Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MD: Hard en strak trippen!

Eerste keer MD: Hard en strak trippen!

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacelord zei:
XTC is GEEN mdma, er zit mdma in een xtc-pil, maar ook nog een hele hoop andere zooi.
Klik om te vergroten...
Als het goed is (je gaat ervan uit dat het goed is) zit er in een xtc-pil slechts MDMA en wat (niet psychoactieve) bindmiddelen om de boel bij elkaar te houden. In een slechte pil kan inderdaad MDA, 4-MTA, caffeïne, speed, PCP, LSD, datura en/of uranium gestopt zijn, maar dat is meestal niet de bedoeling.

Trouwens, Tomaat, dat nummer is briljant :rock: Alleen weet ik nog niet of ik zo wil trippen :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tomaat zei:
En als 0.6gr veel is, waarom is dan de minimum hoeveelheid die je kan kopen 1 gr?
Klik om te vergroten...

Omdat stoffen per gram verkocht worden. Kleinere hoeveelheden zijn voor de consument aantrekkelijker en daarom hebben ze XTC uitgevonden. :grin:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#3
600 mg (al dan niet) als eerste keer is een belachelijk hoge dosis als je het mij vraagt.. Geen wonder dat je niet eens zeker bent of je alles ingebeeld hebt of niet. :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Einstein zei:
spacelord zei:
XTC is GEEN mdma, er zit mdma in een xtc-pil, maar ook nog een hele hoop andere zooi.
Klik om te vergroten...
Als het goed is (je gaat ervan uit dat het goed is) zit er in een xtc-pil slechts MDMA en wat (niet psychoactieve) bindmiddelen om de boel bij elkaar te houden. In een slechte pil kan inderdaad MDA, 4-MTA, caffeïne, speed, PCP, LSD, datura en/of uranium gestopt zijn, maar dat is meestal niet de bedoeling.

Trouwens, Tomaat, dat nummer is briljant :rock: Alleen weet ik nog niet of ik zo wil trippen :P
Klik om te vergroten...

Hmm, ik dacht dat er in een xtc pil wel wat meer zat dan mdma, heb er ook geen ervaring mee. Party drugs spreken me niet aan. En uranium en datura wtf :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij was dat een grapje :tearsofjoy:

Maar in een goede XTC-pil zit inderdaad alleen maar MDMA, bindmiddel (kalk) en kleurstof. :grin:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Einstein zei:
Als het goed is (je gaat ervan uit dat het goed is) zit er in een xtc-pil slechts MDMA en wat (niet psychoactieve) bindmiddelen om de boel bij elkaar te houden. In een slechte pil kan inderdaad MDA, 4-MTA, caffeïne, speed, PCP, LSD, datura en/of uranium gestopt zijn, maar dat is meestal niet de bedoeling.

Trouwens, Tomaat, dat nummer is briljant :rock: Alleen weet ik nog niet of ik zo wil trippen :P
Klik om te vergroten...

Idd vet nummer he :hearteyes: Volgende keer leg ik het op om te kijken wat het geeft :grin:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
O Ja ik herinner me terug iets...

Op een bepaald moment zei ik tegen A dat ik lichtjes een trip voelde opkomen...
Volgens mij was ik dan al een uur ofzo aan het trippen :confused: :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sounds nice eej. :beer:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Sounds nice eej. :beer:
Klik om te vergroten...

Het was abnormaal in alle opzichten! :hearteyes:
Dit stukske muziek was herinner ik mij nog, was in de overgang van het echte love-gevoel naar de trip. Nog nooit ZO intens genoten van een stukske muziek. En gene zever, k heb der juist trg naartoe geluisterd, en de tranen staan in mijn ogen van de herinnering alleen al! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :stoned: :rock:

[youtube]SQSHg-SJXR8[/youtube]


Super gewoon!
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buddha Cheese zei:
600 mg (al dan niet) als eerste keer is een belachelijk hoge dosis als je het mij vraagt.. Geen wonder dat je niet eens zeker bent of je alles ingebeeld hebt of niet. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ewel, het mag zeer raar klinken, maar dit is iets wat mij normaal niet zal overkomen...
Normaal gezien ben ik zeer voorzichtig met doseringen (zo ook bv met mijn eerste lsd trip, 57 mics is niet veel, maar ik had nog een zegel van 57 mics liggen. ik had van tevoren gezegd dat ik het niet ging aanraken, en ik heb dat dan ook niet gedaan).

Gisteren was ik nog enorm in de war, maar hoe langer ik er nu over nadenk, hoe beter het lijkt! Serotonine is dus blijkbaar weer op pijl...
Ik heb er geen spijt van dat het zo gelopen is, maar de volgende keer wil ik niet zo hard trippen op MDMA. Niet omdat het niet leuk was, maar omdat ik echt eens het love-gevoel enzovoort wil hebben, en bij voorkeur op een dikke party!


Ik herinner mij terug iets: de zon. Terwijl het aan het opkomen was en A en ik op Q zaten te wachten op mijn terras scheen de zon fel. A kon met moeite in de richting van de zon kijken, terwijl ik er recht kon inkijken. Er was een soort van deksel, schild op dat wat ronddraaide en ervoor zorgde dat ik gewoon in de zon kon kijken. Ik vond het leuk, maar toch maar niet teveel gedaan, niet zo gezond voor de ogen denk ik...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."