Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM 450mg (bad..?) trip

DXM 450mg (bad..?) trip

21 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
plaats: school
tijd: 10:00
dosis: 450mg(dit is voor mij 7mg/KGlichaamsgewicht vlak voor plateau drie, de hoogste dosis die ik tot dan toe had gedaan)

Ik had die dag vijf uur les. eerst twee lesuren, pauze, weer twee lesuren, pauze en toen nog een uur geschiedenis. ik nam alle capsules de eerste pauze in(10:00), daarna heb ik over drie
kwartier verspreid een liter water weggedronken(tegen misselijkheid). aan het einde van het derde lesuur(nederlands) kwamen de eerste effecten op. iets van een kwartier lang voelde het gewoon nog als een 300mg dosis, daarna ging het heel hard. ik wankelde, kon niet meer normaal reageeren en als ik opzij keek leek het net een soort film. als ik me ogen dichtdeed had ik het gevoel heel ergens anders te zijn. ik besloot om maar niet naar het vierde uur te gaan. ik ging mee met een paar mensen die naar het winkelcentrum gingen, ze vroegen me nog of ik stom dronken was of stoned omdat ik er als een zombie uitzag en niet normaal liep. ik zei maar gewoon "nee". opeens was mijn gezelschap verdwenen en kwam ik mijn broer tegen, het was toen al de tweede pauze. we gingen bij de alberthein naarbinnen waar nog veel meer mensen van mijn school waren. meerdere mensen die ik tegenkwam keken me raar aan en vroegen of het wel goed ging, "ja hoor" zei ik. mijn broer zei dat het beter was als ik niet naar geschiedenis ging, maar ik werd opeens bang dat ze iets gingen vermoeden als ik er weer niet was. dus ik ben naar geschiedenis gegaan. die les voelde als een eewigheid. we moesten met z'n allen lezen maar ik zag alles dubbel/scheel. een stem in mij vertelde me dat ik deze dag niet zou overleven, dat me lever kapot ging en dat ik na de les zou worden opgehaald door de ambulance. ik wist niet wat ik er van moest vinden, ik voelde me er niet goed bij maar ook niet slecht ofzo. na de les heb ik alleen door de wijk rond me school gelopen zonder dat ik er egt bij nadacht. na iets van een uur heb ik de bus gepakt en ben naar huis gegaan. thuis was ik nog een beetje verward. die avond voelde ik me egter heel opgewekt en blij. geen kater ofzo ik voelde me nog beter als begin die dag. ik weet niet precies wat ik er achteraf van moet denken. ik wist nou niet of ik het alemaal rot of juist leuk vond.

mischien dat ik nog een keer op een rustige dag in de vakantie 600 mg ga uitproberen. ik wil nog wel een keer de echte uittredingen en bijna doodervaringen meemaken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kom er nog steeds niet bij hoe je dit in je hoofd hebt gehaald...

Ik dacht dat ik al extreme dingen op school had gedaan, maar dit slaat echt werkelijk alles... Dit zou ik zelfs niet doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is echt te zielig voor woorden.

Wie gaat er nu DXM op school gebruiken ?

Ik snap echt niet hoe je daar bij komt... :rolleyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy:
Leuke trip joh :hearteyes:
EDIT: Die bijna-doodervaringen en uittredingen kan je waarschijnlijk vergeten, dat zijn geen dingen die je zomaar ineens kan opwekken. De kans op zo'n ervaring is sowieso al niet heel hoog bij DXM-gebruik, neem dan DMT ofzo en ga dat in godsnaam niet zomaar op een vrolijke woensdagochtend in je systeem gooien omdat je geschiedenis zo saai vindt. Lees je in, weet waar je mee bezig bent, ga verstandig om met je lichaam, je hersenen en bovendien met de mensen om je heen, die het waarschijnlijk nogal vreemd zullen vinden een zwaar hallucinerende gandwarf777 tegen het lijf te lopen.

Neem trouwens maar geen DMT, straks kom je op het geniale idee daar een extra hoge dosis van te nemen, zodat je nog jarenlang gezellig met de stemmen in je hoofd kan kletsen.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
450mg DXM op school..... hohohohohooooooooo...

een stem in mij vertelde me dat ik deze dag niet zou overleven, dat me lever kapot ging en dat ik na de les zou worden opgehaald door de ambulance.
Klik om te vergroten...

Je had voordat je die capsules innam nog ff een paar glazen grapefruitsap moeten drinken. Dan had je die ambulance sowieso wel nodig gehad :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Dit is echt te zielig voor woorden.

Wie gaat er nu DXM op school gebruiken ?

Ik snap echt niet hoe je daar bij komt... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

+1


smh..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lsd op school, ok iedereen is wel eens impulsief. Truffels kan er ook voor een keer door (heb het beiden nooit gedaan omdat ik het idee alleen al ridicuul vind) maar DXM?? Lachgas heb ik een paar keer tijdens de lessen gedaan maar daar ben je zo weer terug normaal van. Een middel als DXM moet je echt echt niet zomaar op school gaan doen en aangezien je nog op het middelbaar zit + je impulsiviteit gok ik je niet ouder dan 16. Blijf van die DXM af op die leeftijd, het is link spul. Als je eens wil trippen, koop dan gewoon truffels of wacht gewoon tot je oud genoeg bent.

En nee we zijn geen assholes die een puber op zijn nummer willen zetten op dit forum, maar geven je gewoon goede raad mee. Drugs worden al genoeg fout gebruikt en mensen als jij geven het dan een slechte naam. Gebruik verantwoord, het is geen speelgoed.

DXM op school, damn...
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#8
DXM lijkt me ook niet echt iets om op school te doen.

