Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToetergas, 1e keer

Toetergas, 1e keer

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus degene boven me geloofd werkelijk dat het enigste wat het effect veroorzaakt verstikking is? :/ Dat hangt sowieso erg af van je manier van innemen... Als je in en uit blijft ademen uit een balon bijv. zonder lucht happen, dan verstik je je. Noodzakelijk is het absoluut niet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
[Zeni] zei:
Deze 'trip' is dus hetzelfde dan elke trip waarbij je je longen maar lang genoeg van zuurstof ontziet? Nooit gesnapt waarom mensen dat doen. :/
Klik om te vergroten...

Nee. Als je jouw longen van zuurstof ontziet ga je niet hetzelfde effect krijgen. Dan stik je gewoon.

Je vervangt de lucht in jouw longen door lachgas, en het lachgas heeft dat specifieke effect. Gewoon je adem inhouden zonder lachgas gaat niet veel uithalen... Buiten dat je dood gaat dan.
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
[Zeni] zei:
Deze 'trip' is dus hetzelfde dan elke trip waarbij je je longen maar lang genoeg van zuurstof ontziet? Nooit gesnapt waarom mensen dat doen. :/
Klik om te vergroten...

Nee. Als je jouw longen van zuurstof ontziet ga je niet hetzelfde effect krijgen. Dan stik je gewoon.

Je vervangt de lucht in jouw longen door lachgas, en het lachgas heeft dat specifieke effect. Gewoon je adem inhouden zonder lachgas gaat niet veel uithalen... Buiten dat je dood gaat dan.
Klik om te vergroten...
Ik weet ook wel dat het met lachgas niet hetzelfde is, maar dit zit, dacht ik, toch niet in toetergas? Als er dus geen actieve stof in toetergas zit (wat ik dus niet weet maar veronderstelde) komt het wel op een verstikking neer (wat ook een "trip" geeft, kijk maar naar het beruchte wurgspel).
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Neem een spuitbus toetergas
2. Bevestig de toeter op het gas
3. Houdt net naast het oor
4. Druk
5. je tript 'm voor je hele leven!!! :rock: :rockband:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Angramar Temenos zei:
en niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

weet iemand in hoeverre lsd schadelijk is? en waar zich dat in uit bij veelvuldig gebruik?
heb vaker gehoord dat de ontdekker van LSD tot bejaarde leeftijd meerdere malen per week LSD tot zich nam
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD is lichamelijk niet schadelijk.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dank voor je antwoord :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
trojan.exe zei:
Immo zei:
Angramar Temenos zei:
en niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

weet iemand in hoeverre lsd schadelijk is? en waar zich dat in uit bij veelvuldig gebruik?
heb vaker gehoord dat de ontdekker van LSD tot bejaarde leeftijd meerdere malen per week LSD tot zich nam
Klik om te vergroten...
Ten eerste, google is je beste vriend:

http://lmgtfy.com/?q=schadelijkheid+LSD

en ten tweede heeft dit forum een prachtige zoekfunctie zodat je niet in een topic wat daar niet voor bestemd is vragen gaat stellen en offtopic gaat.
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
LSD is lichamelijk niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

Dus 't is niet schadelijk?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Agustin zei:
KoxBox zei:
LSD is lichamelijk niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

Dus 't is niet schadelijk?
Klik om te vergroten...

Lichamelijk niet nee. Tenzij je enorm overdosseerd. Maar dat geldt voor elke stof.

Geestelijk kan het dan weer wel schade aanbrengen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Agustin zei:
KoxBox zei:
LSD is lichamelijk niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

Dus 't is niet schadelijk?
Klik om te vergroten...
De hoeveelheid LSD die jij neemt is zo weinig dat het zelfs (bijna) niet aan te tonen is in je bloed.

Na 24 uur is je lichaam het al kwijt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Agustin zei:
KoxBox zei:
LSD is lichamelijk niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

Dus 't is niet schadelijk?
Klik om te vergroten...
De hoeveelheid LSD die jij neemt is zo weinig dat het zelfs (bijna) niet aan te tonen is in je bloed.

Na 24 uur is je lichaam het al kwijt.
Klik om te vergroten...
Sterker nog, vanaf het in je lichaam komt begint het al weer af te breken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jup, zo gaat dat met alle stofjes he?

Daar heb je een lever voor.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Jup, zo gaat dat met alle stofjes he?

