Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTotale Amnesia met DMT

Totale Amnesia met DMT

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
vogel zei:
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
Klik om te vergroten...
ik probeer te delen met jullie wat ik heb ontdekt,,
ALBERT HOFMANN zei ook al toch , LSD laat je een andere Realiteit zien,
Die Realiteit die je ook kan ervaren in de natuur en in tuinen , ,
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,

Jij bent die oude wijze ziel in de gestoorde maatschappij
ik ben nooit psychotisch of Autistisch geweest,,
ik ben geboren als Nieuwetijdskind/ als indigo,
en ik hoop gewoon dat er meer komen door mij ontdekking te delen,,
whhaa !!!!,, je bent dus niet gestoord ,,,, je bent indigo,, !!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.
Ook heel mooi dat je nooit psychotisch of autistisch bent geweest.
Maar toch heb je de diagnose voor ADHD, PDD-NOS of een andere stoornis gekregen?
Tja, dat is inderdaad niet altijd iets wat klopt, maar dat betekent niet dat het totale onzin is.
Toevallig heb jij daar geen boodschap aan, maar andere mensen kunnen daar juist weer wel wat mee.
Zou je eens met wat beter interpunctie en spelling uit kunnen leggen wat je met LSD hebt ontdekt wie je werkelijk bent? Als je dat echt graag wilt vertellen is het natuurlijk het beste als het voor ons ook makkelijk te begrijpen is en niet bezaaid is met komma's. :wink:
En alsjeblieft gewoon in je eigen woorden, geen quotes van PhD mensen enzo, die kunnen niet voor jou zeggen wie je bent.

Oh enne, een zieke vogel vliegt voor zover ik weet nooit erg ver. :P
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Check, poging tot communicatie. Ben benieuwd.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Berbatov zei:
vogel zei:
toedeloe ,ik vind jouw een stomme EGO-Parasol.......
Klik om te vergroten...

Haha, ga naar de huisarts man.
Klik om te vergroten...


ja sorry ik had niet moeten reageren , \\ik had meteen die stomme kritiek naast me neer moeten liggen, en niet stom terug reageren
en degene die de kritiek levert meteen vergeven.
Want zonder vergeving is er wraak en wraak is vergelding en is fout,,,
we moeten allemaal liefde denken en lief zijn voor elkaar
yo PEACE for te whole WORLD and Universe :wave:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twilight zei:
vogel zei:
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
Klik om te vergroten...
ik probeer te delen met jullie wat ik heb ontdekt,,
ALBERT HOFMANN zei ook al toch , LSD laat je een andere Realiteit zien,
Die Realiteit die je ook kan ervaren in de natuur en in tuinen , ,
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,

Jij bent die oude wijze ziel in de gestoorde maatschappij
ik ben nooit psychotisch of Autistisch geweest,,
ik ben geboren als Nieuwetijdskind/ als indigo,
en ik hoop gewoon dat er meer komen door mij ontdekking te delen,,
whhaa !!!!,, je bent dus niet gestoord ,,,, je bent indigo,, !!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.
Ook heel mooi dat je nooit psychotisch of autistisch bent geweest.
Maar toch heb je de diagnose voor ADHD, PDD-NOS of een andere stoornis gekregen?
Tja, dat is inderdaad niet altijd iets wat klopt, maar dat betekent niet dat het totale onzin is.
Toevallig heb jij daar geen boodschap aan, maar andere mensen kunnen daar juist weer wel wat mee.
Zou je eens met wat beter interpunctie en spelling uit kunnen leggen wat je met LSD hebt ontdekt wie je werkelijk bent? Als je dat echt graag wilt vertellen is het natuurlijk het beste als het voor ons ook makkelijk te begrijpen is en niet bezaaid is met komma's. :wink:
En alsjeblieft gewoon in je eigen woorden, geen quotes van PhD mensen enzo, die kunnen niet voor jou zeggen wie je bent.

Oh enne, een zieke vogel vliegt voor zover ik weet nooit erg ver. :P
Klik om te vergroten...

