Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report lsd enorm

Live report lsd enorm

78 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ongeveer een uur jah.
Vrij hard aant het trippen blijkbaar!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
NorthernLightBE zei:
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?
Klik om te vergroten...


Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek
Klik om te vergroten...

Is het nu al een uur geleden dat ik dit gezegd heb? de computerklok staat op 23 u maar DF klokje op 22u huuuh :confused:
Klik om te vergroten...

Je DF klok staat nog op winter uur, geen paniek het is daadwerkelijk 23u12. :grin:
Je hebt dit nog maar net geplaatst.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stel je eens voor aan DF ... wie is deze tripper?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
NorthernLightBE zei:
ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?
Klik om te vergroten...

Gedacht of niet op oke gedrukt, hier stond niks
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
NorthernLightBE zei:
oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was
Klik om te vergroten...
Dude het IS 23u18.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
KEREL .... doe rustig met denken. Vertel ons eens wie je bent, wie is deze fantastische lsd tripper?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
NIET per PM ..... maar hier is je topic, niet weggevlogen via de muziek :rockband:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
flameon als je deze thread terug vond mag ik dan even het stuk tekst uit dat ik hier geplaatst heb?
of heb ik die nou niet geplaatst kun je dat nou even zeggen want dan plaats ik hem alsnog
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet geplaats, opnieuw plaatsen indien je dat wilt delen met ons
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
NIET per PM .....
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Wat een held. Man wat krijg ik zin om te trippen!!! :hearteyes:
Het moet er nu toch echt wel eens van gaan komen vind ik.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://www.youtube.com/watch?v=C7X0T2WO10Y

Klik hier boven, voor JOU :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zolang duurt LSD in de praktijk niet hoor.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#15
weyoun22 zei:
12 uur is me te lang. Ik heb 2 paddotrips gehad waarin ik toch behoorlijk diep in de put zat en dan is het echt uren aftellen. Als ik dat zou hebben op LSD en ik moet nog 8 uur dan zou ik het niet trekken denk ik :P
Klik om te vergroten...

LSD is niet 12 uur pieken hoor. Met 4 tot 6 uur heb je de heftigste tijd wel gehad. Die 12 uur is meer dat er nog effecten waarneembaar zijn, maar dan heb je echt al lang weer de grip op je cognitieve processen terug hoor
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
cheiron zei:
LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Klik om te vergroten...
Jammer genoeg. :hearteyes:

Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.

LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.

Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
cheiron zei:
LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Klik om te vergroten...
Jammer genoeg. :hearteyes:

Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.

LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.

Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.
Klik om te vergroten...

Inderdaad een mooie metafoor :)
Ik vind paddo's daarentegen vaak wel wat bezielder. Alsof de paddo ook een eigen agenda heeft. Vaak praat de paddo tegen me, een soort innerlijke stem die dingen uitlegt etc. Soms besluit de paddo me met dingen te confronteren etc. Ik zou het ook wat organischer willen omschrijven.

De LSD is enerzijds wat "wiskundiger" inderdaad. Dat maakt het enerzijds wat meer on-your-own, tegelijkertijd geeft dat ook weer een bepaalde mate van vrijheid, zoals je zegt als je de formule doorhebt kun je ermee rekenen :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog een vergelijking die ik hier wel al eens op het forum gepost heb: "Bij LSD zit jij achter het stuur en bij paddo's laat je je besturen."

Inderdaad het is veel organischer, dat voel je ook. Je voelt echt dat je een gif binnen hebt.
Bij LSD voel je duidelijk dat je een drug binnen hebt, je staat strak, hebt veel energie en het voelt ook wat meer berekend.

Bij paddo's weet je nooit wat je te wachten staat, zoals jij het al zo mooi beschreef: "Ze hebben een eigen agenda."

Paddo's zijn gewoon heilig, ze hebben zo een rijke geschiedenis dat je niet anders kan dan ze te respecteren.
LSD is positief in die zin dat het door de mens vervaardigd is dus kan je er al rapper van uit gaan dat de meer "negatieve" dingen er zo wat uit zijn gefilterd. Dat voel je ook want LSD geeft een véél helderdere trip dan paddenstoelen, die geven een meer duister, mystiek sfeertje.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
cheiron zei:
LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Klik om te vergroten...
Jammer genoeg. :hearteyes:

Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.

LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.

Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is inderdaad een mooie metafoor. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."