#1
ik ben een kneus die de verhalen van anderen gebruikt om stoer te doen op een forum..
mijn naam is sjaal.
mijn naam is sjaal.

het zijn ook geen vrienden maar klasgenotenIntoxication zei:wat voor vrienden heb jij ze zitten je de hele avond op te fokken![]()

Verder wel geniaal dat je een diepzinnig gesprek aanging met een standbeeld 


en goede keus van die alcohol! de grens is idd moeilijk te vinden en als je ze gevonden hebt is het meestal al te laat...de woorden van iemand die boedhistisch schijnt te zijn?Oom Klaas zei:Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.

drain bamage zei:de woorden van iemand die boedhistisch schijnt te zijn?Oom Klaas zei:Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.![]()
drain bamage zei:ja ach, compassie is overschat en verwerpelijk
we kunnen hem nu ook een lul noemen en als ie het gelezen heeft de post weer deleten, hij vergeet het toch weer![]()
hahaha, m'n oom heeft dat... de shit die hij af en toe uit kraamtOom Klaas zei:drain bamage zei:ja ach, compassie is overschat en verwerpelijk
we kunnen hem nu ook een lul noemen en als ie het gelezen heeft de post weer deleten, hij vergeet het toch weer![]()
![]()
Korsakoff voor iedereen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."