#1
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)
Welterusten !
Welterusten !


kaasbaas zei:Zoooo, heb net toch rare closed eyed visuals, er morbide. Het is nogalijk maar hier komt 't:
Ik deed m'n ogen dicht en patronon raasde door elkaar, opeens verschoof er iets in stond ik een scheve hal. Ik wist niet precies wat er nou gebeurde maar t was niet goed. Er waren bedreigende "demon"... Pffff, ik ga dat nog is proberem, vrij vaag.
Theupsetter zei:Prachtig beschreven gewoon, ik heb iets vergelijkbaars gehad toen ik in de stoptrein van ? naar ? zat, en elke keer als er een station kwam en de machinist zei wat, dan schrok ik me gewoon helemaal kapot, en ook gewoon 5 keer achterelkaar ofzo, ik was ook zeer zeer zeer overmoeid.
lolnoob zei:Wow dat klinkt echt heel erg trippy![]()
Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
lolnoob zei:Ik ben hem nu aan het downloaden![]()
kaasbaas zei:Ook wil ik je vriendelijk verzoeken om 't filmpje niet te delen, ik vertrouw jullie daarop.
lolnoob zei:Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
bier zei:lolnoob zei:Ik ben hem nu aan het downloaden![]()
Waar heb jij op geklikt? Hier doet hij het niet...
Sublimo zei:Wat ik hier wel apart vindt is dat jij met een slaapmiddel harder kan trippen dan ik met een psychedelica.![]()
bier zei:Hoeveel zolpidem had jij dan op?![]()
kaasbaas zei:Sublimo zei:Wat ik hier wel apart vindt is dat jij met een slaapmiddel harder kan trippen dan ik met een psychedelica.![]()
Dat ik vind ik ook apart, en dit begrijp ik ook nog niet helemaal. Ik heb ook hierover ook niet echt antwoorden kunnen vinden op 't internet.
Ik heb wel een theorietje maar die kan goed fout zijn omdat ik niet zoveel weet van chemicaliën, biologie en de werking van de hersenen. Ik denk dat zolpidem ervoor zorgt dat er DTM aangemaakt word in mijn hersenen en als ik wakker blijf dat ik hier dan van ga hallucineren. Maar dan is 't wel raar dat ik langer dan een half uur visuals heb... Zonder slaap medicatie kom ik eigenlijk nooit, op een paar héle zeldzame uitzondering na, in een REM-slaap waar men dus droomt en er DMT vrij gelaten word in de hersenen. Misschien dat er bij mij wat meer vrijkomt als een middel zoals zolpidem gebruik omdat ik nooit van nature in een REM-slaap kom?
Ik zou 't echt niet weten en misschien is dit wel klinkklare onzin, daarom is het ook maar een theorie en geen feit.
Sublimo zei:Ik neem aan dat je DMT bedoelt ?
Je draait denk ik twee dingen om. Zolpidem gaat niet zorgen voor een extra aanmaak van DMT in de hersenen, zou wel leuk zijn.Ik denk eerder dat je lichaam zo wordt onderdrukt dat het denkt te slapen, hierdoor produceren je hersenen dan DMT.
Dat lijkt me logischer.![]()
kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik neem aan dat je DMT bedoelt ?
Je draait denk ik twee dingen om. Zolpidem gaat niet zorgen voor een extra aanmaak van DMT in de hersenen, zou wel leuk zijn.Ik denk eerder dat je lichaam zo wordt onderdrukt dat het denkt te slapen, hierdoor produceren je hersenen dan DMT.
Dat lijkt me logischer.![]()
Ja dat bedoel, en ik bedoel omdat ik van nature eigenlijk nooit DMT aanmaak omdat ik nooit in een REM-slaap kom dat er dan een opgekropt hoopje DMT zit te wachten om losgelaten te worden? Ik zou 't echt niet weten.
Maar je hoort mij niet klagen, ik heb makkelijk vaker dan 100 keer "getript" hebben op zolpidem.
Sublimo zei:Het blijft een apart fenomeen.![]()
.kaasbaas zei:Sublimo zei:Het blijft een apart fenomeen.![]()
Inderdaad, en zo voelt 't ook. Ik moet wel zeggen dat ik 't niet meer ga snuiven, een orale dosis is net zo efficiënt en een lijn van een 10mg tablet is aardig lang. Voortaan gewoon door m'n maag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."