Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdagje experimenteren

dagje experimenteren

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat hoopte je hier mee te bereiken? had dan alleen die tramadol genomen.....
s
saatieLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn eerste report ^^

opgestaan rond +- 8 uur s'morgens
- 1ste een rilatine gesnoven / voelde er minder van als gewoon oraal gebruik

-2de nurofen 400mg fastcap eerst geprobeert te snuive maar toen ik het open had zat er een soort siroop in en was niet in te neme als je deze openbreekt dus dan maar oraal :tongueout: / lekker chill

en toen ben ik een beetje aan het overdrijven gegaan

contramal ( tramadol ) 100mg oraal / toen voelde ik mij pas high
en heb er dan nog maar eentje genome

wat eigenlijk te veel op een dag was
heb al moeten overgeven

nu ondertussen al half 8
en ben nu nog altijd misselijk

conclusie
NEVER AGAIN
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je dat ook in godsnaam doen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom zou je al die dingen tegelijk willen nemen?
s
saatieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dr Gonzo zei:
wat hoopte je hier mee te bereiken? had dan alleen die tramadol genomen.....
Klik om te vergroten...
was de eerste keer medicatie trip en wist niet wat te verwachten ma die les heb ik vandaag geleerd XD
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe een beetje research... Rilatine en tramadol oke, maar ibuprofen? En duh, het is logisch dat er een siroop in een fastcap zit... Dat is de bedoeling.

Ik snap echt niet hoe je erbij komt op gwn maar ff je halve medicijn kast achterover te kiepen, als je nu gericht tramadol of rilatine APART neemt, oke dat zou ik ook wel proberen. Maar die drie samen nemen is echt onnozel... Er zijn zoveel medicijnen waar interacties tussen zijn en waardoor je wel degelijk in het ziekenhuis kunt geraken... Niks is te combineren en medicijnen al helemaal niet...
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Doe een beetje research... Rilatine en tramadol oke, maar ibuprofen? En duh, het is logisch dat er een siroop in een fastcap zit... Dat is de bedoeling.

Ik snap echt niet hoe je erbij komt op gwn maar ff je halve medicijn kast achterover te kiepen, als je nu gericht tramadol of rilatine APART neemt, oke dat zou ik ook wel proberen. Maar die drie samen nemen is echt onnozel... Er zijn zoveel medicijnen waar interacties tussen zijn en waardoor je wel degelijk in het ziekenhuis kunt geraken... Niks is te combineren en medicijnen al helemaal niet...
Klik om te vergroten...

inderdaad , je kunt wel combineren als je maar weet waar je mee bezig bent...maar medicijnen zijn gewoon linke shizzle als je niet weet waar je mee bezig bent...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als dit geen trip-report van de maand wordt weet ik het ook niet meer :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ossum :grin:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Foxy* zei:
Het verschil tussen intelligentie en domheid is dat intelligentie zijn grenzen kent... :wink:
Klik om te vergroten...

*proest*
s
saatieLid
01-01-2024, 00:00
#11
men moet door de hel gaan om de hemel weten te waarderen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
saatie zei:
men moet door de hel gaan om de hemel weten te waarderen
Klik om te vergroten...

Not on my watch.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
saatie zei:
men moet door de hel gaan om de hemel weten te waarderen
Klik om te vergroten...

Rare uitspraak hier, je bent door een "hel" gegaan, want noem het niet echt hel, het is gewoon dom wat je gedaan hebt en als je dat hel noemt heb je nog niks meegemaakt... Maar er is na jou "hel" wel geen hemel he... Je hebt geen fatsoenlijk effect gehad, dus wat is voor jou dan de hemel?
s
saatieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik apprecieer het dat mensen hierop reageren :)

ik zelf weet dat het niet echt slim was
en da ik int ziekenhuis kon liggen

daarom stel ik mij de vraag of het ethisch wel kan ?

ik rook alleen maar cannabis en heb eigenlijk niet veel ervaring i.v.m. drug ( genotmiddelen )
maar ik weet er veel van af

van cannabis kan je niet doodgaan dat is een bekend feit
maar van medicatie en andere chemische dingen waar je wel dood van kan gaan
is dat wel ethisch verantwoord ?
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit heeft helemaal nix met ethiek te maken en ik denk ook niet dat je weet wat het betekent.

Je hebt geen ervaring met drugs maar weet er heel veel vanaf? Tuurlijk joh. Uit je opmerkingen en handelingen blijkt juist dat je er helemaal geen zak vanaf weet. Je kan beter wat meer nadenken over waar je mee bezig bent voordat het verkeerd gaat.
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het verschil tussen intelligentie en domheid is dat intelligentie zijn grenzen kent... :wink:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aan de vruchten kent men de boom

Als we dan toch met spreekwoorden bezig zijn
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, ik had meteen al door dat je niks van drugs afwist... Maar drugs en ethiek? haha. Ik geef je een goeie raad, stop erbij voordat je jezelf iets aandoet... En moest je toch perse koppig zijn lees dan wat meer op het forum hier, weet je toch al een klein beetje...
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik weet niet echt veel over medicijnen en wat voor werking ze hebben.. het enige wat ik weet is dat je niet teveel moet nemen en ook niet veel verschillende soorten, volgens mij heb jij beide regels aan je laars gelapt? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."