Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol, laatste keer.

alcohol, laatste keer.

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
wat voor vrienden heb jij ze zitten je de hele avond op te fokken :confused:
Klik om te vergroten...
het zijn ook geen vrienden maar klasgenoten :wink: er zijn maar 2 mensen in die klas die ik echt mag en mij begrijpt. de rest zijn allemaal schijnheilige ratten.

Ik ben trouwens vergeten dat er wel mensen waren die het voor mij opnamen, maar die worden ook gehaat. Er waren vooral mensen die tegen mij zeiden dat ze het voor me opnamen maar achter mijn rug om alle schuld op mij en R. probeerde te schuiven.

en don't worry people. ik pest die kinderachtige idioten dagelijks sinds toen. Eentje is zelfs in een depressie geraakt..
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, ja alcohol, daar ben ik dus absoluut geen fan van.
maar leuk tripreportje.
ik zou ze wel eens trug pakken. :rock:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk reportje hoor,
alcohol kan heel leuk zijn, maar de grens van leuk tot naar de klote is moeilijk te vinden
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst leren drinken en dan pas meedoen aan een at wedstrijd. :mrgreen: Verder wel geniaal dat je een diepzinnig gesprek aanging met een standbeeld :tearsofjoy:

En eh... als je dat standbeeld als je ex aan zag en je ex zelf niet herkende dan eh... kan het heel goed kloppen dat je wel met je ogen hebt lopen rollen :beer:

Verder wel echt ontiegelijk lame dat ze het aan de begeleiding doorverteld hebben... growup!!
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb ongeveer hetzelfde voorgehad
ook ongelofelijk dronken geweest op schoolreis , en toen vonden alle nerds het leuk om te zeggen dat ik 3 dagen lang op wiet en coke heb geleefd en m'n vrienden heb aangezet tot alcohol misbruik..
terwijl ik en m'n vrienden gewoon biertjes dronken de hele tijd
egt zwak..

grtz :stoned:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
high five brother :rolleyes:
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#7
ach met al die f*cking racisten ook altijd... Als ze slimme nerds waren geweest hadden ze geweten dat de meeste mooie dingen onder invloed van drugs gemaakt zijn, en dat racisme een marginale uiting van frustraties is.

Djeezus... Kzou ze goed trugpakken maar zeg niet zelf dat ze drugs hebben (als je ze op die manier wenst trug te pakken), laat het iemand anders die je vertrouwt maar toch 'veilig' is doen.

Fuck 'em all :beer: en goede keus van die alcohol! de grens is idd moeilijk te vinden en als je ze gevonden hebt is het meestal al te laat...

Ciao x
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Had je maar niet zoveel moeten drinken,
eigen schuld.
Als je niet zo lam was geweest was dat allemaal niet gebeurd,
geen medelijden heb ik met je ik lach je eerder uit.
Klik om te vergroten...
de woorden van iemand die boedhistisch schijnt te zijn? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."