#1
Gebruikt; 20x Salvia extract gestandaardiseerd
Hoeveelheid; 175 mg
Na alle psychedelische middelen die ik tot nu toe gebruikt heb, heb ik vandaag voor het eerst salvia gerookt. Ik verwachtte een hele overweldigende trip, maar wist eigelijk niet precies wat voor soort trip ik moest verwachten.
Ik inhaleerde mijn 175 mg in 1 hijs, en er gebeurde even niets. Ik blies de rook na 2-3 seconden uit, en voelde een soort klap van binnen uit. Ik zat op de rand van mijn bed, en opeens leek ik deel te worden van de vloer, terwijl ook de rest van mijn slaapkamer versmolt met de vloer. Ik had echt een WTF moment, maar voelde me heel gelukkig. Opeens lag ik op mijn bed (geen idee hoe ik ben gaan liggen). Ik keek naar mijn plavond, maar was nogsteeds een stuk van mijn vloer. Opeens zag ik de Sculptuur van Jezus die staat in Rio De Janeiro voor me, maar hij leefde! Zijn armen bewogen van onder naar boven en elke keer dat zijn armen omhoog kwamen, kwam er een hele rij met kleine jezussen die hetzelfde deden en waarmee hetzelfde gebeurde boven zijn armen. Het ging door tot in het oneindige. Opeens veranderde dit in 2 kronen, die ik van bovenaf zag, en inelkaar draaiden als tandwielen. Opeens voelde ik me geen deel meer van de vloer, en zag ik alleen nog flitsende kronkelpatronen. Langzaam maar zeker kwam er een eind aan deze hele bijzondere ervaring.
Het was echt heel bijzonder, en ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar het was ook wel echt een flink overweldigende ervaring. Ik vind het echt een hele ongeschikte drug om "zomaar even tussendoor" te gebruiken, en wil daarom met klem afraden om salvia te gebruiken zolang je niet ervaren bent met andere psychedelica.
Als je ervaren bent met psychedelica, en dan met name ook de sterke psychedelica, en je je goed voorbereid, denk ik dat salvia je een hele mooie ervaring kan opleveren, zoals ook bij mij is gebeurt.
Ik hoop dat iemand wat heeft aan mijn tripreport, ik wilde het in elk geval graag met iedereen delen
. ![:)]()
Hoeveelheid; 175 mg
Na alle psychedelische middelen die ik tot nu toe gebruikt heb, heb ik vandaag voor het eerst salvia gerookt. Ik verwachtte een hele overweldigende trip, maar wist eigelijk niet precies wat voor soort trip ik moest verwachten.
Ik inhaleerde mijn 175 mg in 1 hijs, en er gebeurde even niets. Ik blies de rook na 2-3 seconden uit, en voelde een soort klap van binnen uit. Ik zat op de rand van mijn bed, en opeens leek ik deel te worden van de vloer, terwijl ook de rest van mijn slaapkamer versmolt met de vloer. Ik had echt een WTF moment, maar voelde me heel gelukkig. Opeens lag ik op mijn bed (geen idee hoe ik ben gaan liggen). Ik keek naar mijn plavond, maar was nogsteeds een stuk van mijn vloer. Opeens zag ik de Sculptuur van Jezus die staat in Rio De Janeiro voor me, maar hij leefde! Zijn armen bewogen van onder naar boven en elke keer dat zijn armen omhoog kwamen, kwam er een hele rij met kleine jezussen die hetzelfde deden en waarmee hetzelfde gebeurde boven zijn armen. Het ging door tot in het oneindige. Opeens veranderde dit in 2 kronen, die ik van bovenaf zag, en inelkaar draaiden als tandwielen. Opeens voelde ik me geen deel meer van de vloer, en zag ik alleen nog flitsende kronkelpatronen. Langzaam maar zeker kwam er een eind aan deze hele bijzondere ervaring.
Het was echt heel bijzonder, en ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar het was ook wel echt een flink overweldigende ervaring. Ik vind het echt een hele ongeschikte drug om "zomaar even tussendoor" te gebruiken, en wil daarom met klem afraden om salvia te gebruiken zolang je niet ervaren bent met andere psychedelica.
Als je ervaren bent met psychedelica, en dan met name ook de sterke psychedelica, en je je goed voorbereid, denk ik dat salvia je een hele mooie ervaring kan opleveren, zoals ook bij mij is gebeurt.
Ik hoop dat iemand wat heeft aan mijn tripreport, ik wilde het in elk geval graag met iedereen delen

