Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidemtartraat 15mg nasaal (live report) + video

Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report) + video

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Welterusten ! :wave:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Zo, nu ik weer nuchter ben wil ik even met wat duidelijke taal over wat Closed Eye Visuals hebben :grin:. Ik ga dalijk ook nog even het filmpje op mijn computer zetten en editten, het is 80 minuten aan film als ik het goed heb en de hele avond staat er niet op. Dit komt omdat mijn camera niet genoeg geheugen heeft om voor 3 uur te filmen.

kaasbaas zei:
Zoooo, heb net toch rare closed eyed visuals, er morbide. Het is nogalijk maar hier komt 't:

Ik deed m'n ogen dicht en patronon raasde door elkaar, opeens verschoof er iets in stond ik een scheve hal. Ik wist niet precies wat er nou gebeurde maar t was niet goed. Er waren bedreigende "demon"... Pffff, ik ga dat nog is proberem, vrij vaag.
Klik om te vergroten...

Even verder op dat stukje :grin:. Dit is wat ik me nog kon herinneren:

Ik deed mijn ogen dicht, eerst zag ik allemaal rare patronen die door elkaar raasde en snel veranderde, maar hoe langer ik mijn ogen dicht hield hoe logischer het werd. Na een tijdje stond ik opeens in een scheve hal met donkere tinten (denk hier aan aan zwart, paars, donker blauw, rood). De kleuren bewogen op de muren als of het van water was gemaakt. Er was geen licht maar op de één of andere manier kon ik toch zien.
Na een minuut begonnen er personen uit de muur te komen. Maar niet zoals een spookje door een muur heen vliegt, maar meer als of de muur een dikke derrie was waar ze doorheen liepen. Als of de muur van olie was (ik hoop dat dat een beetje logisch klinkt xD?).
De personen zagen er zo een beetje uit:


Vooral de "gouden" randen waren erg aanwezig. Er waren er een stuk of 5 en ze keken me aan terwijl ze langzaam voorbij me liepen. Diegene die voorop liep droeg een levenloos persoon in zijn handen. Ik weet niet of deze dood, sliep of bewusteloos was. De persoon die gedragen werd was een gewoon mens.
De personen met de gouden randen, die ik vanaf nu gewoon demonen noem want ze kwamen ze tot mij over :P. Liepen langzaam voorbij me terwijl ze me aan staarde vanuit hun oog hoeken, erg intimiderend. Als snel hierna deed ik mijn ogen open omdat ik het niet al te comfortabel vond :tearsofjoy:.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Prachtig beschreven gewoon, ik heb iets vergelijkbaars gehad toen ik in de stoptrein van ? naar ? zat, en elke keer als er een station kwam en de machinist zei wat, dan schrok ik me gewoon helemaal kapot, en ook gewoon 5 keer achterelkaar ofzo, ik was ook zeer zeer zeer overmoeid.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Wow dat klinkt echt heel erg trippy :openmouth:

Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Theupsetter zei:
Prachtig beschreven gewoon, ik heb iets vergelijkbaars gehad toen ik in de stoptrein van ? naar ? zat, en elke keer als er een station kwam en de machinist zei wat, dan schrok ik me gewoon helemaal kapot, en ook gewoon 5 keer achterelkaar ofzo, ik was ook zeer zeer zeer overmoeid.
Klik om te vergroten...

Bedankt :).

En wat had je toen op? Ook zolpidem?

lolnoob zei:
Wow dat klinkt echt heel erg trippy :openmouth:

Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
Klik om te vergroten...

Jep, het is een slaapmiddel met een benzo-achtige werking. En als je zo'n hoge dosering pakt dat je op de grond in slaap valt dan zul je je er niks van herinneren. Ik heb wel nachten waar ik me niks meer van herinner en waarin ik ook rare dingen heb gedaan die ik me niet meer herinner. Meestal hoor ik verhalen terug van mijn broertje (ik woon thuis) of lees ik berichten die ik op 't forum heb getypt die ik me niet meer kon herinneren.

