Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn eerste report ^^ opgestaan rond +- 8 uur s'morgens - 1ste een rilatine gesnoven / voelde er minder van als gewoon oraal gebruik -2de nurofen 400mg fastcap eerst geprobeert te snuive maar toen ik het open had zat er een soort siroop in en was niet in te neme als je deze openbreekt dus dan maar oraal / lekker chill en toen ben ik een beetje aan het overdrijven gegaan contramal ( tramadol ) 100mg oraal / toen voelde ik mij pas high en heb er dan nog maar eentje genome wat eigenlijk te veel op een dag was heb al moeten overgeven nu ondertussen al half 8 en ben nu nog altijd misselijk conclusie NEVER AGAIN"
"Dr Gonzo zei: wat hoopte je hier mee te bereiken? had dan alleen die tramadol genomen..... Klik om te vergroten... was de eerste keer medicatie trip en wist niet wat te verwachten ma die les heb ik vandaag geleerd XD"
"men moet door de hel gaan om de hemel weten te waarderen"
"ik apprecieer het dat mensen hierop reageren ik zelf weet dat het niet echt slim was en da ik int ziekenhuis kon liggen daarom stel ik mij de vraag of het ethisch wel kan ? ik rook alleen maar cannabis en heb eigenlijk niet veel ervaring i.v.m. drug ( genotmiddelen ) maar ik weet er veel van af van cannabis kan je niet doodgaan dat is een bekend feit maar van medicatie en andere chemische dingen waar je wel dood van kan gaan is dat wel ethisch verantwoord ?"