#1
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)
Ik denk dat het niks uit maakt
. de laatste 15mg die ik heb geslikt zullen nu opgenomen worden.
Ik denk dat het niks uit maakt
kaasbaas zei:Ik denk dat het niks uit maakt. de laatste 15mg die ik heb geslikt zullen nu opgenomen worden.
lolnoob zei:Succes, krijgen we het filmpje na de tijd nog te zien?
Veel plezier![]()

kaasbaas zei:Zoooo, heb net toch rare closed eyed visuals, er morbide. Het is nogalijk maar hier komt 't:
Ik deed m'n ogen dicht en patronon raasde door elkaar, opeens verschoof er iets in stond ik een scheve hal. Ik wist niet precies wat er nou gebeurde maar t was niet goed. Er waren bedreigende "demon"... Pffff, ik ga dat nog is proberem, vrij vaag.
Theupsetter zei:Prachtig beschreven gewoon, ik heb iets vergelijkbaars gehad toen ik in de stoptrein van ? naar ? zat, en elke keer als er een station kwam en de machinist zei wat, dan schrok ik me gewoon helemaal kapot, en ook gewoon 5 keer achterelkaar ofzo, ik was ook zeer zeer zeer overmoeid.
lolnoob zei:Wow dat klinkt echt heel erg trippy![]()
Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
lolnoob zei:Ik ben hem nu aan het downloaden![]()
kaasbaas zei:Ook wil ik je vriendelijk verzoeken om 't filmpje niet te delen, ik vertrouw jullie daarop.
lolnoob zei:Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
bier zei:lolnoob zei:Ik ben hem nu aan het downloaden![]()
Waar heb jij op geklikt? Hier doet hij het niet...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."