Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTotale Amnesia met DMT

Totale Amnesia met DMT

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#1
En zwaar dyslectisch..
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stylus zei:
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
Klik om te vergroten...

EEEEEEEEEEEEEEEE
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit was de eerste keer dat de DMT goed aankwam,,
ik kon normaal niet genoeg inhaleren en inhouden,, hoest hoest!!! zwaar spul zeg,,
Deze keer zat ik in het huis van een vriend van me,, en ik legde wat vette niet zuivere witte DMT kristalle op wat halfverbrande wiet in een pijpje ,,,
ik inhaleerde rustig en hield denk de vlam zover mogelijk van de pijp,,
ik merkte op dat ik nu wel de zware DMT smoke kon inhouden,,
ik nam zo rustig 3 misschien 4 hijsjes ,, ,,ik zat op de bank en voelde dat ik moest gaan leggen,,
Volgens die vriend van me viel ik al vanzelf neer,.
toen was er niks ofzo ,, ook het besef dat er niks was ,, was er niet ,,
Volgens mijn draaide ik rond, en ik werd al gauw eeen beetje wakker ,,
Nu draaide ik denk echt duidelijk rond[ , terwijl ik nog steeds niets wist ,,
ik zag de muren van het huis , en ik wist nog steeds niks, of ik dacht waar ben ik ?
toen ging ik eenbeetje rechtop zitten , en zag die vriend van me dus,,
en ik dacht huh ? ben ik dat ? :confused: :confused:
ik wist niet eens denk dat het een mens was ,, ik wist gewoon niks ,, en ik kon denk ook niks denken,,,ik vraag me af of ik wel heb kunnen denken ,, zovan ´´waar ben ik ?´´
en´´ ben ik dat ?´´
ik keek dat wezen aan en toen opeens wist ik het weer en zeg luidkeels tegen hem:>
OOOO!!!! ik zit bij jouw thuis en heb DMT gesmoked,
ik was zelfs vergeten dat ik DMT gesmoked had ,
maar toen begon ik me dus opeens weer te voelen alsof ik rond draaide
die vriend van me kwam toen snel met een bak aanlopen , omdat ik zei dat ik moest :kots: :kots: :kots:
ik heb me nog 2 dagen lang draaierig gevoeld,
dat was dus geen businessman-trip voor mijn ,
niet voor herhaling vatbaar dus ,
Misschien was ik uit me lichaam gestegen ofzo , (onbewust) en zorgde dat voor dat,> ´niks´ , voor die amnesia
ik had zoveel verwacht van de DMT toen ik erover leesde,,
Geometrische werelden en Machine-Elven, ,
maar ik hoest steeds van de smoke en word veeeeet vaaaaaaag,,
en deze keer niet hoesten maar totale Amnesia en draaierig,,

We leven in Babylon ,,, De Hoer van de Bijbel
Let's get High to bring Down Babylon

:wave:
op een grote paddestoel , rood met witte stippen , zit een Mirjam}VliegenZwam ,,,,>
vet zwaar en heel lief te trippen,, Met het Syndroom van LSDalai Lama, met in zijn kies
de kwik}amalgama,, ik ben Sjamana door de Amalgama
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Best lang dat draaierige gevoel, voor zo'n korte trip
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
the butcher zei:
En zwaar dyslectisch..
Klik om te vergroten...

EEEEEEEEEEEEEEEEEE
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#7
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjamaan,,,,,,,,,,amalgaam,,,,,,,,,,kwik,,,,,fluorisatie :kots: :kots: :kots:
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
abby zei:
Best lang dat draaierige gevoel, voor zo'n korte trip
Klik om te vergroten...

O O O O O O O O O O O O O O

ja dat komt door deze dingen die andrew beschrijft in combinatie met die DMT dus
andrew schreef:
sjamaan,,,,,,,,,,amalgaam,,,,,,,,,,kwik,,,,,fluorisatie :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha die vogel is er ook weer :grin:
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
Haha die vogel is er ook weer :grin:
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!
Klik om te vergroten...

Ik vind het zo bijzonder, dat ik het vier met een post hier :beer:

"Ik nam drugs, en ik ben vergeten wat het deed, maar dat deed het dus"

Is het niet tijd om de verdorven westerse cultuur vaarwel te zeggen, en weer in contact te komen met de natuur, Vogel? Hoe zal je ooit een volleerd shaman worden, als je niet weet hoe het is om maanden met enkel jezelf te moeten leven, te overleven met alleen wat de natuur je geeft en respect te leren voor alles dat leeft, inclusief de mensen die aliens in het leidingwater from space stoppen, fluorkwikzemoetenjehebben,help!

In de tussentijd is een typcursus ook wel een goede initiatierite denk ik, want als je de shaman niet kan begrijpen, heeft de leerling natuurlijk ook niet veel aan de beste man (of vrouw).

Oh, en als shamen worden niet lukt, is de entertainmentindustrie natuurlijk ook altijd een goede tweede toch ? :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Stylus zei:
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lach die vogel nou niet uit,,,,,,,,,,, :angry:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Lach die vogel nou niet uit,,,,,,,,,,, :angry:
Klik om te vergroten...

Waarom niet, ik heb hem nog goed in me geheugen van een DF meet in Amsterdam....
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij is wel een sjamaan! Kunnen we van jou niet zeggen! JE BENT JALOERS!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Hij is wel een sjamaan! KAN IK van jou niet zeggen! JE BENT JALOERS!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

Lijkt me sarcastisch... maargoed... Gebruik gewoon deze smilie: :grin:
.
Word ik een stuk vrolijker van... :grin: :grin: :grin:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet toegeven dat ik oprecht geïnteresseerd ben in die man, wat zou zijn probleem nou zijn? Drug induced psychosis? Zwaar autist? Syndroom van down? Of is het toch de kwik amalgaam mad hatter bullshit waar ie het altijd over heeft?

Anyone care to elaborate?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
Klik om te vergroten...

Als het aan mij ligt is die gast serieus psychotisch. Ik heb zijn postgeschiedenis eens doorgespit, en inhoud en toon van de posts die hij maakt over oa. de farmaceutische industrie komen mij zeer bekend voor, bij random psychode dudes in de coffeeshop bijvoorbeeld.

En als hij niet serieus is, dan wil ik hem graag feliciteren want dan is ie namelijk de meest geniale troll ooit.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vraag me voor het eerst af waarom niemand uit zijn familie ofzo hem helpt. Er is overduidelijk, back in the days ook goed te merken, iets goed mis met hem :P . En dan bedoel ik niet een ADHDtje of pdd-NOSje maar echt gewoon krank. Broodje bakpou shit gewoon. Ey kijk niet naar me jongueee, kijk niet naar muuuhhh. Moet ik mn neven erbij halen ofzo jongueee ALLAH AHKBAR ALLAH AHKBAR !!!


Gaat dit niet over necrofielen? hee kijk een appelfap

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."