Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud&Nieuw - Technora en Kat spacen hem hard!

Oud&Nieuw - Technora en Kat spacen hem hard!

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sven Väth heeft geen oog meer voor zijn draaitafel. In zijn ogen zie ik pretlichten, en ze kijken naar mij. Woorden zijn niet nodig op zo’n moment, dat weten we. Zijn muziek beukt tegen de noeste wanden van de graansilo, en zegt genoeg. Het is twaalf uur precies, en we weten allebei dat dit ons jaar gaat worden. Dan voel ik een lichaam zich hard tegen me aandrukken. Het is Kat die met een schorre stem ‘Gelukkig nieuwjaar’ in mijn oor schreeuwt. We springen samen een paar keer in de lucht. ‘Woooeeehoeee 2008!’ gil ik terug. Ik voel dat mijn mond een brede glimlach maakt, maar ik heb er geen controle meer over. Overal om me heen zie ik lachende mensen zich tegen elkaar aangooien.

Als ik weer naar Sven Väth kijk zit hij aan een knopje van zijn draaitafel te frutselen. ‘Schattig, nu is hij weer verlegen.’ Ik zie zijn muziek als een donkerpaarse waas over de mensen golven. Het vermengt zich met de spreekkorende werking van de stemmen. Net als de beat kickt nu ook de capsule er hard in. Een combinatie van mdma – natuurlijk de vlinderige luchtigheid, speed – voor het opzwepende gevoel in m’n hart, en dan nog een stofje… wat was het ookalweer? Adrenochrom ofzoiets? Geen idee welk effect het heeft, maar sinds ik deze capsules gevonden heb wil ik niks anders meer. De combinatie van middelen is perfect, en brengt me op het niveau van de eerste keer. De eerste keer van welke ervaring dan ook …

We dansen zonder rekening te houden met de grenzen van ons stoffelijk lichaam. In een roes gaat de nacht voorbij. In de spiegel op de wc verbaas ik me erover hoe mooi ik eruit zie. Mijn ogen zijn zo groot dat ik net een sprookjesfiguur lijk, en mijn haar zit perfect. Ik en Kat maken vrienden met alle meisjes voor de spiegel. We lenen elkaars lippenstift en bewonderen elkaars outfit. Ik geef iedereen nog een snifje speed, en we kunnen er weer tegenaan.

Aan weerzijden van de metalen gangen zitten grappige wezentjes. Half over elkaar, op elkaar, liggend, of hurkend op de grond. Het intrigeert me dat al die mensen op hetzelfde feest zijn, en toch een totaal andere avond hebben. Zou je het vanaf al die perspectieven kunnen meemaken dan zou je je hele leven zoet zijn op dit feest, zonder dat het een moment saai zou worden. Kat en ik zijn ook even gaan zitten, en dat is heerlijk. Ik zak helemaal weg in de verrotte bioscoopstoel. We maken gelijk contact met twee jongens uit Rotterdam, maar dan wil ik toch snel weer dansen. Ik krijg altijd een nogal onrustig gevoel als ik te lang zit, of zou het komen door de speed die net inslaat?

Als we dansen gaat de tijd in een roes voorbij, en ik heb er dan ook geen herinneringen meer aan. Het enige wat je doet als je danst is… dansen. Het is jammer dat ik daar nooit veel meer vanaf weet de volgende dag, behalve dat ik het afgrijselijk naar mijn zin heb…

Tegen een uur of 6 neem ik mijn derde capsule. Normaal eet ik eén zo’n capsule op een avond, maar het is oud en nieuw, en ik voel dat ik hem aankan. Ik ben in de stemming om extreem te gaan. Een uurtje later beginnen de eerste hallucinaties. Vanaf dat moment gaat mijn gedachtestroom zo: ‘Huh, heeft dat meisje nou een enorm groen overeind staand kapsel?’ (kijkt nog eens goed) ‘Onee, helemaal niet!’ (een minuut later) ‘Zo, die heeft echt een enorm geweer in zijn hand! (schrikt zich kapot) ‘Gelukkig, het is een barkruk’. Enz, enz.
Het was nogal vermoeiend eerlijk gezegd, want het duurde twee uur. Ik kon er wel hard om lachen, maar op een bepaald moment was ik het zat, en lukte het me aardig om het te negeren.

Ik ben toen heerlijk gaan wegspacen in mijn eigen gedachten. Lekker midden op de dansvloer, met mijn ogen dicht, en alleen maar genieten. Ik visualiseerde mezelf met een stralend wit licht om me heen dat zich langzaam verspreidde over al die mensen. Wat ik toen voelde was pure liefde voor alles en iedereen om me heen. Ik dacht aan het afgelopen jaar 2007, en voelde dat het goed was geweest. Dat alles goed was, en dat ik veel heb geleerd van alles wat ik heb meegemaakt, ook de mindere dingen.

Daarna dacht ik aan het komende jaar, en ik wist dat 2008 mijn jaar zou gaan worden, waarin het hele universum voor mij zal gaan werken. Het idee kwam in me op om er een spiritueel jaar van te maken, en weer helemaal terug bij mezelf - tot rust te komen. Ik voelde dat ik goed was, zoals ik was. Zonder al die extra chemische stofjes in mijn lichaam. Ik dacht eraan dat ik hier op aarde ben neergezet als een compleet, uniek en perfect mens, en dat ik niks meer nodig heb.

Ik voelde dat er geen goed en fout bestaat, omdat alles één is, maar ook was ik ervan overtuigd dat het op dit moment goed voor me is om even gas terug te nemen met de drugs, en eigenlijk voel ik dat nog steeds.


