Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)
Zo, nu ik weer nuchter ben wil ik even met wat duidelijke taal over wat Closed Eye Visuals hebben
![:grin:]()
. Ik ga dalijk ook nog even het filmpje op mijn computer zetten en editten, het is 80 minuten aan film als ik het goed heb en de hele avond staat er niet op. Dit komt omdat mijn camera niet genoeg geheugen heeft om voor 3 uur te filmen.
kaasbaas zei:
Zoooo, heb net toch rare closed eyed visuals, er morbide. Het is nogalijk maar hier komt 't:
Ik deed m'n ogen dicht en patronon raasde door elkaar, opeens verschoof er iets in stond ik een scheve hal. Ik wist niet precies wat er nou gebeurde maar t was niet goed. Er waren bedreigende "demon"... Pffff, ik ga dat nog is proberem, vrij vaag.
Even verder op dat stukje
![:grin:]()
. Dit is wat ik me nog kon herinneren:
Ik deed mijn ogen dicht, eerst zag ik allemaal rare patronen die door elkaar raasde en snel veranderde, maar hoe langer ik mijn ogen dicht hield hoe logischer het werd. Na een tijdje stond ik opeens in een scheve hal met donkere tinten (denk hier aan aan zwart, paars, donker blauw, rood). De kleuren bewogen op de muren als of het van water was gemaakt. Er was geen licht maar op de één of andere manier kon ik toch zien.
Na een minuut begonnen er personen uit de muur te komen. Maar niet zoals een spookje door een muur heen vliegt, maar meer als of de muur een dikke derrie was waar ze doorheen liepen. Als of de muur van olie was (ik hoop dat dat een beetje logisch klinkt xD?).
De personen zagen er zo een beetje uit:
Vooral de "gouden" randen waren erg aanwezig. Er waren er een stuk of 5 en ze keken me aan terwijl ze langzaam voorbij me liepen. Diegene die voorop liep droeg een levenloos persoon in zijn handen. Ik weet niet of deze dood, sliep of bewusteloos was. De persoon die gedragen werd was een gewoon mens.
De personen met de gouden randen, die ik vanaf nu gewoon demonen noem want ze kwamen ze tot mij over :P. Liepen langzaam voorbij me terwijl ze me aan staarde vanuit hun oog hoeken, erg intimiderend. Als snel hierna deed ik mijn ogen open omdat ik het niet al te comfortabel vond
![:tearsofjoy:]()
.