Dat ziek zijn zorgt anders wel voor lijden , en dat lijden , dat lijd naar meer spiritualiteit en filosofie.
De ziekte is een middel tot lering en begrip.
en lijd naar een vorm van inzicht en perspectief op de aard van de wereld ,
\\vooral op het menselijk lijden dat men zo intens heb ondergaan.
De verinnerlijking van deze ervaring brengt een nieuwe persoonlijkheid tot leven

Betere interpunctie ja ,, dat zou wel beter zijn,
ik vind punten doodeng , en ik hou heel veel van komma's,
ik hoop dat ik gauw van me punten-fobie afkom,,
ik wist al; wie ik werkelijk was . Maar ik zat nog te vast in dat autisme,
en toen door de LSD werd ik als Autist Gewist,
ik had alle puzzelstukjes al ,,door de LSD legde ik ze allemaal op de juiste plaats.
Kwam ik erachter dat er geen autisme-stoornis is, dat de maatschappij gek is.
en dat ik met de diagnose PDD-NOS niks kan,, niks. Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee.
ik ben geboren met kosmische spirituele wijsheid , Wel Nader Omschreven ,
Zoiets is beter dan dat Pervasieve Development Disorder niet nader omschreven
ik ben zo ziek door die gif-troepies :kots:. Dat ik echt geen LSD nodig had om erachter te komen dat ik geen autisme heb.
DE LSD benadrukte nog ff goed al mijn spirituele wijsheden, zodat ik niet hoefde te denken dat
ik gewoon simpelweg verziekt was door de wet en die fokkin westerse maatschappij.
Doordat ik een soort zelfmoord probeerde te plegen met LSD
Werd ik opeens veel gelukkiger omdat ik Gedesiillusioneerd raakte,
ik zit niet meer met dat neppe illusionaire PDD-/NOS
ik heb giftroep in me zieke lijf , daar word ik niet gelukkig van ,
maar wel van het feit dat ik een nieuwetijdskind en een indigo ben,
ik ben gewoon echt natuurlijk en spiritueel , ik ben echt verbonden met de kosmos en de natuur net als iedereen anders


ik vind Sjamaan door de Amalgaam en Syndroom van LSDalai LAMA met in zijn kies de KwikAmalgama dan echt veel toepassender bij mijn.
en als echte Sjamaan word je niet gestoord verklaard en aan de buitenkant van de maatschappij geplaatst.
in de documantaire de paardenjongen,, zeggen ze alles wat ik al vermoede.
Daar zeggen ze ook dat mensen met zulke neuro-pshychische gedoe in oude culturen
sjamaan worden, maar hierzo krijg je een uitkering en een stoornis als diagnose.
In die documantaire zeggen ze ook dat autisme door het millieu(zware metalen en pesticiden) komt in samenwerking met de genen.
http://autismenu.blogspot.com/2009/11/d ... ongen.html



ik ben heel natuurlijk met me kosmische spiralen,
zie hierzo :waar komen die spiralen vandaan:grin:
viewtopic.php?f=5&t=19943
sorry de komma's zijn er nog en een duidelijke interpunctie ontbreekt nog steeds.
Maarja, ik doe ondertussen me best.
hoe zit dat met de hoofdletter I het lijkt wel een l zo zonder punt.
bij de hoofdletter J is dat ook zo.
bij de i en de j ben ik niet bang voor de punten, dan word ik juist bang als ze er niet op zitten,
mischien heb ik last van een dwangneurose wat betreft het typen dan,
Ik hoop echt dat het binnenkort beter gaat met interpunctueren en hoofdletteren.

Dat ronddraaien en outgaan vind ik best eng,,
dat outgaan was echt beetje eng
toen ik ronddraaide had ik denk alle besef van mezelf en omgeving verloren , dus ik kon toen ook niet angstig zijn,,
der was gewoon niks ,, weet je wel hoe eng niks is, als in iets bent , en kan beseffen dat er ook niks kan zijn,, zomaar opeens niks ,,
en als je dan ineens in het niks zit ,, dan is het ook niet eng , want er is niks, dus ook geen angst, wat is niks ? ik wil het nooit meer meemaken,,
ik wil mooie geometrische werelden met machine elven zien.
ik moet nu echt mee eten met de kerstmaaltijd hierzo..
ik hoop dat het een beetje leesbaar is ,, volgende keer ga ik nog beter interpunctueeren en hoofdletteren. :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat jij geen amalgaam bent maar een cabaretier!

elke keer als jij wat post lig ik helemaal dubbel door het psychotische niveau :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
ik denk dat jij geen amalgaam bent maar een cabaretier!

elke keer als jij wat post lig ik helemaal dubbel door het psychotische niveau :grin:
Klik om te vergroten...

