Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: korte kennismaking

DMT: korte kennismaking

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
DMT staat toch ook hoog op mijn verlanglijstje. :hearteyes:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kan me nog wel de 1e keer dragons dynamite herinneren. dit was als nooit tevoren, ik was ook echt van het ene moment op het andere keihard aan het spacen, dit ongeveer 10 min na innamen ofzo. het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
yxes zei:
het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
Klik om te vergroten...

Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.
Klik om te vergroten...

klinkt zeer en zeer interessant :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
yxes zei:
het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.
Klik om te vergroten...

Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacelord zei:
Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).
Klik om te vergroten...

Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.

Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
Tripper zei:
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?
Klik om te vergroten...

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)
Klik om te vergroten...
Bij DMT zit het 'm echt in het inhaleren en binnenhouden. Je zou dezelfde dosis kunnen pakken en gewoon nog dieper inhaleren en langer inhouden. Dan kom je ook aardig ver.

Leuk report overigens. :)
E
En00Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jow speeslord, leuk reportje :stoned: Ik was 1 van de sitters volgens mij, en leuk dat het je zo bevallen is!!

Het is ook gewoon te leuk om het niet te doen, see ya in hyperspace!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou er ook eens grammetje van moeten inslaan.... :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harderstyles zei:
Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!
Klik om te vergroten...
Zegt al genoeg over die Inca's en andere volkeren. Zo zie je maar van waar ze de inspiratie voor hun kunst vandaan haalden.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
cheiron zei:
spacelord zei:
Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).
Klik om te vergroten...

Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.

Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.
Klik om te vergroten...

Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp dat ze dat ervan zeggen. Het lastige van taal is alleen dat het zo beperkt is. Als ik mijn ervaringen met ayahuasca opschrijf, dan beschrijf ik ook hoe ik oversmelt in een ander universum. Tegelijkertijd is het wonderlijke dat ik een soort van besef blijf houden, dat ik ook hier ben. Het is een soort van vrijwillige keus om mee te gaan naar daar, vanuit vertrouwen. Tegelijkertijd weet ik dat ik ook weer helemaal terug kan komen door mn ogen te openen.

Vandaar dat ik eigenlijk meer geïnteresseerd ben in iemand die het direct heeft ervaren, dan in hear-say.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spor zei:
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
Klik om te vergroten...
toemaar, toemaar :) nog een reportje van je trips?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spor zei:
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
Klik om te vergroten...

Kun je meerdere malen DMT achter elkaar roken ? Mij hebben ze namelijk verteld dat je tolerantie opbouwd.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Kun je meerdere malen DMT achter elkaar roken ? Mij hebben ze namelijk verteld dat je tolerantie opbouwd.
Klik om te vergroten...

Ik geloof dat dat nauwelijks aan de orde is.
Strassman deed tolerantietesten waarbij mensen vier keer DMT toegediend kregen in 4 uur tijd. Daar was nagenoeg geen sprake van tolerantie. Ook bij de Santo Daime drink je meerdere keren: als de eerste dosis begint uit te werken drink je een tweede en soms derde keer. Komt net zo hard (zo niet harder) aan als de eerste.

Veel andere psychedelica (LSD, paddos) hebben een cyclische tolerantie: als je de dosis opbouwt, kun je na twee of drie dagen zo ongeveer elke dosis nemen zonder veel effect. Ik vermoed dat dat bij DMT niet zo is, wellicht ook door de lichaamseigen oorsprong van DMT.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
cheiron zei:
Ik vermoed dat dat bij DMT niet zo is, wellicht ook door de lichaamseigen oorsprong van DMT.
Klik om te vergroten...

Dat zou best eens goed kunnen. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
En00 zei:
Ik was 1 van de sitters volgens mij
Klik om te vergroten...

Was je het nu wel of niet ? Dat weet je toch nog wel ?
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
[
Kun je meerdere malen DMT achter elkaar roken ? Mij hebben ze namelijk verteld dat je tolerantie opbouwd.
Klik om te vergroten...

mijn ervaring is dat ik na het nemen van een normale dosis DMT het de eerste anderhalf uur daarna niet nog eens hoef te proberen. het vreemde is dat ik dan visueel helemaal niets zie maar wel de bodyrush ervaar en het typische DMT geluid hoor.

meestal wacht ik dus 2 uur om zeker te zijn niks van dit goedje te verspillen aan een hit :)
E
En00Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Scherp hoor Sublimo, maar mijn korte termijnsgeheugen is zo ernstig aangetast dat ik het niet meer weet :stoned: Eigenlijk doelde ik erop dat er 3 mensen bij waren, en volgens het tripreport waren er 2 sitters, dus misschien was ik meer bijzaak dan sitter :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."