#1
Ongeveer een uur jah.
Vrij hard aant het trippen blijkbaar!
Vrij hard aant het trippen blijkbaar!
NorthernLightBE zei:NorthernLightBE zei:KoxBox zei:Hoeveel heb je genomen?
Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport
Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek
Is het nu al een uur geleden dat ik dit gezegd heb? de computerklok staat op 23 u maar DF klokje op 22u huuuh![]()
NorthernLightBE zei:ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?
Dude het IS 23u18.NorthernLightBE zei:oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was

Flameon zei:NIET per PM .....
weyoun22 zei:12 uur is me te lang. Ik heb 2 paddotrips gehad waarin ik toch behoorlijk diep in de put zat en dan is het echt uren aftellen. Als ik dat zou hebben op LSD en ik moet nog 8 uur dan zou ik het niet trekken denk ik :P
Jammer genoeg.cheiron zei:LSD is niet 12 uur pieken hoor.
KoxBox zei:Jammer genoeg.cheiron zei:LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.
LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.
Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.
KoxBox zei:Jammer genoeg.cheiron zei:LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.
LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.
Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."