elke keer als ik jouw reacties lees denk ik ,, je neemt me niet serieus,
ik ben gewoon mezelf ,ik probeer doorgaans serieus te blijven ,, ook al klinkt het gek ,
maarja als jij er om kan lachen , dat is natuurlijk heel erg fijn,, :tearsofjoy:
lachen is gezond ,, en ik ben nooit psychotisch geweest ,, dat zeggen zelfs die zogenaamde deskundige,, ik ben autsistisch ja,, en niet zoeen beetje ook ,,,
nee ik ben net zo autistisch als een goudzoeker :wave: die goudzoekt met je weet wel watte>
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Agh ja, iedereen zijn eigen manier van denken & doen en zolang Vogel gelukkig is en niemand kwaad doet (wat ik hem niet zie doen :P) vind ik het allemaal best.
Wat maakt jou leven nou beter dan dat van hem :)?
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
haha nee ik neem jou idd niet serieus, zolang je jezelf maar serieus neemt!

ahhahahaha
Klik om te vergroten...

je moet niet reageren vogel,,
laat ze maar lachen en denken dat je psychotisch ben ,,
trouwens dit was een tripreport toch,> totale amnesia door de DMT
en moet je zien waar het nu weer is op uitgedraaid ,,
ze nemen je niet serieus vogel ,,
ze herkauwen je vogelshit en kotsen het op een andere manier weer uit ,
en dat vinden ze dan lachen ,,
tja je zit hier ook op een drugsforum,, weet je wel ,, mensen die drugs gebruiken,,
ik ben bang dat al je tijd en moeite die je hier in drugsforum stopt, naar niks leid.
weet je , der zijn hier geen andere vogels zoals jij,,
geen lotgenoten en zielsverwanten hierzo , gewoon psychonauten en ander trip-spul,
die maar als te graag denken dat je psychotisch ben ,
als het maar ff kan ,, gunnen ze jouw heel veel psychoses,, dat vinden ze prachtig,,
zolang ze maar niet serieus over hun eigen psychoses hoeven te denken,
nee zelf zijn ze perfect , daarom denken ze te weten dat anderen psychotisch zijn,,
nou maar hopen dat je volgende tripreport wat meer ontopic blijft :wave:
als die er nog komt dan ,,want ik denk dat vogel niet meer zo van het trippen is .
vogel's leven is te zwaar geworden om nog vrolijk verder te trippen.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom heb jij twee accounts?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk wel ironisch dat je jezelf niet als psychotisch ziet maar wel denkt dat iedereen tegen je is terwijl ik zojuist een tegemoetkomende reactie post.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zie vogel niet als een lomp beest met vreemde uitspraken. Meer als iets interessants, iets anders. Iets wat interessant zou kunnen zijn, of worden. Ben jezelf vogel, zou heb ik je in ieder geval het liefst.
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Eigenlijk wel ironisch dat je jezelf niet als psychotisch ziet maar wel denkt dat iedereen tegen je is terwijl ik zojuist een tegemoetkomende reactie post.
Klik om te vergroten...

jaja ,, bedankt voor je tegemoetkomende post :)
ik moet me nietteveel van bepaalde kritiek aantrekken ,,
en ik denk niet dat iedereen tegen me is ,,
men is gewoon simpelweg niet geinterreseerd in mijn, of denkt dat ik compleet geschuffeld ben,
of zit niet op zelfde level als ik,
ik zit in een level waar niemand anders is lijkt wel ,,
ik ben gewoon eenzaam en ziek
en erg teleurgesteld dat het leven zo is geworden zoals het vroeger nog niet was
als ik nou gewoon autisme zou hebben ,, zoals iedere PDD-NOS.er of syndroom van asperger.
ze hadden het in iedergeval eerlijk moeten zeggen.
\\ dat het door het millieu komt en dat het eigenlijk sjamanisme is.
ik ben zo erg gedesillusioneerd ,, autisme-droom word kwik-nachtmerrie
en autisme-nachtmerrie word droom-sjamaan
eigenlijk ben ik zo erg boos op de wet en de maatschappij
zo erg boos dat ik er helemaal gek van word ,,
maar ik blijf altijd weer in me achterhoofd houden ik moet vergevingsgezind zijn en liefde denken,, boos zijn is niet goed. ((jullie hebben vette mazzel met mijn etnische achtergrond ))
anders had ik net zo goed terrorist kunnen worden gedreven door haat,,
ik word veel liever hippie,, een lieve vredige hippie,,

ik ben nog redelijk boos en gefokt , dus de interpunctie blijft nog achterwege,
ik beloof beterschap.
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Berbatov zei:
Waarom heb jij twee accounts?
Klik om te vergroten...

