Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums780MG MDMA Kristal Space report 12mg/kg

780MG MDMA Kristal Space report 12mg/kg

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik heb al een tijdje in gedachten om een trip report te schrijven over een van mijn avondjes spacen.
Het begon allemaal op Zaterdag zoals gewoonlijk, Ik ging eventjes op mijn fietsje naar een nabij gelegen dorp om een zakje MDMA kristallen te halen die getest zijn op 78%, 1.5G voor 30E, niks te klagen dacht ik zo aangezien ik zou gaan wappen met een vriendin en maatje van mij s' avonds.
Voor het gemak zal ik even de vriendin V noemen en het maatje M.
Het was 21:30 Zaterdag s'avonds, V, M en Ik besloten maar eens een blowtje te gaan roken en alvast te beginnen met onze eerste dosis, M had 20ml GHB en wat Coke voor die avond, V en ik zouden samen aan de kristallen gaan, we hebben samen ons eerste likje gepakt (ongeveer 100MG).
We zijn uiteindelijk richting het feestje gelopen. Voordat we binnen waren was het ook alweer 22:30 en besloten we nog een likje te nemen aangezien we nog niet echt wat van merkten, 5 minuten na het likje kwam het gevoel van het eerste, mooi dachten we. eventjes wat peukjes zitten roken en kwamen van vrienden van M binnen, allemaal aan de blauwe boompjes zaten ze dus, met een van de mensen ging het niet erg goed, die zat met zijn hoofd tussen zijn benen te wappen, ach ja ieders zijn eigen manier denk ik dan. Na wat gebabbeld te hebben zijn V en ik nog wat rondjes gaan lopen door de discotheek, nog wat likjes bij gepakt e.d, ondertussen was het al 2 uur en iedereen was goed wap, we besloten nog maar een goede schep bij te doen en zijn nog een aantal rondjes gaan lopen, later kwamen we de vrienden van M weer tegen en begon iedereen met elkaar te praten, vanaf hier is het een aardig zwart gat voor mij en het enigste wat ik me herinner is dat ik de vriendin van een van de jongens vroeg of ze een kaakklem nodig had.
Later zijn V en ik nog wat rondjes gaan lopen, tegen half 4 was ik zo wap dat ik niet eens meer door had dat ik wap was, ik ging dus maar eventjes naar de WC om nog wat kristallen erbij te pakken en hier ben ik dus (de fout ingegaan, of juist niet), vergeten de kristallen te malen en heb ik 3 flinke scheppen uit mijn zakje genomen, toen ze eenmaal begonnen in te werken was het 10 voor 4 en gingen de lichten aan van het feest. erg vervelend en jammer, afterparty bij mij dus.
We zijn richting huis gelopen en kwam een vriend van me eraan, voor het gemak even B te noemen, we hadden afgesproken nog een blunt te roken van pure Silver Haze en Amnesia haze die 2 dagen op de verwarming heeft gelegen om te drogen, die hebben B, V, M en ik opgerookt.
V en M besloten naar bed te gaan en B en ik besloten nog een joint te roken, ondertussen was het al half 7 smorgens en besloot B ook naar huis te gaan. Ik heb nog een beetje de troep opgeruimt en ging in bed liggen.
Tot mijn stomme verbazing kon ik niet slapen.. dus ging ik maar een beetje om me heen kijken, er lag een zwarte slaapzak op de gootsteen die in een keer veranderde in een grote schaduw die op zo'n monster van pacman leek en trok na enkele seconden weer weg, vervolgens keek ik naar het raam van mijn deur (60x80CM) en tot mijn stomme verbazing speelde er zich gewoon een tekenfilmpje af, zonde kleur, zonde duidelijkheid, alleen wat bewegende lijntjes wat wel wat weg had van een tekenfilmpje, na enkele minuten ben ik in coma gevallen en schrok na 30 min weer wakker, stond op en ben naar beneden gegaan plassen, vervolgens ben ik verder gaan slapen.
Enkele uren later stond ik op met het idee dat ik al nuchter was. niet dus. Ik voelde me een beetje vreemd en besloot een joint te roken, om vervolgens 2 uur lang ontbijt te maken voor mijn gasten, toen realiseerde ik me dat ik gewoon nog helemaal wap was, dat is de hele dag zo door gegaan, mijn ogen stonden nog op de zelfde manier als die vorige avond, alleen was mijn kaakfiets weer normaal.
De volgende ochtend op maandag was ik weer helder.

