#1
ik heb ook niet dat als ik waus ben ik opeens iedereen wil gaan knuffelen of tegen iedereen een liefdes verklaring af leggen, betekend toch niet dat de mdma niet werkt?
Water is ook goed, je moet je MDMA-space niet willen verpesten met alcohol.clockcable zei:Die nacht hebt ik alleen water gedronken en 36 uur vrijwel niets gegeten.
Je hebt je vandaag aangemeld, je komt met een slecht verhaal over XTC en meteen pak je drie pillen als je voor de eerste keer xtc doet en jij gaat mij vertellen wat ik wel en niet moet doen op dit forum?clockcable zei:Klopt, ik voelde niet veel empathie van de mdma,wel een beetje, maar niet zoals andere mensen het omschrijven, heb ze ook niet getest, of mischien heeft het vrij weinig invloed op mn serotonine.
En die brommer.. vriend het was 6 uur 's ochtends en ik ben vrijwel niemand tegengekomen, dan kan het echt geen kwaad om onder invloed van pillen met 25 over het fietspad te rijden :P
En nog iets, het word nooit gewaardeerd als je alleen maar negatieve feedback geeft, comment dan gewoon niet.
Als je een beetje weet hoe MDMA werkt en hoe je lichaam in elkaar zit dan zou je dit niet roepen. Ga jezelf eerst lekker inlezen over hoe een middel werkt en wat er in je hoofdje gebeurt met die axonen, dendrieten, wat is je synaps spleet en neurotransmitters, wat doen die?clockcable zei:of mischien heeft het vrij weinig invloed op mn serotonine.
Ik ben je niet aan het afzeiken ik lees iets en daar ben ik vrij om (binnen gestelde normen en waarden natuurlijk) op te reageren. Je had het ook niet kunnen posten, of wat meer kunnen ingaan op de emotie die de stof bij je opriep. Dan had het op zijn minst een interessanter report kunnen worden.clockcable zei:What is up your ass![]()
Ik had xtc(of speed) geprobeert, en ben er enthousiast over en post het hier. Dan zit jij de boel af te kraken, en "Negatieve feedback is ook feedback" spreekt voor zich, maar dat betekend niet dat het goed is. Constructieve kritiek oke, maar jij loopt gewoon de boel af te zeiken.
En ik heb heus wel een idee hoe het werkt in de hersenen hoor, ik heb de threads al lang gelezen en die animatie op jellinek gezien. Jij wilt beweren dat mdma op iedereen precies hetzelfde effect heeft in de zelfde amplitude?
Dat is wat MDMA doet, bij iedereen omdat het nou eenmaal zo werkt.MDMA zorgt er onder andere voor dat de neurotransmitter serotonine in de hersenen tijdelijk sterk verhoogd wordt afgegeven. Vervolgens vindt er heropname van serotonine plaats, waarvan een deel wordt afgebroken. Als de MDMA nog steeds actief is in het lichaam zal deze serotonine vrij snel opnieuw afgegeven worden.

clockcable zei:Ik heb ze natuurlijk ook niet alle 3 in een keer op zitten kauwen.
Een kennis van mij neemt zo ontzettend veel pillen dat ie voor het feest al 6 pillen tegelijk doorslikt. Daaruit had ik geredeneert dat 3.5 pil over 6 uur niet zoveel kwaad kon.
Met plezier.Dreuge zei:ja clockable het is een beetje wennen dat er een paar zeikerds op dit forum zitte
Drientje zei:Een paar jaar geleden zat er atropine in coke en zijn er mensen overleden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."