#1
Dus degene boven me geloofd werkelijk dat het enigste wat het effect veroorzaakt verstikking is? :/ Dat hangt sowieso erg af van je manier van innemen... Als je in en uit blijft ademen uit een balon bijv. zonder lucht happen, dan verstik je je. Noodzakelijk is het absoluut niet.