Mocht ik me meer herinneren zal ik het aanvullen aangezien het een behoorlijk zwart gat is. In totaal schat ik dat ik zo'n gram MDMA heb gegeten, 78% betekend dus 780MG pure MDMA, 7% van de MDMA word omgezet in MDA, dus daarom denk ik dat ik de OEV's had.
Zeer goede ervaring, vandaag erg brak. Het is zeker NIET te adviseren voor beginnende gebruikers.
Mijn lichaamsgewicht is 68KG dat betekend dus dat ik op zo'n 12mg /kg zat.

Mvg,

SWIM
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
funky_skunk_junky zei:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
En daarom heb ik op een feest dus nooit meer bij me dan ik maximaal wil gebruiken (maximaal dus, heb vaak genoeg wat over als ik thuis kom..)

O ja en,

Aalpoepert zei:
Wappe is wippe met een slappe
Klik om te vergroten...
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank, normaal gesproken hou ik het wat minder, heb er iig wat foto's aan over gehouden :openmouth:
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#6
funky_skunk_junky zei:
Klik om te vergroten...
Gek genoeg heb ik nooit last gehad van onwel worden, behalve dat ik af en toe lijk weg te vallen of gewoon compleet niet meer uit mijn woorden kom, echter vind ik dit veel leuker om te doen dan de euphorie die de MDMA me geeft bij een dosis van 150MG
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ooooooooooow, dan :rolleyes:
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo veel MDMA nemen is erg slecht voor je. Je hebt denk ik een goede kans dat je je hersenen beschadigd. En dat klinkt misschien heel medisch en ver weg maar het kan je zomaar plotseling gebeuren.
Tip: Neem de komende maanden geen MDMA meer en nooit meer zoveel op 1 avond.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot mijn stomme verbazing kon ik niet slapen..
Klik om te vergroten...

Wat raar dat je niet kon slapen... Ik ben verbaasd dat jij hier nog verbaasd om bent.

Het is zeker NIET te adviseren voor beginnende gebruikers.
Klik om te vergroten...

Het is ook niet aan te raden voor ervaren gebruikers. Dit is gewoon een dosis die absoluut niet gezond is, wat voor een gebruiker je ook bent.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet het gehele report gelezen maar las wel dat je het had over 12mg/kg.
Ik zat dus even fronsend deze dosis in mn hoofd na te rekenen en kwam tot de conclusie dat er drie mogelijkheden waren.
1 ik had het niet goed gelezen
2 jij hebt het verkeerd genoteerd.
3 ik heb het goed gelezen en uitgerekend en jij bent niet helemaal lekker en je mag blij zijn dat je er nog zo ongeschonden van af bent gekomen.

Ik hou er ook wel van flink hoog te doseren maar dit is wel heel erg gortig.
Hoe dan ook fijn dat je een leuke avond hebt gehad.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
wapinhetweekend zei:
Dank, normaal gesproken hou ik het wat minder, heb er iig wat foto's aan over gehouden :openmouth:
Klik om te vergroten...

Heb je ook nog wat hersencellen overgehouden ?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
wapinhetweekend zei:
Dank, normaal gesproken hou ik het wat minder, heb er iig wat foto's aan over gehouden :openmouth:
Klik om te vergroten...