Heb zelf wel eens een pil gepakt op school, en dat was ook niet bepaald een sucsess :P
Op school blijf ik voortaan altijd netjes clean :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
UeWEclipse zei:
Op school blijf ik voortaan altijd netjes clean :wink:
Klik om te vergroten...

Heb toen ik op het middelbaar zat, weleens een joint gerookt voor de les (aah de tijd dat wiet nog magisch was :stoned: ) dat vond ik wel altijd vet spacen :grin: . Goeie tijden... Maar voor de rest idd beter op het school nuchter te zijn :wink:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
UeWEclipse zei:
Op school blijf ik voortaan altijd netjes clean :wink:
Klik om te vergroten...

Heb toen ik op het middelbaar zat, weleens een joint gerookt voor de les (aah de tijd dat wiet nog magisch was :stoned: ) dat vond ik wel altijd vet spacen :grin: . Goeie tijden... Maar voor de rest idd beter op het school nuchter te zijn :wink:
Klik om te vergroten...

Bij was het niet zo'n sucsess omdat ik er niet bij nagedacht had, dat ik het uur erna een herkansing voor een toets moest maken :P, dat heb ik echt totaal verkloot.

Heb erna te horen gekregen dat ik het beeldscherm het aaien was enz whahaha :wink:
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het maakt de indruk van een ondoordachtige en domme trip, met een "lekker naar de klote" mentaliteit.

Gebruik dan inderdaad liever DMT, dat is tenminste niet zo slecht voor je lijf.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
cheiron zei:
Het maakt de indruk van een ondoordachtige en domme trip, met een "lekker naar de klote" mentaliteit.

Gebruik dan inderdaad liever DMT, dat is tenminste niet zo slecht voor je lijf.
Klik om te vergroten...

DMT :hearteyes: Onvoorstelbare shit, echt waaw :hearteyes: sinds ik dit stofje ken, heb ik allesbehalve de neiging om nog maar te denken aan DXM te nemen :tearsofjoy:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
cheiron zei:
Het maakt de indruk van een ondoordachtige en domme trip, met een "lekker naar de klote" mentaliteit.

Gebruik dan inderdaad liever DMT, dat is tenminste niet zo slecht voor je lijf.
Klik om te vergroten...

DMT :hearteyes: Onvoorstelbare shit, echt waaw :hearteyes: sinds ik dit stofje ken, heb ik allesbehalve de neiging om nog maar te denken aan DXM te nemen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is DMT echt minder slecht voor je?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
bier zei:
spacelord zei:
cheiron zei:
Het maakt de indruk van een ondoordachtige en domme trip, met een "lekker naar de klote" mentaliteit.

Gebruik dan inderdaad liever DMT, dat is tenminste niet zo slecht voor je lijf.
Klik om te vergroten...

DMT :hearteyes: Onvoorstelbare shit, echt waaw :hearteyes: sinds ik dit stofje ken, heb ik allesbehalve de neiging om nog maar te denken aan DXM te nemen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is DMT echt minder slecht voor je?
Klik om te vergroten...

Nee bier, niet proberen.

Je zegt wel dat je naar ons luistert diep van binnen, maar eigenlijk geloof ik daar niks van.

Waarom wil jij altijd dingen doen waar je nog lang niet klaar voor bent ?

@ spacelord: Ik zou LSD en paddestoelen/truffels ook aan niemand aanraden om te doen op school, dat is echt een gestoorde setting. Ik heb er veel van geleerd, maar ik denk dat de meeste mensen het niet zouden kunnen. Het is echt intensief en het vereist veel ervaring. Zeker die keer met paddestoelen was zwaar, LSD viel dan weer beter mee. :)

Hoe doe jij trouwens lachgas in de les zonder dat de leerkracht dat merkt ? :P

@ UeWEclipse: MDMA zou ik dus nooit doen op school omdat dat echt hard opvalt, welke dosis had je genomen ?

@ TS: Ik ben eens benieuwd of je nog gaat reageren. :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ze zich omdraait naar het schoolbord en de slagroomfles is gevuld, gewoon heel snel 'pssssshhhhht' alles binnen knallen :grin: En dan hopen dat je niet wordt aangesproken de volgende oefening te maken met die massiv lage stem :rock:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#16
LOl paddo's op school kan ook echt niet hoor. Dan kun je echt niet meer normaal op een stoeltje zitten.

Kan me echt niet voorstellen dat iemand drugs op school wil doen. Als je wacht dan kun je het lekker relaxed thuis doen zonder gezeik aan je kop.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom wil je op school drugs gebruiken?

En dit is dan de generatie die ons land moeten gaan besturen. Ik hou mijn hart vast.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
@ UeWEclipse: MDMA zou ik dus nooit doen op school omdat dat echt hard opvalt, welke dosis had je genomen ?
Klik om te vergroten...
Ik toen een een pil van rond de 110mg gepakt, heb er in ieder geval wel hard van geleerd, want die herkansing had ik natuurlijk totaal verkloot, om het zo maar uit te drukken :P

Ik zal in ieder geval nooit meer wat op school gebruiken na die dag, op die dag was het meer zoiets van jah neem nou maar gewoon dat kun je makkelijk hebben..... :(

Maar alles is goed gekomen :wink:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blowen op school vind ik nog wel kunnen, maar lachgas/paddos/lsd???? Sjongejonge
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
dexdude2 zei:
Blowen op school vind ik nog wel kunnen, maar lachgas/paddos/lsd???? Sjongejonge
Klik om te vergroten...

Lachgas is maar een kort tripje, 1 minuut en je bent weer normaal. Blowen blijft 2 uur hangen, concentratie zero. Maar ik snap ook niet dat je lsd en paddo's op school gaat doen, dat is ook maar nemen om te nemen ipv er van te genieten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."