#1
het zijn ook geen vrienden maar klasgenotenIntoxication zei:wat voor vrienden heb jij ze zitten je de hele avond op te fokken![]()
Ik ben trouwens vergeten dat er wel mensen waren die het voor mij opnamen, maar die worden ook gehaat. Er waren vooral mensen die tegen mij zeiden dat ze het voor me opnamen maar achter mijn rug om alle schuld op mij en R. probeerde te schuiven.
en don't worry people. ik pest die kinderachtige idioten dagelijks sinds toen. Eentje is zelfs in een depressie geraakt..

Verder wel geniaal dat je een diepzinnig gesprek aanging met een standbeeld 

