Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report lsd enorm

Live report lsd enorm

78 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan beter buiten staan en genieten van de maan, dan van het kunstlicht van je pc :grin:
Bij LSD moet je niet teveel dingen doen, maar gewoon genieten van de natuur ofzo
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
http://tinychat.com/hoi

kunnen we leker samen chatten :hearteyes:
ik kijk er al zo naar uit en hoop dat jullie niet verdwenen zijn. En zou iemand me tussendoor even kunnen zeggen of het blauw dat je achter je bericht dat je aan het typen bent echt zoveel vierkantjes zijn of ik me dit inbeeld
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
NorthernLightBE zei:
http://tinychat.com/hoi

kunnen we leker samen chatten :hearteyes:
ik kijk er al zo naar uit en hoop dat jullie niet verdwenen zijn. En zou iemand me tussendoor even kunnen zeggen of het blauw dat je achter je bericht dat je aan het typen bent echt zoveel vierkantjes zijn of ik me dit inbeeld
Klik om te vergroten...
Jep echt gestoord veel vierkantjes. :grin:
Dit forum is gemaakt om op te trippen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga zo pitten kerel ... wens jou nog een fijne lange nacht toe :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Ik ga zo pitten kerel ... wens jou nog een fijne lange nacht toe :grin:
Klik om te vergroten...
+1

Laat je niet gek maken, dat zou zonde zijn. Probeer te genieten, te ontspannen want over een paar uur is het afgelopen en zal je wensen dat je er meer uit had gehaald! :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alles is goedgekomen hoor.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles is goedgekomen hoor.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is goed. Doe in het vervolg toch maar wat rustig aan en begin met een halve.
Het is niet altijd even leuk om voor verrassingen te komen staan.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
zat gisteren ook op de chat, ging af en toe wel ver :P dat de staat/politie achter hem aanzat om m te vermoorden en mensen die z'n huis inslopen enzo. volgens mij had hij wel flinke para momentjes. maar veel succes met de problemen waar we het gisteren over hadden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leon2xboris zei:
Hahaha, geweldig dit.
Klinkt aantrekkelijk om ook een keer te proberen, alleen LSD duurt zo lang...
Klik om te vergroten...
Nee hoor, de tijd vliegt als je Acid op hebt. En voor je het doorhebt is het al uitgewerkt en willen je oogjes graag dicht om te gaan slapen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Douchen is bij mij altijd erg flex en trippy.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi live report

heb net badtrip gehad maar ben nu in orde deels maar toch denk ik 3persoonsvoudig maar hoe is het met jullie?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijn.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
dus dit is het dan

o bij deze ik wil de geniale persoon bedanken voor een liedje dat hij gepost heeft op DF forum dat je moet beluisteren voor een lsd trip.
Deze persoon zal ik nu zoniet later bedanken / identificeren.
Ook http://www.youtube.com/watch?v=D_G8txdH7CY
ziek
echt wow
en iemand die zin heeft om over iets te praten
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripreports is een forum waar je kan beschrijven hoe een bepaalde trip is gegaan, of een live trip ... dan zet je dus hoe je je voelt etc. Wil je slap lullen ga dan naar een onzin topic ofzo :P
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#16
rustig doe rustig

Ik voel me enorm opgejaagd. Het is al beter.
Heb daarnet ongeveer het ergste meegemaakt een badtrip. Maar nu voel ik me helemaal fantastisch. gevoelens wil ik best beschrijven maar hoe dan? ik bedoel vraag maar raak ik antwoord
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe voel je je nu? Wat zie je? Wat hoor je? wat doe je?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Hoe voel je je nu? Wat zie je? Wat hoor je? wat doe je?
Klik om te vergroten...

Nu vergroot en verkleint alles heel erg. Zo kijk ik in de spiegek en zijn m'n ogen proportioneel heel raar tov m'n hoofd. ik denk heel hard in bepaalde 'herinneringspunten'. Ik kan het niet beschrijven. Bepaalde punten waar je steeds aan blijft denken en herhaalde loops kan geven om het geheel te recontrueren.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
WAt ga je nog doen? Wandelen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoeveel heb je genomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."