Heb je ook nog wat hersencellen overgehouden ?
Klik om te vergroten...
denk dat ie net nog kan typen (lezen en schrijven dus)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxication zei:
Sublimo zei:
wapinhetweekend zei:
Dank, normaal gesproken hou ik het wat minder, heb er iig wat foto's aan over gehouden :openmouth:
Klik om te vergroten...

Heb je ook nog wat hersencellen overgehouden ?
Klik om te vergroten...
denk dat ie net nog kan typen (lezen en schrijven dus)
Klik om te vergroten...

A lost case then...

OT: Maar ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar die foto's. :) Volgens mij moet je toch de meest onwijs grappige en scheve bekken trekken met zo een dosis MDMA. :sunglasses:
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Sublimo zeer zeker, het zit tussen de oren.. letterlijk, kben bijna klaar met mijn bachelor opleiding :wink:. En ja de foto's worden niet beschikbaar gesteld, ik blijf liever anoniem hier, maar scheve bekken en gare ogen waren er zeker.

@Intoxication Ik in ieder geval nog wel, jij blijkbaar niet.

Sublimo zei:
denk dat ie net nog kan typen (lezen en schrijven dus)
Klik om te vergroten...
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag mij dus af.
In hoeverre verschilt het gevoel wat je krijgt van MDMA poeder met gewone XTC pillen?
Ik heb dit weekend 1,5 pilletje gebruikt die getest waren op 136 mg pure mdma voor de rest niks en ik ging hier al heel hard op.
En is het eigenlijk nog wel leuk dan zo'n hoge dosis? wat is het verschil qua gevoel?
not here to judge:)!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Balance zei:
Zo veel MDMA nemen is erg slecht voor je. Je hebt denk ik een goede kans dat je je hersenen beschadigd. En dat klinkt misschien heel medisch en ver weg maar het kan je zomaar plotseling gebeuren.
Klik om te vergroten...
M'n bolletje doet au omdat ik, afgeleid door een babs, uit het rinkelwagentje ben gevallen. Wat is de diagnose in deze?
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Diagnose:
Geen of te weinig balans.

Balance
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Royban zei:
Ik vraag mij dus af.
In hoeverre verschilt het gevoel wat je krijgt van MDMA poeder met gewone XTC pillen?
Ik heb dit weekend 1,5 pilletje gebruikt die getest waren op 136 mg pure mdma voor de rest niks en ik ging hier al heel hard op.
En is het eigenlijk nog wel leuk dan zo'n hoge dosis? wat is het verschil qua gevoel?
not here to judge:)!
Klik om te vergroten...
MDMA kristallen en XTC zit geen verschil tussen, alleen je pakt vaak teveel omdat in het algemeen mensen te laks zijn om te wegen :wink:
Ik vind het zelf heerlijk, die love rush heb ik helaas niet meer, maar heb wel ergens gelezen dat je door middel van Piracetam dat een beetje terug kan krijgen, bij zo'n hoge dosering heb je vaak niet meer door waar je mee bezig bent, toch heerlijk vind ik zelf aangezien ik toch een behoorlijke stress baan heb van 70+ uur per week en nog een Bachelor studie volg. Verder tsja, beetje slecht uit je woorden komen enzo, naar de EHBO post lopen om drinken te bestellen en dat soort fratsen :openmouth:

Exceptional Insight zei:
Balance zei:
Zo veel MDMA nemen is erg slecht voor je. Je hebt denk ik een goede kans dat je je hersenen beschadigd. En dat klinkt misschien heel medisch en ver weg maar het kan je zomaar plotseling gebeuren.
Klik om te vergroten...
M'n bolletje doet au omdat ik, afgeleid door een babs, uit het rinkelwagentje ben gevallen. Wat is de diagnose in deze?
Klik om te vergroten...
Ken een goeie mop, als een baksteen 7 veren weegt, hoeveel ping pong ballen moet een krokodil eten om sneller te zwemmen dan een wasmachine?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."