Daar heb je een lever voor.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Fail... :flushed:

Het was nog vroeg... :rolleyes:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmmm juist ja, ik denk dat nadat je truffels hebt geprobeerd die troep wel laat staan. onnodig om op zoiets te trippen als er dingen zoals truffels zijn.

Maar dat vind je zaterdag wel uit, heb je al rekening gehouden met waar je het gaat doen en de hoeveelheid?
L
Leon2xborisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey iedereen,
NOTE: Ik weet dat toetergas heel ongezond is, en ik zet het tripreport er niet om om reacties te krijgen zoals 'jezus wat ben jij een idioot, dat is heel slecht voor je'. Ik wil alleen ff een indruk geven hoe het is en wat je kan verwachten als je het nog nooit hebt gedaan.

Toetergas is het gas wat je gebruikt voor van die WK-toeters.. Als je een goede dosering inademt, krijg je een hele lage stem (voor 10 seconden o.i.d.) en je tript 'm helemaal voor een minuut ongeveer.

Vanmiddag voor het eerst geprobeerd, de eerste paar keer waren eigenlijk niet zo veel aan. Alleen m'n stem was gewoon heel raar, voor de rest was de trip niks bijzonders. (Alhoewel ik de 2e keer niet kon stoppen met lachen nadat ik mijn stem gehoord had, ik heb volgens mij nog nooit zo uitbundig gelachen...) Omdat we alledrie (2 Leons en Boris) van de eerste keren niet zo veel hadden gemerkt besloten we later om iets meer gas te gebruiken. (Leon en Boris hadden het al een keer gedaan en zeiden dat de trip toen veel erger was) Boris was het eerste "slachtoffer" voor de verhoogde dosis, hij kwam nogal angstig over, maar waarschijnlijk gaat hij ook nog een eigen report schrijven (net als Leon). Toen ik m'n broodje op had was ik aan de beurt, ik was wel een beetje gespannen omdat ik niet echt wist wat ik moest verwachten. Maar alle moed bij elkaar geraapt (;D) en uiteindelijk de hele ballon leeggezogen. M'n stem was belachelijk laag en klonk een beetje als een robot, leuk om te horen ^^. Na zo'n 15-20 seconden begon de trip. Eerst werd ik gewoon een beetje duizelig, maar toen werd het echt raar. De stemmen van Leon en Boris werden vaag en er was een zoemerig geluid. Vervolgens hoorde ik alsmaar een geluid wat ik denk ik het beste kan beschrijven als het pingelen bij een tram-oversteekplaats wanneer er een tram aan komt. Mijn beeld begon groenig te flitsen en ik voelde me echt heeeeel raar. Ik verloor de controle over mezelf en voelde me alsof ik niks meer kon. Ik staarde rechtvooruit naar de overkant van het water, ik kon m'n blik niet meer afwenden. Vervolgens begonnen mijn handen een beweging te maken als of ik aan het rennen was, op het ritme van het gepingel. Ik bewoon mijn hoofd en bovenlichaam alsmaar heen en weer, ook op hetzelfde ritme. Dit had ik zo'n 40-50 seconden denk ik. Na een poosje werd het eindelijk wat minder, ik voelde me heel raar, maar het was een grappige ervaring. De trip is altijd maar heel kort en daardoor waren we geneigd het vaker achter elkaar te toen, maar uiteindelijk was alleen de laatste keer een echte trip.

Al met al een leuke ervaring. Het is goedkoop en niet illegaal. De trip is kort, maar intens (met de goede dosering dan). Ik heb me nog nooit zo raar gevoeld als vanmiddag, maar ik moet zeggen dat het erg leuk was, zeker voor herhaling vatbaar, maar niet al te vaak.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en er ook wat aan hebben. Binnenkort komt er een report over truffels (die ik komende zaterdag ga uitproberen)

bedankt voor 't lezen!

Leon
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
En waarom had jij toetergas?
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
en niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

Je bent echt niks veranderd.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beter neem je een zegeltje LSD. Leuker, mooie visuals, en niet schadelijk.
L
Leon2xborisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, alles voor zaterdag is al geregeld :wink: ik had toetergas omdat ik lachgas al een keer gedaan had (vond ik heel leuk) en ik van vrienden had gehoord dat toetergas een sterkere trip gaf, die wel maar kort duurt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."