Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol, laatste keer.

alcohol, laatste keer.

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben een kneus die de verhalen van anderen gebruikt om stoer te doen op een forum..
mijn naam is sjaal.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#2
Die andere lui hebben het dus voor jou verpest, wanneer pak je ze terug? Doe wat pep in hun tas en vertel het de leiding oid :wink:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
En ook wat in hun drinken, hebben ze het ook lekker in hun bloed:P
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#4
De wijsheid zou je aanmoedigen om afstand van het probleem te nemen en als een waarnemer objectief de situatie te overschouwen.

Maar...
Geef hen gewoon (zeker niet te weinig) PCP, plezier gegarandeerd.
Misschien zou wat extra alcohol de PCP kunnen aanvullen

Ik neem aan wat je weet wat je te doen staat :wave:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat voor vrienden heb jij ze zitten je de hele avond op te fokken :confused:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
wat voor vrienden heb jij ze zitten je de hele avond op te fokken :confused:
Klik om te vergroten...
het zijn ook geen vrienden maar klasgenoten :wink: er zijn maar 2 mensen in die klas die ik echt mag en mij begrijpt. de rest zijn allemaal schijnheilige ratten.

Ik ben trouwens vergeten dat er wel mensen waren die het voor mij opnamen, maar die worden ook gehaat. Er waren vooral mensen die tegen mij zeiden dat ze het voor me opnamen maar achter mijn rug om alle schuld op mij en R. probeerde te schuiven.

en don't worry people. ik pest die kinderachtige idioten dagelijks sinds toen. Eentje is zelfs in een depressie geraakt..
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, ja alcohol, daar ben ik dus absoluut geen fan van.
maar leuk tripreportje.
ik zou ze wel eens trug pakken. :rock:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
leuk reportje hoor,
alcohol kan heel leuk zijn, maar de grens van leuk tot naar de klote is moeilijk te vinden
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerst leren drinken en dan pas meedoen aan een at wedstrijd. :mrgreen: Verder wel geniaal dat je een diepzinnig gesprek aanging met een standbeeld :tearsofjoy:

En eh... als je dat standbeeld als je ex aan zag en je ex zelf niet herkende dan eh... kan het heel goed kloppen dat je wel met je ogen hebt lopen rollen :beer:

Verder wel echt ontiegelijk lame dat ze het aan de begeleiding doorverteld hebben... growup!!
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb ongeveer hetzelfde voorgehad
ook ongelofelijk dronken geweest op schoolreis , en toen vonden alle nerds het leuk om te zeggen dat ik 3 dagen lang op wiet en coke heb geleefd en m'n vrienden heb aangezet tot alcohol misbruik..
terwijl ik en m'n vrienden gewoon biertjes dronken de hele tijd
egt zwak..

grtz :stoned:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
high five brother :rolleyes:
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#12
ach met al die f*cking racisten ook altijd... Als ze slimme nerds waren geweest hadden ze geweten dat de meeste mooie dingen onder invloed van drugs gemaakt zijn, en dat racisme een marginale uiting van frustraties is.

Djeezus... Kzou ze goed trugpakken maar zeg niet zelf dat ze drugs hebben (als je ze op die manier wenst trug te pakken), laat het iemand anders die je vertrouwt maar toch 'veilig' is doen.

Fuck 'em all :beer: en goede keus van die alcohol! de grens is idd moeilijk te vinden en als je ze gevonden hebt is het meestal al te laat...

Ciao x
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.
Klik om te vergroten...
de woorden van iemand die boedhistisch schijnt te zijn? :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
drain bamage zei:
Oom Klaas zei:
Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.
Klik om te vergroten...
de woorden van iemand die boedhistisch schijnt te zijn? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Geef me de link naar de post waarin ik zeg dat ik boeddhistisch ben.
Dat m'n woonplaats een klooster in de himalaya is,
is natuurlijk fictief.

Als iemand erge dingen overkomen die hij zelf had kunnen voorkomen,
dan heb ik 3/4 van de tijd geen medelijden.
Hij had gewoon niet zoveel moeten drinken, ieder weldenkend mens weet dat daar grote consequenties tegenover staan. Ik hou van mensen, en haat ze tegelijk, maar voornamelijk houd ik van ze maar ik probeer duidelijk te maken dat je je niet zo stom moet gedragen maar VERANTWOORD moet gebruiken.

En ik lach hem nog steeds uit, keihard.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ach, compassie is overschat en verwerpelijk

we kunnen hem nu ook een lul noemen en als ie het gelezen heeft de post weer deleten, hij vergeet het toch weer :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
drain bamage zei:
ja ach, compassie is overschat en verwerpelijk

we kunnen hem nu ook een lul noemen en als ie het gelezen heeft de post weer deleten, hij vergeet het toch weer :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Korsakoff voor iedereen!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
drain bamage zei:
ja ach, compassie is overschat en verwerpelijk

we kunnen hem nu ook een lul noemen en als ie het gelezen heeft de post weer deleten, hij vergeet het toch weer :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Korsakoff voor iedereen!
Klik om te vergroten...
hahaha, m'n oom heeft dat... de shit die hij af en toe uit kraamt :confused: ik vind het ook dom maar soms is de schade al toegediend en kan het niet meer terug gedraaid worden, een beetje respect begrip of wat dan ook is dan misschien op z'n laats. Misschien is een tekort aan dat wel de oorzaak geweest, who knows...
Ik drink ook veel, nu even niet meer en sommige dingen uit m'n geheugen zijn ook behoorlijk blurry maar ik heb nog steeds het geheugen van een olifant :) Voor mij ook geen reden om niet meer te drinken maar misschien wel om af en toe rustig aan te doen.
Ik weet niet of al deze woorden deze discussie waard is :P
We weten wie de schuldigen zijn...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tuurlijk heb ik wel medeleven met iemand die korsakoff heeft,
net als iemand die COPD door roken/blowen heeft.
Maar het is en blijft je eigen schuld (althans in de meeste gevallen),
je zuipt jezelf klem en krijgt een ziekte zo simpel is het.

Heel vervelend voor je oom dat hij dat heeft, ik zal dat ook niemand (serieus) gunnen.
Maar ik heb meer medeleven met iemand die word aangereden door een toekomstige korsakoff patiënt en daardoor verlamd raakt in z'n benen, bijvoorbeeld.

'k Dacht trouwens dat de discussie al over was :P
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoeveel zelfmedelijden kan je hebben. je zuipt je de pleuris en moet kotsen (eerlijk gezegd of dat nu 4x of 13x is maakt niet uit, valt allemaal onder "voortdurend liggen kotsen"). so what. de "nerds" hebben je "verraden" omdat ze misschien echt gechoqueerd waren en echt dachten dat je in shock ging (wat dankzij de kou en zo in het verhaaltje overigens niet zo verwonderlijk zou zijn). je 'vrienden' hebben goed voor je gezorgd: je doen kotsen, je eten gegeven, je thuis gebracht (je had geen kater zeg je). als je school je op drugs betrapt vlieg je van school. voorts haal je zonder studeren goede punten.
niet zoveel klagen jongeman en eigen verantwoordelijkheid opnemen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."