#1
DMT staat toch ook hoog op mijn verlanglijstje. ![:hearteyes:]()

KoxBox zei:DMT staat toch ook hoog op mijn verlanglijstje.![]()
Tripper zei:Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
spacelord zei:Tripper zei:Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld.
In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
yxes zei:spacelord zei:Tripper zei:Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld.
In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
klinkt interessant, zal ook wel iets voor mij in de toekomst zijn. eerst maar lsd![]()
spacelord zei:yxes zei:het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.
yxes zei:het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
spacelord zei:Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).
Bij DMT zit het 'm echt in het inhaleren en binnenhouden. Je zou dezelfde dosis kunnen pakken en gewoon nog dieper inhaleren en langer inhouden. Dan kom je ook aardig ver.spacelord zei:Tripper zei:Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld.
In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
Ik was 1 van de sitters volgens mij, en leuk dat het je zo bevallen is!! Zegt al genoeg over die Inca's en andere volkeren. Zo zie je maar van waar ze de inspiratie voor hun kunst vandaan haalden.Harderstyles zei:Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!
cheiron zei:spacelord zei:Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).
Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.
Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.
spacelord zei:Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.
toemaar, toemaarSpor zei:dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek
moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."