Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet : een kijkje in mijn hoofd

Wiet : een kijkje in mijn hoofd

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik snap ook wat je bedoeld. maar het kan me niks schelen.
ik denk ook vaak aan wat andere mensen denken en doen, ze hebben allemaal een eigen verhaal achter zich. dat is het grave aan denken.
its all in the mind
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vond het wel leuk lezen, kan me wel herkenenin die stadia's die je beschrijft

greetz mattskovic
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe nice verhaal zusje
heel herkenbaar ^^

x x x x
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#4
er komt 1 klein gedachtenspinseltje naar boven. van deze ene gedachte, die nog niet eens uit een halve seconde bestaat, bouwt zich een web uit van allerlei gedachten. Mijn hersenen verzinnen een verhaal om dat ene stukje gedachte dat steeds verder en verder en verder gaat. Dit maar in een paar seconden maar ik zou er zo een boek over kunnen schrijven.
Klik om te vergroten...

ohja, herkenbaar!
Ook dat stukje waar je "beseft" dat iedereen denkt en dat iedereen al een leven achter zich heeft

mooi geschreven
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo, alleen maar denken aan dat al hun gedachtes even ingewikkeld kunnen zijn, of simpeler of ingewikkelder dan die van jou, is echt een bizar gegeven:|

Verder, de stadia van stoned zijn, ja! Het is bizar dat het bizar blijft, wat je verder ook gebruikt. Ik zeg teveel bizar, ik denk dat ik niveau 2,5 heb behaalt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."