#1
Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report)
Nee, ik neem er teveel van dan dat goed is voor me maar je kan als je wil er gewoon op wakker blijven.
Het is eigenlijk gewoon een INslaper. Wat je wel hebt is dat je niet goed meer kan rechtstaan, je benen voelen zoals een spaghettidrendel aan
Wel een heel aangenaam gevoel, dit is een favoriet van de bovenste plank uit mijn medicatiekast.
En je hebt er wel nog een redelijke kater van als je opstaat, geen hoofdpijn maar eerder een zwaar gevoel, draaierig en rode ogen voor een tijdje...
Grtz Vermeersch
lolnoob zei:Wow dat klinkt echt heel erg trippy![]()
Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt?
Nee, ik neem er teveel van dan dat goed is voor me maar je kan als je wil er gewoon op wakker blijven.
Het is eigenlijk gewoon een INslaper. Wat je wel hebt is dat je niet goed meer kan rechtstaan, je benen voelen zoals een spaghettidrendel aan
Wel een heel aangenaam gevoel, dit is een favoriet van de bovenste plank uit mijn medicatiekast.
En je hebt er wel nog een redelijke kater van als je opstaat, geen hoofdpijn maar eerder een zwaar gevoel, draaierig en rode ogen voor een tijdje...
Grtz Vermeersch
