"Afgelopen donderdagmiddag, na een nacht met weinig slaap, heb ik samen met een vriend besloten LSD te combineren met 4-FMP.
we hebben een rustig parkje opgezocht, en hebben hier LSD genomen (mijn vriend een halve zegel, ik ongeveer anderhalf (een lsd-zegel knippen is niet zo makkelijk als het lijkt) na het gebruikelijke afwachten, en het aan elkaar vragen: "voel jij al iets" begon ik me na een half uur/3 kwartier een beetje euforisch te voelen, mijn armen werden zo licht als een veertje, ik kreeg het gevoel(maar niet de gedachte) dat ik in staat was te vliegen, en we voelden ons de koningen van de wereld, jammer genoeg bleef op dit moment het visuele effect achterwege.
We hebben daarna besloten naar mijn huis te gaan, waar niemand was, hier hebben we de 4-FMP ingenomen(achteraf mischien iets teveel, omdat het zo'n zakje poeder voor onder invloed zijnde jongens lastig doseren is) deze sloeg vrijwel onmiddelijk in(na nog geen 5 minuten, heel vreemd) hiernaa kwam het hoogtpunt van de trip. Nog steeds vrij van hallucinaties liepen wij als een stel malloten rondjes door de kamer, terwijl in onze gedachten we de geestverruimendheid en openheid van LSD, en het liefde/mdma-gevoel van de 4-FMP een feestje vierden, naar ons idee hadden wij hier 3 uur gelopen, terwijl het in werkelijkheid nog geen kwartier was. Op dit moment kwam mijn vader binnen. Mijn vader(een beetje naief wat drugs betreft) vroeg hoe het ging, en wij konden niet anders dan uitgebreid en in alle details vertellen hoe goed het met ons ging, en hoe mooi de wereld en het weer op dat moment wel niet was, en hoe lief we hem vonden. Vreemd genoeg leek dit voor mijn vader de normaalste zaak van de wereld, want na wat voor ons een betoog van 20 minuten leek(in werkelijkheid mischien 1 minuut) ging mijn vader in de tuin werken.
Wij gingen verder met filosoferen over de mooie wereld, en dat dit allemaal prachtig was, tot we van het ene op het andere moment, allebei tegelijk, wijn ons opgesloten voelden tussen de muren en onder het plafond van het huis. Het probleem was dat ik voor mij vader moest koken, en zelf ook nog moest eten. We hebben daarna voor mijn vader snel wat patat gebakken, en zijn daarna zsm(want het opgesloten gevoel begon vervelend te worden) het huis uitgevlucht met het smoesje dat we met de klas wel ergens gingen eten als afsluiting van het schooljaar(we zijn namelijk allebei geslaagd) we zijn weer teruggegaan naar het parkje, en voor we daar gingen zitten(want we hadden het idee dat we nooit meer overeind konden komen, heb ik nog een heel klein beetje 4-fmp bijgenomen(wat overigens vreselijk smaakte) hier kwam het gevoel van de huiskamer weer terug, elk idee dat onze gedachten passeerde werd ugebreid besproken, op een zeer diepzinnige manier, en we kwamen tot conclusies die je normaal nooit zou kunnen bedenken, en konden deze ook allemaal toelichten, we voelden ons werkelijk de kongingen/presidenten/keizers/andere regeringsmensen van alles op de wereld dat ademt en leeft, en hoorde de meest prachtige muziek in het rustig ritselen van de bladeren en het zingen van de vogels.we voelden ons zo goed dat we het idee kregen naar rotterdam te gaan, om daar naar een open dag van de rotterdamse hogeschool te gaan, er kon toch immers niets misgaan?
inmiddels 3 of 4 uur sinds het innemen van de eerste zegel, besloten we langs het tankstation te gaan om wat eten en sigaretten te kopen(het belangrijkste, drinken waren we vergeten, maar daar kom ik straks op) mijn vriend bleef buiten wachten om te genieten van alle vogels en alle indrukken, en ik ging naar binnen. Dat had ik nooit moeten doen, want op het moment dat ik naar binnen ging, begon ik te hallucineren zoals ik nog nooit had gedaan, de vreemdste vormen en denkbeeldige personen besloten ook het tankstation binnen te komen, en ik kon geen woord meer lezen van alle verpakkingen. Ik wist niet meer waar/wie/of wat ik was, en raakte volkomen in paniek, na snel wat chocola en een pakje heerlijke lucky strikes te hebben gekocht, maakte ik mijn weg naar buiten, waar de paniek mij nog meer overviel toen ik mijn vriend niet kon vinden, hij bleek echter hetzelfde gevoel als mij te hebben, en was van het drukke terrein weggevlucht om wat rust te krijgen. We overlegden op een niet normale manier wat we zouden doen, naar rotterdam gaan was uitgesloten, en het liefst wilden we weer terug naar het park waar het gevoel nog zo goed was, maar fietsen was beangstigend en zou de trip alleen maar versterken, maar blijven op dezelfde was ook geen optie, omdat we gewoon gsimpelweg te hard gingen, en we daar veelsteveel indrukken kregen en we langzaamm gek werden.