EINDE!!
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe draaide sven? Minimal of techno?

Gelukkig nieuwjaar nog :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
baarsjesbewoner zei:
Hoe draaide sven? Minimal of techno?

Gelukkig nieuwjaar nog :)
Klik om te vergroten...

Oordeel zelf: http://www.youtube.com/watch?v=It_5MSG1vAM
Woooeeeshhhh :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaaf reportje! Leuk dat je nog spirituele inzichten kreeg op een gegeven moment.

Ik moet je wel vertellen dat Andrenochroom geen echt effect geeft, waarschijnlijk is het jou gewoon verteld als verkooptruc aangezien het de mythische status heeft van FaLiLV. Adrenochroom heeft geen tot weinig effect en is te duur om er echt high van te worden omdat je dan echt veel in zou moeten nemen, en dan ook ECHT veel.

Maar goed, gelukkig nieuwjaar he! :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weer een mooi report; ik ben wel nieuwsgierig wat er in die pillen zat eigenlijk.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik moet je wel vertellen dat Andrenochroom geen echt effect geeft, waarschijnlijk is het jou gewoon verteld als verkooptruc aangezien het de mythische status heeft van FaLiLV. Adrenochroom heeft geen tot weinig effect en is te duur om er echt high van te worden omdat je dan echt veel in zou moeten nemen, en dan ook ECHT veel.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet zeker of het dat is... mijn dealer zei geloof ik zoiets, maar een verkooptruc is het niet, want dat is niet nodig bij mij :wink: . Kan wel een grapje geweest zijn. In ieder geval is er wel iets speciaals aan de hand met die capsules, want iedereen hier spaced hem er keihard op, en op een andere manier dan op gewone pillen... Het is wat dromeriger, en spiritueler als je er gevoelig voor bent. Je gaat keihard, en je kaak klappert ervan, maar toch kun je gewoon vrolijk blijven in je hoofd, en ga je dus niet op zo'n vervelende manier hard. :sunglasses: Maar bedankt voor de info over Adrenochroom, jij kan het weten he als naamgenoot :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
No problem, ik moet me er dan ook wel in verdiepen he :wink: Maar ik interessante capsules, ik ben wel erg benieuwd wat erin zit, misschien nog een amphetamine analoog? Of misschien iets nieuws als Mephedrone? We will never know...

Maar goed, bedankt voor je report! :wave:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prachtig geschreven, :hearteyes: uw schrijfstijl!

Ben ook wel benieuwd naar de samenstelling van die capsules... :rolleyes:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel erg goed geschreven.

Laat zo'n capsule eens testen?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk report, ben wel benieuwd naar die capsules ja :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zal het niet zijn.

Dat heeft nauwelijks effect en het wordt niet commercieel geproduceerd.

Eigenlijk is het geen drug, maar dankzij Fear and Loathing denken velen van wel.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Het is wat dromeriger, en spiritueler
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Meer hallicunaties? mda?
Tof report verder en aan het filmpje te zien ook tof feest :) leuk al die lichtjes! ^^
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk verslagje
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Weer een mooi report; ik ben wel nieuwsgierig wat er in die pillen zat eigenlijk.
Klik om te vergroten...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDA?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk report.

Wat is dat juist, die Adrenochroom?
Kan iemand daar wat meer over vertellen.
Ik vindt er niet direct info over.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ http://de.wikipedia.org/wiki/Adrenochrom (In het Duits)
http://erowid.org/chemicals/adrenochrome/En Erowid...

Maar zeer waarschijnlijk zit die stof dus niet in m'n capsules. Ik zal wanneer ik ze weer ga halen wel even laten testen. Ze kosten trouwens ook 5 euro per stuk, terwijl ik voor normale pillen maar 1e hoef te betalen... Maargoed, misschien is het ook wel een zichzelf in stand houdende mythe, maar ik zweer erbij :hearteyes:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Weer een mooi report; ik ben wel nieuwsgierig wat er in die pillen zat eigenlijk.
Klik om te vergroten...
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#19
kan er niet gewoon een hoge dosis mdma inzitten? van mdma kan je tog ook klapkaken krijgen? en by hoge dosissen MDMA kan je tog ook hallucineren, ik heb ook wel wat rare dinge gehallucineerd op gewone pillen (heb verder maar 1x pure mdma gedaan maar weet het verschil niet aangezien ik toen ook al een pil ophad)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey te gek dat je zo'n fijn oud en nieuw had!!

Naar de inhoud van de capsules ben ik denk ik ook wel benieuwd. Hier verkopen ze capsules met fijngemalen pillen erin, soms wel een stuk of 5 verschillende pillen, en overgieten dat met een royale hoeveelheid speed en een mespuntje keta om het af te maken. Verder maak ik zelf ook wel eens een capsule van de hierbovenstaande ingredienten en voeg daar dan 3 met pure cacao gevulde capsules bij in 1 hapje en je krijgt ook een zelfde ervaring als jij. Door de cacao wordt je ontzettend vrolijk en blij en krijg je een fijne krachtige energie boost, samen met de keta, pillen en speed krijg je trippy spirituele dansuitbarstingen. Inderdaad dansen tot je lichaam uit zijn voegen barst en vreselijk naar je zin. *zucht* :grin:

Anyway soms doet je geest al genoeg zolang je denkt dat je een vet heftig middel neemt. Je bent dan al fefocust op uitwerking waardoor je oude drug als iets totaal nieuws aanvoelt...

Geniet van je spirituele jaar!!!

X

Drientje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."