en nu gaan jullie denken dat ik een gespleten persoonlijkheidsstoornis heb he ?
ik heb ooit een tweede account aangemaakt,
zodat ik iemand anders een topic kon laten zien in nieuws en actualiteiten,
want daarvoor moest je dan een account hebben
dus heb ik die link plus passwoord en gebruikersnaam gegeven,
later password weer veranderd en me eigen account er van gemaakt
in deze topic is hippievogel geboren,,
viewtopic.php?f=11&t=3825&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=jamal+aldura+rami
ik zal meestal gewoon vogel gebruiken,
maar hippievogel gebruik ik soms , omdat ik dan in een andere persoonsvorm over me zelf kan praten, of anders gewoon omdat ik het leuk vind,,
maar om verdere vragen en verontwaardiging te voorkomen ,
zal ik zelden hippievogel gebruiken,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stylus zei:
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
Klik om te vergroten...

EEEEEEEEEEEEEEEE
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit was de eerste keer dat de DMT goed aankwam,,
ik kon normaal niet genoeg inhaleren en inhouden,, hoest hoest!!! zwaar spul zeg,,
Deze keer zat ik in het huis van een vriend van me,, en ik legde wat vette niet zuivere witte DMT kristalle op wat halfverbrande wiet in een pijpje ,,,
ik inhaleerde rustig en hield denk de vlam zover mogelijk van de pijp,,
ik merkte op dat ik nu wel de zware DMT smoke kon inhouden,,
ik nam zo rustig 3 misschien 4 hijsjes ,, ,,ik zat op de bank en voelde dat ik moest gaan leggen,,
Volgens die vriend van me viel ik al vanzelf neer,.
toen was er niks ofzo ,, ook het besef dat er niks was ,, was er niet ,,
Volgens mijn draaide ik rond, en ik werd al gauw eeen beetje wakker ,,
Nu draaide ik denk echt duidelijk rond[ , terwijl ik nog steeds niets wist ,,
ik zag de muren van het huis , en ik wist nog steeds niks, of ik dacht waar ben ik ?
toen ging ik eenbeetje rechtop zitten , en zag die vriend van me dus,,
en ik dacht huh ? ben ik dat ? :confused: :confused:
ik wist niet eens denk dat het een mens was ,, ik wist gewoon niks ,, en ik kon denk ook niks denken,,,ik vraag me af of ik wel heb kunnen denken ,, zovan ´´waar ben ik ?´´
en´´ ben ik dat ?´´
ik keek dat wezen aan en toen opeens wist ik het weer en zeg luidkeels tegen hem:>
OOOO!!!! ik zit bij jouw thuis en heb DMT gesmoked,
ik was zelfs vergeten dat ik DMT gesmoked had ,
maar toen begon ik me dus opeens weer te voelen alsof ik rond draaide
die vriend van me kwam toen snel met een bak aanlopen , omdat ik zei dat ik moest :kots: :kots: :kots:
ik heb me nog 2 dagen lang draaierig gevoeld,
dat was dus geen businessman-trip voor mijn ,
niet voor herhaling vatbaar dus ,
Misschien was ik uit me lichaam gestegen ofzo , (onbewust) en zorgde dat voor dat,> ´niks´ , voor die amnesia
ik had zoveel verwacht van de DMT toen ik erover leesde,,
Geometrische werelden en Machine-Elven, ,
maar ik hoest steeds van de smoke en word veeeeet vaaaaaaag,,
en deze keer niet hoesten maar totale Amnesia en draaierig,,

We leven in Babylon ,,, De Hoer van de Bijbel
Let's get High to bring Down Babylon

:wave:
op een grote paddestoel , rood met witte stippen , zit een Mirjam}VliegenZwam ,,,,>
vet zwaar en heel lief te trippen,, Met het Syndroom van LSDalai Lama, met in zijn kies
de kwik}amalgama,, ik ben Sjamana door de Amalgama
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Best lang dat draaierige gevoel, voor zo'n korte trip
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
the butcher zei:
En zwaar dyslectisch..
Klik om te vergroten...

EEEEEEEEEEEEEEEEEE
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#19
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
sjamaan,,,,,,,,,,amalgaam,,,,,,,,,,kwik,,,,,fluorisatie :kots: :kots: :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."