#1
Ik heb van Acid sowieso een grijns op mijn smoelwerk. Die komt automatisch....
x2Drientje zei:Ik heb een keer Rolling Stones gehad en ik had hetzelfde als jij. Wel euforisch maar geen visuals ofzo.
Laat ze testen is het enige wat ik tegen je zeggen kan.
Fishhead0707 zei:Zonde man van je LSD. Ik zou andere zegels regelen, waarschijnlijk heb je met een iets hogere dosis het zelfde effect.
![]()
Als je van 2x een halve pakken redelijk weinig effect hebt, kan het dan dat je van 1x een hele wel goed effect hebt? Mij lijkt dat redelijk sterk (ookal heb ik geen ervaring met lsd).KoxBox zei:Lijken me gewoon niet zo potente zegels. Maar om gelijk 1,5 te gaan nemen...
Gewoon de volgende keer 1 zegel in 1 keer nemen. Je moet niet te hard van stapel lopen, als je na een anderhalf uur merkt dat het weer zo mild is kan je nog rustig een halfje bij nemen.
Als er bv. een uur tussen de inname van de 2 helften zit maakt dat zeker verschil uit.abby zei:Als je van 2x een halve pakken redelijk weinig effect hebt, kan het dan dat je van 1x een hele wel goed effect hebt? Mij lijkt dat redelijk sterk (ookal heb ik geen ervaring met lsd).KoxBox zei:Lijken me gewoon niet zo potente zegels. Maar om gelijk 1,5 te gaan nemen...
Gewoon de volgende keer 1 zegel in 1 keer nemen. Je moet niet te hard van stapel lopen, als je na een anderhalf uur merkt dat het weer zo mild is kan je nog rustig een halfje bij nemen.
Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Zonde man van je LSD. Ik zou andere zegels regelen, waarschijnlijk heb je met een iets hogere dosis het zelfde effect.
![]()
Is het niet de bedoeling dat je met een iets hogere dosis een ander effect hebt ? Ik snap het niet helemaal. :P
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo logisch, want soms moet je toch gewoon meerdere zegels nemen om het gewenste effect te krijgen? Sommige mensen nemen wel 5 zegels, omdat 1 zegel niet het gewenste effect geeft. Dat is dan toch ook geen reden om betere zegels te halen, omdat 1 zegel niet voldoet?Fishhead0707 zei:Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Zonde man van je LSD. Ik zou andere zegels regelen, waarschijnlijk heb je met een iets hogere dosis het zelfde effect.
![]()
Is het niet de bedoeling dat je met een iets hogere dosis een ander effect hebt ? Ik snap het niet helemaal. :P
Kijk..![]()
Hij zegt: Dat die van 2 halvies niets voelt. Dus ik zeg dan kan je beter anders LSD halen. Want als je deze LSD (die dus niet werkt) hoger gaat doseren, ga je niet de trip krijgt die je wilt.
Dus haal andere en beter LSD en ga los..
![]()
abby zei:Eerlijk gezegd vind ik het niet zo logisch, want soms moet je toch gewoon meerdere zegels nemen om het gewenste effect te krijgen? Sommige mensen nemen wel 5 zegels, omdat 1 zegel niet het gewenste effect geeft. Dat is dan toch ook geen reden om betere zegels te halen, omdat 1 zegel niet voldoet?Fishhead0707 zei:Kijk..![]()
Hij zegt: Dat die van 2 halvies niets voelt. Dus ik zeg dan kan je beter anders LSD halen. Want als je deze LSD (die dus niet werkt) hoger gaat doseren, ga je niet de trip krijgt die je wilt.
Dus haal andere en beter LSD en ga los..
![]()
Drientje zei:Afgelopen vrijdag had Dr Gonzo totaal 260 mics LSD op en hij voelde ook niet veel.
Jep.Sublimo zei:Drientje zei:Afgelopen vrijdag had Dr Gonzo totaal 260 mics LSD op en hij voelde ook niet veel.
Was dat zijn eerste keer ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."