we besloten het erop te wagen en terug te fietsen naar de plek waar we waren. De fietstocht(ongeveer een kwartier) was een hel, ik zag voor me een zwarte streep van ongeveer een meter breed die ik moest volgen, en buiten die streep ging alles als een razende voorbij, alsof we met 400 kilometer per uur reden vlogen alle kleuren en vormen en geluiden als een gek aan ons voorbij. Eenmaal in het park aangekomen ging het wel, de visuele trip was vrij normaal, maar toch aan de heftige kant, en in onze gedachten gingen de ideeen in een razend tempo voorbij, maar te snel om te volgen, dus voelden we ons extreem dom, want we konden nergens aan denken, en het koste grootste moeite n te formuleren. Toen besloten we dat we geen drinken bij ons hadden, en plotseling kregen we het vreselijk warm en werden we overvallen door een vreselijke dorst. We besseften wat we vergeten hadden: 4-FMP is een amfetamine en je moet er dus veel bij drinken, en wij hadden sinds we het hadden ingenomen geen druppel vocht binnengekregen. we warten dus letterlijk oververhit. We hebben geprobeerd een vriend die in de buurt woonde te bellen voor water, maar dat lukte niet zo goed, achteraf was dit ook een dom idee geweest, en ookal zagen we er gigantisch tegenop naar de supermakrt te fietsen, het was in onze ogen van levensbelang dat we zouden drinken. onze lichamelijke situatie gecombineerd met de sterke LSD-trip maakte ook dat de hallucinaties op die plek ook ronduit angstaanjagend werden, dus beloten we het er toch maar op te wagen en drinken te kopen.
We kochten 2 1,5literflessen water, en dronken er hier eentje in een keer van leeg. De ervaring in de supermarkt was ook echt te heftig, het was er heel druk, en alle gekleurde verpakkingen met enorme letters die wel chinees leken maakte een hele heftige indruk op ons, en we kregen bijna de neiging hard weg te rennen. We zijn daarna teruggekeerd naar het bankje iin het park, met de gedachte het relaxte gevoel van het begin terug te brengen, maar tevergeefs, het was spitsuur, en veel mensen met enmorme honden die erg beangstigend overkwamen liepn er. we zijn gaan lopen, en hebben rustig gepraat en wat gerookt, op dat moment ging alles rustiger aan, en kwamen we terug in een pure LSD-trip(waarschijmlijk was de 4_FMP al uitgewerkt) toen het in het park wat rustiger werd, zijn we weer op 'ons' bankje gaan zitten, en hier kwam de meest heftige ervaring van mijn leven. We besloten wat muziek op te zetten(infected mushrooms, ook erg slim) en toen we een tijdje niet praatte verloren we het contact met de werkelijkheid, we voelden ons 1, maar dan niet 1 mens op een bepaalde plaats, maar een bepaalde toestand in een bepaald universum, een onbeschrijfelijk, en toch wel heel extreem gaaf moment, dit duurde ook in de werkelijkheid erg lang, maar voor ons natuurlijk nog langer. Op een bepaalde moment draaide ik mijn hoofd naar links, en zag daar mijn vriend, en was hierom volkomen verrast, omdak ik gewoon vergeten was dat hij een mens was die links van me zat, en ik een mens rechts van hem. Hierna kwam een rare periode met wisselingen tussen het angstige bad-trip gevoel, en het ongelofelijk vrije gevoel van de uren aan het begin. Dit duurde voor ons een uur, en aangezien het in werkelijkheid ook een uur duurde, konsen wij merken dat het minder werd. Ook gingen de gedachten steeds langzamer en nromaler, net zoals de visuele effecten, net zolang tot er alleen het "stonede" gevoel overbleef.
na wat dingen te hebben besproken besloten we naar huis te gaan, althans, hij ging naar het zijne, en ik was zo dom om nog met vrienden voetbal te gaan kijken, aangezien ik me weer volkomen helder en goed voelde. Dit had ik nooit moeten doen, want na 1 slokje van mijn bier kwam al het slechte weer gigantisch hard terug, ik hallucineerde als een zotte, en kreeg het ook verschikkelijk warm, het zweet kwam uit alle gaten, en ik had het gevoel dak letterlijk aan het koken was. Mijn vriend met veel mensenkennis zag het gelijk aan me, en toen ik besloot naar huis te gaan, bood hij aan te rijden, ik was nog in de indruk dat hij het niet 100% doorhad, dus leek het me veiliger alleen te gaan.
Tot ik naar buiten stapte, en bijna mijn maag eruit kotste, ik had het gevoel dat het uit mn tenen kwam en voelde me verschikkelijk, ik stuurde een smsje naar binnen, en mijn vriend is toch met mij meegereden. De fietstocht viel reuze mee, en het thuiskomen ook, tot ik het weer verschikkelijk warm kreeg, zo warm had ik het nog nooit gehad, ik was zeiknat, dronk water als een gek, en was qua huidskleur ferrari-rood. Hetk mij niet veilig, dus ik besloot mijn temperatuur op te nemen, toen deze 40,5 was schrok ik me lam. ik was gelukkig helder genoeg logisch na te denken, en heb nog meeer water gedronken en ben onder de douche gestapt. hierna nam het warme gevoel af, en werd ik weer volledig normaal. ik ben in mijn bed gaan liggen, fijna muziek geluisterd, en ben onrustig in slaap gevallen, de volgende dag had ik nergens last meer van, behalve dat ik een wijze les heb geleerd
ik hoop dat jullie plezier hebben beleefd aan dit verhaald
Make love, not war<3"
In: zeer heftige LSD/4-FMP trip
1-1-2024