#1
Je kan beter buiten staan en genieten van de maan, dan van het kunstlicht van je pc ![:grin:]()
Bij LSD moet je niet teveel dingen doen, maar gewoon genieten van de natuur ofzo
Bij LSD moet je niet teveel dingen doen, maar gewoon genieten van de natuur ofzo