Ik ben nog nooit op de grond wakker geworden, maar ik heb wel verhalen gelezen dat mensen gewoon op de grond wakker werden en ze erachter kwamen dat ze een hele strip hebben opgemaakt in 1 avond.
Het is een vrij bekende gebeurtenis dat je meer zolpidem pakt als je onder het effect bent, waarom weet ik niet...want ik herinner me eigenlijk niets meer als ik meer zolpidem pak dan van te voren geplanned. Het zou me niet verbazen dat ik door zolpidem simpelweg vergeet dat ik het al heb gepakt :P :tearsofjoy:.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Klik om te vergroten...

:openmouth:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben hem nu aan het downloaden :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
lolnoob zei:
Ik ben hem nu aan het downloaden :)
Klik om te vergroten...

Waar heb jij op geklikt? Hier doet hij het niet...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

kaasbaas zei:
Ook wil ik je vriendelijk verzoeken om 't filmpje niet te delen, ik vertrouw jullie daarop :).
Klik om te vergroten...

Iedereen kan er nu toch aan. :)

lolnoob zei:
Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
Klik om te vergroten...

Je tript ook niet van de zolpidem. Doordat je jezelf verzet tegen de slaap begin je te hallucineren.
Dat is ook een bekend fenomeen bij amfetamine gebruik. Als men langdurig doorgaat, zoals ik (44u), begin je letterlijk te hallucineren. Best een aangenaam verschijnsel eigenlijk. :)

Wat ik hier wel apart vindt is dat jij met een slaapmiddel harder kan trippen dan ik met een psychedelica. :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
lolnoob zei:
Ik ben hem nu aan het downloaden :)
Klik om te vergroten...

Waar heb jij op geklikt? Hier doet hij het niet...
Klik om te vergroten...

Hij zou 't moeten doen als je de code invult die boven de oranje "download bestand" knop staat aan de rechterkant van 't venster.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Sublimo zei:
Wat ik hier wel apart vindt is dat jij met een slaapmiddel harder kan trippen dan ik met een psychedelica. :)
Klik om te vergroten...

Dat ik vind ik ook apart, en dit begrijp ik ook nog niet helemaal. Ik heb ook hierover ook niet echt antwoorden kunnen vinden op 't internet.

Ik heb wel een theorietje maar die kan goed fout zijn omdat ik niet zoveel weet van chemicaliën, biologie en de werking van de hersenen. Ik denk dat zolpidem ervoor zorgt dat er DMT aangemaakt word in mijn hersenen en als ik wakker blijf dat ik hier dan van ga hallucineren. Maar dan is 't wel raar dat ik langer dan een half uur visuals heb... Zonder slaap medicatie kom ik eigenlijk nooit, op een paar héle zeldzame uitzondering na, in een REM-slaap waar men dus droomt en er DMT vrij gelaten word in de hersenen. Misschien dat er bij mij wat meer vrijkomt als een middel zoals zolpidem gebruik omdat ik nooit van nature in een REM-slaap kom?

Ik zou 't echt niet weten en misschien is dit wel klinkklare onzin, daarom is het ook maar een theorie en geen feit.

Maar 't is toch wel anders dan psychedelica, de hallucinaties zijn af en toe een stuk sterker maar 't voelt allemaal ook veel verwarrender aan. Dit komt natuurlijk door de zolpidem zelf. Terwijl paddo's bijvoorbeeld heel van fascinatie bij me op wekken voor visuals doen dingen zoals zolpidem dat niet en ik heb bijvoorbeeld ook wel is een half uur tegen mijn spiegelbeeld staan te praten zonder dat ik door had dat ik 't was. :P

Was wel gezellig trouwens :tearsofjoy:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoeveel zolpidem had jij dan op? :tongueout:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
bier zei:
Hoeveel zolpidem had jij dan op? :tongueout:
Klik om te vergroten...

40mg uiteindelijk, waarvan ik me niet kan herinneren dat ik de laatste 10mg pakte. Daar kwam ik deze ochtend pas achter.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gek, heb ik nog nooit gehad...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Wat ik hier wel apart vindt is dat jij met een slaapmiddel harder kan trippen dan ik met een psychedelica. :)
Klik om te vergroten...

