Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPoppy Seed (opium) - Bad Trip

Poppy Seed (opium) - Bad Trip

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allen,
Ik schrijf nauwelijks tripreports. Vind het leuker om te lezen. Maar wat ik gister heb meegemaakt wou ik toch even kwijt, vooral als waarschuwing (ik voel me zo'n moraalriddertje nu). Don't do PoppySeedTea!

Poppy Seed Thee is een brouwsel wat gemaakt is uit maanzaden. In maanzaad zitten kleine hoeveelheden opiatische stoffen.

Nouja goed ik begin.

Ik had Poppy Seed's al eerder gedaan, en het beviel me. Ik nam zo'n 900gram maanzaad mee naar een vriend om het met hem ook samen te doen. We dronken zo'n 300g per persoon en in het begin voelde we niks. Ik ging achter de PC bij hem thuis en ik kreeg hevige hoofdpijn, ik liet dit niet merken. Toen ik terug naar huis ging in de trein kon ik me nergens op concentreren. Ik kreeg het heet en deed mijn ogen dicht.

Thuis aangekomen bleek dat ik 40 graden koorts had, mijn pupillen waren biljard ballen en ik voelde me koorts achtig, misselijk moe en had hoofdpijn. Iedere keer dat ik slikte of hoesten kreeg ik veel hoofdpijn. Ik keek samen met mijn huisgenoten naar het concert van Obama. Ik ging op de bank liggen en iedereen was ongerust. Ik ging naar de douche want ik voelde me niet goed. Heb daar mijn hele maag geleegd :(. Lopend naar mijn kamer voelde ik me een soort zombie. Ik doe aan krachttraining en ik voelde aan mijn spieren maar die waren helemaal slap. Toen ik in bed lag had ik visuals? De muren werden verdeeld in mini blokjes en bij het dichtdoen van mijn ogen zag ik allemaal flitsen. Iedere keer dat ik mijn ogen open deed leek de kamer compleet anders. Ik moest op mijn ademhaling letten want als ik me niet op mijn ademhaling concentreerde ademde ik niet. De volgende ochtend liep ik naar beneden en alleen was loom, niet fijn loom. Ik voelde niets aan mijn lichaam, ik kneep mezelf vrij hard maar ook dit voelde ik niet. Ik heb de hele nacht niet geslapen, en me ziek gemeld van mijn werk. Ik heb beloofd het thuis in te halen want ik ben erg gehecht aan principes. Ik ben in bed gaan liggen weer en daar nu de hele tijd gelegen. Als ik mijn hoofd draai doet het nu pijn, ik heb ernstig last van oogruis en aan mijn ogen.

Don't do Poppy Seeds!



Grz
Wromtraxe
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had je misschien teveel of te weinig gegeten?

Ik meende dat ik in het opiaten subforum iets gelezen heb dat je maanzaadthee maar al te relaxed en verslavend vond? :grin:

Hoe vaak heb je nou al opium thee gedaan?
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#3
damn , klinkt klote !

enig idee hoe het komt ? foute dosering ?

grtz
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo'n 7keer. Iedere dag
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
MCHZK zei:
damn , klinkt klote !

enig idee hoe het komt ? foute dosering ?

grtz
Klik om te vergroten...
Denk het, had nog nooit zoveel gedaan
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wromtraxe zei:
zo'n 7keer. Iedere dag
Klik om te vergroten...

:openmouth:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtraxe zei:
zo'n 7keer. Iedere dag
Klik om te vergroten...

Iedere dag meteen? lijkt me alleen maar goed dat je je zo kut voelde toen. Stop je er in ieder geval mee om het iedere dag te doen :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iedere dag gedaan? Ben je niet misschien langzaam lichamelijk verlsaafd, en is dat de reden? Té weinig gepakt dus?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zwaar focked!
Maar dit is geen bad trip. Gewoon zwaar verkeerd gevallen.
Meer een lichamelijke reactie dan een bad trip vind ik.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja klopt, niet echt een trip nee. Al hoewel had ik in mijn bed wel visuals. Maar ben toch blij dat dit me is overkomen. Ik ben gestopt met PoppySeeds
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb nu pijn aan me rug, haren, oren, keel, neus, benen, ogen :grin:
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik regelmatig papaver thee dus bol en zaad en heb nog nooit ergens last van gehad behalve positieve effecten lekker verdoofd knus gevoel en lekkere warme gloed door het hele lichaam.
Wat ik raar vind is dat je normaal van opiaten juist hele kleine pupillen krijgt als ik in de spiegel kijk na een paar koppen thee zijn mijn pupillen spelden knopjes en ik begreep van jou dat ze zo groot waren als biljartballen?.

