Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: korte kennismaking

DMT: korte kennismaking

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
DMT staat toch ook hoog op mijn verlanglijstje. :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
wie: ik
waar: parkje
wat: DMT (20-25mg)
sitters: 2

Na lang zoeken heb ik eindelijk de stof der stoffen kunnen aanschouwen. Ik sprak af met de persoon die het mij zou geven (had gelijk een gram gekocht) en wilde het eerst even testen.
Zo gezegd zo gedaan liepen we naar een park waar ik een goeie hit tot mij zou nemen.

DMT op de weegschaal welke mij vertelde dat ik voor een kennismaking 20-25 mg tot mij zou nemen. Mijn hart ging als een gek tekeer toen ik de vlam in de pijp zette.
Ik nam 1 diepe inhalatie (welke uiteindelijk toch nog dieper mocht zijn :P) en zowat gelijk kickte een enorme power door mijn lichaam.

Binne de 10 sec smolt mijn lichaam helemaal weg en viel achterover tegen een boom.
De rook viel goed binnen te houden maar de smaak was niet te harden, wat een stank zeg!
Ik ademde uit en zag heel mijn gezichtsveld wegtrekken.

Ik had even een gevoel van onrust, beetje vergelijkbaar met mijn salvia ervaring, een soort korte paniek/angst. Hierna werd ik overdonderd door de intense opkomst van de CEV: ik zag een soort gordijn, overwegend oranje en geel dat wapperde en waarna ik in een tunnel kwam met langs 2 kanten vrouwelijke priesters (leken erg inca-achtig). Mijn lichaam was weg, wist zelfs niet meer dat het nog bestond. Ook nam ik een vreemd geluid waar, een soort hoge toon en voelde dat deze 2 wezens me iets wilde vertellen. Maar ik had te weinig genomen en ze verdwenen snel weer.

Ik deed mijn ogen open en aanschouwde een compleet nieuwe wereld. Het leek wat op lsd maar NOG intenser en geometrischer. Het was echt ongelofelijk mooi en zo extreem bizar, zo vreemd dat je in zo een korte tijd in een gestoord harde trip kan komen.
Ik staarde voor mij uit, denkend aan niets en had het gevoel dat ik op een vlot dreef en ik helemaal nat was (zou niet de eerste keer zijn dat ik denk tijdens een trip dat ik in mn broek geplast had :grin: (wat natuurlijk nooit gebeurd is:tongueout:)). Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).

Voor je het doorhebt is het voorbij, ik snapte niet wat er gebeurd is en herinner me nog bitter weinig. Deze week komt er zeker nog een beurt, ik kijk er al naar uit! Deze stof is zo waardevol, zo iets mooi dat je het moet ervaren om het te begrijpen, om er ontzag voor op te wekken. Er is meer dan wij met onze zintuigen kunnen waarnemen, daar ben ik nu wel van overtuigd!

greetz :wave:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
DMT staat toch ook hoog op mijn verlanglijstje. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

en terecht, het gaat verder dan je verste trips :P. Mijn kleine dosis verbleekt natuurlijk bij een volwaardige ervaring maar het is me al duidelijke dat deze shit echt niet om mee te lache is.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tripper zei:
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Klik om te vergroten...

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacelord zei:
Tripper zei:
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Klik om te vergroten...

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
Klik om te vergroten...

klinkt interessant, zal ook wel iets voor mij in de toekomst zijn. eerst maar lsd :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
yxes zei:
spacelord zei:
Tripper zei:
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Klik om te vergroten...

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
Klik om te vergroten...

klinkt interessant, zal ook wel iets voor mij in de toekomst zijn. eerst maar lsd :)
Klik om te vergroten...

Ja dat raad ik idd ook eerst aan, het is echt enorm heftig. Zelfs deze kleine dosering was heftiger dan wat ik ooit met lsd meegemaakt heb. Zal ook wel te maken hebben met die plotse opkomst van de ongelofelijke rush.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kan me nog wel de 1e keer dragons dynamite herinneren. dit was als nooit tevoren, ik was ook echt van het ene moment op het andere keihard aan het spacen, dit ongeveer 10 min na innamen ofzo. het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
yxes zei:
het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
Klik om te vergroten...

Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.
Klik om te vergroten...

klinkt zeer en zeer interessant :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
yxes zei:
het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
Klik om te vergroten...

Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).
Klik om te vergroten...

Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.

Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
Tripper zei:
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Klik om te vergroten...

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
Klik om te vergroten...
Bij DMT zit het 'm echt in het inhaleren en binnenhouden. Je zou dezelfde dosis kunnen pakken en gewoon nog dieper inhaleren en langer inhouden. Dan kom je ook aardig ver.

Leuk report overigens. :)
E
En00Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jow speeslord, leuk reportje :stoned: Ik was 1 van de sitters volgens mij, en leuk dat het je zo bevallen is!!

Het is ook gewoon te leuk om het niet te doen, see ya in hyperspace!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou er ook eens grammetje van moeten inslaan.... :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Harderstyles zei:
Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!
Klik om te vergroten...
Zegt al genoeg over die Inca's en andere volkeren. Zo zie je maar van waar ze de inspiratie voor hun kunst vandaan haalden.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
cheiron zei:
spacelord zei:
Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).
Klik om te vergroten...

Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.

Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.
Klik om te vergroten...

Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacelord zei:
Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp dat ze dat ervan zeggen. Het lastige van taal is alleen dat het zo beperkt is. Als ik mijn ervaringen met ayahuasca opschrijf, dan beschrijf ik ook hoe ik oversmelt in een ander universum. Tegelijkertijd is het wonderlijke dat ik een soort van besef blijf houden, dat ik ook hier ben. Het is een soort van vrijwillige keus om mee te gaan naar daar, vanuit vertrouwen. Tegelijkertijd weet ik dat ik ook weer helemaal terug kan komen door mn ogen te openen.

Vandaar dat ik eigenlijk meer geïnteresseerd ben in iemand die het direct heeft ervaren, dan in hear-say.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
Klik om te vergroten...
toemaar, toemaar :) nog een reportje van je trips?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."