijn normale eetlust terug. maandag had ik nog steeds afwisselend normale ogen en wat grotere pupillen..
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel soms met coke dat als ik mijn neus snuit er soms nog wel kleine witte brokjes uitkomen, maar of deze nog werkzaam zijn weet ik niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."