mischien verkeerde zaadje met veel bestrijdings middel er op wand na 7 keer iedere dag maanzaad thee ben je lichamelijk niet verslaafd.
Of dat je over gevoellig bent voor opiaten kan ook.
Maar waar het ook aan ligt is geen leuke ervaring maar ja mij bevalt het goed :mrgreen:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het zou zo maar kunnen dat je gewoon de griep hebt gekregen.
Die heerst nogal momenteel. Net op het verkeerde moment aan de thee gegaan.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
tramadol zei:
Ik gebruik regelmatig papaver thee dus bol en zaad en heb nog nooit ergens last van gehad behalve positieve effecten lekker verdoofd knus gevoel en lekkere warme gloed door het hele lichaam.
Wat ik raar vind is dat je normaal van opiaten juist hele kleine pupillen krijgt als ik in de spiegel kijk na een paar koppen thee zijn mijn pupillen spelden knopjes en ik begreep van jou dat ze zo groot waren als biljartballen?.

mischien verkeerde zaadje met veel bestrijdings middel er op wand na 7 keer iedere dag maanzaad thee ben je lichamelijk niet verslaafd.
Of dat je over gevoellig bent voor opiaten kan ook.
Maar waar het ook aan ligt is geen leuke ervaring maar ja mij bevalt het goed :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Normaal krijg ik ook kleine pupillen. Ik heb gelezen dat als je extra grote pupillen krijgt dat je dan een overdosis hebt.
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wromtraxe zei:
tramadol zei:
Ik gebruik regelmatig papaver thee dus bol en zaad en heb nog nooit ergens last van gehad behalve positieve effecten lekker verdoofd knus gevoel en lekkere warme gloed door het hele lichaam.
Wat ik raar vind is dat je normaal van opiaten juist hele kleine pupillen krijgt als ik in de spiegel kijk na een paar koppen thee zijn mijn pupillen spelden knopjes en ik begreep van jou dat ze zo groot waren als biljartballen?.

mischien verkeerde zaadje met veel bestrijdings middel er op wand na 7 keer iedere dag maanzaad thee ben je lichamelijk niet verslaafd.
Of dat je over gevoellig bent voor opiaten kan ook.
Maar waar het ook aan ligt is geen leuke ervaring maar ja mij bevalt het goed :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Normaal krijg ik ook kleine pupillen. Ik heb gelezen dat als je extra grote pupillen krijgt dat je dan een overdosis hebt.
Klik om te vergroten...

Ja dat zou kunnen ze worden groter of nog kleiner.
Het is klote dat je deze ervaring hebt mee gemaakt en aan de andere kant mischien maar goed ook het is gewoon de morfine wat zeer verslavend is ik weet er helaas alles van af. :openmouth:
Op zich kun je het best wel doen maar het nadeel is je weet nooit hoeveel werkzame stoffen er in zitten.
Ik vind het met papaver pods makkelijker ik ben ook begonnen met 3 pods en eerst een klein kopje uurtje wachten voel je niet genoeg kun je altijd wat bij nemen.
Maar onderschat het niet het kan zo lekker zijn dat je er snel genoeg aan vast zit en ik kan je vertellen dat het zwaar klote is.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sarori zei:
Het zou zo maar kunnen dat je gewoon de griep hebt gekregen.
Die heerst nogal momenteel. Net op het verkeerde moment aan de thee gegaan.
Klik om te vergroten...

en hier sluit ik me bij aan :)
is mij ook weleens gebeurt in een griepperiode
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is het normaal bij griep dat je pupillen zowat uit je ogen groeien :P En beetje toeval dat de griep opspeelde na de inname
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wromtraxe zei:
Is het normaal bij griep dat je pupillen zowat uit je ogen groeien :P En beetje toeval dat de griep opspeelde na de inname
Klik om te vergroten...

nja je hebt toendertijd drugs genomen, dus de drugs hebben nog steeds effect op je lijf, wat de grote pupillen veroorzaken, omdat je toen iets genomen had wat ook je immuunsysteem op de proef stelt (alle drugs doen dat wel, want het is natuurlijk geen lichaamseigen stof, en je lichaam wil ervanaf) waardoor je immuunsysteem een flinke optater krijgt en de griep vrij spel heeft.

dat heb ik ook weleens gehad, dat ik ziek werd toen ik ging trippen omdat ik daarvoor al een virusje had.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een keer hetzelfde gehad. Ik had 510 mg opium oraal genomen, nou ik heb het geweten ook, SUPER heftige maagkramp ( echt nog nooit zo erg gehad ), hartkloppingen, heel hard rillen en beven, hoofdpijn, desorientatie

Al met al ik was goed ziek ervan.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dit klinkt als een overdosis. mischien kun je er gewoon niet goed tegen of weeg je te weinig voor 300g en slaat het harder in. als je poppy seed tea neemt is het niet handig om te gaan lopen of nog zelfs te reizen, zo heb je idd een grote kans op miselijk etc. als je dit wil doen moet je gewoon een rustige dag uitzoeken en geen zorgen aan je hoofd hebben en gewoon rustig stillzitten. chill op vakantie in de zon :sunglasses:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."