Twilight zei:
vogel zei:
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
ik probeer te delen met jullie wat ik heb ontdekt,,
ALBERT HOFMANN zei ook al toch , LSD laat je een andere Realiteit zien,
Die Realiteit die je ook kan ervaren in de natuur en in tuinen , ,
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,
Jij bent die oude wijze ziel in de gestoorde maatschappij
ik ben nooit psychotisch of Autistisch geweest,,
ik ben geboren als Nieuwetijdskind/ als indigo,
en ik hoop gewoon dat er meer komen door mij ontdekking te delen,,
whhaa !!!!,, je bent dus niet gestoord ,,,, je bent indigo,, !!!!!!!!
Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.
Ook heel mooi dat je nooit psychotisch of autistisch bent geweest.
Maar toch heb je de diagnose voor ADHD, PDD-NOS of een andere stoornis gekregen?
Tja, dat is inderdaad niet altijd iets wat klopt, maar dat betekent niet dat het totale onzin is.
Toevallig heb jij daar geen boodschap aan, maar andere mensen kunnen daar juist weer wel wat mee.
Zou je eens met wat beter interpunctie en spelling uit kunnen leggen wat je met LSD hebt ontdekt wie je werkelijk bent? Als je dat echt graag wilt vertellen is het natuurlijk het beste als het voor ons ook makkelijk te begrijpen is en niet bezaaid is met komma's.
![:wink:]()
En alsjeblieft gewoon in je eigen woorden, geen quotes van PhD mensen enzo, die kunnen niet voor jou zeggen wie je bent.
Oh enne, een zieke vogel vliegt voor zover ik weet nooit erg ver. :P
Dat ziek zijn zorgt anders wel voor lijden , en dat lijden , dat lijd naar meer spiritualiteit en filosofie.
De ziekte is een middel tot lering en begrip.
en lijd naar een vorm van inzicht en perspectief op de aard van de wereld ,
\\vooral op het menselijk lijden dat men zo intens heb ondergaan.
De verinnerlijking van deze ervaring brengt een nieuwe persoonlijkheid tot leven
Betere interpunctie ja ,, dat zou wel beter zijn,
ik vind punten doodeng , en ik hou heel veel van komma's,
ik hoop dat ik gauw van me punten-fobie afkom,,
ik wist al; wie ik werkelijk was . Maar ik zat nog te vast in dat autisme,
en toen door de LSD werd ik als Autist Gewist,
ik had alle puzzelstukjes al ,,door de LSD legde ik ze allemaal op de juiste plaats.
Kwam ik erachter dat er geen autisme-stoornis is, dat de maatschappij gek is.
en dat ik met de diagnose PDD-NOS niks kan,, niks. Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee.
ik ben geboren met kosmische spirituele wijsheid , Wel Nader Omschreven ,
Zoiets is beter dan dat Pervasieve Development Disorder niet nader omschreven
ik ben zo ziek door die gif-troepies

. Dat ik echt geen LSD nodig had om erachter te komen dat ik geen autisme heb.
DE LSD benadrukte nog ff goed al mijn spirituele wijsheden, zodat ik niet hoefde te denken dat
ik gewoon simpelweg verziekt was door de wet en die fokkin westerse maatschappij.
Doordat ik een soort zelfmoord probeerde te plegen met LSD
Werd ik opeens veel gelukkiger omdat ik Gedesiillusioneerd raakte,
ik zit niet meer met dat neppe illusionaire PDD-/NOS
ik heb giftroep in me zieke lijf , daar word ik niet gelukkig van ,
maar wel van het feit dat ik een nieuwetijdskind en een indigo ben,
ik ben gewoon echt natuurlijk en spiritueel , ik ben echt verbonden met de kosmos en de natuur net als iedereen anders
ik vind Sjamaan door de Amalgaam en Syndroom van LSDalai LAMA met in zijn kies de KwikAmalgama dan echt veel toepassender bij mijn.
en als echte Sjamaan word je niet gestoord verklaard en aan de buitenkant van de maatschappij geplaatst.
in de documantaire de paardenjongen,, zeggen ze alles wat ik al vermoede.
Daar zeggen ze ook dat mensen met zulke neuro-pshychische gedoe in oude culturen
sjamaan worden, maar hierzo krijg je een uitkering en een stoornis als diagnose.
In die documantaire zeggen ze ook dat autisme door het millieu(zware metalen en pesticiden) komt in samenwerking met de genen.
http://autismenu.blogspot.com/2009/11/d ... ongen.html
ik ben heel natuurlijk met me kosmische spiralen,
zie hierzo :waar komen die spiralen vandaan
viewtopic.php?f=5&t=19943
sorry de komma's zijn er nog en een duidelijke interpunctie ontbreekt nog steeds.
Maarja, ik doe ondertussen me best.
hoe zit dat met de hoofdletter I het lijkt wel een l zo zonder punt.
bij de hoofdletter J is dat ook zo.
bij de i en de j ben ik niet bang voor de punten, dan word ik juist bang als ze er niet op zitten,
mischien heb ik last van een dwangneurose wat betreft het typen dan,
Ik hoop echt dat het binnenkort beter gaat met interpunctueren en hoofdletteren.
Dat ronddraaien en outgaan vind ik best eng,,
dat outgaan was echt beetje eng
toen ik ronddraaide had ik denk alle besef van mezelf en omgeving verloren , dus ik kon toen ook niet angstig zijn,,
der was gewoon niks ,, weet je wel hoe eng niks is, als in iets bent , en kan beseffen dat er ook niks kan zijn,, zomaar opeens niks ,,
en als je dan ineens in het niks zit ,, dan is het ook niet eng , want er is niks, dus ook geen angst, wat is niks ? ik wil het nooit meer meemaken,,
ik wil mooie geometrische werelden met machine elven zien.
ik moet nu echt mee eten met de kerstmaaltijd hierzo..
ik hoop dat het een beetje leesbaar is ,, volgende keer ga ik nog beter interpunctueeren en hoofdletteren.
