Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Flippen op wiet, bad Heb ook een mindere ervaring met wiet/hash meegemaakt, en daardoor heb moeten stoppen. Nadat ik een jaar redelijk vaak blowde en dan vooral hash, draaide ik op een avond men eerste joint van die dag. Was wezen hardlopen en had niet veel gegeten. Nog nooit in mijn periode dat ik blowde heb ik slechte ervaringen gehad. Tot die avond. Nadat ik de joint achter men kiezen had zitten ging ik op de bank zitten. Ik keek wat tv, alles ging goed en voelde me redelijk mellow,tot uit het niets mijn hart insane snel begon te kloppen. Ik raakte in paniek en kreeg de hartkloppingen niet onder controlle. Ik belde als een gek een vriend van me op in de hoop dat die me een beetje kon kalmeren. Helaas lukte dit niet. Ik wachtte tot mijn ouders thuis kwamen die niet wisten wat ze zagen. ik lag te trillen op de bank. Niet veel later kwam mijn oom (verpleegkundige) om even te checken wat er nu aan de hand was. Ik vertelde dat ik had geblowd, daarvoor was gaan hardlopen en niet veel had gegeten. Hij had dit soort dingen eerder gezien en het is gewoon een voorkomend effect van blowen. Toch vond ik het vreemd omdat ik na een jaar fulltime blowen nooit iets vreemds had meegemaakt. Ik heb het die dag erop nog 1 keer geprobeerd om te kijken of het zich zou herhalen. Dit was het geval dus stopte ik per direct. De dagen daarna waren vreemd, en voelde zoals eerder vernoemd onwerkelijk. Naast dat gevoel dacht ik de weken/maanden erna ook dat ik van alles mankeerde, de meest uiteenlopende ziektes kwamen in mijn hoofd op na het voelen van pijntjes of ''veranderingen'' van mijn lichaam die uiteindelijk niks voorstelde. Ik kreeg regelmatig de weken erna (nu gelukkig niet meer) weer paniek aanvallen. Aanvallen met het gevoel alsof je wegzakte. Ik begin me de laatste tijd ''normaler'' te voelen en zijn de paniek aanvallen verleden tijd. Wel kut want ik was een stoner pur sang . Nu maar weer de ouderwetse stapavonden met alcohol . Ook leuk!"