Dat ik vind ik ook apart, en dit begrijp ik ook nog niet helemaal. Ik heb ook hierover ook niet echt antwoorden kunnen vinden op 't internet.

Ik heb wel een theorietje maar die kan goed fout zijn omdat ik niet zoveel weet van chemicaliën, biologie en de werking van de hersenen. Ik denk dat zolpidem ervoor zorgt dat er DTM aangemaakt word in mijn hersenen en als ik wakker blijf dat ik hier dan van ga hallucineren. Maar dan is 't wel raar dat ik langer dan een half uur visuals heb... Zonder slaap medicatie kom ik eigenlijk nooit, op een paar héle zeldzame uitzondering na, in een REM-slaap waar men dus droomt en er DMT vrij gelaten word in de hersenen. Misschien dat er bij mij wat meer vrijkomt als een middel zoals zolpidem gebruik omdat ik nooit van nature in een REM-slaap kom?

Ik zou 't echt niet weten en misschien is dit wel klinkklare onzin, daarom is het ook maar een theorie en geen feit.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat je DMT bedoelt ?

Je draait denk ik twee dingen om. Zolpidem gaat niet zorgen voor een extra aanmaak van DMT in de hersenen, zou wel leuk zijn. :) Ik denk eerder dat je lichaam zo wordt onderdrukt dat het denkt te slapen, hierdoor produceren je hersenen dan DMT.

Dat lijkt me logischer. :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Sublimo zei:
Ik neem aan dat je DMT bedoelt ?

Je draait denk ik twee dingen om. Zolpidem gaat niet zorgen voor een extra aanmaak van DMT in de hersenen, zou wel leuk zijn. :) Ik denk eerder dat je lichaam zo wordt onderdrukt dat het denkt te slapen, hierdoor produceren je hersenen dan DMT.

Dat lijkt me logischer. :)
Klik om te vergroten...

Ja dat bedoel, en ik bedoel omdat ik van nature eigenlijk nooit DMT aanmaak omdat ik nooit in een REM-slaap kom dat er dan een opgekropt hoopje DMT zit te wachten om losgelaten te worden? Ik zou 't echt niet weten :tearsofjoy:.

Maar je hoort mij niet klagen :sunglasses:, ik heb makkelijk vaker dan 100 keer "getript" hebben op zolpidem.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Ik neem aan dat je DMT bedoelt ?

Je draait denk ik twee dingen om. Zolpidem gaat niet zorgen voor een extra aanmaak van DMT in de hersenen, zou wel leuk zijn. :) Ik denk eerder dat je lichaam zo wordt onderdrukt dat het denkt te slapen, hierdoor produceren je hersenen dan DMT.

Dat lijkt me logischer. :)
Klik om te vergroten...

Ja dat bedoel, en ik bedoel omdat ik van nature eigenlijk nooit DMT aanmaak omdat ik nooit in een REM-slaap kom dat er dan een opgekropt hoopje DMT zit te wachten om losgelaten te worden? Ik zou 't echt niet weten :tearsofjoy:.

Maar je hoort mij niet klagen :sunglasses:, ik heb makkelijk vaker dan 100 keer "getript" hebben op zolpidem.
Klik om te vergroten...

Het blijft een apart fenomeen. :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

Sublimo zei:
Het blijft een apart fenomeen. :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en zo voelt 't ook. Ik moet wel zeggen dat ik 't niet meer ga snuiven, een orale dosis is net zo efficiënt en een lijn van een 10mg tablet is aardig lang. Voortaan gewoon door m'n maag :rock:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)

kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Het blijft een apart fenomeen. :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en zo voelt 't ook. Ik moet wel zeggen dat ik 't niet meer ga snuiven, een orale dosis is net zo efficiënt en een lijn van een 10mg tablet is aardig lang. Voortaan gewoon door m'n maag :rock:.
Klik om te vergroten...

Bindmiddel snuiven is sowieso niet aangenaam. :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem die laatste 4 zolpidem nu ook maar dan maar. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."